Strona 154 z 368 PierwszyPierwszy ... 54104144152153154155156164204254 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 531 do 1 540 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1531
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Chaak Zobacz posta
    Krell, jako legendarny bohater, mógłby być unikalnym dodatkiem dla Kemmlera. Może, w końcu, ten lord zacząłby być użyteczny.
    Samo dodanie Krella nie sprawi, że Heinrich Kemmler zacznie być bardziej użyteczny. Cały problem tkwi w tym, że wszyscy nekromanci słabo się wyróżniają na tle Lordów i tak naprawdę jak mamy do wyboru między dobrym wojownikiem ze średnią magią, a potężnym Magiem ze słabą wytrzymałością to zawsze wybierzemy tego pierwszego, ponieważ magia jest ograniczona i ma pływ tylko na 1/4 bitwy, nie wspominając o samej przeżywalności Maga. Poza tym takiego Lorda zawsze można zastąpić bohaterem magiem, którego starta aż tak nie boli. CA by musiało dać takie umiejętności nekromantom, które by ich znacząco wyróżniały na tle Lordów/bohaterów, a póki co jest jak jest. BTW, dla chcących dreszczyku w kampanii proponuję grę na samych Nekromantach.

    Przecież to jest oczywiste, że to będzie zapowiedź TWW2. Jestem tylko ciekaw, co CA zamierza zrobić w sprawie "An Old Friend". Czy przypadkiem ten stary przyjaciel nie ma się tyczyć właśnie zapowiedzi TWW2, ponieważ zarówno HE jak i DE były kiedyś "An Old Friend" czy to do krasnoludów czy ludzi czy względem siebie.

  2. #1532
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Koszalin
    Postów
    131
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    O ile oczywiste jest to, że dostaniemy HE, DE, Lizardmen'ów oraz Skavenów (tak, tak, będzie to w TWW2, wiadomo to od dawno, a jakieś tam ostatnie przecieki jeszcze dodatkowo to potwierdzają, proszę nie bredzić, że wcale nie ), to mnie ciekawi, czy będą dostępne inne nacje w NW, choćby jako niegrywalne paprotki dla urozmaicenia rozgrywki. Choćby norsca, beastmen, orki czy tam wampiry i konkwistadorzy. Ich brak sprawiałby, że NW byłby trochę pustawy i nudnawy.

    Ba, to nawet ciekawy materiał na DLC. Nowy LL dla Empire/Vampirów/etc w NW? Czemu nie?

  3. #1533
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arnold Zobacz posta
    O ile oczywiste jest to, że dostaniemy HE, DE, Lizardmen'ów oraz Skavenów (tak, tak, będzie to w TWW2, wiadomo to od dawno, a jakieś tam ostatnie przecieki jeszcze dodatkowo to potwierdzają, proszę nie bredzić, że wcale nie ), to mnie ciekawi, czy będą dostępne inne nacje w NW, choćby jako niegrywalne paprotki dla urozmaicenia rozgrywki. Choćby norsca, beastmen, orki czy tam wampiry i konkwistadorzy. Ich brak sprawiałby, że NW byłby trochę pustawy i nudnawy.
    Konkwistadorów nie ma. Jeśli już są to najemnicy z Tilei i Estalii - z tym, że to musieliby robić w Starym Świecie ich armię, bo w Nowym Świecie raz mieli osadę, co ją kilkakrotnie budowali, aż do znudzenia i uświadomienia sobie w końcu, że nie są mile widziani przez Jaszczuroludzi w Lustrii. Co do Norski - o ile wiem to Skeggi (jedyna ich osada w Lustrii) nie istnieje, a od Piratów z Sartosy w Lustrii jest Port Reaver. Orki mi tu nie pasują, bo ich tam nie ma - prędzej w Południowych Ziemiach na południe od TK. Co do Zwierzoludzi - prędzej ci, co są na zachód od Naggaroth. Wampiry... Luthor Harkon mógłby zostać dodany, ciekawa alternatywa. O Amazonkach nie mamy oficjalnego nic poza tym, że są w Lustrii. Skaveni w TW: Warhammer 2 w podstawowej wersji? Zobaczymy, bo póki co jest 50-50 z Demonami Chaosu, którzy też są możliwi.
    Imperium nie było nigdy w Nowym Świecie, Wampirom by to pasowało.

    Z kolei set DLC'ków to sądzę, że odnosiłby się poza drugą rasą i może czymś jeszcze do samych LL'ów i setów jednostek.

    SaperHeart - co do Starego Przyjaciela... nie sądzę, by to miało się odnosić do Nowego Świata, czy do Wysokich Elfów (przez ludzi z okresu Sigmara zwani "Czarodziejskimi Elfami"). Co do Krella - raczej chodziło mi i Chaakowi o to, że Krell byłby dobry jako legendarny bohater jak Zielony Rycerz, bo to równie mocny wojak, który miałby unikatowy system działania dla Wampirów. Nie musiałby być związany mimo wszystko z Kemmlerem

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1534
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Konkwistadorów nie ma. Jeśli już są to najemnicy z Tilei i Estalii - z tym, że to musieliby robić w Starym Świecie ich armię, bo w Nowym Świecie raz mieli osadę, co ją kilkakrotnie budowali, aż do znudzenia i uświadomienia sobie w końcu, że nie są mile widziani przez Jaszczuroludzi w Lustrii. Co do Norski - o ile wiem to Skeggi (jedyna ich osada w Lustrii) nie istnieje, a od Piratów z Sartosy w Lustrii jest Port Reaver. Orki mi tu nie pasują, bo ich tam nie ma - prędzej w Południowych Ziemiach na południe od TK. Co do Zwierzoludzi - prędzej ci, co są na zachód od Naggaroth. Wampiry... Luthor Harkon mógłby zostać dodany, ciekawa alternatywa. O Amazonkach nie mamy oficjalnego nic poza tym, że są w Lustrii. Skaveni w TW: Warhammer 2 w podstawowej wersji? Zobaczymy, bo póki co jest 50-50 z Demonami Chaosu, którzy też są możliwi.
    Imperium nie było nigdy w Nowym Świecie, Wampirom by to pasowało.

    Z kolei set DLC'ków to sądzę, że odnosiłby się poza drugą rasą i może czymś jeszcze do samych LL'ów i setów jednostek.

    SaperHeart - co do Starego Przyjaciela... nie sądzę, by to miało się odnosić do Nowego Świata, czy do Wysokich Elfów (przez ludzi z okresu Sigmara zwani "Czarodziejskimi Elfami"). Co do Krella - raczej chodziło mi i Chaakowi o to, że Krell byłby dobry jako legendarny bohater jak Zielony Rycerz, bo to równie mocny wojak, który miałby unikatowy system działania dla Wampirów. Nie musiałby być związany mimo wszystko z Kemmlerem
    Ja osobiście wolałbym Konrada i Krella razem. Dzięki temu można by było osłabić Lordów jak Vlad czy Manfred w magi lub im coś ograniczyć, by Nekromancji nabrali sensu. Najlepiej dać im unikatowe czary. Z drugiej strony gdyby ktoś chciał Lorda bez magi a silnego w walce byłby Konrad, a tak jak kilka osób wspomniało wcześniej, Krell mógł by być jak Zielony Rycerz.

  5. #1535
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Nie, raczej nie ma co ograniczać tych LL'ów, bo i tak nie byłoby tu powodu do tego. Nekromanci to głównie spammerzy zombie. Teraz jak dla mnie wymyślasz absurd.
    Jestem za tym, by dodać Krella, Konrada, Zachariasza (może i Melkhiora), Luthora Harkona, Neferatę i Walacha Harkona, ale na nich jestem gotów czekać choćby do całkowitego zakończenia wspierania świata Warhammera przez CA. Bo uważam, że i tak prędzej, czy później, dojdą do gry.

    EDIT: Nie chcę nic mówić, ale aktualnie zachowujesz się, jakbyś chciał wszystko na stół. Uważam, że zawartość, jaką CA daje może i jest za mała, ale lepiej, by była powoli dodawana, niż od razu wyrzucana. A póki CA dalej twierdzi, że do Starego Świata jeszcze dojdzie zawartość to jestem skłonny w to uwierzyć i z cierpliwością czekać na to, co nam dadzą. To, że przechodzą na II część Warhammera nie znaczy, że I części przy tym dorabiać nie będą.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1536
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Wyraziłem swoje zdanie a nie żądanie, a to jest różnica zasadnicza. A z Nekromantami musi CA coś zrobić jeśli Kemmler ma mieć sens, bo obecnie na scenie multi nie jest popularny, podobnie jak Gelt. A czy Krell dojdzie sam czy z kimś jest Mi naprawdę obojętne. Uważam że dobrym krokiem CA będzie kończenie pewnych nacji. Konrad to ostatni z von carstein tych ważnych, a kiedy zostanie dodany czas pokaże.
    Ostatnio edytowane przez ares354 ; 25-03-2017 o 03:08

  7. #1537
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Uważam że dobrym krokiem CA będzie kończenie pewnych nacji. Konrad to ostatni z von carstein tych ważnych, a kiedy zostanie dodany czas pokaże.

    Ależ będą skończone. Pamiętaj, że nadal będą je rozszerzać. To, że przechodzą już do Nowego Świata nie znaczy, że sobie ot tak odpuszczą to, co dotychczas wydali. Dlatego na ten prosty przykład niech posłuży fakt, że po możliwym wydaniu Demonów Chaosu do Wojaków Chaosu może dojść olbrzymia łatka jednostek i znaków Chaosu.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1538
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Panowie nie ma powodu aby się kłócić. Trzeba zrozumieć też, że proces tworzenia grafiki i mechaniki danych jednostek to nie pieczenie bułeczek. Na to trzeba czasu, ponieważ aby nowy Lord powstał to jest szereg rzeczy które trzeba wykonać: intro, wygląd i kwestie danego modelu, bitwy związane z przedmiotami itd.

    Uważam, że CA powinno wprowadzić również imiennych bohaterów, tak jak jest to w przypadku Zielonego Rycerza, tylko z tym wyjątkiem, że można by go było otrzymać jakbyśmy spełnili odpowiednie warunki (bitwa, budynek, Lord itp).

    Trzeba pamiętać, że multi to nie to samo co singiel. Tam zawsze będzie prym wiódł wytrzymały Lord, który utrzyma się jak najdłużej podczas bitwy.

  9. #1539
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2015
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 6 podziękowań w 4 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Konkwistadorów nie ma. Jeśli już są to najemnicy z Tilei i Estalii - z tym, że to musieliby robić w Starym Świecie ich armię, bo w Nowym Świecie raz mieli osadę, co ją kilkakrotnie budowali, aż do znudzenia i uświadomienia sobie w końcu, że nie są mile widziani przez Jaszczuroludzi w Lustrii. Co do Norski - o ile wiem to Skeggi (jedyna ich osada w Lustrii) nie istnieje, a od Piratów z Sartosy w Lustrii jest Port Reaver. Orki mi tu nie pasują, bo ich tam nie ma - prędzej w Południowych Ziemiach na południe od TK. Co do Zwierzoludzi - prędzej ci, co są na zachód od Naggaroth. Wampiry... Luthor Harkon mógłby zostać dodany, ciekawa alternatywa. O Amazonkach nie mamy oficjalnego nic poza tym, że są w Lustrii. Skaveni w TW: Warhammer 2 w podstawowej wersji? Zobaczymy, bo póki co jest 50-50 z Demonami Chaosu, którzy też są możliwi.
    Imperium nie było nigdy w Nowym Świecie, Wampirom by to pasowało.
    1. Nawet jeżeli Skegii nie istnieje, to na potrzeby TW mogła zostać odbudowana (skoro mogli ożywić Vlada z małżonką)

    2. Ja stawiam na szczurki. W Starym Świecie podstawowe rasy są poparowane: Imperium vs Wampiry, Zielonoskórzy vs Krasnoludy. Powtarza się to w DLC. W Nowym Świecie tymi parami byłyby HE vs DE i Jaszczurki vs. Szczurki (obie pary mają ze sobą wielką kosę). Demony (Chaos) to natomiast wróg wszystkich. Powinny pełnić rolę podobną jak Wojownicy Chaosu w Starym Świecie i być w ewentualnym DLC. Poza powyższymi rasami mam nadzieję na pojawienie się ras ze Starego Świata: Norski, Zwierzoludzi, Imperium (w formie wyprawy konkwistadorów), Wojowników Chaosu (przynajmniej na Północy, nie wiem jak wygląda sytuacja na Południu), Wampiry. Zielonoskórzy mogliby najeżdżać wyspę HE (jak Grom kiedyś - np. w formie eventu; Norska też się do tego nadaje).

    3. Ciekaw jestem jak rozwiążą możliwości podboju prowincji w Nowym Świecie przy założeniu, że ta część będzie się łączyć ze Starym Świecie. Grają Zielonoskórymi/Krasnoludami,Imperium itp. każdy będzie w końcu chciał przepłynąć ocean i odwrotnie: po zrobieniu porządku w Nowym Świecie ciągnąć będzie do Starego Świata.

    4. Po Elfach nie spodziewam się bardzo wymyślnych mechanik (w rodzaju bursztynu/gospodarki chłopskiej). Ciekawy jestem natomiast co wymyślą dla Jaszczurek i Szczurków. Te pierwsze powinny chyba polegać na Miastach-Świątyniach (które są zbudowane chyba w ramach jakieś sieci). Szczurki mogłyby mieć specjalny surowiec - spaczeń. Nie mam jednak pomysłu, jak by mógłby być on pozyskiwany (może byłby dodatkowym surowcem tylko w określonych prowincjach?).

    Jeszcze tydzień do pierwszych informacji o TWW2, więc możemy pogdybać

  10. #1540
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    1. Skeggi nie odbudują specjalnie. Jest zbyt blisko Hexoatl, a poza tym byłby to niepotrzebny wymysł, by specjalnie odbudowywać to miasto. Porównanie tego do Vlada i Izki jest wg mnie... głupie, bo oni to Wampiry, które miały pełne prawo być wskrzeszone.
    2. Demony Chaosu wg mnie bardziej pasują - przede wszystkim ze względu na to, że są największym wrogiem Jaszczuroludzi, a także ze względu na możliwe rozszerzenie rosteru Wojowników Chaosu. Co do konkwistadorów... kolejny raz czytam ten głupi i nierealny pomysł, który nigdy w Warhu się nie wydarzył... prędzej dostaniemy Tileańczyków i najemników z Estalii, którzy by próbowali atakować Lustrię w celu zawłaszczenia sobie bogactw Jaszczurów (jak np. Pirazzo).
    3. Ciekawy pomysł, choć osobiście cieszyłbym się z tego, gdyby dali bitwy morskie (kłania się system Man'O'War i może chociaż próba podzielenia umowy z twórcami MOW Corsairs).
    4. Zobaczymy. U Skavenów spaczeń mógłby być na Pustkowiach Chaosu, w górach i na południu.

    EDIT: Jeszcze co do Demonów - może i są wrogiem wszystkich, ALE sęk w tym, że na Ulthuan ot tak się nie dostaną dzięki (o ile dobrze pamiętam) potędze kamieni strażniczych, które chronią Ulthuan przed demonami. Co do Norski natomiast to ataki na Ulthuan były skuteczne do czasu, gdy mistrzowie wiedzy stworzyli mgłę, która zwodziła korsarzy z Norski i powodowała, że prędzej trafiali na klify, dzięki którym... no cóż

    Jeszcze co do wymogów kampanii. Wg mnie będzie tak z głównych:
    Wysokie Elfy - podbić Mroczne Elfy i połączyć wszystkie Królestwa Elfów.
    Mroczne Elfy - złączyć wszystkie frakcje swej rasy i podbić Ulthuan oraz spalić Jaszczury.
    Jaszczuroludzie - zjednoczyć wszystkie miasta-świątynie i odzyskać utracone świątynie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 154 z 368 PierwszyPierwszy ... 54104144152153154155156164204254 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •