Strona 166 z 368 PierwszyPierwszy ... 66116156164165166167168176216266 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 651 do 1 660 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1651
    Chłop Awatar Gobbla
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Bądźmy poważni... Skeggi, Zombie Piraci? Akurat za brak takich armii nie obrażę się na CA. Na krasnoludy chaosu czy Arabię też bym się specjalnie nie nastawiał. Te armie były wogóle popularne w bitewniaku? Miałem na myśli całkowicie oficjalnie army booki, główną ich linię, że się tak wyrażę, a nie jakieś półoficjalnie czy ledwo znane odnogi WFB. Myślę, że na Kislev, Estalię i Tileę szanse są całkiem spore (choć pytanie jakby to rozwiązali bo jak mają dawać im do dyspozycji kopie jednostek Imperium i nic ponadto to będzie troszkę słabo). Czy na pewno armie składające się wyłącznie z najemników mają większy sens? Chyba tylko taki, że mało z tym roboty więc jako FLC zbiorcze (Estalia, Tilea, Kislev) się nada.

  2. #1652
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Gobbla Zobacz posta
    Na krasnoludy chaosu czy Arabię też bym się specjalnie nie nastawiał. Te armie były wogóle popularne w bitewniaku?
    Widać, że tak naprawdę mało znasz się na tym uniwersum.
    1. Krasie Chaosu muszą być, bo muszą stanowić jakiś bufor między Ogrami, a Krasiami, a w tamtym rejonie właśnie funkcjonowały siedziby Krasnoludów Chaosu.
    2. Arabia z kolei jest naturalnym wrogiem TK, zwłaszcza, że w Warmasterze mieli swą armię.

    Co do tych frakcji jestem szczególnie pewny. Kislev i Tilea uważam, że również powinny się pojawić w grze. Tym bardziej, że jestem zdania takiego: CA przejęło licencję na zrobienie gry w uniwersum Warhammera. Skoro to robią, to niech zrobią to porządnie, a nie wypuszczają grę, w której połowy rosterów nie ma, a tym bardziej tak czy owak wydanych do tego uniwersum ras i frakcji. Nie po to w końcu powstały rasy Tilei, Estalii, Arabii, Krasnoludów Chaosu, by nie miały się pojawić w ewentualnych grach komputerowych. Bądźmy poważni.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #1653
    Chłop Awatar Gobbla
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Widać, że tak naprawdę mało znasz się na tym uniwersum.
    1. Krasie Chaosu muszą być, bo muszą stanowić jakiś bufor między Ogrami, a Krasiami, a w tamtym rejonie właśnie funkcjonowały siedziby Krasnoludów Chaosu.
    2. Arabia z kolei jest naturalnym wrogiem TK, zwłaszcza, że w Warmasterze mieli swą armię.
    Nie twierdzę, że jestem alfą i omegą, chodzącą encyklopedią WFB, ale liczenie na jakichś zombie piratów to jednak hurraoptymizm. Możliwe, że Ty grałeś w Battle'a latami i masz na jego temat ogromną wiedzę - nie kwestionuję tego. Pytałem tylko jak to wyglądało z popularnością tych armii, czy wiele osób na nie czeka? Bo osobiście nigdy nie zetknąłem się z kimś kto zbiera Arabię, Tileę czy Estalię bądź Krasie Chaosu - choć o tych ostatnich oczywiście wiedziałem i sporo słyszałem kiedyś. Sam zbierałem OiG, siedziałem w tym parę ładnych lat co oczywiście nie oznacza, że znam ten system od pierwszych edycji, stąd moje zapytania .

    EDIT: Osobiście uważam, że najlepiej by było gdyby dodali jeszcze planowane Wysokie i mroczne elfy, jaszczuroludzi, skavenów, później ogry i jako FLC Tileę, Kislev, Estalię, później koniecznie Tomb Kings i wspomniane przez Ciebie krasnoludy chaosu, Arabię. Pytanie tylko jak to wszystko porozdzielają. Na pewno mają jeszcze sporo do poprawki w kwestii już istniejących frakcji tj. subfrakcje Imperium, zrobienie porządku z Chaosem (śmiesznie to brzmi, nie?) i ewentualnie wampirami. Pytanie też od której edycji army booków CA chce opierać swoją grę. Bo może nie chcą też wybiegać zbyt daleko w przeszłość i wolą opierać się na stosunkowo ''świeżych'' wydaniach. Ciężko prorokować.

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Nie po to w końcu powstały rasy Tilei, Estalii, Arabii, Krasnoludów Chaosu, by nie miały się pojawić w ewentualnych grach komputerowych. Bądźmy poważni.
    Rasa ogrów również powstała, a jednak twierdziłeś, że nie możemy liczyć na ich pojawienie się w TW:W.

  4. #1654
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Nie siedziałem w bitewniaku, jedyna moja styczność to była próba pomalowania Bestigora (nieudana zresztą). Jedynie wszystkie Armybooki, dodatki wydane pod ramieniem GW i RPG'i kupowałem na potęgę. Zombie Piraci z kolei są dodatkiem w m.in. gazecie White Dwarf oraz w "Conquer of the New World". Co do Krasiów Chaosu - były całkiem popularne, dobrze wykonane w 4 edycji, grało się nimi do 6-7 edycji. Kislev był w 4 edycji w armii Imperium, w szóstej oddzielili go i dali jako nową frakcję. Dogs of War to z kolei Tilea, Estalia i najemnicy z Arabii itd. - w White Dwarfie zaktualizowano roster o dodatkowo Waleczne Koguty Lumpina Croopa (z Krainy Zgromadzenia) i kilka innych jednostek. W Lordach mieli skarbnika, generała najemników i lorda najemnego czarodzieja. Potem dochodził Warmaster: Armies - taki nowy system, gdzie do Kislevu doszły jednostki, a powstała dodatkowo Arabia.
    Stąd uważam, że nie ma żadnych przeszkód, by CA dodała te rasy i basta.

    EDIT: Pamiętaj też o fanowskich AB na: Fimiry (oryginalne w 1 edycji RPG'a była ta rasa w Albionie - takie minigobliny), Albion (w bitewniaku oficjalnie w Albionie siedzą druidzi, fanowsko pociągnęli do pełnej armii), Norskę, Estalię (z całą armią), Amazonki, Arabię (fanowską), Cathay, Ind, Nippon, Kult Ulryka, Hobgobliny itd. CA pisało właśnie, że jeśli trylogia osiągnie sukces, to mogą spróbować sprzedać też fanowskie armie.

    Gdzie niby twierdziłem, że nie możemy liczyć na pojawienie się ich w grze? Chodziło mi o pierwszą część, jeśli już Tobie o to chodzi.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #1655
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Gobbla Zobacz posta
    Bądźmy poważni... Skeggi, Zombie Piraci? Akurat za brak takich armii nie obrażę się na CA. Na krasnoludy chaosu czy Arabię też bym się specjalnie nie nastawiał. Te armie były wogóle popularne w bitewniaku? Miałem na myśli całkowicie oficjalnie army booki, główną ich linię, że się tak wyrażę, a nie jakieś półoficjalnie czy ledwo znane odnogi WFB. Myślę, że na Kislev, Estalię i Tileę szanse są całkiem spore (choć pytanie jakby to rozwiązali bo jak mają dawać im do dyspozycji kopie jednostek Imperium i nic ponadto to będzie troszkę słabo). Czy na pewno armie składające się wyłącznie z najemników mają większy sens? Chyba tylko taki, że mało z tym roboty więc jako FLC zbiorcze (Estalia, Tilea, Kislev) się nada.
    Herezja ^^ !!!
    Chaos Dwarfy to jedne z bardziej klimatycznych armii w całym uniwersum WFB. Niestety, graczy odstraszały jedynie zaporowe ceny ze strony FrogeWorlda, ponieważ za cenę 30 figurek mogliśmy kupić dwa bataliony do innych armii. Poza tym żeby nie Chadencja to by nie było Black Orków i Grimgora

    @Arroyo
    Mi osobiście nie podobał się system najemników i łączenia w armii (przykładowo) krasnoludów z orkami lub Bretończyków z Arabusami. Ogólnie sam pomysł Paymastera i niektóre jednostki były bardzo klimatyczne. Można byłoby stworzyć normalne jednostki dla tych Tilei i Estali tak jak to zrobiono w przypadku Brettoni (uzupełniając ich AB) z dodaniem tych regimentów jako unikalnych. Oczywiście tylko ludzkich ^^

  6. #1656
    Chłop Awatar Gobbla
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    No nie wiem czy Games Workshop będzie taki chętny do wydawania fanowskich armii w TW:W bo jednak to ich licencja i mają w tej kwestii coś do powiedzenia. Ja tam będę zadowolony z ludzkich królestw (Kislev, Tilea, Estalia, ewentualnie jakieś Norskie plemiona, i obowiązkowo podział Imperium na podfrakcje), podział Chaosu (czy to na Bogów czy na Wojowników i Demony - kwestia do zastanowienia), Arabia i TK, Krasnoludy Chaosu (nie kojarzę jakie jednostki tam wchodziły w grę, która to była edycja? Chyba dość wiekowa ta armia musi być...). Dla mnie to będzie satysfakcjonujące i stosunkowo kompletne wydanie.

    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    Chaos Dwarfy to jedne z bardziej klimatycznych armii w całym uniwersum WFB.
    Oh, w to nie wątpię. Tak jak mówię - doskonale zdaję sobie sprawę z istnienia krasnoludów chaosu w tym uniwersum, ale samej armii nie znam, army booka w łapach nigdy nie miałem toteż nie mogę się w ich temacie wypowiedzieć. Kiedyś chyba właśnie widziałem jakieś konwersje figurek, spoza oficjalnej serii Games Workshop, ale to było lata temu i praktycznie nic z tego nie pamiętam. Stąd moja delikatna wątpliwość jeśli chodzi o ich pojawienie się w TW:W. Obym się mylił - im więcej frakcji tym lepiej! Czy krasie chaosu nie miały przypadkiem czegoś wspólnego z hobgoblinami? Kiedyś czytałem, że zawarli jakiś sojusz bodaj czy cuś...

    Temat Tilei, Estalii i Ogrów uzmysłowił mi jeszcze jedno - CA mogłoby jeszcze bardziej rozbudować motyw najemniczy bo jest w tym sporo możliwości. Co do tych ostatnich - ogrów.. Mówcie co chcecie, ale w tej armii drzemie olbrzymi potencjał. Oddziały piechoty powinny składać się z mniejszej ilości jednostek niż w pozostałych frakcjach (powiedzmy 20-30 sztuk), ale jednostkowo biłyby na głowę piechotę Imperium, Orków czy innych frakcji. Do tego Gnoblary dla urozmaicenia występujące w setkach mogliby wprowadzić mechanizm pożerania Gnoblarów w celu regeneracji Ogrów . Magia Przepastnych Trzewi i jej kapłani - rzeźnicy. Nakręciłem się na tą armię .

  7. #1657
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Gobbla Zobacz posta
    No nie wiem czy Games Workshop będzie taki chętny do wydawania fanowskich armii w TW:W bo jednak to ich licencja i mają w tej kwestii coś do powiedzenia. Ja tam będę zadowolony z ludzkich królestw (Kislev, Tilea, Estalia, ewentualnie jakieś Norskie plemiona, i obowiązkowo podział Imperium na podfrakcje), podział Chaosu (czy to na Bogów czy na Wojowników i Demony - kwestia do zastanowienia), Arabia i TK, Krasnoludy Chaosu (nie kojarzę jakie jednostki tam wchodziły w grę, która to była edycja? Chyba dość wiekowa ta armia musi być...). Dla mnie to będzie satysfakcjonujące i stosunkowo kompletne wydanie.
    Ale wszystkie pozycje, które wymienił Arroyo to oficjalne twory GW. Co więcej w Warmasterze miałeś Arabie tylko nie pamiętam czy całą czy tylko część jednostek.

  8. #1658
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Krasie Chaosu - 4 edycja do 7 grywalna. 8 Edycja - wydanie w Tamurkhan: Throne of Chaos. Ich armia to głównie Krasie Chaosu, Hobgobliny i artyleria wzmagana demonicznymi duszami, a nawet magia Hashuta. Sojusz z Hobgoblinami funkcjonuje od czasu, gdy wsparli Krasie Chaosu podczas rebelii Czarnych Orków (owocu pracy kowali z Zharr Naggrund).
    SaperHeart - uważam, że Psy Wojny były akurat spoko. To miały być w końcu armie najemników, a zważywszy na to, że Tilea i Estalia to armie czysto złożone z najemników to cóż. Dodam jeszcze ciekawostkę - Citadel (ci od farbek do figurek) podobno w latach 80'tych i 90'tych, gdy na topie były Bondy z Timothy Daltonem, wydawali mnóstwo figurek np. Rycerzy Św. Origo, czy kultystów Chaosu wewnątrz Imperium - coś na styl najsłabszej jednostki SM Chaosu z W40k.
    Co do fanowskich AB się odniosę jeszcze - zależy oczywiście od GW, ale uważam, że po wydaniu wszystkiego z ich tworów (u Wampirów nadal brakuje mi Wampirzego Lorda z Lahmian, Nekrarchów i Krwawych Smoków m.in.) raczej się zgodzą.


    EDIT: U Kislevu w Warmasterze miałeś dodatkowo u Kislevu: Bojowe wózki, niedźwiedzie (nie mylić z fanowskimi Synami Ulryka), topornicy, Niedźwiedzie (jako wierzchowce dla lordów, bohaterów i magów), Łucznicy, Magowie Lodu.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1659
    Chłop Awatar Gobbla
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Moim zdaniem możemy być optymistami w kwestii wydania jak największej ilości frakcji. GW i CA widzi jaki jest hype na kolejne DLCki, ludzie sami pakują im mamonę do rąk więc czemu by mieli z tego nie korzystać? Nie ucina się kurom złotych jaj, czy jakoś tak . Arroyo, ze wszystkich ludzkich frakcji, o których wspominałeś najbardziej się jaram właśnie Kislevem. Oby tylko CA nie poszło na bezczelnego i oby nie zrobili z tych królestw mniejszych klonów Imperium.

  10. #1660
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @Arroyo
    No tak, ale mi tylko nie pasowało mieszanie ras. Dobrze wiemy jaki stosunek mają Krasnoludy do wszystkiego co zielone. Trochę mnie to gryzło fluffowo. Ogólnie z tego co pamiętam z historii Warhammera to Księstwa Graniczne miały politykę miast/państw i ciągle były w konflikcie, najmując głównie bandy z imperium lub zaprzyjaźnionych miast.

Strona 166 z 368 PierwszyPierwszy ... 66116156164165166167168176216266 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •