Strona 170 z 368 PierwszyPierwszy ... 70120160168169170171172180220270 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 691 do 1 700 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1691
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Od początku

    Zobaczymy, co CA zrobi. Ja wierzę, że jako trylogia to będą wszystkie jednostki w rasach.

    Również zobaczymy, sam wierzę, że CA doda tę rasę, bo to wstyd ominąć ten twór. Co do bohaterów - Bojar jest bohaterem. Jak już to brak Lordów (LL'ów nie licząc).


    Skoro poruszyłeś RPG'a to ja też to odbiję tym samym, do tego masz magię wiedźm z Kislevu.


    A skąd wiesz w ogóle, jak szczegółowo wygląda licencja CA, skoro nigdzie jej nie ujawniali poza tym, że tylko i wyłącznie bitewniak będzie? Co do dodanie wszystkiego z AB to też łatwe nie jest. Każdy model kosztuje x kasy (w sensie stworzenie go), dolicz do tego co konkretnie CA chce osiągnąć. Osobiście ucieszyłbym się ze wszystkiego od 5 do 8 edycji + kampanii dodatkowych i rozszerzeń oraz Krasie Chaosu z 4 i Tamurkhana, ale to już jest w mojej sferze nadziei i marzeń.
    Jak wychodziło Grim and Grave to dostaliśmy Słońca, WP, Arch Lectora, itd. Oni nawet w podstawce nie wypuścili jednego zakonu w Imperium, ja to nazywam lenistwem(Gwardii nie chcę liczyć). Przecież jeśli to wydadzą np. w paczce z Lordem to ludzie kupią, jeśli będzie w sensownej cenie. Nie każę im tworzyć firmy charytatywnej, ale kastrowanie jednostek z AB by potem odsprzedawać to też nie jest w porządku. O ile jednostki zawarte w G&G miały sens, to brak Zakonu Pantery w podstawce nie może być wytłumaczony. Jeśli Imperium dostanie sub frakcję Middenland to na pewno Zakon Wilków się ukaże. Mają dużo możliwości, bo jeśli oni rozbiją wojowników Chaosu na 4 sub frakcje, to znajdą się tacy którzy będą żądać grywalnych prowincji Imperium.

    Widzisz, ja jedyną nadzieje widzę w Kislevie jeśli CA będzie mogło korzystać z części info z RPG, Warmastera i oczywiście AB 6 edycji i informacji z edycji 4 jakie są w Imperium na temat kislevu. Legendarnych jest na styk, i to ciut mało. Lordów może dorobią. Z tego co wyczytałem to Warmaster jak i mordheim to wciąż własność GW, te pierwsze robione przez jeden z działów GW. Więc czy będzie taki problem jeśli mowa o Warmasterze dla Kislevu ?

    Ja wiem że trylogia da główne rasy to na pewno, wszystkie jednostki, patrząc na dzień dzisiejszy nie jestem pewny. Czy się będzie grało przyjemnie, oczywiście. A jak przestaną wspomagać oni jako CA grę, zostaną moderzy. O to się akurat nie martwię. Ta gra ma przed sobą 10 lat przynajmniej, jak stary medieval 2, jeśli mody będą żyły.

  2. #1692
    Wojski
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    93
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 17 podziękowań w 8 postach
    "Z tego co wyczytałem to Warmaster jak i mordheim to wciąż własność GW, te pierwsze robione przez jeden z działów GW. Więc czy będzie taki problem jeśli mowa o Warmasterze dla Kislevu"


    Taki, że zwykle takie prawa są w rękach zewnętrznych firm. I tu pytanie brzmi jak wygląda ich licencja podpisana z GW, bo jak mają wyłączność, to fakt iż koniec końców wszystko należy do GW nic nie zmienia.
    Zatem znając życie, jeśli mogą to pewnie zrobią co się da, jeśli zaś na drodze stanie licencja, to wszystko rozbije się o kasę. Albo pójdą na układy, albo nie.

    A Kislev osobiście przewiduje jako darmowe FLC do 3 części. Tej co doda ogrów.

  3. Użytkownicy którzy uznali post Kijkowaty za przydatny:


  4. #1693
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Wydaje Mi się że na Kislevie mogą sporo zarobić, bo o dziwo rasa jest popularna z różnych statystykach o tym co powinno zostać dodane w kolejnym DLC, ciekawe co z nią zrobią. Mogą być np rasą dodaną za przedpremierowe zamówienie.

  5. #1694
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Na moje to na Kislev i Karak Kadrin poczekamy do premiery 3 części gry niestety (albo stety o ile będą).

    Mnie teraz bardziej ciekawi czy dadzą jakieś dlc zanim wyjdzie młot2. bo to aż nie podobne do ca, tyle czasu a tu jeszcze żadnego dlc nie ma.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #1695
    Wojski
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    93
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 17 podziękowań w 8 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Na moje to na Kislev i Karak Kadrin poczekamy do premiery 3 części gry niestety (albo stety o ile będą).

    Mnie teraz bardziej ciekawi czy dadzą jakieś dlc zanim wyjdzie młot2. bo to aż nie podobne do ca, tyle czasu a tu jeszcze żadnego dlc nie ma.
    Tworząc teorie spiskowe. "An Old Friend" może być DLC który wyjdzie wraz z premierą połączonej mapy. (czyli po premierze 2 części)
    Nagash wcale taki nierealny w tej opcji nie jest.
    Choć bardziej stawiam, że Nagasha dodadzą kiedyś tam przy okazji Tomb Kings DLC.

  7. #1696
    Asuryan
    Gość
    Może być takim DLC. Bardziej realnym jednak od Nagasha jako "stary przyjaciel" jest założyciej Kolegiów Magii - Teclis dla Imperium do kampanii Starego Świata, którego i tak muszą zrobić dla HE do Młotka 2 i kampanii połączonej mapy

  8. #1697
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Asur, mnie jakoś Teclis nie pasuje, skoro i tak jest drugim LL'em Wysokich Elfów i prawdopodobnie w Saphery będzie mieć swą siedzibę.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1698
    Asuryan
    Gość
    W kampanii Starego Świata (Młotku 1) i tak nie ma Wysokich Elfów. Z punktu widzenia Imperium nazwa się by zgadzała, tak samo jak dla Kislevu. No i nie ukrywajmy, że było by to znaczne pójście na łatwiznę, a przy darmowych DLC (typu mag nowej domeny, którą i tak wprowadzają w płatnym DLC) jest to jak najbardziej możliwe.

  10. #1699
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Zarówno Nagash jak i Teclis nie mają racji bytu w dlc Old Friend, bo Teclis jest Lordem Elfów na część drugą, a Nagash to już End Times więc jego zachowają na 3 część, i obaj jako DLC do pierwszego TW nie pasują. Teclis by świetnie pasował gdyby żył Magnus. Nie wiem czy dobrym krokiem CA będzie nie danie Imperium subfrakcji przed premierą dwójki.

    Ale prawda jest taka że nie wiemy jak wielkim bądź małym to ma być dlc. Coś na kształt Izabeli ? czy coś znacznie większego.

  11. #1700
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2015
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 6 podziękowań w 4 postach
    1. Jeżeli rozgrywka w drugiej części ma się koncentrować na Wielkim Wirze, to nie wyobrażam sobie braku Demonów. Inaczej jakie konsekwencje miałoby wzmacnianie lub osłabianie Wiru - aż się prosi o większe lub mniejsze najazdy Chaosu. Jeżeli natomiast Demony już miałby zostać wprowadzone, to aż się proszę o by były grywalne (w DLC lub preodrerze).

    2. Mam nadzieję, że Skaveny wrócą do Karak Osiem Szczytów w miejsce Zbuntowanych Głąbów. Urozmaicą rozgrywkę w tym miejscu.

  12. Użytkownicy którzy uznali post Zunaboxe za przydatny:


Strona 170 z 368 PierwszyPierwszy ... 70120160168169170171172180220270 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •