Temat ten służy mi jedynie jako notatnik/lista do odhaczania/miejsce do dumania.
Możecie oczywiście kibicować w tym wątku, posty zawsze mile widziane
Postęp wypełnienia bazy danych z jednostkami frakcji:
1.Ardiaei
2.Arevaci
3.ArmeniaDONE
4.ArverniDONE
5.Athens
6.BaktriaDONE
7.BoiiDONE
8.Carthage
9.Cimmeria
10.Colchis
11.EgyptDONE
12.Epirus
13.GalatiaDONE
14.GetaeDONE
15.IceniDONE
16.Lusitani
17.MacedonDONE
18.Massagetae
19.MassiliaDONE
20.NerviiDONE
21.Odrysian Kingdom
22.ParthiaDONE
23.Pergamon
24.Pontus
25.Rome
26.Roxolani
27.Royal Scythia
28.SeleucidDONE
29.Sparta
30.Suebi
31.Syracuse
32.Tylis
Przemyślenia:
- Protektorat: Senior biorący pod skrzydła wasala będzie posiadał wojny walasa jak i wasal wojny seniora.
- Problem customów:
>max 4 frakcje na jedną stronę walczących
>limit jednostek najemników
>limit rydwanów/słoni itp.
- Zaznaczyć koniecznie że WKA to zabawa a nie turniej więc wszystko ma być traktowane z przymrużeniem oka! Mimo że tutaj będzie bardzo trudno o naciąganie zasad bo "silnik gry" sam będzie nas ograniczał.
- Prowadzenie państwa ma być klimatyczne a nie turniejowe, więc zagrania typu sztylet w plecy trzeba traktować jako część zabawy i polityki (wielu było podstępnych i nikczemnych władców w historii ;p).
- Zastanawiam się nad dyplomacją by była całkowicie umowna. Konkretniej: Złamanie jakiekolwiek umowy nie będzie karane, największą karą będzie strata zaufania na tle międzynarodowym, lecz jedynie odnośnie umowy pomiędzy graczami, które mają być w poście głównym w ich ambasadach, nieoficjalne zawarte przez komunikatory itp się nie liczą, jedynie poszkodowany będzie miał powód do nieufności, gdyż reszta nie ma jak rozsądzić racji.
- Z opcji dyplomatycznych w "Silniku gry" prawdopodobnie będzie: Sojusz, handel, pozwolenie przemarszu.