Strona 171 z 368 PierwszyPierwszy ... 71121161169170171172173181221271 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 701 do 1 710 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1701
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Zunaboxe Zobacz posta
    1. Jeżeli rozgrywka w drugiej części ma się koncentrować na Wielkim Wirze, to nie wyobrażam sobie braku Demonów. Inaczej jakie konsekwencje miałoby wzmacnianie lub osłabianie Wiru - aż się prosi o większe lub mniejsze najazdy Chaosu. Jeżeli natomiast Demony już miałby zostać wprowadzone, to aż się proszę o by były grywalne (w DLC lub preodrerze).

    2. Mam nadzieję, że Skaveny wrócą do Karak Osiem Szczytów w miejsce Zbuntowanych Głąbów. Urozmaicą rozgrywkę w tym miejscu.
    1. Zgadzam się w pełnej rozciągłości tego punktu.
    2. To byłoby ciekawe, dodaliby Queeka, spamy Klanbraci, Stormverminów i Niewolników Skavenów. Rozgrywka ciekawsza - jako klan Mors (to ten piąty poza wielką czwórką).

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1702
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Minął dzień od mojego ostatniego postu to pora rzucić kolejną spekulacją co do zawartości dla ras ze Starego Świata po dojściu Elfów, Jaszczurów, Skavenów itd.
    Moje spekulacje:
    Wampiry - zapewne będzie to Neferata, królowa odłamu Wampirów (tzw. Lahmianek) z Tronem Sabatów (specjalny wierzchowiec, którego podałem w "Grze Wampirami) i Duchami. Powód na to jest dość prosty - dodatkowe zagrożenie dla żyjących na południu trupków, a także dodanie brakujących jednostek.
    Imperium - wg mnie w najbliższym czasie ujrzymy dwóch brakujących magów tj. metalu i śmierci, a być może i Lordów Czarodziei. Tym samym załatają sprawę z magią, a do dodania zostanie 1 lord, 1 bohater i jednostki.
    Zielonoskórzy - skoro do drugiej części dochodzi południowy ląd to dojdą łatki w postaci bohaterów i Lordów Dzikich Orków (co prawda jest to kalka trochę, ale wygląd jednak zupełnie inny). Z braków zostaną Czarni Orkowie (Lord i Bohater), którzy dojdą najprawdopodobniej przy Ograch/Krasnoludach Chaosu, oraz paczki jednostek.
    Krasnoludy - jeżeli potwierdzone zostanie info, że Demony będą rasą z DLC, to najprawdopodobniej dostaniemy Zabójcę Demonów jako lorda, a Zabójcę Smoków jako bohatera. Tym samym załatają całkowicie roster Krasnoludów, poza rzecz jasna wierzchowcami.
    Zwierzoludzie - no tutaj twardy orzech do zgryzienia. Braków trochę jest (rzecz jasna nie tak wiele jak u Imperium, Zielonych czy Wojownikach Chaosu), więc z moich typów będą: Gorthor Władca Bestii jako Legendarny Lord, Zwiastun Zagłady (Byk Zagłady) dla Lordów lub Wielki Szaman Zwierzoludzi (4 magii, które mają Szamani Bohaterowie), a także Wódz Gorów dla bohaterów. Z jednostek z kolei typuję Jabberslythe'a - jednostka zdolna skontrować przerośnięte latacze Wampirów czy Elfów (Wysokich, Mrocznych i Leśnych), bo powiedzmy sobie szczerze - Harpie są cienkie.
    Leśne Elfy - o ile z jednostek Leśnych Elfów jest spokój niemalże, tak u Lordów, Bohaterów i Legendarnych Lordów jest braków trochę. Na pierwszy ogień wysuwa się brak Wysokiej i Mrocznej magii, które dojdą przy Nowym Świecie. Zakładam zatem, że skoro już przy 8 edycji GW zepsuło unikatowość magii u Leśnych Elfów, to dostaniemy obie te magie powyższe u Tkacza Czarów, który może używać 8 typów magii tj. Ogień, Metal, Śmierć, Niebios, Życie, Cień, Światło i Zwierzęta + Wysoką i Mroczną Magię. Wg mnie to będzie idealny test przed ewentualnym zakupem Nowego Świata przez całkowicie nowych graczy Z bohaterów resztę typów naszych Pieśniarzy Czarów, a także Tancerza Cienia. Z Legendarnych Lordów w końcu obstawiam Ariel (szkoda tylko, że jej figurkę tylko do 5 edycji włącznie można było mieć) z nowymi zasadami zapewne, a także albo Naestrę i Arahan (czyt. bliźniaczki z łukami), albo Drychę (pewną porąbaną driadę), albo w końcu Aralotha (potężnego łucznika)
    Bretonnia - tutaj nie ma co mówić o jednostkach i Lordach, mają ich komplet. Legendarni Lordowie to już co innego - obstawiam Tankreda z Quenelles (ojca, tego, co wygrał z Kemmlerem raz, a następnie stracił głowę), rzecz jasna Bohemonda z Bastonne oraz Jasperre'a le Beau.
    Wojownicy Chaosu - w końcu mamy najbardziej wykastrowaną rasę z DLC. Moje typy - po dojściu DLC z Demonami dojdzie magia Tzeentcha, Nurgla i Slaanesha dla Wojowników Chaosu, dostaniemy Valkię (kobitkę Chaosu Khorna), Wojenny Ołtarz Chaosu, Hellstridersów Slaanesha i Zmutowane Bestie z Wiru.

    A jakie są wasze typy?

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #1703
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2017
    Postów
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Wojownicy Chaosu Mam obawy, że dostaniemy tylko te łatwe do zrobienia jednostki: Ogry chaosu, gdy wyjdą ogry i jeźdźcy Slaanesha z miażdżycielami czaszek Khorne'a przy demonach. Brakujące potwory i ołtarz to konieczność zrobienia aż dwóch wyjątkowych szkieletów i zestawów animacji. Któż by się podejmował tak tytanicznego wysiłku?
    Leśne Elfy CA ma jakieś straszne problemy z udostępnianiem wszystkich rodzajów magii. Byle dodanie cienia zwierzakom i wojownikom chaosu zabrało im 3 miesiące. Przy OWE leśne elfy nie otrzymały żadnego nowego pieśniarza. Szczerze to ja tego nie rozumiem. Nie chce im się robić nowych skórek, a wstydzą się dać te same różnym rodzajom magów? Kto na to zwróci uwagę, przecież najważniejszy jest szerszy wybór w rozgrywce. Kończąc moje narzekanie, bardzo prawdopodobne, iż tutaj CA nie uzupełni braków, szczególnie, że nie było narzekań w porównaniu do innych ras.
    Zwierzoludzie Tutaj mam nadzieję na zapowiadaną ogólność DLC. Naprawdę fajnie by było gdyby Zew Zwierzoludzi zawierał z 2 nowe pozycje i dwóch nowych LL dla posiadaczy dwójki, którzy nie musieliby mieć jedynki. Daje to możliwość uzupełnienia brakujących jednostek, co zwróciłoby się przy okazji większej sprzedaży.

  4. #1704
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    A jakie są wasze typy?
    Moim zdaniem Woje Chaosu dostaną kogoś od Nurgle'a. Khloek reprezentuje Khorna, Sigvlad Slaneesha a ptaszor Tzeentcha, tylko kogoś ze squadu Pana Rozkładu brakuje jeszcze w grze (stawiam na Gutrota Spume)... Myślę, że na Ołtarz Chaosu i Bestie z Wiru nie będziemy musieli czekać aż na przyjście demonów (w jakiejkolwiek formie one wejdą) - no, chyba że to nasza 5 rasa wymuszająca zakup WH II w preorderze

    Liczę, że Zieloni dostaną goblińską balistę i Mangler Squigs (te dwa paszczaki związane łańcuchami)

    Chciałbym jeszcze grywalnych Borisa Todbringera i Czerwonego diuka, ale to chyba sfera marzeń.

  5. #1705
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Nie, Kholek nie jest reprezentantem Khorna Czuję, że żeby porozdzielać z czasem Chaos zrobią tak:
    +Wojownicy Chaosu Khorna - Valkia
    +Wojownicy Chaosu Nurgla - Festus
    +Wojownicy Chaosu Tzeentcha - Vilitch
    +Wojownicy Chaosu Slaanesha - Sigvald
    Pewnie reszta tj. Throgg, Scyla, Wulfryk i Galrauch to będą po prostu dodatkowi LL'owie. Przy dojściu Demonów Chaosu na pewno dojdzie magia Tzeentcha, Nurgla i Slaanesha - bez tego Wojownicy Chaosu są... jacyś wewnętrznie wybrakowani. Tzn. na zewnątrz wyglądają na mocną armię, ale wewnątrz jest tyle braków, że głowa mała.
    Co do Zielonych - podtrzymuję swe zdanie na temat Dzikich Orków, którzy mogą załatać ową rasę.
    Co do Ołtarza Chaosu i Bestie z Wiru - zakładam, że wystarczy sama premiera dwójki, by móc wdrożyć te jednostki.
    Za to co do Borysa to zakładam, że wraz z jego dojściem do singleplayera dodadzą też Białe Wilki.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1706
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Festus nie dojdzie dopóki nie otrzymamy magii Nurgla - a to, jeśli demony wejdą w III, prędko nie nastąpi. Gutrot nie jest ograniczony tą błahostką, a co więcej mógłby działać jako osobna horda

  7. #1707
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Krwawy_Baron Zobacz posta
    jeśli demony wejdą w III
    Hmm... ciekawa teoria co do tego, kiedy wejdą Demony. Pytanie w takim razie - jakie argumenty stoją za tym przekonaniem? Bo uważam, że Demony to raczej w II części w DLC wejdą, by móc rozwalić Wir i zalać świat. Tym bardziej, że nie cierpią zarówno Elfów, jak i Jaszczurów, a i ze Skavenami zdarza się im mieć na pieńku.

    A Gutrot to już End Times, a tego nie uwzględniamy z prostego powodu - Warhammer TW to nie End Times.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1708
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Hmm... ciekawa teoria co do tego, kiedy wejdą Demony. Pytanie w takim razie - jakie argumenty stoją za tym przekonaniem? Bo uważam, że Demony to raczej w II części w DLC wejdą, by móc rozwalić Wir i zalać świat. Tym bardziej, że nie cierpią zarówno Elfów, jak i Jaszczurów, a i ze Skavenami zdarza się im mieć na pieńku.
    Wiesz, nie wykluczam że możesz mieć rację, jednak jak już chyba Izabelin albo Ares (nie pamiętam już kto teraz) paręnaście postów wcześniej zauważył, III nie będzie zawierała dostatecznie chodliwych nacji - więc albo pozostaje wzmocnić ją Chaosem albo Skavenami. Do tego jest jeszcze ruski przeciek sprzed roku...

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    A Gutrot to już End Times, a tego nie uwzględniamy z prostego powodu - Warhammer TW to nie End Times.
    On był w End Times? Widziałem figurkę z nim (jeszcze na kwadratowej podstawce) więc myślałem, że wszedł w VIII edycji (Armybooka Chaosu czytałem kiedyś w VI albo VII edycji u wujka, a nie wiem co było później)

  9. #1709
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    W szóstej miałeś hordy Chaosu i w LL'ach: Archaona i Galraucha. W Czempionach Chaosu: Arbaala, Egrimma van Horstmanna, Aekolda Hellbrassa, Scylę, Dechalę i Azazela.
    W siódmej: Archaon, Galrauch, Sigvald, Valkia, Wulfryk, Kholek, Scyla, Vilitch, Festus i Throgg.
    W ósmej kalka z siódmej. Gutrot zatem w End Times dopiero.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1710
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Minął dzień od mojego ostatniego postu to pora rzucić kolejną spekulacją co do zawartości dla ras ze Starego Świata po dojściu Elfów, Jaszczurów, Skavenów itd.
    Moje spekulacje:
    Wampiry - zapewne będzie to Neferata, królowa odłamu Wampirów (tzw. Lahmianek) z Tronem Sabatów (specjalny wierzchowiec, którego podałem w "Grze Wampirami) i Duchami. Powód na to jest dość prosty - dodatkowe zagrożenie dla żyjących na południu trupków, a także dodanie brakujących jednostek.
    Imperium - wg mnie w najbliższym czasie ujrzymy dwóch brakujących magów tj. metalu i śmierci, a być może i Lordów Czarodziei. Tym samym załatają sprawę z magią, a do dodania zostanie 1 lord, 1 bohater i jednostki.
    Zielonoskórzy - skoro do drugiej części dochodzi południowy ląd to dojdą łatki w postaci bohaterów i Lordów Dzikich Orków (co prawda jest to kalka trochę, ale wygląd jednak zupełnie inny). Z braków zostaną Czarni Orkowie (Lord i Bohater), którzy dojdą najprawdopodobniej przy Ograch/Krasnoludach Chaosu, oraz paczki jednostek.
    Krasnoludy - jeżeli potwierdzone zostanie info, że Demony będą rasą z DLC, to najprawdopodobniej dostaniemy Zabójcę Demonów jako lorda, a Zabójcę Smoków jako bohatera. Tym samym załatają całkowicie roster Krasnoludów, poza rzecz jasna wierzchowcami.
    Zwierzoludzie - no tutaj twardy orzech do zgryzienia. Braków trochę jest (rzecz jasna nie tak wiele jak u Imperium, Zielonych czy Wojownikach Chaosu), więc z moich typów będą: Gorthor Władca Bestii jako Legendarny Lord, Zwiastun Zagłady (Byk Zagłady) dla Lordów lub Wielki Szaman Zwierzoludzi (4 magii, które mają Szamani Bohaterowie), a także Wódz Gorów dla bohaterów. Z jednostek z kolei typuję Jabberslythe'a - jednostka zdolna skontrować przerośnięte latacze Wampirów czy Elfów (Wysokich, Mrocznych i Leśnych), bo powiedzmy sobie szczerze - Harpie są cienkie.
    Leśne Elfy - o ile z jednostek Leśnych Elfów jest spokój niemalże, tak u Lordów, Bohaterów i Legendarnych Lordów jest braków trochę. Na pierwszy ogień wysuwa się brak Wysokiej i Mrocznej magii, które dojdą przy Nowym Świecie. Zakładam zatem, że skoro już przy 8 edycji GW zepsuło unikatowość magii u Leśnych Elfów, to dostaniemy obie te magie powyższe u Tkacza Czarów, który może używać 8 typów magii tj. Ogień, Metal, Śmierć, Niebios, Życie, Cień, Światło i Zwierzęta + Wysoką i Mroczną Magię. Wg mnie to będzie idealny test przed ewentualnym zakupem Nowego Świata przez całkowicie nowych graczy Z bohaterów resztę typów naszych Pieśniarzy Czarów, a także Tancerza Cienia. Z Legendarnych Lordów w końcu obstawiam Ariel (szkoda tylko, że jej figurkę tylko do 5 edycji włącznie można było mieć) z nowymi zasadami zapewne, a także albo Naestrę i Arahan (czyt. bliźniaczki z łukami), albo Drychę (pewną porąbaną driadę), albo w końcu Aralotha (potężnego łucznika)
    Bretonnia - tutaj nie ma co mówić o jednostkach i Lordach, mają ich komplet. Legendarni Lordowie to już co innego - obstawiam Tankreda z Quenelles (ojca, tego, co wygrał z Kemmlerem raz, a następnie stracił głowę), rzecz jasna Bohemonda z Bastonne oraz Jasperre'a le Beau.
    Wojownicy Chaosu - w końcu mamy najbardziej wykastrowaną rasę z DLC. Moje typy - po dojściu DLC z Demonami dojdzie magia Tzeentcha, Nurgla i Slaanesha dla Wojowników Chaosu, dostaniemy Valkię (kobitkę Chaosu Khorna), Wojenny Ołtarz Chaosu, Hellstridersów Slaanesha i Zmutowane Bestie z Wiru.

    A jakie są wasze typy?
    Do Imperium to zależy: Obstawiam że jeśli Borys dostanie własną subfrakcję to Wielki Łowczy Markus może spokojnie być drugim Lordem tam. Brakuje Inżyniera, Mistrza Zakonu i Lorda Czarodzieja, no oczywiście jednostki.

    Ale z Lordów to Kurt Helborg tylko nie jest dodany. Z bohaterów to Ludwig Czempion Imperatora jak i Luthor Huss powinni zawitać do gry. A jeśli CA doda kiedyś inne sub frakcje to może Marius i Averland się pojawią.

    Na reszcie się nie znam, ale brzmi sensownie.

Strona 171 z 368 PierwszyPierwszy ... 71121161169170171172173181221271 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •