Strona 173 z 368 PierwszyPierwszy ... 73123163171172173174175183223273 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 721 do 1 730 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #1721
    Asuryan
    Gość
    Na przyszłość proszę nie próbować wyręczać moderacji w danym temacie, tylko raportować zły post (jest od tego specjalny przycisk). Upomnienie za kontynuowanie offtopu.

  2. #1722
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Nie do końca. Z powyższego fragmentu można wywnioskować równie co fakt, że to dowództwo Kislevu może używać niedźwiedzi, a nie koniecznie jest cały jakiś legion.
    Elitarnie jeźdźcy to brzmi raczej jak np. Gwardia Cesarska. Nie wiem czemu Ty jesteś tak negatywny przeciw tego typu jednostkom jeśli Kislev wjedzie w DLC lub FLC. Tam nie jest napisane Lordów czy dowódców. Za wszelką cenę nie chcesz Niedźwiedzi w Kislevie, a prawda jest taka że gdyby GW uaktualniło ich AB to mogli by im ich dodać. W każdym razie nie prędko się ich doczekamy a już na pewno nie w 2 części.

    Swoją drogą jak Ty sobie wyobrażasz nowe rodziny wampirów ? Czym się one będą różniły od Carsteinów jeśli chodzi o ich armie. Bo co do samych wampirów to akurat wiem, ale pytam raczej o jednostki. To samo pytanie kieruje w stronę Szczurów i Chaosu. Masa osób chce 4 frakcji Chaosu i 4 Szczurów. Czy to nie za dużo, Wojownicy Chaosu nie są podzieleni w AB, mają jedynie możliwość wykupienia znamion np. Nurgla.

  3. #1723
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Elitarnie jeźdźcy to brzmi raczej jak np. Gwardia Cesarska. Nie wiem czemu Ty jesteś tak negatywny przeciw tego typu jednostkom jeśli Kislev wjedzie w DLC lub FLC. Tam nie jest napisane Lordów czy dowódców. Za wszelką cenę nie chcesz Niedźwiedzi w Kislevie, a prawda jest taka że gdyby GW uaktualniło ich AB to mogli by im ich dodać. W każdym razie nie prędko się ich doczekamy a już na pewno nie w 2 części.
    Dlaczego jestem przeciwny? Bo dotychczas nie wyszło nic takiego, a nagłe wyskoczenie z nimi ot teraz to byłby jakiś niesmaczny żart. Czym innym było z kolei dodanie jednostek dla Bretki. Tu z kolei masz nie dość, że jednostki porozdzielane od 4-6 edycji bitewniaka przez RPG'a i Warmastera, skończywszy na Mordheimie, to na dodatek wcale nie taką kiepskawą.

    Swoją drogą jak Ty sobie wyobrażasz nowe rodziny wampirów ? Czym się one będą różniły od Carsteinów jeśli chodzi o ich armie. Bo co do samych wampirów to akurat wiem, ale pytam raczej o jednostki. To samo pytanie kieruje w stronę Szczurów i Chaosu. Masa osób chce 4 frakcji Chaosu i 4 Szczurów. Czy to nie za dużo, Wojownicy Chaosu nie są podzieleni w AB, mają jedynie możliwość wykupienia znamion np. Nurgla.

    A jak dotychczas wyszło z Lord Packami, Bretką, Zwierzoludźmi i WE? Osobne miejsca na rozpoczęcie gry to jedno. Drugie to (przynajmniej u Wampirów) nowe typy lordów z wierzchowcami jak Tron Sabatu czy coś więcej. Inny skin to trzy.
    Co do Chaosu - same rasy są niedorobione. W AB masz wewnątrz podział. Walczą razem jedynie pod ramieniem Wszechwybrańców, a tak to nawalają się przeciw sobie. Tu kłania się czytanie ze zrozumieniem, a nie tylko czytanie o figurkach. Dodajmy do tego, że te wykupienie znamion już jest sporym powodem do dzielenia Wojaków Chaosu - nie dość, że masz inne przynależności (w sensie wybór boga), to jeszcze masz inne buffy i debuffy wpisane w jednostki.
    Co do Skavenów - 4 pozycje startowe, poza LL'ami niczym by się nie różniły... no może poza buffami. Chodzi tu o zgodność z tym, co w Armybookach na przestrzeni 4-8 edycji napisano, a nie o "czy to nie za dużo?"

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1724
    Asuryan
    Gość
    Zawsze można dać mnichów zrazy tylko Pestilence, miotaczy spaczognia Skyre, szczuroogry Moulders... Ewentualnie zamiast tego po prostu obniżyć koszt ich rekrutacji i utrzymania w macierzystych klanach (Legendarnych Lordach).

  5. Następujących 2 użytkowników podziękowało Asuryan za ten post:


  6. #1725
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Ale masz w gruncie 4 reskiny tych samy jednostek. Bo Maruderzy, Wojownicy czy Wybrańcy to będą te same jednostki z innymi skinami. I te rozstery jednostek będą małe, nie oszukujmy się ale nie można dodać do Korna jednostek magicznych od Tzeentch. Będą mieli kilka jednostek wspólnych jak Trolle.

    Sorry ale 4 pozycje startowe i brak unikalnych jednostek brzmi słabo. W takim wypadku można się pokusić o stwierdzenie że Imperium się należy 3 różne pozycje startowe, Krasnalom też, Orkom i Wampirom tak samo. Dzieląc ich(imperium) na 4 najpotężniejsze dzielnice z ich własnymi lordami.

    Jak już Ci pisałem nowe typy lordów u Wampirów ok, ale armie nie będą się niczym różnić, o to pytałem.

    I tak już zauważyłem że w Chaosie oni dodatkową broń jaką można było kupić dla Maruderów przerobili w 3 jednostki lub 2, a w innym nacjach do tego się nie zawsze stosowali, ciekawe.

    Osobiście to Mnie nie obchodzi ile dodadzą grywalnych klanów\sub frakcji pod warunkiem że każda z dostępnych nacji będą dopieszczona w podobny sposób, a nie na zasadzie że któraś będzie deklasować pozostałe.

  7. #1726
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Ale masz w gruncie 4 reskiny tych samy jednostek. Bo Maruderzy, Wojownicy czy Wybrańcy to będą te same jednostki z innymi skinami. I te rozstery jednostek będą małe, nie oszukujmy się ale nie można dodać do Korna jednostek magicznych od Tzeentch. Będą mieli kilka jednostek wspólnych jak Trolle.

    Sorry ale 4 pozycje startowe i brak unikalnych jednostek brzmi słabo. W takim wypadku można się pokusić o stwierdzenie że Imperium się należy 3 różne pozycje startowe, Krasnalom też, Orkom i Wampirom tak samo. Dzieląc ich(imperium) na 4 najpotężniejsze dzielnice z ich własnymi lordami.

    Jak już Ci pisałem nowe typy lordów u Wampirów ok, ale armie nie będą się niczym różnić, o to pytałem.

    I tak już zauważyłem że w Chaosie oni dodatkową broń jaką można było kupić dla Maruderów przerobili w 3 jednostki lub 2, a w innym nacjach do tego się nie zawsze stosowali, ciekawe.
    1. I to jest ok, bo będziesz mieć 4 różne armie pod względem siły.
    2. Nie, najprościej zachowajmy się jak CA w dniu premiery i wrąbmy wszystkich do 1 pozycji startowej - to było akurat słabe! O ile Ungrim, Kemmler i Azhag winni mieć osobne pozycje startowe, tak Volkmar i Gelt nie mają po co być dani gdzieś indziej, bo gdzie ich umieścisz? W Altdorfie oni mają swoje siedziby jak i Karl.
    3. A czym miałyby się różnić? Unikatowe pozycje startowe - słowo klucz.
    4. Wiesz, mogli zrobić jak w Mark of Chaos, ale lepsze to niż nic.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #1727
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    1. I to jest ok, bo będziesz mieć 4 różne armie pod względem siły.
    2. Nie, najprościej zachowajmy się jak CA w dniu premiery i wrąbmy wszystkich do 1 pozycji startowej - to było akurat słabe! O ile Ungrim, Kemmler i Azhag winni mieć osobne pozycje startowe, tak Volkmar i Gelt nie mają po co być dani gdzieś indziej, bo gdzie ich umieścisz? W Altdorfie oni mają swoje siedziby jak i Karl.
    3. A czym miałyby się różnić? Unikatowe pozycje startowe - słowo klucz.
    4. Wiesz, mogli zrobić jak w Mark of Chaos, ale lepsze to niż nic.

    1. No i co ich będzie odróżniać to bestie danego Boga.
    2. Widzisz fajnie że CA myśli w przypadku premiery 2. I tak Lordowie Orków czy Wampirów mają inne pozycje startowe, w Imperium mogli w dniu premiery dodać Mariusa i już miał by inną pozycję startową. Problem z Imperium jest taki że jest jeden Imperator i Elekci poszczególnych dzielnic, więc może Boris i Marius będą dodatkowymi pozycjami startowymi. Oraz z tego co wiemy będzie kampania dla kooperacji dla 2 osób grającej jedną frakcją, więc kogoś muszą dać do Imperium, bo skoro Gelt, Volkmar i Karl zaczynają w tym samym miejscu.
    3. Znamię Chaosu to dla Mnie do dziś jedna z lepszych gier z serii Warhammer. Rozwiązanie CA nie jest złe, tylko warto je dodać wszystkim i nie być aż tak wybiórczym. Może 2 przyniesie jakieś zmiany. Osobiście wolałbym to rozwiązanie w najprostszy sposób. Masz Marudera, może mieć topór i tarcze albo kupujesz jednostce broń dwuręczną i automatycznie się zmienia jednostka oraz jej statystyki. Wątpię by ograniczała ich technologia, raczej chcieli dać więcej jednostek.
    Ostatnio edytowane przez ares354 ; 10-04-2017 o 15:04

  9. #1728
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Kończąc temat tamten:
    Check out the concept art for the Bastiladon...

    The most heavily armoured beasts in Lustria, Bastiladons are walking fortresses. Covered in rock-hard bony skin and further protected by massive, iron-like plates, they can thwart the bite of even the mighty Carnosaur. Skinks use all their wit and cunning to trap these behemoths of the jungle, then train them to fight alongside the Lizardmen war-host.

    They are often deployed without adornment, where their natural mass and vast club-like tails can wreak havoc and inspire terror in the enemy front lines. Those Bastiladons declared by the Skink Priests to be favoured by Chotec, the Lord of the Sun, are equipped with Solar Engines – sacred arcane machines that blast forth beams of intense heat, burning the foe like the condensed rays of the sun itself.






    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1729
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    Niby ten Bastiladon ma mieć taki heavy armor, a pewnie hp będzie szybko zchodzić jak u pająka xd Chociaż mam nadzieję, że jednak nie i nas CA zaskoczy. Nie mogę się doczekać tych wszystkich frakcji, będzie taka różnorodność na multi Myślę, że Demony Chaosu są coraz prawdopodobniejsze w postaci preorderowej frakcji. A jeżeli chodzi o cenę, to nie oszukujmy się... będzie 60 euroszków na steamie i pełna cena w złotówkach u nas
    Coś się kończy, coś się zaczyna.

  11. #1730
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Mnie ciekawi, jak rozwiążą zimnokrwistość Lizaków. W bitewniaku była to ich rasowa cecha pozwalająca przerzucać słabe wyniki z testów na dowodzenie, dzięki czemu nawet jednostka, u której ten współczynnik nie był wysoki rzadko się łamała. Z jednej strony można pójść na łatwiznę i dać, po prostu, dużo cyferek w morale, ale CA powinno się wysilić i stworzyć jakąś mechanikę do tego, gdyż była to najbardziej charakterystyczna cech tej rasy.
    Poza tym obawiam się, że nie zobaczymy jednego z często spotykanych na stołach oddziałów, czyli skinków w mieszanej formacji z kroxigorami.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

Strona 173 z 368 PierwszyPierwszy ... 73123163171172173174175183223273 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •