Strona 143 z 176 PierwszyPierwszy ... 4393133141142143144145153 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 421 do 1 430 z 1753

Wątek: Potop Total War

  1. #1421
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Piosenka ISIS Jezus Maria. Warunki zwycięstwa trzeba skasować, wtedy AI lepiej działa.

  2. #1422
    Stolnik Awatar ordenus22
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    831
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 42 podziękowań w 23 postach
    Piosenka ISIS Jezus Maria. Warunki zwycięstwa trzeba skasować, wtedy AI lepiej działa.
    Co do muzyki to nie jestem w temacie, Muzg pewnie coś pozmienia.
    Piter jak masz ochotę i czas to może byś pokombinował aby AI lepiej działało?

  3. #1423
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez ordenus22 Zobacz posta
    Co do muzyki to nie jestem w temacie, Muzg pewnie coś pozmienia.
    Piter jak masz ochotę i czas to może byś pokombinował aby AI lepiej działało?

    Jak bot nie ma żadnych bonusów finansowych, a wszystkie frakcje są na początku na minusie to musi mu być ciężko nie wpaść w długi od początku Bot który tonie w długach to na pewno nie jest wyzwanie.

    Edit: Cofam, nie wszystkie tylko Polska, co jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe. Przecież Szwecja w 1648 tonęła w długach, a tu ma 50 000 na start Polska była bardzo bogatym krajem w tym okresie, a kryzysy i problemy miał każdy.




    W pliku od mechaniki osad zwiększyliście zyski z każdego typu dochodów, a z kopalń dwa razy, plus dodaliście więcej budynków dających zyski i daliście dużo prowincji. Jak to sobie wyobrażacie, bitwy 20 armii kontra 20 armii, bot będzie atakował po jednej, dwie, bo tak jest ta gra zrobiona, a gracz te pojedyncze armie będzie mógł niszczyć 4 swoimi, albo jedną swoją i mieć dużo kasy na rozbudowę. Jaki tu sens? Mechanika moim zdaniem zupełnie nieprzemyślana.

    Trzeba te dochody zmniejszyć i pozmniejszać proporcjonalnie armie początkowe i te ze skryptów, to dużo roboty.

    Pewnie to też wywoła bunt, bo ludzie są przyzwyczajeni do mnóstwa kasy w medku, a zmiana każdego przyzwyczajenia wkurza ale jeśli chcecie żeby gra nie była dziecinnie prosta to tak trzeba.

    Druga sprawa to ustawienie priorytetów rekrutacji, nie wiem czy to tu działa, bo nie przetestowałem ale nie cierpie tego osobiście robić.

  4. #1424
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez Muzg Zobacz posta
    Sprawdź w opcjach czy nie masz czasem wyciszonej (wiem, że to głupie, ale najpierw najlepiej wyeliminować najprostsze rozwiązanie).
    Jak tam wszystko będzie ok, to wejdź data/sounds i usuń tam pliki music i music.idx (pliki nie foldery!!!).
    Jak to nie pomoże, to może jakiś skrót klawiszowy czy coś w tym stylu nacisnąłeś...
    Dzięki za rady, niestety nie pomogło :/
    Instalacja całego medka od nowa o dziwo też nic nie dała...
    Dopiero format kompa pomógł (i tak się mu już należał )

  5. #1425
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Oczywiście ogólnie mod ma wiele plusów i jest bardzo fajny ale ja się tu skupiam na tym co można poprawić. Nie rozumiem czemu z pliku z mechaniką mapy ktoś wywalił rozróżnienie na zamki i miasta, może to z innego moda przekopiowano po prostu.

    Można budować kopalnie, które dają 0 dochodu. Usunąłem plik map.rwm żeby się utworzył na nowo, może to po tym się pokazało, nie wiem czy było wcześniej. Sakiewka króla rozdana na prawo i lewo, rozdawanie kasy graczu i botowi ułatwia grę, im więcej kasy do wydania, tym lepiej wyda to gracz i gorzej bot. Nawet bez gry z góry muszę założyć, że granie na tym modzie musi być banalne.

    Mam też nadzieje, że generałowie w tym modzie to nie piechota, bo w takim razie nigdy nie uciekną.
    Ostatnio edytowane przez Piter ; 23-04-2017 o 11:23

  6. #1426
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Poza tym, hajducy jak powodowali oczopląs tak wciąż powodują.

    Rozwój zamków się buguje (tzn. po osiągnieciu wymaganej populacji, nie pojawia się możliwość upgrade'u), być może z powodu powyżej opisanego przez Pitera

    Koszary się bugują, nawet jak mamy zbudowany wyższy lvl, dalej pokazuje nam, że nie mamy tego budynku zbudowanego i można zbudować podstawowe koszary (na szczęście można rekrutować jednostki w zasadzie to po prostu najlepiej jest ten budynek zignorować i nic się nie stanie)

    Jak dokładnie działa budynek "reforma wojskowa"?

    Rozbicie taranem bramy dużego\olbrzymiego zamku powoduje crash gry

    Grałem i faktycznie w każdym mieście można zbudować kopalnie ale tylko w niektórych daje to przychód.

    Co do rozdawania kasy, to tak nie zabardzo. Oddziały są drogie, trzeba uważać, żeby nie przeszarżować i rozwijać miasta by pozwolić sobie na więcej. Moim zdaniem całkiem fajnie.
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  7. #1427
    Łowczy Awatar Muzg
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 29 podziękowań w 21 postach
    Cytat Zamieszczone przez Krwawy_Baron Zobacz posta
    Ale mała prośba - zmieńcie Panowie u muzułmanów muzyczkę po zwycięstwie w bitwie. Piosenka ISISu pasuje tu jak pięść do nosa. Poza tym fajnie, że gdzieś tam w tle przygrywają osmańskie marsze wojskowe
    Przyznaję - Osmani zostali pod względem ui i muzyki zrobieni trochę na odwal, ale zostanie to na bank naprawione w jakimś patchu.
    Obecnie ważniejsza jest kwestia Hetmanatu, który jest kompletnie niegrywalny i tym się obecnie zajmuję.

  8. #1428
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Wystawienie tego moda gdziekolwiek z hymnem ISIS to wielki wstyd. Co do ilości kasy, to ja wiem jak to wygląda całkiem fajnie, w innych modach też jest całkiem fajnie, tylko bot jest głupi. Jeśli całkiem fajnie równa się całkiem łatwo to się z tym zgodze.

    Jak jest tyle bugów to nie wiem czy jest sens tak mocno usprawniać AI, bo i tak się będzie źle grało.

  9. #1429
    Łowczy Awatar Muzg
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    170
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 29 podziękowań w 21 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Wystawienie tego moda gdziekolwiek z hymnem ISIS to wielki wstyd.
    Ta muzyczka co jest po zwycięstwie w Turcji to nie jest hymn ISIS. Jest to piosenka/hymn jihadu.
    Tutaj macie piosenkę razem z angielskim tłumaczeniem: https://youtu.be/TqDwfhRYOTs
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Jak jest tyle bugów to nie wiem czy jest sens tak mocno usprawniać AI, bo i tak się będzie źle grało.
    To co udostępniliśmy wam jest głównie wysiłkiem moim i Ordenusa. Udostępniając to liczyliśmy właśnie, że ktoś się tym zainteresuje i pomoże w dalszych pracach.

  10. #1430
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez Muzg Zobacz posta
    Ta muzyczka co jest po zwycięstwie w Turcji to nie jest hymn ISIS. Jest to piosenka/hymn jihadu.
    Tutaj macie piosenkę razem z angielskim tłumaczeniem: https://youtu.be/TqDwfhRYOTs
    Owszem to nie jest hymn ISIS, ale ten nasheed jest - o ile się nie mylę - jednym z oficjalnych kawałków muzycznych tego tworu państwowego, a przynajmniej jest z nim kojarzony.

Strona 143 z 176 PierwszyPierwszy ... 4393133141142143144145153 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •