Strona 226 z 368 PierwszyPierwszy ... 126176216224225226227228236276326 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 251 do 2 260 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #2251
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    To jest żałosny ruch od strony CA!!!Ja rozumiem coś dla Elfów, Zwierzaków, ale Wampiry znowu coś dostają ? Rozumiem, mało mają. W końcu 4 LL, jeśli liczyć Izabele to 5. Dwie pozycje startowe, bardzo mocne jednostki, plus teraz bohater który będzie istną bestią w walce. Ja myślę że jeszcze trzeba im jakiś buff dać, bo czasem ludzie nimi przegrywają.

    A CA, dodajcie no Konrada von Carstein, bo Izabeli i Vladowi będzie smutno tak we dwoje.

    To jest żenada.

  2. #2252
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    To jest żałosny ruch od strony CA!!!Ja rozumiem coś dla Elfów, Zwierzaków, ale Wampiry znowu coś dostają ? Rozumiem, mało mają. W końcu 4 LL, jeśli liczyć Izabele to 5. Dwie pozycje startowe, bardzo mocne jednostki, plus teraz bohater który będzie istną bestią w walce. Ja myślę że jeszcze trzeba im jakiś buff dać, bo czasem ludzie nimi przegrywają.

    A CA, dodajcie no Konrada von Carstein, bo Izabeli i Vladowi będzie smutno tak we dwoje.

    To jest żenada.
    Uważasz zatem, że żenadą jest załatanie kolejnego braku w postaci kolejnego imiennego bohatera? Moim zdaniem, im więcej załatają braków, tym lepiej. Jasne, sam oczekiwałem później czegoś innego, ale na początku to Krell był pewniakiem, choćby ze względu na jego historię - wpierw Lord Khorna, potem władca trupów walczący dla Nagasha, teraz ziomek Kemmlera. Nie mogło zatem być inaczej.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #2253
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja już precyzuje dlaczego nie jestem zadowolony.

    Z perspektywy gry Wampiry (Vlad) obok czarodziejki, drzewca i Ungrima (zmodowany, znaczy zaczynający w Karak Kadrin) to nacja którą gram najczęściej.
    I normalnie ciesze się z tego że twórcy też te wampiry kochają, bo cały czas dają im bardzo dobre materiały. Technicznie imperium dostało najwięcej ilościowo, ale jakościowo to truposze są kilometry? (czy już może należy to liczyć w latach świetlnych?) przed pozostałymi rasami.

    No i z wszystkiego co można było dać wampirom wybrany został Krell... A jak wejdzie nowa mapa to co z Harkonem, Neneratą czy zapomnianym Red Diukiem...
    Zawsze jest jeszcze Konrad (ale to jest druga najmniej wyczekiwana przeze mnie wzmocnienie).

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  4. #2254
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Na steamie uzupełnili o jednostki, nawet umiejki im wypisali.

    Wykaz jednostek

    Lordowie
    Przywódca grasantów: skupienie na walce wręcz

    Bohaterowie
    Łak wilczej skóry: wspomaganie w zwarciu/walce
    Szaman czarownik: domeny metalu/śmierci/ognia
    Siewca niedoli fimirów: podwójna rola, domeny cienia/ognia

    Piechota
    Grasanci: szał, ukrycie się (las)
    Grasanci włócznicy: szał, obrona przed szarżą dużych wrogów, ukrycie się (las)
    Grasanci (broń wielka): szał, ukrycie się (las)
    Grasanci berserkerzy: szał, berserk, ukrycie się (las), odporność na psychologię
    Czempioni grasantów: ciężka zbroja, ukrycie się (las), szał
    Czempioni grasantów (wielka broń): ciężka zbroja, ukrycie się (las), szał

    Piechota dystansowa
    Łowcy grasantów (oszczep): ukrycie się (las), szał, skuteczność przeciw dużym celom
    Łowcy grasantów (topór do rzucania) ukrycie się (las), szał, pociski przebijające zbroję

    Jazda i rydwany
    Rydwan grasantów: szał
    Rydwan lodowych wilków grasantów: szał, wywoływanie strachu, odmrożenie

    Jazda dystansowa i rydwany
    Jeźdźcy grasantów: ukrycie się (las), szał, strzał w ruchu, wystawienie straży przedniej
    Jeźdźcy grasantów (topory do rzucania): ukrycie się (las), szał, strzał w ruchu, wystawienie straży przedniej
    Władcy koni grasantów: ukrycie się (las), szał, strzał w ruchu, wystawienie straży przedniej

    Potwory i bestie
    Norskańskie ogary: odporność na ostrzał, ukrycie się (las)
    Norskańskie wilki lodowe: odporność na ostrzał, ukrycie się (las), odmrożenie, wywoływanie strachu
    Norskańskie trolle: wywoływanie strachu, regeneracja
    Norscańskie lodowe trolle: wywoływanie strachu, regeneracja, odmrożenie
    Dzika mantykora: odporność na ostrzał, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru
    Wilcze skóry: odporność fizyczna, wywoływanie strachu, ukrycie się (las), szał, skuteczność przeciw dużym celom
    Wilcze skóry (opancerzone): odporność fizyczna, wywoływanie strachu, ukrycie się (las), szał, skuteczność przeciw dużym celom
    Wojownicy fimirów: wywoływanie strachu, z mgły, rozbicie zbroi, ataki magiczne
    Wojownicy fimirów (wielka broń): wywoływanie strachu, z mgły, rozbicie zbroi, skuteczność przeciw dużym celom

    Rzadkie potwory i bestie
    Norskański olbrzym: napastnik oblężniczy, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru
    Dziki mamut: napastnik oblężniczy, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru
    Żmij mrozu: odporność na ostrzał, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru, aura chłodu, odmrożenie
    Mamut wojenny: napastnik oblężniczy, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru, skuteczność przeciw dużym celom
    Mamut wojenny (kaplica wojny): napastnik oblężniczy, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru, łaska Niszczycielskich Mocy, ofiarujący chwałę

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #2255
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta

    Z perspektywy gry Wampiry (Vlad) obok czarodziejki, drzewca i Ungrima (zmodowany, znaczy zaczynający w Karak Kadrin) to nacja którą gram najczęściej.
    I normalnie ciesze się z tego że twórcy też te wampiry kochają, bo cały czas dają im bardzo dobre materiały. Technicznie imperium dostało najwięcej ilościowo, ale jakościowo to truposze są kilometry? (czy już może należy to liczyć w latach świetlnych?) przed pozostałymi rasami.

    No i z wszystkiego co można było dać wampirom wybrany został Krell... A jak wejdzie nowa mapa to co z Harkonem, Neneratą czy zapomnianym Red Diukiem...
    Zawsze jest jeszcze Konrad (ale to jest druga najmniej wyczekiwana przeze mnie wzmocnienie).
    Nie do końca. Zerknij może do tematu braków Imperium i Wampirów. Wampirom pod względem LL to kilku jeszcze brakuje - Harkon i Neferata pewnie dojdą do grywalnych wraz z połączoną mapą (tak przynajmniej sądzę), Konrad ma ten problem, że nie jest to Wampir mag. Gość pozbawiony jest potęgi magicznej, więc wspomagał się Nekromantami, ale w bitwie, w której zginął, Nekromanci sobie poszli.
    Co do Krella to warto zwrócić uwagę na to, że to jest unikatowa postać. Nie jest to wampir, jest to nieumarły lord Chaosu, który walczy po stronie Wampów. Z tego powodu zapewne to jego wybrali m.in.
    Natomiast co do jakości to trochę masz rację. Towarzyszące im spętanie jednostek powoduje, że walczą niemal do końca i to w sumie jest plus, zwłaszcza jeśli popatrzymy na to, że nieumarli nie mają morale. Ciekawi mnie zatem, jak to zrobią u Królów Grobowców. Bo u nich masz Liszy, nie Wampirów i Nekromantów.

    PS. Zerknijcie tutaj: https://steamdb.info/search/?a=app&q...=-1&category=0
    Kolejny unknown app. To już dwa nowe. Ciekawe, cóż to będzie

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #2256
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja prze pojęcie jakości, miałem wpływ na rozgrywkę.

    Tak więc imperium dostało 3 lub 4 czarodziei z nowymi magiami. Ale tak za bardzo nie zmieniło to to jak się ludźmi gra. Bo jak się brało 1 czarodzieja do armii tak robi się to nadal.

    Dla porównania podam inne rasy.
    U brodaczy dostaliśmy białego karła. Nowy LL z unikalnymi misjami i przedmiotami, dodatkowo mający z personalizowane drzewko talentów, zwłaszcza niebieskie. A co ważne dodaje on ewent? z wybieraniem premii.

    U Orków i Goblinów mamy Wurzaga. Czyli LL czarownika (u zielonych mamy tylko 2 wojowników i hybrydę). A co ważne ma on osobną lokalizacje na mapię, czyli sub rasę. miodzio.

    A teraz wampiry.
    Krwawi rycerze - elitarna jednostka jazdy, i chyba każdy jej używa.
    Vlad - Nowy LL, z misjami, przedmiotami. Hybryda maga/wojownika.
    Izka - Kolejny nowy LL, kolejna hybryda maga/wojownika. Ale po jej wyjściu oderwanie jej i Vlada od wampirów Mańka, a stworzenie osobnej sub frakcji.
    Zapomniałem o dodaniu nowego budynku.
    I dostali jeszcze wampirkę z magią cienia.

    A teraz dojdzie Krell. najprawdopodobniej jako legendarny heros. Pytanie zasadnicze jest jak zamierzają go wprowadzić.
    Wersja OVER 9000 dla mnie to rework Kemmlera ( o który gracze błagają od początku gry) i najlepiej oderwanie go (tak jak Valda) od głównych wampirów.
    a) dodanie ich (Kemlera i Krela) do bretońskich wampirów i uczynienie tej sub rasy grywalną (a w późniejszym czasie dodanie jeszcze Red Diuka jako w pełnoprawnego LL).
    b) Kemmler z Krelem zostaliby po prostu osobną sub rasą wampów* albo dostaliby jakiś region na mapie (tak jak Skarsnik) lub zrobiliby z nich hordę.
    Byłoby historyjka że Lichmistrz podczas swojej podróży zdobył i zamieszkał w osadzie X i teraz przygotowuje się do zemszczenia się na elfach i bretończykach.

    * Jeśli nekromantę i czempiona chaosu można nazwać wampirami
    - - - - - - - -

    A czy to unowocześnienie młota to nie jest zapowiedz pacza?

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  7. #2257
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Właśnie nie wiem, co do tego "Patcha". Wiem, że 2 unknown appy są, więc może coś dojdzie.
    EDIT: Przed niecałą minutą coś znów w W1 zaktualizowano. A co do Kemmlera i Krella to też na siłę dostali się do AB Wampirów wg mnie. Powinni byli wykroić to jako "słudzy Nagasha", bo Krell do tego idealnie pasuje, Kemmler niekoniecznie, ale z drugiej strony wymagałoby to robienia rasy od zera.
    EDIT 2: Co do unknown appów sądzę, że to może być single'owe wersje Borysa i Red Duke'a. Jeśli to jest to to uważam, że Middenland winien dostać dodatkowo swój roster tj. połączenie Imperium z Middenlandem np. Kapłani Ulryka, Emil Valgeir jako drugi LL, Synowie Ulryka, Gwardia Teutogenów czy choćby Rycerze Białego Wilka (ci dostępni dla Imperium i Middenlandu) - to byłoby coś.

    EDIT 3: Zaktualizowano listę brakujących LL o Dietera Helsnichta, Nagasha i Magnusa Pobożnego.
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 20-07-2017 o 10:50

  8. #2258
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Beastmeni dostaną upgrada, oficjalnie potwierdzone:
    https://www.reddit.com/user/Rich_A_CA

  9. Użytkownicy którzy uznali post SaperHeart za przydatny:


  10. #2259
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    To świetna wiadomość. Pytanie, co dadzą. Tuskgory, Dżaberslyty, Gorgony, Wódz Gorów, Lord Szaman, a może Byk Zagłady?

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  11. #2260
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Wszyscy coś dostaną

    "We know you all have your favourite race, so we wanted to give everyone some love in one way or another in the next big update.

    The Cloven Ones are no exception. "
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  12. Użytkownicy którzy uznali post Il Duce za przydatny:


Strona 226 z 368 PierwszyPierwszy ... 126176216224225226227228236276326 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •