Turniej o tytuł Czempiona Mrocznych Bogów - promocja dodatku "Norska"
Regulamin:Witajcie wojownicy! Przybyliśmy tutaj aby wybrać najsilniejszego z nas! Tego, który zostanie naznaczony przez Bogów i poprowadzi nas na krainy południa! Niech przychylność Bogów Wam sprzyja...
- Sędziowie: Turek, Arroyo, TwójMistrz- Turniej ma charakter luźny, przygotowawczy do Mistrzostw Polski
- Formuła turnieju: Turniej jednodniowy, ciągły. Drzewko meczowe. Jednostopniowa eliminacja po przegranym meczu. Aby wygrać mecz trzeba wygrać dwie bitwy.
- Gracz posiada pulę frakcji, która zużywa się po każdej bitwie. Po zużyciu wszystkich frakcji następuje reset. Nie można zagrać tymi samymi frakcjami w jednym meczu. W przypadku wyniku 2:1 odrzucamy tylko rasy ze zwycięskich ras.
- Rozpoczęcie turnieju: 13 sierpnia, godzina 15:00
- Wszystkie główne frakcje są dozwolone, łącznie z nową Norską
- Zwycięzca turnieju otrzymuje tytuł Czempion Mrocznych Bogów i będzie widniał w Sali Chwały - http://forum.totalwar.org.pl/showthr...4-Hall-of-Fame
Na czas turnieju postaram się zorganizować stream. Zapraszam również na TSa.Zasady bitewne:
Wielkość jednostek: Duże
Limit czasu: Bez limitu czasu
Mapa: W jednej bitwie gracz A wybiera mapę (i pierwszy frakcję), w drugiej gracz B wybiera mapę (i pierwszy frakcję) Mapy muszą być różne w dwóch bitwach.
Fundusze: Duże
Zasady co do jednostek:
Max 5 tych samych jednostek
Max 4 jednostki latające (Latający lord/bohater wlicza się w limit)
Max 4 cmentarne poczwary (Wampiry)
Max 1 czołg parowy (Imperium)
Max 2 Giganty (Orkowie, Chaos, Zwierzoludzie, Norska)
Max 2 drzewce (Leśne elfy; Durthu nie wlicza się w limit)
Max 2 Shagoty smoczych ogrów (Chaos; Kholek nie wlicza się w limit
Max 2 ścierwowozy oraz pokrewne jednostki jak np. Mortis Engine (Wampiry)
Max 3 bohaterów
Max 2 tych samych bohaterów
Max 2 magów - bohater/lord bez zaklęć przestaje być magiem. Można wziąć 2 magów pod warunkiem, że posiadają różne domeny magii.
Dopuszczone do bitw mapy: Złoty Monolit, Zimowy Stos, Zgromadzenie Bjornlingów, Wąwóz Złamanej Nogi, Wysoka Przełęcz, Volksgrad, Twierdza Zagłady, Przełęcz Śmierci, Obóz Vargów, Narada Aeslingów, Jezioro Lodowcowe
Wytyczne do bitwy:
- Inicjatywa - Gracz musi dążyć do interakcji z przeciwnikiem. Za inicjatywę uważany jest atak, zaczepianie harcownikami, rzucanie zaklęć, ostrzał z artylerii. Przeciwieństwem inicjatywy jest "campienie", które jest zakazane,
- Zakazane jest tworzenie swojej obrony posiłkując się czerwoną linią, która ogranicza pole bitwy.
- Gramy fair-play
Zgłoszenia:
1. Turek [Aeslingowie] - Wszystkie dodatki
2. {SacredBand} William/Kaszanka [Vargowie] - Wszystkie dodatki
3. SaperHeart [Sarlowie] - Wszystkie dodatki
4. {SacredBand} Mist - [Skaelingowie] - Wszystkie dodatki
5.S T I N G - [Vargowie] - Król i Watażka
Wzór zgłoszenia: (w tym temacie się zgłaszamy)
Patronat nad turniejem obejmuje:Nick:
Klan:
Reprezentowany klan Norski: wybrać spośród Baersonlingowie, Aeslingowie, Vargowie, Graelingowie, Bjornlingowie, Skaelingowie i Sarlowie
Posiadane dodatki do gry: