Strona 237 z 368 PierwszyPierwszy ... 137187227235236237238239247287337 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 361 do 2 370 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #2361
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Wydawało mi się że zabili ich na śmierć,nawet jak na wampirze standardy ale nie chce mi się w to za bardzo wnikać bo nie taki był cel przywołania tejże pary. Chodziło o to,że CA luźno podchodzi do lore w wielu sprawach,więc grywalny Pizarro a nawet jakieś ludzkie kolonie w Lustrii nie są niemożliwe. Zwłaszcza,że jak napisałem w poprzednim poście nie widzę w grywalnych konkwistadorach nic sprzecznego z założeniami uniwersum.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  2. #2362
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @II Duce
    Hehehe sorry ale mój post wygląda ofensywnie ^^, a chciałem tylko sprostować sytuacje co do Wampirów. Akurat z nieumarłymi jest taka sytuacja, że musi być podane, że zostały zniszczone, a nie pokonane. Dlatego Konrad oraz Legendarne Wampiry z innych mogą zawitać w każdym momencie Gry, nie mieszając zbytnio w Lore. Co do innych bohaterów, w szczególności ludzi, to problem jest taki, że ów bohater musi żyć aby nie zakłócał zbytnio fluffu, a jak wiadomo ludzie żyją maks 50-60 lat. Dodatkowo, CA póki co nie zrobiło babola w bohaterach (chodzi o chronologiczne podejście), że dali kogoś kto był dawno zniszczony/martwy(poza nieumarlymi) jak np. Magnus lub inny heros. Dlatego trzeba zobaczyć czy Pizzaro jeszcze żyje lub inni bohaterowie jego typu.

  3. #2363
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Spoko,rozumiem,co do Pizarro z tego co na szybko wyczytałem to nie jest martwy ale jeżeli chodzi o lore to naprawdę daleko mi do eksperta. W każdym razie znalazł się na filmiku(a przynajmniej jego legion) prezentującym mapę kampanii i myślę że z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć że jeżeli pojawi się grywalna Tilea to on też będzie częścią tego dlc. Zresztą,czy naprawdę tylko ja bym chętnie powitał Lustrię mieczem,ogniem i armatnią kulą?
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  4. #2364
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    Chwila, chwila ^^ gdzie masz napisane, że zostali zniszczeni ? Vlad został pokonany ale nie został zniszczony. Taką sama sytuacja się tyczy Isabelli. Z wampirami jest taka sytuacja, że wszystkie są martwe, ponieważ są nieumarłymi stworami i jak nie będzie gdzieś podane, że zostały zniszczone to tak naprawdę gdzieś tam ich egzystencja jest. Taką samą sytuacje masz z Krellem. Nie wiem dlaczego Sigmar go nie zniszczył tylko uwięził. Może nie miał wystarczającej mocy. Dodatkowo, cała moc Vlada tkwi w jego pierścieniu, który daje mu całkowitą nieśmiertelność. Nawet po kradzieży tego pierścienia Vlad powrócił później walcząc u boku Nagasha.
    Jeżeli chodzi o Vlada i Izkę to z tego, co wyczytałem, to ich prochy rozniosły się po świecie, także ciężko by było się odrodzić temu małżeństwu Wampirów. Więc poniekąd są jako tako K.I.A.
    Co do Pirazzo to gość żyje i ma się dobrze, walczy za hajsy od Jaszczurek dalej. Tutaj odsyłam do ich opisu: http://warhammerfantasy.wikia.com/wi...7s_Lost_Legion

    EDIT: Co do Vlada i Izki:
    Kiedy Vlad się przebudził, wpadł we wściekłość i nakazał natychmiastowy atak na miasto. Prowadzona płonącą od gniewu wolą Hrabiego Wampira armia Nieumarłych ruszyła na miasto. Wielkie, kościane machiny oblężnicze podprowadzono pod mury. Na blankach zbrojni starli się ze Szkieletami. Bohaterowie Imperium, wyposażeni w magiczną broń pochodzącą z miejskiego skarbca, zabijali wampirzą arystokrację bądź też padali pod jej ciosami. W samym sercu walki, która objęła całe miasto, Wielki Teogonista starł się z Hrabią Wampirem. Po całej godzinie starcia, w której święty młot zmagał się z mocą magicznego ostrza, Vlad jął brać górę. Czując, że koniec jest bliski, Wilhelm zaatakował na oślep i chwytając Vlada, rzucił się z murów. Złączeni ze sobą wrogowie spadli w otchłań śmierci. Pierwszy na zaostrzony ostrokół nadział się Vlad, a Wilhelm wylądował na nim, wbijając Hrabiego jeszcze głębiej na pal. Vlad wydał z siebie potworny skowyt – pozbawiony ochrony magicznego pierścienia został ostatecznie unicestwiony.
    Po śmierci Hrabiego Vlada siły Sylvanii przerwały oblężenie i wycofały się. Zginęła z górą połowa Wampirów, lecz straty po stronie obrońców Altdorfu były tak duże, że o pościgu nie mogło być mowy. Ostatnią ofiarą Bitwy o Altdorf była Izabella von Carstein. W obliczu wieczności bez męża u boku rzuciła się na pal i obróciła w proch na oczach kandydata na Imperatora i jego przybocznych.
    AB 7 edycji.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #2365
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @Arroyo
    Tak jak wspominałem główną mocą nieśmiertelności Vlada jest jego pierścień. Nawet po porażce pod murami Altdorfu i obróceniu jego ciała w pył Wampir powraca dzięki temu, że pierścień nie został zniszczony. Dodatkowo ożywia z powrotem Izkę. Muszę poszukać tego fragmenty jak powraca...jest to gdzieś w ET.

    EDIT: znalazłem. Vlad zostaje ponownie przyzwany przez Nagasha, gdy ten powraca dzięki Arkhanowi. Czyli wychodzi na to, że póki esensja danej istoty nie zostanie zniszczona to można ją w jakiś tam sposób ponownie przyzwać. Dlatego Krell został uwięziony.

  6. #2366
    Łowczy Awatar Szymblok
    Dołączył
    Aug 2016
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    86
    Otrzymał 10 podziękowań w 7 postach
    Tak swoją drogą to myślicie, że ile będą kosztować mamuty? Tak mi się wydaje, że wyglądają strasznie mocno i cena będzie co najmniej 2500.

  7. #2367
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach

    Skoro już nasz fanpage na Facebooku dodał Q&A, to i ja to tu dodam, a przy okazji wypiszę, co najważniejsze (rzecz jasna wszystko wg filmu powyższego):
    -Bitew morskich nadal nie będzie (mam nadzieję, że przy W3 dadzą), gdyż na razie posiadaczem licencji na bitwy morskie są twórcy gry Man'O'War: Corsair
    -Narzędzia modderskie będą poszerzone, będzie można m.in. modować bitwy nad rzekami, bądź starcia o bramy itd.
    -Skoro mowa o oblężeniach, wygląda na to, że te oblężenia będą dziwne... wojacy w wieżach jeszcze ok, ale jak nic nie zmieni się w kwestii bojów o miasto i będzie nadal tak, jak jest, to kicha.
    -Jednostki do starszych ras tj. Imperium itd. będą dalej się pojawiać.
    -Trylogia jest głównie pod multi przeznaczona - w tym sensie należy to rozumieć, że CA zezwoli na walki ras z jedynki na walki z rasami z dwójki, zatem te FFA, walki o Bramy i bitwy nad rzeką dojdą. To mi się podoba i to bardzo.
    -Wg odpowiedzi Iana Roxburgha wynika, że w planach są DLC rasowe. Wg mnie prawdopodobnie TK i Tilea dojdą, prawdopodobnie i Arabia.
    -Z tego, co zrozumiałem, to będą Czarne Arki.
    -Czyli lore tutaj średniawo... na szczęście planuję robić kampanie na kilka osób wzbogacone klimatem uniwersum.
    -Niestety nie zmienią Mistrza Wiedzy i Dreadlady... czyli znów mody będą.
    -Może być dojście zmian w kwestii ekwipunku, ale to zobaczymy.

    Swoją drogą przydałaby się modyfikacja likwidująca limit posiadanych oddziałów na armię. Wg mnie byłoby to dodatkowe, ciekawsze rozwiązanie dla fanów walk na kilkadziesiąt tysięcy wojowników po obu stronach.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #2368
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Legio się nie wyspał przed nagrywaniem.

    Z tego co ja zrozumiałem i z czego się cieszę to:
    - Wspieranie starych ras, ale głownie przez dodawania jednostek.
    - Na początku chcą sobie zrobić piar? Bo chcą zacząć seria mniejszych darmowych dlc (być może Borys i Red Diuk doczekają swoich nacji w kampanii, bo o nich cały czas toczy się walka na wszystkich forach. Podkreślę że to tylko moja sugestia). A dopiero później płatne zabawki.
    - Z rasami chcą poszaleć, znaczy zrobią ich trochę więcej więc wzrastają szanse na Arabię, Tilea, Estalię czy Amazonki (ten mniejszy raso-pack). TK to pewniak absolutny na rasopaka XL Tu pewnie wszystko będzie zależeń od sprzedaży.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  9. #2369
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Legio się nie wyspał przed nagrywaniem.

    Z tego co ja zrozumiałem i z czego się cieszę to:
    - Wspieranie starych ras, ale głownie przez dodawania jednostek.
    - Na początku chcą sobie zrobić piar? Bo chcą zacząć seria mniejszych darmowych dlc (być może Borys i Red Diuk doczekają swoich nacji w kampanii, bo o nich cały czas toczy się walka na wszystkich forach. Podkreślę że to tylko moja sugestia). A dopiero później płatne zabawki.
    - Z rasami chcą poszaleć, znaczy zrobią ich trochę więcej więc wzrastają szanse na Arabię, Tilea, Estalię czy Amazonki (ten mniejszy raso-pack). TK to pewniak absolutny na rasopaka XL Tu pewnie wszystko będzie zależeń od sprzedaży.
    Wspieranie ras przez dawanie wszystkich oficjalnych jednostek byłoby dla mnie idealną naprawą starych ras.
    Co do Diuka to doliczyłbym Ungrima w Karak Kadrin.
    A co do ras to liczę na Amazonki, Tileę, Estalię, Arabię, Kislev i Albion. TK na 100% wejdą.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #2370
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Czy Ja dobrze zrozumiałem ten filmiki ? Twórcy gry uważają Imperium za frakcję podrzędną ? Aha, no nie, fajnie to brzmi. Ja rozumiem że oni nie muszą znać Lore, ale mówienie o najsilniejszej ludzkiej nacji w grze jako podrzędna jest bardzo zabawne.

    Więc przynajmniej wiem dlaczego Imperium dostaje ochłapy od CA, w końcu powiedzieli to wprost. Ten podrzędny chłopaczyna Sigmar, pokonał wielkiego nekromantę Nagasha, podrzędny idiota...

    Do innych rzeczy nie ma się co przyczepiać. Narzędzie na plus, zmiany oblężeń trzeba zobaczyć na żywo, flota mnie nie interesuje, wielka kampania dla wszystkich ras ok, zmiany ekwipunku wydają się proste dla lordów i powinno dotyczyć bohaterów.

Strona 237 z 368 PierwszyPierwszy ... 137187227235236237238239247287337 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •