Strona 254 z 368 PierwszyPierwszy ... 154204244252253254255256264304354 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 531 do 2 540 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #2531
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Przeglądając neta spotkałem takie połączenie map i jakoś mi się to nie podoba.


    Już wolałbym by korzsytali z tego


    Coraz bardziej się obawiam tej połączonej mapy, bo po prawdzie to miała stać się moim miejscem zabaw.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #2532
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Przeglądając neta spotkałem takie połączenie map i jakoś mi się to nie podoba.


    Już wolałbym by korzsytali z tego


    Coraz bardziej się obawiam tej połączonej mapy, bo po prawdzie to miała stać się moim miejscem zabaw.
    Nie kierowałbym się pierwszą mapą, bo ewidentnie widać, że wymaga ona obrotu o 45%, zmian wyglądu Lustrii i Ulthuanu. A przy tym jest miernie sklejona (spójrz na wyspę Albion i Sartosę - to wszystko nijak pasuje, bo Sartosa leży bezpośrednio pod jednym z miast Tilei). Tym bardziej, że jeśli faktycznie dojdą Skaveni to mogą zmienić w OW mapkę i dodać Skavenblight, zmienić właściciela Karak Osiem Szczytów i dodać Piekielną Otchłań w górach Norski nad Kislevem.

    EDIT: Moim zdaniem zmiany winny wyglądać następująco:
    -W Norsce podzielić plemiona na: Vargów, Skaelingów, Aeslingów, Graelingów, Bjornlingów, Baersonlingów, zamiast na to, jak aktualnie wygląda.
    -Zwiększyć wielkość OW i dodać więcej królestw WE.
    -Podzielić Bretkę na jednomiastowe prowincje, tym samym poprawiając jej aspekt klimatyczny.
    -Zamienić Karak Osiem Szczytów na twierdzę od lorda Skavenów
    -Wcisnąć Piekielną Otchłań nad Kislev w góry Norski
    -Zmniejszyć Ulthuan, ale usuwając przy tym Kult Ekscesu i dając tam Lothern i Eataine jako królestwa.
    -Dodać Skavenblight (to mus) i zmniejszyć Tileę na kilka miast rodem z AB Dogs of War.
    -Poprawić wygląd Lustrii.
    -Dodać dziesiątki dodatkowych hord i plemion Orków i Goblinów, Zwierzoludzi, ew. jakieś dodatkowe hordy Wojaków Chaosu wewnątrz Imperium.
    -Zamienić tereny Nekrarchów i Strigoi na zamki od TK.
    -Wprowadzić grywalne Arabię, Tileę, Sartosę i Albion.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #2533
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Prawdę mówiąc to sądziłem że mapa młota2 będzie przypominać albo tetrisowe L, albo takiego romba.
    Tak że prawie bez przeróbek połączy się ze starą mapą. A dokładniej że będzie to prostokąt z Amerykami i elfią wyspą, a z Afryki miał być ten kawałek który teraz jest nie zagospodarowany w mlocie1.
    Tak że połączenie map nie wymagałoby jakiś większych zmian, i miało to przypominać wyglądem drugi obrazek.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  4. #2534
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Prawdę mówiąc to sądziłem że mapa młota2 będzie przypominać albo tetrisowe L, albo takiego romba.
    Tak że prawie bez przeróbek połączy się ze starą mapą. A dokładniej że będzie to prostokąt z Amerykami i elfią wyspą, a z Afryki miał być ten kawałek który teraz jest nie zagospodarowany w mlocie1.
    Tak że połączenie map nie wymagałoby jakiś większych zmian, i miało to przypominać wyglądem drugi obrazek.
    Problem jest taki, że ta mapka druga jest też taka trochę średnia, bo można podciągnąć o upadłą twierdzę Karag Dum na północy. Przede wszystkim problemem byłoby to, jak miałaby wyglądać potem mapa trójki, bo o ile początkowo podoba mi się pomysł dania obu biegunów i wschodu tj. Ogrów, Skavenów i Orków z Mrocznych Ziem oraz Krasiów Chaosu to jakoś ciężko by wyglądały walki takich hord Chaosu różnych bogów z północy i Demonów z południa, bo jedyne przejście byłoby przez przejście całej mapy...

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #2535
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2015
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 6 podziękowań w 4 postach
    Co za niespodzianka...

    https://www.youtube.com/watch?v=k8EQ1KNkpmw

    Dzisiaj też kończy się embargo na informacje z Londynu?

  6. #2536
    Stolnik Awatar Pyrrus89
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    879
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    308
    Otrzymał 284 podziękowań w 184 postach
    Fajna muza w tym trailerze. Zmutowane Szczury to chyba najciekawsza rasa dwójki, pewnie dlatego trzymali ich na sam koniec.

  7. #2537
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Przy okazji zagadka kolejna z Ritual.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #2538
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Jedyne co jest dobrego w tym filmiku to to że w końcu dali odetchnąć wysokim elfom.

    Ciekawe kiedy będzie można zagrać takie fajne trójstronne bitwy.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  9. #2539
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Trójstronne od razu w premierę Warha 2. Nawet kiedyś to pisali.

    EDIT: Wypisałem wszystkie jednostki, jakie zauważyłem z trailera.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #2540
    Podstoli Awatar GRUHA
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    394
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    15
    Otrzymał 6 podziękowań w 6 postach
    dzieki trojstronnym bitwą mozna bedzie "przebijac" oblezenie? w sensie przerwac komus na polu bitwy ?
    bo rzadko moze sie spotkac 3 wrogie armie w jednym miejscu
    - Jesteś.. - Tak szaleńcem -Więc.. -Nie, nie zabije cie, tylko bede się tobą bawił jak dziecko zabawką odrywając każdą cześć i czerpał z tego wielką przyjemność

    Caedite eos! Novit enim Dominus qui sunt eius
    Arnaud Amaury

Strona 254 z 368 PierwszyPierwszy ... 154204244252253254255256264304354 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •