Zapraszam do dyskusji.
Zapraszam do dyskusji.
Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 26-10-2017 o 16:25
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Skoro tereny na wschód od Gór Krańca Świata są dostępne, to może jest szansa na Neferatę, jej siedzibę w tych górach oraz ą fortece Nagasha nad Lahmią.
Jak dla mnie to ME w takiej formie nawet na głęboka betę się nie nadaje. Wisi nad tym za duże widmo partactwa i lenistwa ludzi z CA. Lordowie zaczynają w złych miejscach np. Kroq-Gar (powinno być Hexoatl razem z Mazdamundim) czy Queek (Karak 8 Szczytów). Poza tym część lordów powinna być rozdzielona od głównych frakcji (np. Ungrim). To co poprawili w drugiej części, czyli normalne nazwy dla frakcji, dla ras z podstawki zostały błędne, więc mamy Imperium zamiast Reiklandu czy Krasnoludy w miejsce Karaz-a-Karak. Poza tym frakcje niegrywalne są kalkami istniejących, co przeszkadza jeszcze bardziej niż w pierwszej części.
Ogólnie to poczekam chyba na granie w ten twór jeszcze dobre kilka(naście) patchy, bo w obecnej formie jest słaba parodią tej gry.
PS
I nawet achievmentów do owej kampanii nie chciało im się dodać.
寧我負人,毋人負我。
曹操
Jak tam? Kogo rzucacie na pierwszy ogień? U mnie chyba Skaveni, fajnie będzie odwiedzić nimi Stary Świat, a nie grałem nimi praktycznie w ogóle od premiery dwójki.
Mój kanał na YT poświęcony w większości TOTAL WAR: Warhammer I i II. Zapraszam!
Ja tam zacznę, jak to dopracują bo teraz to się mija z celem, kampania wygląda jak te mody na odblokowanie niegrywalnych frakcji, albo jeszcze gorzej.
Czy ja wiem, z tym patchem sporo zmian, większośc moim zdaniem na lepsze. Ok nie ma jeszcze Norski, drzewek umiejętności, RR, ale nad grami pracowały ponoć osobne teamy, trochę zabrakło czasu, żeby to dopiąć. Wszystko będzie dobrze w swoim czasie, tak to już jest.
Mój kanał na YT poświęcony w większości TOTAL WAR: Warhammer I i II. Zapraszam!
Dlatego wolę zaczekać, bo potencjał to ma ale obecnie wygląda zbyt ubogo Muszą dodać też obrzędy do ras z jedynki.
Oprócz dodania obrzędów powinni dostosować leśne elfy i Norskę pod realia dwójki ze zniesionymi ograniczeniami w okupacji i wzbogacić Imperium o jakieś nowe mechaniki. Zwłaszcza stan Imperium mnie boli bo to moja frakcja z bitewniaka więc mam do niej duży sentyment. Niestety coś mi mówi,że nie doczekam się żadnej z wyżej wymienionych rzeczy,zwłaszcza gdy widzę Bretonnię i Imperium ze sprzyjającymi klimatami : pustynia i sawanna tylko bo to żeby sztucznie utrudnić im rozgrywkę .
Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.
Jeśli już chcesz próbować grać w ten niewypał (piszę o ME, nie o WH2), to polecam zacząć od Teclisa lub Mazdamundiego. Nie polecam z kolei Queeka i Kroq'a, dopóki nie dojdą Królowie Grobowców. A to z prostego powodu - jaki jest sens bicia Wampirów, którzy nie powinni w tamtym miejscu się znajdować? W końcu od istnienia tam Wampirów jako popleczników Nagasha minęło ponad 3000-4000 lat, a tu nagle nam CA z takim czymś wyjeżdża...
Il, zgadzam się - jeśli chodzi o dopracowanie ras z jedynki. Leśnym Elfom brakuje nadal 2 magii, które im dali tj. Mrocznej i Wysokiej. Ponadto Imperium, które mimo, że już jest uniwersalne na multi, to jednak nadal jest pomijane przez CA...
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo