Rusza rekrutacja do drugiej części kampanii fabularnej. Będzie ona prowadzona przeze mnie jako Mistrza Gra. Zasady będą bardzo proste, zbliżone do zasad z cz. 1 (link). Chcę żeby kampania sprawiała dużo frajdy, a z drugiej strony była wystarczająco prosta aby nie zabierała dużo czasu. Zasady pojawią się na dniach.
Każdy zainteresowany grą gracz powinien dodać w tym temacie post rekrutacyjny z propozycją swojego państwa. Ja następnie po zebraniu wszystkich zgłoszeń dopracuję fabułę i mapę (Wstępne pomysły już mam)
Frakcje możliwe do wzięcia: Leśne elfy, Ludzie (Bretonia), Ludzie (Imperium), Wysokie Elfy, Plemiona Skinków, Plemiona Saurusów, Krasnoludy, Gobliny, Orkowie, Dzikie Orki, Korsarze (Mroczne Elfy), Skaveni, Wampiry, Wyznawcy Chaosu, Zwierzoludzie, Pradawna Cywilizacja (Królowie Grobowców)
Frakcja: Z podanych wyżej, może też być z fikcyjną nazwą, np. Królestwo Winnbel (Ludzie Bretonia))
Lider frakcji: nazwa fikcyjna oraz czy jest wojownikiem czy magiem
Cele gry: militarne(splądruj, zdobądź, podbij), ekonomiczne(kaska, szlaki handlowe, zdobycie surowców), strategiczne(kontrola ważnych punktów, przeprowadzenie rytuału) - Wybieramy jedno
Szczegóły państwa: Mamy 10pkt do rozdania do różnych kategorii. O tym jak rozdamy punkty będzie świadczyć jak będzie wyglądać nasze państwo na początku:
- Armia,
- Gospodarka,
- Fortyfikacje
- Budynki militarne (do rekrutacji)
- Flota (tylko do przewożenia jednostek przez wodę)