II Tura
Władze Ered'Or Tor wydały rozkaz o wyrzuceniu z miasta wszelkich ludzi z wyjątkiem kupców, którzy dostali odpowiednie glejty.
// Spadek przychodów miasta o 50g.
II Tura
Władze Ered'Or Tor wydały rozkaz o wyrzuceniu z miasta wszelkich ludzi z wyjątkiem kupców, którzy dostali odpowiednie glejty.
// Spadek przychodów miasta o 50g.
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Legion Wybranych i Zwierzoludzie zawarli Przymierze. Czy to powrót ciemnych czasów gwałtu i przemocy? Kto ich powstrzyma? Kto odważy się rzucić wyzwanie Bogom?
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Tura II
Coś niespodziewanego wydarzyło się miasteczku pod Zamkiem. W nocy słychać było krzyki i ruch kości. Nad ranem wszystko ucichło, a wojska Hrabii Głogowskiego ruszyły ku Zwierzoludziom. Wampiry planowały przeprowadzić zasadzkę jednak Bezran wyczuł podstęp (szczęśliwy rzut kością) i ruszył na przeciwników.
// Bitwę rozegrać jak najszybciej i screen z wyniku wysłać mi na pw, Powodzenia!Bitwa w Krainie Ciemności
Mapa: Bitwa w mniejszej osadzie: Nora Nieboraków
Siły wampirów: Maciung Von Głogowski na koniu (Powrót Nieśmierci, Inwokacja), 5 szkielety tarcza miecz, 5 gule, 2 grobowa, 1 ścierwowóz, 2 wilki, 5 zombee
Siły zwierzoludzi: Wódz Bezran Krwawy Topór jako władca bestii pieszo ze wszystkimi umiejętnościami, 3 ungory z włóczniami, 3 ungory z tarczami, 3 gory z tarczami, 4 gory z dwoma mieczami, 3 łupieżcy, 2 centigory
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Tura II
Przyszli razem z wiatrem. Niczym mocniejszy podmuch przeniknęli na nasze tereny.
Armia Mrocznych Elfów rozdzieliła się. Mniejsza armia, pod dowództwem Kasandry uderzyła na Krainy Księstwa. Akurat stacjonował tam Korpus Ekspedycyjny, który miesiąc temu walczył na Nocnej Przełęczy. Wywiązała się walka.
Główne siły ruszyły na sam Zamek Andertroyes, wiedzione przez Lorda Mistara. Książę Bohemond wyczuł przewagę przeciwnika i zamknął się wraz z armią i cywilami w środku. Zamek jest dobrze ufortyfikowany, a jego pełne w żywność piwnice pozwolą bronić się w nieskończonośćBitwa w Krainach Księstwa
Mapa: Bilbali
Siły Mrocznych Elfów: Kasandra (bohater z kuszą), 1 szermierze, 1 kusze, 2 jeźdźców cienia
Siły Księstwa: 3 zbrojnych
// Proszę o rozegranie pierwszej bitwy i informację czy Mist przechodzi do szturmu z drabinami.Oblężenie Zamku Andertroyes
Mapa: Zamek Artois - Bretonia
Siły Mrocznych Elfów: Mistar Shadowblade jako lord na koniu, 3 włócznie, 2 kusze, 2 posępni szermierze, ? widm
Siły Księstwa: Bohemond Prawy jako lord na koniu ze wszystkimi umiejętnościami, 2-4x zbrojnych, 2x zbrojnych z włóczniami, ?x chłopskich łuczników, 2x błędni rycerze, 1x Trebusz Polowy
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Nad Zigguratem Światła przeleciał niezidentyfikowany obiekt i uderzył gdzieś w północną część wyspy. Dobrze, że nie trafił w nas!
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Czy oni w ogóle znają strach?
II Tura
Książę Janaszan planował okrążyć wojska Norskan i uderzyć na ich obóz Fulgrima w Zimowym Szczycie jednak z raportu zwiadowców wynikało, że obóz zniknął. Następne raporty miały przynieść odpowiedź. Wojownicy z północy cały swój dobytek mieli załadowany na wozy i juczne zwierzęta. Ich armia zebrała się w kupę i uderzyła na wojska Imperium. Książę zdążył z odsieczą i wywiązała się krwawa bitwa w Krainie Żmijów.
// Proszę bitwę jak najszybciej rozegrać.Bitwa w Krainie Żmijów
Mapa: Zatoka Lodu
Siły Norskan: Fulgrim jako lord chaosu ze wszystkimi umiejętnościami, 4 grasantów chaosu, 2 konnych grasantów, 4 grasantów chaosu z wielką bronią, 3 wojowników chaosu z wielką bronią, 1 wybrańcy
Siły Imperium: Januszan jako lord na koniu ze wszystkimi umiejętnościami,5 włóczników, 5 szermierzy 3 kuszników 2 oddziały milicji
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Podobno na Pustkowiach Zachodnich pojawili się krasnoludzcy osadnicy
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Bitwa w Krainach Księstwa
Oddział Druchii bez problemu rozbił Korpus Ekspedycyjny. Zbrojni zaczęli uciekać, ale wszyscy zostali wyłapani na arkan przez mrocznych jeźdźców. Krainy trafiły pod okupację.
// Zyski na TF, Hadvar traci kontrolę nad prowincją.
Straty Księstwa: 3 zbrojnych
Oblężenie Zamku Andetroyes
Lord Mistan postanowił przeprowadził szturm, który sam poprowadził. Wojska ruszyły. Nieszczęśliwie, dowódca Mrocznych Elfów został trafiony strzałą i musiał powrócić do obozu. Liczba ludzi na murach była większa niż przewidywali Druchii - Książę Behemond kazał rozdać broń cywilom i postawić ich na murach. Bitwa była bardzo krwawa i skupiała się głównie na ostrzale. Dużo rycerzy zginęło podczas bitwy, ponieważ skupili na sobie ogień Widm, które siały spustoszenie wśród strzelców. Kiedy opór okazał się zbyt silny, elfy odpuściły i powróciły do obozu.
Oblężenie wciąż trwa mimo niepowodzenia pierwszego szturmu. Chłopi nalegają na Księcia aby paktował z najeźdźcami i nie narażał ich życia, natomiast rycerstwo jest gotowe walczyć do samego końca.
Straty Księstwa: 2x zbrojni, 1x włócznicy, 2x łucznicy, 1x rycerze
Straty Mrocznych Elfów: Mistan ranny (nie może walczyć w 3 turze), 1x szermierze, 1x włócznicy, 2 kusze, 1 widma
awanse Księstwa: 1x łucznicy +2*, 1x rycerze +1*, 1x trebusz +1*
awanse Mrocznych: 3x widma +1*
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Bitwa w Krainie Żmijów
Starcie okazało się wielkim zwycięstwem Norskan. Książę Januszan poległ, a większość jego oddziałów została rozbita. Dzięki zadaniu strat konnym grasanton, części kolonistów udało się uciec.
Straty Legionu: 3x grasantów z tarczami, 2x grasanci z wielką bronią, 1x wojownicy z wielką bronią, 1x konni grasanci
Straty Imperium: Januszan nie żyje, 4x szermierze, 4x włócznicy z tarczami, 1x milicja, 1x kusznicy
awanse Legionu: Fulgrim zyskuje konia bojowego, grasanci z tarczami +2U, grasanci z wielką bronią +1U, Wybrańcy +1U
awanse Imperium: Szermierze +1U, 2x Kusze +1U
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Bitwa w Krainie Ciemności
Wojska wampirów wsparte były zombee, które jeszcze poprzedniej nocy żyły. Hrabia postanowił wymordować ludność cywilną w zamku aby wspomóc swoją armię. Niestety, nie pomogło mu to za wiele. Siły wampirów zostały rozbite, jednak przypłaciły to ogromnymi stratami. Zginął sam Bezran, wódz zwierzoludzi. Natomiast wampirzy lord, kiedy przekonał się o swojej klęsce, zniknął w chmurze pyłu. Nikt nie wie gdzie jest.
Straty wampirów: Cała armia
Straty zwierzoludzi: Bezran nie żyje, 1x ungory z włóczniami, 1 ungory z tarczami, 2x gory z tarczami, 1x gory z dwoma broniami
awanse zwierzoludzi: 3x gory z dwoma mieczami +1U, ungory z tarczami +2U, 1x Centigory +1U
// Zwierzoludzie zajmują zamek Głogowskich. Zyski na TF.
Coś się kończy, coś się zaczyna.