Tura II
Geologie nic nie znaleźli. Kamieniołom będzie przynosił dochód 50G/turę.
Tura II
Geologie nic nie znaleźli. Kamieniołom będzie przynosił dochód 50G/turę.
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Tura 2
skarbiec 1725
przychód 1050 zamek Głogowksich(kamieniołom) moczary225 =1275
wydatki wskrzeszenie zabitych mieszkańców mojego miasta 5 zombie =250g
utrzymanie tier 1 x7 tier 2 x8 350+560=910
obecnie w skarbcu 565
Obecna armia 5 szkielety tarcza miecz 5 gule 2 grobowa 1 ścierwowóz 2 pieski +5 zombie
Ostatnio edytowane przez Macieklws ; 05-02-2018 o 18:28
Tura 2
Działania: Zastawiam zasadzkę między miastem a lasem robali. Biorę całą armię którą osobiście pokieruje Maciung.
Ostatnio edytowane przez Macieklws ; 05-02-2018 o 22:00
My walnąć w gó-ó-óra, my znaleźć warpppstone, myyyy zdobyććć Eretttor
Rada Trzynastu dostała wyraźne polecenie od Rogatego Szczura. Zdobyć Spaczeń na Eredor i zająć wyspę. Postanowiła wysłać na tą samobójczą misję najsłabszy i najżałośniejszy z klanów - Klan Skurvy.
Prowincja na powierzchni:
- Lodowy Sopel - praktycznie nas tutaj nie ma. Jest tylko kilku strażników broniących wejścia do jaskiń.
- Tajemnicze przejście - Nasze tymczasowe miasto, bardzo dobrze ukryte. Przychód: 500G/turę
Obce prowincje:
- Karak Ered - Twierdza Krasnoludów, bardzo dobrze broniona,
- Święte Sadzawki - Najniższe poziomy wylęgarni skinków. Również bardzo dobrze bronione,
Armia:
- Rexxar - umiejętność Odwaga Szkodników
- 8 klanbraci, 5 włócznicy niewolników, 6 posłańców nocy z procami, 1 szczuroogry
Zasady specjalne:
- "ilość nie jakość" - Jednostki szczurów nie płacą utrzymania, ponadto budynki militarne mają pulę rekrutacyjną większą o 1
- Budynek militarny 3 w Tajemniczym Przejściu
- "atak z ukrycia" - Zwiększone powodzenie akcji wywiadowczych, sabotażowych i skrytobójczych
- Skarbiec początkowy to 500G
Cele:
- "Pod-Imperium" - Zdominujmy jaskinie, niech skaveni będą Panami-Pod-Eredor!
- "Spaczeń" - Musimy zdobyć spaczeń! Nie wiemy gdzie jest, ale znajdziemy go jak najwięcej!
- "Zamęt z ukrycia" - Musimy pozostać w ukryciu jak najdłużej i wprowadzać zamęt w świecie politycznym z ukrycia. Zamachy, sabotaże i różne krętactwa! Zrzucajmy winę na innych, rozbijajmy sojusze i wbijajmy noże w plecy!
UWAGA. SAMO ISTNIENIE PODZIEMNI JEST ŚCISŁĄ TAJEMNICĄ. POMYŚL ZANIM PODZIELISZ SIĘ Z KIMŚ TYM KAWAŁKIEM MAPY. JEST TO BARDZO WAŻNA INFORMACJA STRATEGICZNA.
Coś się kończy, coś się zaczyna.
Tura 3
Ja Rexxar Zwiastun Plagi każę wam sz-szybko postawić kamieniołom(mówi do szczurzych niewolników) 50g
Macie przeszukać każdy kąt naszej kryjówki i lepiej mi coś znajdźcie albo karzę was wychłostać!!!(mówi do geologów) 50g
Ci głupcy na powierzchni toczą te swoje bezsensowne spory dlatego my się przygotujemy w ukryciu wyszkolić mi tu odział miotaczy spacz-ogniem dobrze opiekają przeciwników tak tak chcę jeszcze szczoro-ogry i klan braci z tarczami (1x2tier 2x3tier)650
skarbiec 1000
przychód 500 (tajemne przejście)
wydatki rekrutacja 1x3tier 2x3tier(1miotacz ognia 1 x szczóroogry 1x klanbracia z tarczami)) 650 utrzymanie 100 budowa kam. wysłanie geolog. 100
Resztki skarbca 150
Ostatnio edytowane przez Macieklws ; 12-02-2018 o 17:43
Tura 3 // Popraw nr. tury
Kamieniołom jest w trakcie budowy.
Geologie nic nie znaleźli, nie ma tutaj cennych minerałów.
Doszło do incydentu. Okazało się, że szlak handlowy pomiędzy krasnoludami, a skinkami wiedzie pod ziemią! I przechodzi przez nasze terytorium. Nasze chłopaki nie tracąc czasu dokonały ataku i pozabijały wszystkich, bez świadków. Krasnoludy mogą coś podejrzewać.
// +50 złupione z szlaku.
Coś się kończy, coś się zaczyna.
-Wy nędzne myszy teraz jak zabiliście krasnoludy będą podejrzewać że tu jesteśmy macie natychmiast zatrzeć wszystkie ślady po tamtym zdarzeniu.
-(do kapitana obrany miasta)Rozkaż swoim ludziom pilnować granic mają się nie pokazywać okolicznym zwiadowcom kurdupli i tym łuskogadom
mogą atakować tylko wtedy kiedy będą mieli pewność że ktoś ich zobaczy.Musimy jak najdłużej zadbać o anonim-----aby nas nie zauważyli!!!!
-Wezwać moich geologów natychmiast!!!!Myśleliście że zapomniałem o waszym niepowodzeniu lenie śmierdzące!!Spotka was zasłużona kara!!!(zaczynam biczować ich)Niech to będzie przestroga dla każdego szczura który odważy się mnie zawieść.
-(do zwiadowców)Wyruszycie małym odziałem aby mieć pewność że nikt was nie zauważy,macie szukać spaczenia co by to nam pozamieniał ogony w macki.Przeszukacie tereny nad naszą bazą jak tam go nie znajdziecie to ruszycie do Pustkowi Wschodnich i tam go poszukacie.Następnie macie go przynieść do mnie.-50g
Ostatnio edytowane przez Macieklws ; 15-02-2018 o 20:35
Tura III
Zwiadowcy nie znaleźli spaczenia, a ślady zostały zabezpieczone.
Coś się kończy, coś się zaczyna.
(Na głównym placu przemawia do swojego ludu)
Bracia moi miałem sen w którym ujrzałem jak zabijamy tych pokurczów,widziałem jak biegamy po ulicach ich miasta i pozbawiamy ich bród .
Widziałem miasto w ogniu w objęciach Rogatego Szczura to musiał być znak!
Powiem wam co zrobimy zaczniemy Czarną krucjatę będziemy walczyć i zwyciężać aż wypędzimy krasnoludy z podziemi.
(wyruszam całą armia do Karak Ered)
Armia(Lord 8 klanbraci+1z tarczami, 5 włócznicy niewolników, 6 posłańców nocy z procami, 2 szczóroogry 1 miotacze spacz ognia)
(Jeśli wygram bitwę to chcę rozkazać szczóroogrom rozwalić kilka budynków i materiałami z tych budynków zapchać przejście z Karak Ered na powierzchnię.Bierzemy jak najwięcej jeńców.Rozkazuję moim ludziom gonić każdego krasnoluda nie możemy pozwolić aby któryś uciekł i powiadomił kogoś że to nasza sprawka.)
Ostatnio edytowane przez Macieklws ; 22-02-2018 o 15:43
skarbiec 450
przychód 500 (tajemne przejście)
wydatki rekrutacja 3x2tier(3 posłańcy nocy) 450 utrzymanie 200
Resztki skarbca 0
Moja armia (Lord 8 klanbraci+1z tarczami, 5 włócznicy niewolników, 6 posłańców nocy z procami, 2 szczóroogry 1 miotacze spacz ognia) stacjonuje nieopodal Karak Ered razem z Zielonymi knypkami przygotowujemy się do oblężenia Miasta