Strona 58 z 61 PierwszyPierwszy ... 8485657585960 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 571 do 580 z 608

Wątek: Divide and Conquer - Wersja 2.2 wydana!

  1. #571
    Sara Temer
    Gość
    10 marca ma wyjść wersja 2.1, w której poprawione zostaną błędy występujące w wersji 2.0

  2. Następujących 2 użytkowników podziękowało Sara Temer za ten post:


  3. #572
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Mam tylko jedno pytanie - czy poprawiono AI? Bo powoli znów nabieram ochoty na powrót do medka 2 a widzę że to jest jeden z niewielu dalej rozwijanych modów do tej gry.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  4. #573
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2014
    Postów
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 4 podziękowań w 2 postach
    Zależy, o którym AI mówisz Jeśli chodzi o bitewne, to nie spodziewaj się rewolucji, dalej jest średnio. Jeśli chodzi o AI na mapie kampanii to z submodem na brak sojuszy DaC wypada całkiem nieźle, chociaż nie oczekuj czegoś takiego jak Bizancjum w SS. Z sojuszami też da się grać, ale komp jest bardziej opieszały i to widać (przynajmniej u mnie).

  5. #574
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Chodziło mi o to na mapie. W bitewnym rewolucji się nie spodziewam bo i nie odstawało ono od innych modów. Poprzednio grałem prawie rok temu na wersji 1.2 i to było jedno z najgłupszych AI jakie widziałem nie tylko w modach do medka 2 ale w ogóle w całej serii,to naprawdę był "wielki" wyczyn,stworzyć coś takiego. Stąd jestem ciekaw czy twórcy postanowili coś podziałać w tej kwestii,wybitnie nieudolne były zwłaszcza frakcje dobra, ach te pełne flagi miotające się w tą i z powrotem po swoim terytorium i bunkrujące się w miastach...
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  6. #575
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Ai wg mnie jest lepsze. Zagrałem prawie 300 tur Ereborem i dawało radę. Teraz gram Lorien. Ale skoro ma być 2.1 wkrótce to zaczekam.

  7. #576
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez Il Duce Zobacz posta
    Chodziło mi o to na mapie. W bitewnym rewolucji się nie spodziewam bo i nie odstawało ono od innych modów. Poprzednio grałem prawie rok temu na wersji 1.2 i to było jedno z najgłupszych AI jakie widziałem nie tylko w modach do medka 2 ale w ogóle w całej serii,to naprawdę był "wielki" wyczyn,stworzyć coś takiego. Stąd jestem ciekaw czy twórcy postanowili coś podziałać w tej kwestii,wybitnie nieudolne były zwłaszcza frakcje dobra, ach te pełne flagi miotające się w tą i z powrotem po swoim terytorium i bunkrujące się w miastach...
    Twórcy chcieli sprawić, by dobre frakcje były pasywne, ze względu na "poprawność historyczną". Mam na myśli, że Elfy nie szalały za mocno z atakami, bo inaczej wyrżnęliby orków w kilkanaście tur, ewentualnie po to, żeby nie zostawili gołych prowincji.

  8. #577
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Skoro mówicie, że jest lepiej to też poczekam na 2.1 i dam drugą szansę. Pewnie masz rację, że to właśnie o to im chodziło ale mi by wystarczyło chociażby efektywne stawianie oporu,już nawet nie mówię o tym żeby AI dobra atakowało jak szalone ale niech chociaż się umiejętnie broni. Poza tym TW to zawsze były sandboxy i nie powinny uciekać w pułapkę "historyczności",zwłaszcza że w lore to jednak dobro wygrało w śródziemiu a gra robi wszystko żeby stało się inaczej . W samej serii zawsze najbardziej ceniłem możliwość zmieniania historii,czy to w modach, czy vanilli. Fajnie by było zobaczyć Gondor kierowany przez AI, który choć raz odpiera Mordor i zawiesza swoją flagę w Barad-Dur zamiast regularnie zbierać bęcki . A jestem pewien, że twórcy są w stanie napisać dobre skrypty dla AI bo reszta moda stoi na naprawdę wysokim poziomie i na pewno jest to w zasięgu ich możliwości.
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  9. #578
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Zmiany są duże Mordor potrafił w mojej kampanii walczyć z Haradem i Sauronem. Obecnie Lore się słabo trzyma ale mnie to nie przeszkadza jest interesująco. Jednostki piękne mapka dopracowana. Rhun i Mordor sa szybko potęgą. Na VH zagrałem teraz testuje na Medium, jest jakby lepszy balans.

  10. #579
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Naprawiłem miotaczy toporów krasnoludzkich. Bitwy z ich udziałem powodują ctd. Może to sami poprawa w 2.1.

  11. #580
    Cześnik Awatar KrystianBorys
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    284
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 53 podziękowań w 34 postach

  12. Następujących 2 użytkowników podziękowało KrystianBorys za ten post:


Strona 58 z 61 PierwszyPierwszy ... 8485657585960 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Submod Divide and Conquer wersja pod TA. 3.2
    By Arovist in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 13:54
  2. Lands to Conquer Gold
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2013, 17:48
  3. DAC map dla Third Age 3.2 v2.0 beta wydana
    By lukaszcbc in forum Divide and Conquer
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2013, 15:11
  4. Radious No Dust Mod !!!! - Pierwsza Modyfikacja Wydana!
    By Salvo in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •