Tura 6:

Wojska w Karak Ered:
- Król Arissan Gderliwy jako lord krasnoludów
- Tondran jako Kowal Run (ranny 1 tura) - Runa pancerza i obrażeń
- Yarundi jako Tan
- 4 krasnoludzkich wojowników z tarczami +2U
- 1 Krasnoludzcy wojownicy z wielką bronią +2U
- 2 górnicy z ładunkami wybuchowymi +2U
- 2 kusznicy +2U
- 3 Gromowładni +2U
- 1 Zabójcy +2U
- 1 Długobrodzi z wielką bronią +2U
- 2 Długobrodzi
- 1 Strażnicy

Wojska w Kopalniach:
- 3 górników +2U

Wojska w Pustce:

- 3 Krasnoludzkich wojowników z tarczami +2U
- 1 Krasnoludzcy wojownicy z wielką bronią +2U
- 1 Gromowładni +2U
- 1 Kusznicy +2U

Ruchy:

Z Karak Ered:
- Strażnicy (jednostka ma umiejętność ukrywania się) - tajemnicze przejście - zwiad

Z Pustki:
- 3 Krasnoludzkich wojowników z tarczami +2U
- 1 Krasnoludzcy wojownicy z wielką bronią +2U
- 1 Gromowładni +2U
- 1 Kusznicy +2U
Atak na Grzybową Jaskinię.