Strona 330 z 368 PierwszyPierwszy ... 230280320328329330331332340 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3 291 do 3 300 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #3291
    Szambelan Awatar Turek
    Dołączył
    Apr 2011
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    2 043
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    323
    Otrzymał 525 podziękowań w 321 postach
    Arabia ma swoje jednostki w warmasterze, systemie bitewnym stworzonym przez GW, ale mniej popularnym. Tak naprawde i Kolonie i Arabia są tak samo możliwe
    Coś się kończy, coś się zaczyna.

  2. #3292
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Jeżeli chodzi o W3 to sądzę, że CA zrobi to tak: Focus na Chaos, Wojownicy Chaosu + 4 główne podfrakcje (Khorn, Slaanesh, Tzeentch, Nurg), Demony Chaosu + 4 główne podfrakcje (Khorn, Slaanesh, Tzeentch, Nurgl), Krasnoludy Chaosu + Ogry + Kislev. Z tym, że cała część i konflikt będą się opierały o Demony Chaosu + Krasnoludy Chaosu (dwie złe) vs Ogry + Kislev (dwie dobre). WoCh pewnie będzie tylko rozszerzony. Możliwa jest jeszcze opcja, że Chaos będzie połączony w jedną całość, razem z demonami ale mało jest to prawdopodobne.

    Co do nowego DLC to robi się w końcu dużo Ciekawiej. Jeszcze zrobią sensowny balans oraz dadzą Skavenom i Jaszczurkom RoRy i będzie dla mnie finish 2

  3. #3293
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Umm... nie - ogry to przede wszystkim rasa neutralna.
    Co do jednostek z WH2 - to raczej nie do końca finish. Zacznijmy od tego, że takie Mroczne Elfy dostały lorda czarodzieja - Wysokie Elfy nie. Dlaczego nie zrobili tak, że daliby i jednej i drugiej stronie lorda maga? Nie pasuje mi to. Dolicz do tego jeszcze braki u DE i HE - nadal nie ma Meduz, tych nieszczęsnych latających rydwanów, u TK mamy tylko jeden typ lorda... no trochę tego będzie, nie sądzisz?

    EDIT: Co do listy braków, oto ona:
    DE:
    Spoiler: 

    LEGENDARNI LORDOWIE:
    -Malus Mroczne Ostrze
    -Lorkhir Fellheart
    -Ostrze Cienia
    -Kouran z Czarnej Straży
    -Tullaris z Har Ganeth
    -Rakarth Władca Bestii

    LORDOWIE:
    -Wysoki Władca Bestii
    -Mistrz Floty Czarnych Ark

    BOHATEROWIE:
    -Mistrz
    -Czarodziejka (Magia Niebios, Życia, Metalu, Światła)

    WIERZCHOWCE:
    -Mroczny Pegaz (Mroczny Lord)
    -Rydwan Zimnokrwistych (Mroczny Lord)

    RYDWANY:
    -Scourgerunner Chariot

    MONSTRA:
    -Meduza
    -Kharibdyss

    OŁTARZ:
    -Bloodwrack Shrine


    HE:
    Spoiler: 

    Legendarni Lordowie:
    Spoiler: 
    -Eltharion
    -Caradryan
    -Korhil
    -Imrik

    Lordowie:
    -Pomazaniec Asuryana
    -Arcymag

    Bohaterowie:
    -Morski Hełm z Lothern
    -Smoczy Mag z Caledoru
    -Mag (Magia Śmierci, Magia Ognia, Magia Metalu, Magia Bestii)

    Wierzchowce:
    -Gryf (Książę, Księżniczka, Szlachcic)
    -Rydwan z Tiranoc (Książę, Szlachcic, Mag)
    -Słoneczny Smok (Księżniczka)
    -Księżycowy Smok (Książę)

    POJAZDY:
    -Lwie Rydwany z Chrace

    LATAJĄCE JEDNOSTKI:
    -Przecinacz Niebios z Lothern


    TK:
    Spoiler: 

    Spoiler: 
    Lordowie:
    Lord Lisz-Kapłan

    Bohaterowie:
    Herold Grobowca

    Jednostki:
    Grobowy Rój

    Z czego na trzecią listę braków wziąć należy paragraf, bo nie uwzględniałem w niej z przyczyn wiadomych bohaterów imiennych.


    EDIT 2: Co do nowej rasy - raczej będzie to Tilea. Arabia, jeśli chodzi o aktualną postać, to jest to po prostu grupa nomadów. Kolejnej hordy raczej nie wrzucą z ludzi, tym bardziej, że Tilea ma dużo więcej do przedstawienia. Czyt. Borgio Oblężyciel, Lukrecja Belladonna, Pirazzo i jego Zaginiony Legion.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  5. #3294
    Podstoli Awatar Krwawy_Baron
    Dołączył
    Jul 2014
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    65
    Otrzymał 50 podziękowań w 43 postach
    Cytat Zamieszczone przez SaperHeart Zobacz posta
    Jeżeli chodzi o W3 to sądzę, że CA zrobi to tak: Focus na Chaos, Wojownicy Chaosu + 4 główne podfrakcje (Khorn, Slaanesh, Tzeentch, Nurg), Demony Chaosu + 4 główne podfrakcje (Khorn, Slaanesh, Tzeentch, Nurgl), Krasnoludy Chaosu + Ogry + Kislev. Z tym, że cała część i konflikt będą się opierały o Demony Chaosu + Krasnoludy Chaosu (dwie złe) vs Ogry + Kislev (dwie dobre). WoCh pewnie będzie tylko rozszerzony. Możliwa jest jeszcze opcja, że Chaos będzie połączony w jedną całość, razem z demonami ale mało jest to prawdopodobne.
    W takim wypadku, wraz z Kislevem musi być Imperium, które mogłoby zostać przy okazji części trzeciej przebudowane w kwestii mechanik. Byłaby też okazja aby wreszcie dać grywalny Middenheim z Borysem Todbringerem. Ogrom w sumie zależy tylko aby sobie podjeść, więc nie bardzo nadają się do schematu "obrońców świata"

  6. #3295
    Wojski
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    93
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 17 podziękowań w 8 postach
    Miałem sen proroczy...

    3 Warhammer będzie mieć nacje:
    Ogry, Grand Cathay, Kingdom of Ind, oraz Nippon.
    Krasnoludy Chaosu jako Fraction Pack, demony jako Fraction Pack

    W ten sposób CA odda nam cały świat Warhammera.
    I z powodów kasowo marketingowych jest to całkiem możliwe, że właśnie tak będzie wyglądała 3 część.

  7. #3296
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Twój sen proroczy był już głoszony wieki temu, przez co najmniej dwie osoby.

    Co do Tilei i ewentualnie Estali, to problem jest taki że nie mogą tego zrobić tylko do Warhammera 1, nie bardzo mogą zrobić to tylko do Warhammera 2, a zrobienie tego do Warhammera 1 i 2 to dwa różne projekty także koszt drastycznie skacze w górę. Ja bym celował że zrobią Kolonie Nowego Świata, i dodadzą Estalie do ME.
    Si vis pacem, para bellum

  8. #3297
    Zbanowany
    Dołączył
    Oct 2017
    Postów
    146
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    93
    Otrzymał 31 podziękowań w 16 postach
    DLC mogą zrobić zawsze tylko do ME, tak jak choćby system kucia u krasnoludów, które w samej dwójce są niegrywalne jak nie posiada się jedynki.

  9. #3298
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jutrzenka Zobacz posta
    DLC mogą zrobić zawsze tylko do ME, tak jak choćby system kucia u krasnoludów, które w samej dwójce są niegrywalne jak nie posiada się jedynki.
    System kucia dla krasnali nie jest częścią żadnego DLC, jest częścią zwykłego patcha.
    Si vis pacem, para bellum

  10. #3299
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    @Arroyo
    Uważam, że w tym przypadku teraz przesadzasz. Te braki w tym przypadku są moim zdaniem uzasadnione. Po pierwsze Lord Mag do Elfów nie jest zbytnio potrzebny, ponieważ Elfy mają teraz dwóch bardzo potężnych Lordów Magów, którzy są bardzo Tani (W rozsądnym złożeniu do 2000 ptk.). W Przypadku Mrocznych musiałeś mieć budżet powyżej 2500 żeby złożyć sensownie Matkę lub Syna. Dodatkowo, nie oszukujmy się ale Mroczna Magia nie jest aż tak mocna żeby nią grać Lordem Czarodziejem. Dla Malekitha jest ona wręcz idealna ale dla Morathi ? Teclis i Alarielle moim zdanie w zupełności wystarczą na tą chwilę.
    Co do TK sytuacja jest ta sam co u Wysokich. Masz dwóch bardzo dobrych Lordów Magów, którzy zamykają swoją cenę 2000 pkt.

    Wszystkie części Warhammera opierały się na walce 2 dobrych vs 2 złe. To, że Ogry są neutralne to nie znaczy, że nie będą wrzucone do sił porządku. IMO CA nie ma za bardzo tutal pola manewru aby coś innego wrzucić niż: Demony, Krasnoludy Chaosu, Ogry i Kislev. Tilea za bardzo tutaj nie pasuje do tej kompozycji, a Cathayu nie dadzą, ponieważ wypuszczają 3 Królestwa i to moim zdanie by się zbytnio gryzło. Cathay jest i będzie pobożnym życzeniem póki.
    Jeszcze przychodzi mi do głowy taka koncepcja, że dadzą Middenland + Kislev na Demony + Krasnoludy, a Ogry będą DLCkiem jak TK.

    Tak jak napisałem, dla mnie 2 się zamknie jak dadzą DLC do Jaszczurek i Szczurków. Bo tak na dobrą sprawę jednostki, których brakuje nie są aż tak istotne w obecnej rozgrywce. Co do tej niespodzianki ze strony CA do Mrocznych Elfów spodziewam się Lorkhir Fellheart i Kharibdyss lub Medusy. W ten sposób CA zamknie listę 4 LL u Mroczniaków. Napewno nie będzie niespodzianką, że w końcu u Skavenów zobaczymy Thanquol jako 4 LL.

  11. #3300
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Osobiście wolałbym Lokhira, ale wydaje mi się, że Malus Darkblade jednak zostanie ostatnim LL emo-elfów. Jest bardziej popularną postacią na świecie, ma też serię (podobno niezłych) książek o sobie, które są chyba niedostępne w naszym języku.
    U Lizaków chciałbym na pewno LL skinka, najbardziej Tetto'eko. Niby w bitewniaku występował jako bohater, nie lord, ale takie sytuacje już się zdarzały w grze (Izka, Helman). Poza nim może być też Tehenhauin. Do tego nowy dinozaur - troglodon, bohater - skink wyrocznia i jednostki - razordony, salamandry, ripperdactyle. Jako drugiego LL widziałbym Chakaxa, zawsze lubiłem ta postać.
    Dla Skavenów jedyną słuszną opcją jest Ikit Claw i klan Skryre, ale obawiam się, że dostaniemy Thanquola.

    Uważam, że w tym przypadku teraz przesadzasz. Te braki w tym przypadku są moim zdaniem uzasadnione. Po pierwsze Lord Mag do Elfów nie jest zbytnio potrzebny, ponieważ Elfy mają teraz dwóch bardzo potężnych Lordów Magów, którzy są bardzo Tani (W rozsądnym złożeniu do 2000 ptk.). W Przypadku Mrocznych musiałeś mieć budżet powyżej 2500 żeby złożyć sensownie Matkę lub Syna. Dodatkowo, nie oszukujmy się ale Mroczna Magia nie jest aż tak mocna żeby nią grać Lordem Czarodziejem. Dla Malekitha jest ona wręcz idealna ale dla Morathi ? Teclis i Alarielle moim zdanie w zupełności wystarczą na tą chwilę.
    Co do TK sytuacja jest ta sam co u Wysokich. Masz dwóch bardzo dobrych Lordów Magów, którzy zamykają swoją cenę 2000 pkt.
    Dla mnie nie ma żadnego uzasadnienia w brakach. Ta gra to nie tylko multi, a w singlu koszty ulepszania lordów nie istnieją. Poza tym, w kampanii, mamy kilka armii i jeśli chciałbym magicznego lorda u HE to jest problem, bo Teclisa sobie nie rozmnożę. Wolę dostać w pełni kompletną rasę, a niepotrzebnych jednostek, w najgorszym wypadku, nie użyję online.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  12. Następujących 2 użytkowników podziękowało Chaak za ten post:


Strona 330 z 368 PierwszyPierwszy ... 230280320328329330331332340 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •