-
Cześnik
1. Z drogami to jest tak, że musisz mieć co najmniej 3 drogi, by to miało sens. Na przykład: płacisz za drogi w zamarzniętych jeziorach, martwym drzewie i płn szczytach bestii, wówczas możesz z zamarzniętych jezior do płn szczytów bestii dostać się w jedną turę. Nagronath jako prowincja "specjalna" nie wymaga budowy drogi (traktują ją jakby tam była już wybudowana droga). Drogi to jest pomysł raczej na późniejszą część gry, by ułatwić transport armii z jednej części własnego państwa do drugiej w szybkim tempie.
Podstawowy koszt drogi wynosi 500g za każdą prowincję. Można drogi także ulepszyć, by móc się poruszać się o więcej niż 2 prowincję na turę. Wówczas trzeba napisać jak dobre drogi chce się mieć, my określimy czy to możliwe i odpowiednio tę akcję wycenimy.
2. Dopiero od następnej tury można rozbudować miasto do poziomu 2. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by od razu wybudować tam jakiś budynek specjalny np. tartak.
3. W Nagronath nie możesz wybudować portu, musisz znaleźć jakiś inny pomysł na zwiększenie przychodu prowincji. We wszystkich prowincjach mających dostęp do morza jak najbardziej możesz wybudować port (zaznaczam, że ziemie śmierci nie mają dostępu do morza z powodu stromych zboczy).
4. Jest taka możliwość, wyłącznie od morza. Olbrzymy znalazły jakieś przejście do podziemi ze swojego terytorium, ale na pewno nie ma ich tam tak dużo jak na powierzchni. Są to istoty rozumne, żyjące w społeczności, więc pod wpływem różnych wydarzeń ( o których będziemy informowali w temacie głównym) mogą się one przemieszczać.
5. Oczywiście, że tak, możesz je rozbudować. Wszystko też ma swoje granice i jeśli za dużo w dany budynek zainwestujesz, to w końcu ci napiszemy, że przeznaczanie większych środków nie ma już sensu. Ponadto możesz wybudować nowe budynki specjalne, jakie ci tylko przyjdą do głowy.
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Możesz edytować swoje posty
-
Zasady na forum