Niestety przejrzałem pliki tekstowe i nie znalazłem baboli, więc to wykrzaczanie się jest czymś innym spowodowane.
Niestety przejrzałem pliki tekstowe i nie znalazłem baboli, więc to wykrzaczanie się jest czymś innym spowodowane.
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
Cześć, jest jakiś sposób na to żeby podczas gry losowo nie wyrzucało do pulpitu?
Co do wywalania do pulpitu to nie mam za bardzo pomysłu, mi chodzi wszystko płynnie, nie ma tak, że w trakcie gry nagle wywala, no jedynie czasami coś wywali jak wprowadzę coś nowego przy grafice, jednak tam ma prawo, bo cały czas pracuję nad modem. Jedyna różnica jest taka, że ja pracuję na wersji testowej z kwietnia, a wy macie najnowszą od goro, jednak z tego co mi wiadomo to on tam nie wprowadzał jakichś większych zmian. Może to też być kwestia, że sama gra jest już stara i różnie chodzi na waszych sprzętach. Przypomnę również, żeby po przeniesieniu pobranego moda do gry zmienić nazwę folderu Medieval II: Total War na jakiś dowolny inny, ponieważ jeśli tego nie zrobimy to może nie załadować wszystkiego poprawnie, przez co również może wywalać do pulpitu. Jeśli chodzi o pliki, to jest wiele zbędnych lub zdublowanych, jednak to już nie nasza wina, tylko poprzedników, oczywiście można "oczyścić" pewne foldery w modzie, ale to trzeba "usiąść i na spokojnie", ponieważ już raz tak chciałem zrobić to mod się roz..
Pobiorę najnowszą wersję i zobaczę jak będzie działała u mnie, jednak wątpię, że się ona różni czymś. Co do linków, to może w przyszłości damy więcej, nie wiem jak teraz jest z pobieraniem przez MediaFire, ale dawnieeej jak jeszcze miałem neta darmowego jakiegoś to "dość szybko" pobierało się pliki, teraz to mi zasysa kilka GB z tej strony w kilka min, także nie wiem, osobiście bardziej polecam niż jakąś MEGA, w której często przerywa pobieranie przy 90%.
Jeśli chodzi o jakieś nowinki to jak już wspominaliśmy kiedyś na Discordzie, przez wakacje na pewno nic nie wydamy nowego, jednak zdradzę, że pracuję dalej nad grafikami, chcę jakby przenieść grę w 2020r.oczywiście graficznie i o ile to będzie możliwe tylko. Goro496 będzie przerabiał różne budynki, bo tam trzeba zmian + więcej jednostek będzie, prawdopodobnie z późniejszego okresu. Musimy też poprawić wiele opisów.
Muzyka też będzie edytowana jeszcze, planuję dodać theme muzyczny przy wczytywaniu każdej frakcji. Ogólnie wiadomo, pracujemy tylko we 2 i też nie mamy 24h dziennie na to, w dodatku od połowy maja męczy mnie jakiś wirus czy uj wie co przez co różnie mam z chęcią do pracy nad modem :/
Zapraszam oczywiście jak zawsze na naszego Discorda -> https://discord.gg/XRNCWFe - jeśli kogoś tam jeszcze nie ma.
~Jakieś porady od innych modujących też mile widziane jak zawsze
Tutaj kilka nowych loading screenów ->, jeśli ktoś grał w EU IV to wie z czego edytowane
Trzymajcie się !
Spróbuję z tą nazwą ale mam inne mody jak Bellum i nie wywala.
moim zdaniem to kwestia plików z tekstem. W Bellum Crucis też to było, ale chyba już nie ma. Z resztą można to łatwo wywołać, wystarczy poklikać kilka razy PPM na budynku, w którym da się rekrutować jakieś oddziały wojskowe i potem PPM na te oddziały. Szybko tekstury się sypią i mamy CTD.
w razie co mogę trochę Was wspomóc. Tak jak już wspominałem, kompletnie nie moje czasy, więc szukać muzy Wam nie pomogę, ale jak mi podrzucicie kawałki i powiecie co komu dodać w grze i w jakim momencie (bitwa, kampania, loading screeny, przed/po bitwie itp.) to jak najbardziej ogarnę to, bo to łatwizna dla mnie. Dodatkowo mogę poprzycinać utwory jeśli np. jest jakaś zbędna cisza itp. Na koniec przepuszczam to przez MP3Gain, który bezstratnie wyrównuje głośność wszystkich kawałków, przez co nie ma sytuacji, że jeden gra głośniej, a drugi ciszej. Mogę też oczywiście poprzypisywać odzewy w bitwach dla każdej jednostki (o ile jeszcze nie mają. Wiecie, chodzi o odzew jaki jednostka wydaje po kliknięciu na nią: "heavy infantry!", "archers!", "Polish Nobles!" itp.), choć to czasochłonne, więc nie obiecuję, że szybko to ogarnęMuzyka też będzie edytowana jeszcze, planuję dodać theme muzyczny przy wczytywaniu każdej frakcji. Ogólnie wiadomo, pracujemy tylko we 2 i też nie mamy 24h dziennie na to, w dodatku od połowy maja męczy mnie jakiś wirus czy uj wie co przez co różnie mam z chęcią do pracy nad modem :/
Macie dużo kawałków niewykorzystanych, warto je użyć.
P.S. to mówisz że to wirus? Bo mam to od kilku lat
powodzenia i dużo wytrwałościTrzymajcie się !![]()
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
Z chęcią przyjmiemy pomoc każdego, a twoje propozycje ciekawie wyglądają.
Zgłoś się do mnie na Discordzie po 20tym, nie ma mnie w najbliższych dniach, to dodam cię do adminów i obgadamy różne kwestie wspólnie z Goro.
Jak ktoś może nam pomóc również w kwestiach moddingu to zapraszam. Poszukujemy również osób, które mogłyby nam pomóc w kwestiach historycznych, bo zdaję sobie sprawę, że jest na pewno wiele osób zajmujących się tym okresem historii na co dzień Myślałem też, aby poszukać takich osób na różnych stronach Fb, może ktoś zgodziłby się pomóc "charytatywnie" przy ciekawej modyfikacji.
P.S. do wszystkich, ukończyłem już obrazy przy wczytywaniu, jest ich z ponad 20, nie tylko z Europki, postaram się wstawić tu screeny tylko nie teraz, ponieważ piszę z telefonu.
Nie korzystam z jakichś discrodów, tłiterów czy innych dziwnych wynalazków, jestem człek starej datyMogę pomóc w kwestii którą opisałem, więc możecie pisać priv jak macie gotowe kawałki.
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
Witam.
Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć jak prowadzić oblężenia na tym modzie? nie wiem kompletnie w co strzelać artylerią. Oblegam Ryge i za cholere nie moge niczego rozwalić aby przedostać się przez mury. Czy tylko machiny oblężnicze wchodzą w grę póki co?
PS: świetne tekstury murów!!!
Muszę przyznać, że dać muzę z mojego ulubionego, obok Baldurów cyklu cRPG, to strzał w dziesiątkę
Jest modyfikacja niestabilna, czasem trzeba kilkakrotnie startować i wywala np. przy wyborze państwa, albo jak chce się kontynuować.
Stare sposoby ratują sytuację u mnie, czyli skasowanie map.rwm i w katalogu i:\SteamGry\steamapps\common\Medieval II Total War\mods\potop\data\ui\
pliki battle.sd shared.sd strategy.sd
regenerują się i jakiś czas jest dobrze, nie ruszać tych z rozszerzeniem xml.
Szkoda, że CA nie chce tymi czasami się zająć, ale mamy fajną modyfikację i tak.
Pytanie mam, jak z wydarzeniami historycznymi jest? Mam zamiar jak wykończę ludzi i elfy w Śródziemiu, przysiąść do RONu i wykończyć banderowców^^
edit:
Od strony graficznej jestem pełen uznania, szczególnie bitwy w nocy; nawet lepsza od Colonializm 1600 na silnik Empire, choć tutaj to chyba kwestia gustu by wchodziła.
Mała sugestia, by link do moda zaktualizować, ja sugeruję dać na googlowski dysk i po sprawie, na wieki wieków wtedy jest.
Napaliłem się na moda, jak łysy na grzebień, no ale wychowany na Trylogii Sienkiewicza, mam prawo
Spoiler:
Ostatnio edytowane przez Eutyches ; 31-08-2019 o 14:35
"Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.