Piaskowe bestie pojawiły się w Arabii podczas ostatniej wojny Arabów z Bretonią. Arabia w wyniku wojny upadła i nie była już w stanie patrolować wielkich połaci pustyni. Mimo, że pustyniach Arabii wciąż chodzą koczownicy to nie są w stanie zagrozić prawdziwym władcom pustkowi - Bestią. Przywództwo nad Zwierzoludźmi objął wódz Krazgran Pustynna Biestia, który połączył plemiona i zmusił je do walki pod jednym sztandarem. Na powierzchni, w samym środku pustyni, znajduje się Serce Pustyni, wielka oaza na której została postawiona olbrzymia twierdza. Lecz na tym nie kończy się terytorium Bestii. Wystarczy zejść do starych jaw wyżłobionych przez czerwie, aby znaleźć się w podziemiach.
Postacie fabularne:
- Krazgran Pustynna Bestia - Władca Pustyni. Rządzi twardą ręką wszystkimi zwierzoludźmi. Jest bardzo inteligentny i silny. To właśnie dzięki sprytowi był w stanie znaleźć słabe punkty swych przeciwników wśród współplemieńców i podporządkował ich sobie.
- Wulfi Mała Głowa - Przywódca ungorów. Jest strachliwy, ale bardzo lojalny Krazgranowi.
Prowincje Królestwa Jeziora:
- Serce Bestii - Olbrzymia oaza spaczona przez Chaos i bród. Wejścia do środka bronią wielkie mury Twierdzy Krazgrana. Zamieszkiwana jest przez wszystkie rodzaje zwierzoludzi, którzy stąd wyruszają na swoje łupieżcze ataki.
- Jamy Zwierzoludzi - Podziemna prowincja. Na środku znajduje się zlewka z oazy, która stworzyła podziemne jezioro. Wokół jeziora rosną podziemne drzewa, które pozwalają zwierzoludziom odpocząć od słońca na powierzchni.
Budynki:
- Serce Bestii (prowincja poz. 1, mury obronne)
Armia:
- I Armia Piaskowych Bestii (Krazgran jako władca bestii na Rydwanie) - 2x gory z tarczami, 1x stado gorów, 2x łupieżcy ungorów - Serce Bestii
- II Armia Piaskowych Bestii (Wulfi Mała Głowa jako władca bestii) - 4x stado włóczników ungorów - Jamy Zwierzoludzi
+2 zwiadoców I
Podstawowe fundusze: 2000g
Dodatkowe mechaniki:
- Pustynny lud - Zwierzoludzie są odporni na wyczerpanie związane z ciepłem i brakiem dostępu do wody pitnej - życie na pustyni nauczyło ich przetrwać.
- Różnorodność plemion - Różnice są naszą siłą. Nie możemy zwerbować zbyt wiele oddziałów jednego typu, gdyż to plemię wtedy uzna się za zbyt silne i zacznie tłamsić inne, mniejsze.
Ambicje (Cele do wypełnienia):
1) Cel główny (taki sam dla wszystkich frakcji w kampanii) - zdobycie wszystkich pięciu odłamków komety
Cele frakcyjne:
2) "Niszczyciel cywilizacji" - Niech upadają, jedna za drugą. Wszystko spowije piasek i ogień naszego gniewu. Zniszczmy jak największą ilość cywilizacji.
3) "Władca podziemi" - Podziemia należą do Zwierzoludzi! Zdobądźmy tam kontrolę i rzućmy na kolana naszych przeciwników!
4) "Mroczni Bogowie" - Ostatnie wydarzenia sprawiły, że Mroczni Bogowie zwrócili swą uwagę na Arabię. Odnajdź ich Krazgranie, czekają na Ciebie na pustyni. W Ruinach Marteku, tam gdzie zginęły tysiące, czeka na Ciebie Khorne. W Wieży Arcymaga oczekuje Cię Tzeentch. To co tam się dzieje jest związane z wiatrami magii. W Otchłani czeka na Ciebie Nurgle, ma dla Ciebie zadanie. W El-Kalabad znajduje się największe w tej części świata skupisko miękkich, ludzkich kobiet - Slaneesh chce żebyś zdobył je dla niego.