Postacie fabularne:
Marcus von Richthofen (28l)- hrabia z Aldorfu, zdolny kupiec i mówca, ukończył z wyróżnieniem Akademię Kupiecką w Marienburgu. Od najmłodszych lat został powierzony pod opiekę Brata Edwarda, który starał się przekazać całą swoją wiedze życiową. Po ukończeniu Akademii wyruszył na poznanie dokładnie wszystkich prowincji Imperium pod opieką swego mentora. Uznany za odpowiedniego kandydata na przewodniczącego Ekspedycji Handlowej w imieniu Gildii Kupieckiej z Aldorfu. Po długim okresie przygotowań wypłynął z 3 statkami, w wyniku sztormu dwa okręty zaginęły. Marcus wraz z częścią załogi rozbił się na północnym brzegu Arabii.
Brat Edward (53)- stary przyjaciel ojca Marcusa, oddany Sigmarowi, opiekun i mentor młodego hrabiego, Kaplan bitewny, z nie zachwianą wiarą i wielką mądrością życiową. Na stan obecny zaginiony
Alberto Al'Pacho (36l)- kapitan okrętu.., za jego sprawą i załogi udało się przeżyć zderzenie z brzegiem, znajduje się w prowizorycznym obozie razem z załogą pilnują resztek okrętu. On i jego trzy pułki żeglarzy czekają na sygnał wyruszenia w drogę do nowego portu
Karl Hanke - Łowca czarownic. Osobnik bardzo podejrzliwy, wręcz paranoiczny. Jego matka była w ukryciu czarownicą i wyznawczynią Slanesha. Dziesięcioletni Karl doniósł na matkę inkwizycji, później sam wstąpił w szeregi łowców czarownic. Specjalizuje się w działaniach kontrwywiadowczych i cichej likwidacji celów. Przyłączył się do ekspedycji Marcusa [agent 2lvl]-zagubiony
Carl Weber - z jednej strony bogaty rozpieszczony szlachcic, z drugiej - wybitny myśliwy i zwiadowca, mistrz polowania i zasadzek. Często podróżował po świecie w celu polowania na coraz większą zwierzynę. Dołączył do Ekspedycji Marcusa jako główny zwiadowca.[zwiadowca 2lvl]-zagubiony
Lokalizacja:
Gdzieś na brzegu Ziemi Ushya
Armia:
Rozbitkowie
*Marcus von Richthofen [Generał Imperium/Trzymać Szyk]
- 2x szermierze
- 1x działo
- 1x okręt wojenny III[uszkodzony 0 możliwość naprawy za 50% ceny]
Mechaniki dodatkowe:
*Wpływy zdobywasz z drobnych zadań od tubylców, tracisz je gdy plądrujesz ich wioski
wpływy pozytywne
+3 rekrutacja tubylców -10% kosztu werbunku, -5% kosztu utrzymania
+2 rekrutacja tubylców -10% kosztów werbunku
+1 rekrutacja tubylców -5% kosztów werbunku
0 rekrutacja tubylców
ujemne wpływy skutkują różnego rodzaju negatywnymi wydarzeniami (najazdy, bunty)
Dodatkowe fundusze: 3000g
Zasady specjalne
*Nauki Edwarda- możliwość poboru tubylców do swojej armii(patrz Wpływy), owe oddziały dostają +1 belkę doświadczenia na terenie pustynnym, w czasie obrony +1 belkę
*Piasek w trybach- artyleria kosztuje o 20% więcej także utrzymanie jest zwiększone o 10%
*Szlak handlowy- każdy szlak handlowy daje ci dodatkowy zysk, lądowy +100g, morski +150g
Ambicje (Cele do wypełnienia):
Cel główny (taki sam dla wszystkich frakcji w kampanii) - zdobycie wszystkich pięciu odłamków komety
Cele frakcyjne:
*Szlak Handlowy - dostałeś zadanie i musisz je wykonać. Wybuduj w 5 nabrzeżnych prowincjach port miejski , 3 umowy handlowe i co najmniej 4 surówce lub dobra gotowe do sprzedaży imperium
* Żądza przygód - Odkryj zasłonięte prowincje Wielkiej Dżungli i wyrusz w poszukiwanie pradawnej Twierdzy Karak Zorn,
* Zjednoczyciel Arabii - Pomóż Arabom odbudować ich Państwo.