Nazywasz się Neroth Wielki Nekrarcha jeden z wielu uczniów Naggasha. Kilka set lat temu udałeś się na wieczny sen by czekać na powrót swego mentora, lecz coś cię wybudziło. Potężne zawirowania wiatrów magii zaburzyło stan w którym byłeś. Twój jedyny uczeń zwany Wezyrem przez populację tubylcze przygotował ci ucztę z młodych dziewcząt, byś ugasił pragnienie po śnie...
Postacie fabularne:
Mistrz Neroth(?l) -uczen Naggasha, Wielki Nekromanta Nekrarcha potężny wampir, jego wiek jest nieznany lecz wiadomo tylko tyle że brał udział w wojnie Naggasha z Khemrii i tam zdobył swojego nemesis Semira, dawniej nazywany przez tubylców Alchemikiem, prowadził badania nad nieśmiecia na swych wyznawcach, prowadził poszukiwania księgi swego nauczyciela w której była zapisana całą wiedza o byciu najpotężniejszym nekromatą
Wezyr (472l) uczeń Nerotha, dbał by kryjówka Pana nie została odkryta aż do przebudzenia. Za nim stał się uczniem wampira był jednym z po mniejszych władców Arabii. Rządzą władzy i życia wiecznego pchnęła go w objęcia śmierci.
Jasmin (434l)- przybrana córka Wezyra, jako jedyna przeżyła atak zwierzolodzi na jej rodzina wioskę. W wieku 5l została przygarnięta do jego domu. W wieku 18l została przemieniona w wampirzyce, mistrzowsko opanowała sztukę ś
Własne prowincję:
- Krypta Wampirów(podziemie)- miejsce pochówku setek sług i wyznawców Nerotha, mroczne przepełnione wiatrami magii katakumby. Wejście/wyjście w prowincji Schody Arabii
Budynki:
- Krypta Wampirów 2lvl
- cmentarzysko [ możliwość wskrzeszania oddziałów]
- koszary 1lvl
- Schody Arabii (nasza obecność jest tam ukryta) - miejsce wyjścia z twojej kryjówki
Fundusze na start: 2000g
Armia:
Ostatni Legion
*Mistrz Neroth(Nekrarcha/Klątwa Nieśmierci, Głód/Pijawka Dusz, Wskrzeszenie Umarłych)
-Wezyr (Nekromanta/Mistrz Umarłych/Wskrzeszenie Umarłych)
-3x Szkielety Wojownicy
-2x Szkielety z włóczniami
-1x Upiory Kurchanów
-1x Vargheisty
Łowcy Mistrza
*Jasmina(Wampirzyca Lahmii/Opancerzona nocna mara/Głód, Uwodzenie/Wahadło Półcienia)
2x Wielkie nietoperze
2x Złowieszcze Wilki
Mechaniki dodatkowe:
*Krew to moc- Mistrz Neroth musi regularnie pochłaniać pewne ilości krwi inaczej osłabnie i jego słudzy rozpadną się. Wskaźnik głodu będzie aktualizowany co turę przez MG, pokarmem mogą stać się wszystkie istoty żyjące od ludzi, elfów, krasnoludów aż po bestie i skaveny. Nie które posiłki mogą dać negatywne bądź pozytywne bonusy zależnie od ilości i jakości krwi
Tabela jakości krwi:
-Elfy +++
-Krasnoludy ++-
-Ludzie +-+
-Bestie -+-
-Skaveny --+
+ szansa na pozytywny bonus
- szansa na negatywny bonus
Wynik będzie rozstrzygany rzutem kością k6
*"Obdarzony darem/nieżyciem"- po schwytaniu postaci fabularnej bądź generała przeciwka masz możliwość przemiany go w wampira [MG podaję opcję] i wykorzystania jako postać bądź generała/ jeżeli zabijesz postać fabularną bądź generała masz możliwość wskrzeszenia go jako bohatera [szkielet/duch]
Zasady specjalne:
*"Powstań by mi służyć"- na mapie będą znajdować się cmentarze, katakumby, pola bitew i inne lokacje z możliwością wskrzeszania, koszt tej akcji wynosi 125% cenny zakupu jednostki, brak limitu wskrzeszania jednostek na turę [cena podstawowa]
*"Wieczna służba"- posiadasz 50% szansę że odział ranny zostanie zregenerowany[rzut monetą], 16% szans że martwa jednostka powróci[rzut kością k6 przy wyniku 6]
*Jedyny i prawdziwy władca - nie pozwól mistrzowi zginać inaczej wszystkie sługi stracą swą moc i egzystencje
*Stwory z cmentarza - Budynki można stawiać tylko na cmentarzach, katakumbach i w ruinach
Na każdym innym polu jeżeli zwiadowca odkryję możliwość pozyskiwania jakiegoś surowca jest możliwość budowy b
Posterunku obserwacyjnego [300g]
Ambicje (Cele do wypełnienia):
Cel główny (taki sam dla wszystkich frakcji w kampanii) - zdobycie wszystkich pięciu odłamków komety
Cele frakcyjne:
*Królestwo podziemia - Sprawa Wampirów wymaga odzyskania władzy nad podziemiami Południowych Ziem. Zdobądźmy wszystkie prowincje podziemne wypędzając stamtąd resztę plugastwa,
*Stary wróg - Semir znów jest na Twoim tropie. Wyjdźmy mu na przeciw i zgniećmy jego siły z powierzchni ziemi. Dokończ to czego nie udało Ci się wcześniej.
*Nowe sługi - Przemień 4 postacie fabularne w swoje sługi, bądź wskrzesz 8 postaci fabularnych