Semir V Obieżyświat został wysłany z misją. Jego celem jest zdobycie elementów komety i odbudowa zachodnich włości Imperium Nehekhary. Już teraz jego armie wyruszyły z Ziem Śmierci i wkroczyły do Arabii aby stawić czoła przyszłości... i przeszłości.
Postacie fabularne:
- Książę Semir V Obieżyświat (?l) - Jest oczkiem w głowie Wielkiego Khatepa. Świetny generał o świeżym i bystrym spojrzeniu na sytuację. Nienawidzi z całego serca wampirów przez swój udział w Wojnach z nimi. Mimo, że wampiry zostały pokonane to on sam zginął z ręki Mistrza Nerotha. Jest nazywany "Obieżyświatem", ponieważ za swego życia przemierzał wraz ze swą świtą ogromne odległości w imieniu Imperium Nehekhary.
- Mistrz Tuttenhein (?l) - Mag bitewny, który służy w Armii Semira. Jest dużo starszy od swojego przełożonego przez co często ma inne zdanie na temat pewnych rzeczy i czasem pozwala je sobie publicznie wygłosić.
Prowincje Królestwa Jeziora:
- Bagna Terroru (lvl1) - To tutaj, zaraz za rzeką, kończą się Ziemie Śmierci. Bagna na których pełno aligatorów, komarów i niebezpiecznych wywern,
- Ziemie Rozpaczy (lvl1) - Znajdują się w kotlinie przez co nie ma na nich ani kropli wody. Przez środek prowincji biegnie droga do Ruin Bel Aliad,
- Pustkowia Śmierci (1lvl) - Ogromny obszar pełen kamieni i pojedynczych krzewów. Ziemia zamieszkiwana przez różne gatunki skorpionów.
Budynki:
- Brak
Armia:
- I Armia Zachodniego Legionu (Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu) - Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara ) + 5x szkielety z tarczami, 1x Nieśmiertelni (IV), 3x szkielety łucznicy, 3x jeźdźcy Nehekhary, - Ziemie Rozpaczy
+1 agent I, +1 zwiadowca I
Fundusze na start: 2000g
Dodatkowe mechaniki:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojna Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy.
- Armia Semira rozpoczyna kampanię z elitarną jednostką "Nieśmiertelnymi". Jest to Straż Grobowców
Ambicje (Cele do wypełnienia):
1) Cel główny (taki sam dla wszystkich frakcji w kampanii) - zdobycie wszystkich pięciu odłamków komety
Cele frakcyjne:
2) "Siły zemstry" - Semir nienawidzi wampirów. W ostatnim czasie odczuł pewne zjawisko, które przekonało go do wyruszenia na Zachód - Neroth, jego największe nemezis, przebudził się ze snu i znów chodzi po Południowych Ziemiach. Trzeba go odnaleźć i odesłać w zaświaty już na zawsze. Na południu z kolei na ląd zeszły inne wampiry, które zapewne chcą zajść Semira od południa. Trzeba ich wszystkich zniszczyć.
3) "Imperium Pustyni" - Aby zdobyć fragmenty komety i zdominować Arabię Semir będzie musiał zbudować podwaliny pod swe Imperium. Trzeba zdobyć niewolników, surowce i odbudować pradawne miasta Nehekhary - Ka-Sabar, Bhagar i Bel Aliad. Niech będą to najwspanialsze i najsilniejsze miasta na całym świecie,
4) "Przebudzić Króla Królów" - Setra już za długo uwięziony jest w swym długoletnim śnie. Wielki Khatep nakazał go obudzić, a Semir musi odnaleźć przedmioty, które to umożliwią. Do przeprowadzenia Rytuału potrzeba zdobyć trzech rzeczy:
- Liść z drzewa jaskiniowego, które można znaleźć pod pustkowiami w okolicach Serca Pustyni,
- Uzdrowicielskiej wody z Ukrytej Doliny,
- Krwi istoty długowiecznej