-
Podkomorzy
Aktualki
Aktualka:
Nr. tury: 1.
Skarbiec na początku tury: 2000 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl1): 350 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (lvl1): 350 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (1lvl): 350 złotych monet,
Suma dochodu: +1050 złotych monet
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń,
Szczegóły odnośnie wypraw handlowych w wydarzeniu niebawem.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 1438 (w tej turze 0) złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Rozpaczy'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Pustkowia Śmierci'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bagna Terroru'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Budowa budynku rekrutacyjnego pierwszego poziomu w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 300 złotych monet,
-Poszukiwania i wydobycie (jeśli zostanie znaleziona) kości słoniowej: 650 złotych monet.
Suma: -3050 złotych monet
Skarbiec na końcu tury: 0 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojna Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają...
Armie:
Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do Bhagar, w celu zbadania regionu pod kątem ludności zamieszkującej, klimatu, rodzaju gleby i ukształtowania terenu. Ma on również donosić o obecności wszelkich widocznych pozostałości po starożytnych cywilizacjach oraz ostrzegać przed ewentualnymi niebezpieczeństwami.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad w celu zbadania regionu.
Skończona
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 11-02-2020 o 17:47
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 2.
Skarbiec na początku tury: 300 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl1): 700 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (lvl1): 700 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (1lvl): 700 złotych monet,
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
Suma dochodu: +2400 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Rozpaczy'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Kolonizacja regionu ,,Bel-Aliad'': 800 złotych monet.
Suma: -2475 złotych monet
Skarbiec na końcu tury: 225 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojna Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają...
Armie:
Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania regionu pod kątem ludności zamieszkującej, klimatu, rodzaju gleby i ukształtowania terenu. Ma on również donosić o obecności wszelkich widocznych pozostałości po starożytnych cywilizacjach oraz ostrzegać przed ewentualnymi niebezpieczeństwami.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków w celu zbadania regionu.
Skończona.
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 3.
Skarbiec na początku tury: 225 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl2): 700 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (lvl3): 1100 złotych monet,
- Ziemie Malaluków (lvl1): 350 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (lvl2): 700 złotych monet (w następnej turze prowincja zostanie utracona),
- Bel-Aliad (lvl1): 350 złotych monet,
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni. - 100 złotych monet (od następnej tury).
Suma dochodu: +3500 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bagna Terroru'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Malaluków'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bel-Aliad'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Budowa dróg z ,,Ziemi Rozpaczy'' do ,,Pustkowi Śmierci'': 500 złotych monet,
Suma: -3575 złotych monet
Skarbiec na końcu tury: 150 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają...
Armie:
Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania regionu pod kątem ludności zamieszkującej, klimatu, rodzaju gleby i ukształtowania terenu. Ma on również donosić o obecności wszelkich widocznych pozostałości po starożytnych cywilizacjach oraz ostrzegać przed ewentualnymi niebezpieczeństwami.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Ziemi Malaluków do Bel-Aliad, by z tamtego miejsca jak najszybciej dostać się do Pustkowi Śmierci.
Skończona.
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 20-02-2020 o 21:54
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 4.
Skarbiec na początku tury: 150 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl3): 1100 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (lvl3): 1100 złotych monet,
- Ziemie Malaluków (lvl2): 700 złotych monet,
- Bel-Aliad (lvl1): 700 złotych monet,
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni. - 100 złotych monet.
Suma dochodu: +4000 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Malaluków'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bel-Aliad'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Rozpoczęcie budowy portu w ,,Ziemiach Malaluków'': 500 złotych monet,
-Kolonizacja regionu ,,Pustkowia Śmierci'': 400 złotych monet,
-Budowa koszar w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 300 złotych monet.
Suma: -3975 złotych monet
Skarbiec na końcu tury: 175 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy.
Armie:
Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.
Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Bel-Aliad do Pustkowi Śmierci by sprowadzić gniew Asaph na wrogów Imperium Nehekhary.
Skończona.
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 04-03-2020 o 13:25
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 5.
Skarbiec na początku tury: 175 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl3): 1100 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl3): 1100 złotych monet,
- Ziemie Malaluków (lvl3), Mały Port: 1300 złotych monet,
- Bel-Aliad (lvl3): 1100 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (lvl1): 350 złotych monet.
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet (nieaktywny, aktywowany zostanie po wybudowaniu łodzi handlowej).
Suma dochodu: +5350 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Pustkowia Śmierci'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Budowa murów obronnych w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Budowa koszar w ,,Ziemiach Malaluków'': 300 złotych monet,
-Budowa koszar w ,,Pustkowiach Śmierci'': 300 złotych monet,
-Ulepszenie koszar w ,,Ziemiach Rozpaczy'' na drugi poziom: 600 złotych monet.
Suma: -5475 złotych monet
Skarbiec na końcu tury: 50 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).
Niewolnicy:
- Wszyscy niewolnicy (4 grupy) znajdują się w Ziemiach Rozpaczy.
Armie:
Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.
Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Pustkowi Śmierci do Bhagar.
Skończona.
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 11-03-2020 o 16:47
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 6.
Skarbiec na początku tury: 50 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl3): 1100 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl3), Koszary (lvl2): 1100 złotych monet,
- Ziemie Malaluków (lvl3), Mały Port, Koszary (lvl1): 1300 złotych monet,
- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (lvl2), Koszary (lvl1): 700 złotych monet.
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet (nieaktywny, aktywowany zostanie po wybudowaniu łodzi handlowej).
Suma dochodu: +5975 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Pustkowi Śmierci'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Rozpaczy'' na czwarty poziom: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Budowa murów obronnych w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 0 złotych monet (tura 2/2),
-Ulepszenie koszar w ,,Ziemiach Rozpaczy'' na trzeci poziom: 900 złotych monet,
-Kolonizacja Bhagar: 800 złotych monet,
-Budowa dróg:
- z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków: 500 złotych monet,
- z Ziemi Rozpaczy do Bhagar: 500 złotych monet,
-Badania kompleksu pod Bel-Aliad: 150 złotych monet.
Suma: -6025 złotych monet.
Skarbiec na końcu tury: 0 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).
Niewolnicy:
- Wszyscy niewolnicy (4 grupy) znajdują się w Ziemiach Rozpaczy. W tej turze zostają wykorzystani do rozbudowy ,,Pustkowi Śmierci''.
Armie:
Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.
Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Bhagar do Ka-Sabar.
Skończona.
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 15-03-2020 o 18:43
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 7.
Skarbiec na początku tury: 0 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl3): 1100 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl4), Koszary (lvl3), Mury Obronne: 1500 złotych monet,
- Ziemie Malaluków (lvl3), Mały Port, Koszary (lvl1): 1300 złotych monet,
- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl1): 1100 złotych monet.
- Bhagar (lvl1): 350 złotych monet,
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet (nieaktywny, aktywowany zostanie po wybudowaniu łodzi handlowej).
Suma dochodu: +7125 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 575 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bhagar'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bagna Terroru'' na czwarty poziom: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Malaluków'' na czwarty poziom: 1500 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Budowa Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I w Ziemiach Malaluków: 600 złotych monet,
-Naprawa 1x Szkieletów-Wojowników: 100 złotych monet,
-Ulepszenie koszar w ,,Ziemiach Rozpaczy'' na IV poziom: 1200 złotych monet,
-Kolonizacja Ka-Sabar (tańsza o 50% w związku z wydarzeniem): 400 złotych monet,
-Budowa dróg z Bhagar do Ka-Sabar: 500 złotych monet.
Suma: -7075 złotych monet.
Skarbiec na końcu tury: 50 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).
Niewolnicy:
- 8 Grup niewolników za bitwę w Ka-Sabar (wszyscy zostają użyci w tej turze).
Armie:
Armia Semira (1 belka na wszystkich jednostkach):
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (1 oddział uszkodzony),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnością ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'',
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.
Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Ka-Sabar do Pustynnych Wrót.
Skończona.
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 22-03-2020 o 14:21
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 8.
Skarbiec na początku tury: 50 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl4): 1500 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl4), Koszary (lvl4), Mury Obronne: 1500 złotych monet,
- Ziemie Malaluków (lvl4), Mały Port, Koszary (lvl1): 1700 złotych monet,
- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl1): 1100 złotych monet.
- Bhagar (lvl2): 700 złotych monet,
- Ka-Sabar (lvl1): 350 złotych monet.
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet.
- Datek od Ekspedycji handlowej: 500 złotych monet.
Suma dochodu: +9225 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bhagar'' na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Kupno 10 grup niewolników: 1000 złotych monet,
-Ulepszenie budynku rekrutacyjnego w ,,Ziemiach Rozpaczy'' na 5 poziom: 1500 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Straż Grobowców z halabardami w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 850 złotych monet,
-Rekrutacja 1x Rydwan Szkieletów w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 800 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w ,,Bagnach Terroru'': 3000 złotych monet (tura 1/2).
Suma: -8760 złotych monet.
Skarbiec na końcu tury: 515 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).
Niewolnicy:
- Chwilowo brak niewolników (pojawią się w następnej turze).
Flota:
Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.
Armie:
Armia Semira (1 belka na wszystkich jednostkach):
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnością ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'',
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.
Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Pustynnych Wrót do Ruin Sudenburga by wesprzeć w boju siły Barak Vurr.
Skończona.
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 02-04-2020 o 21:28
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 9.
Skarbiec na początku tury: 515 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl4): 1500 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl4), Koszary (lvl5), Mury Obronne: 1500 złotych monet,
- Ziemie Malaluków (lvl4), Mały Port, Koszary (lvl1): 1700 złotych monet,
- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl1): 1100 złotych monet.
- Bhagar (lvl3): 1100 złotych monet,
- Ka-Sabar (lvl1): 350 złotych monet.
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet.
Suma dochodu: +9125 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu w Ziemiach Rozpaczy: 165 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Bagnach Terroru: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Ziemiach Malaluków: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Ulepszenie regionu Ziemie Rozpaczy na tier piąty: 2000 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Ulepszenie regionu Bagna Terroru na tier piąty: 2000 złotych monet, 4 grupy niewolników,
-Ulepszenie regionu Ka-Sabar na tier drugi: 700 złotych monet,
-Kolonizacja Pustynnych Wrót: 800 złotych monet,
-Leczenie Semira i Tuttenheina: 300 złotych monet,
-Kupno 7 liści Drzewa Jaskiniowego od Piaskowych Bestii: 140 złotych monet.
Suma: -9615 złotych monet.
Skarbiec na końcu tury: 25 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).
Niewolnicy:
- 10 grup znajduje się w stolicy (8 z nich zostaje wykorzystane w tej turze).
Flota:
Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.
Armie:
Pierwszy Legion - Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 2lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom V),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 1lvl, 2x 3lvl),
Drugi Legion:
-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-1x Straż Grobowców z halabardami,
-1x Rydwan szkieletów.
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.
- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet).
- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.
Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Ruin Sudenburga do Kamiennej Drogi by zbadać region.
Skończona.
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 06-04-2020 o 13:37
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
-
Podkomorzy
Aktualka:
Nr. tury: 10.
Skarbiec na początku tury: 25 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (stolica lvl5), Koszary (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,
- Ziemie Malaluków (lvl4), Mały Port, Koszary (lvl1): 1700 złotych monet,
- Bel-Aliad (lvl3), bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (lvl3), Koszary (lvl1): 1100 złotych monet.
- Bhagar (lvl3): 1100 złotych monet,
- Ka-Sabar (lvl2): 700 złotych monet,
- Pustynne Wrota (lvl1): 350 złotych monet.
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
- Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet.
- Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet,
- Przemyt szkła - 100 złotych monet (od następnej tury).
Suma dochodu: +10825 złotych monet.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
-Utrzymanie Drugiego Legionu w Ziemiach Rozpaczy: 165 złotych monet,
-Budowa Murów Obronnych w Ziemiach Malaluków: 0 złotych monet (tura 2/2),
-Budowa Murów Obronnych w Bel-Aliad: 3000 złotych monet (tura 1/2),
-Kupno 10 grup niewolników z El-Kalabad: 1000 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Ka-Sabar na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
-Ulepszenie regionu Pustynne Wrota ma drugi poziom: 700 złotych monet,
-Rerutacja 2x Straży Grobowców z halabardami w stolicy: 1700 złotych monet,
-Budowa dróg z Bhagar do Pustynnych Wrót: 500 złotych monet,
-Budowa dróg z Pustkowi Śmierci do Bhagar: 500 złotych monet,
-Kolonizacja Ruin Sudenburga: 800 złotych monet,
-Ulepszenie koszar w Pustkowiach Śmierci na 2 poziom: 600 złotych monet,
Suma: -10575 złotych monet.
Skarbiec na końcu tury: 275 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).
Niewolnicy:
- 2 grupy niewolnicze znajdujące się w stolicy.
Flota:
Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.
Armie:
Pierwszy Legion - Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 2lvl),
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom V),
- 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
- 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 1lvl, 2x 3lvl),
Drugi Legion:
-1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
-1x Straż Grobowców z halabardami,
-1x Rydwan szkieletów.
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.
- Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet).
- Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu zbadania wielkiego dołu w ziemi.
Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Ruin Sudenburga do Kamiennej Drogi by zbadać region.
Skończona.
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 13-04-2020 o 10:52
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Możesz edytować swoje posty
-
Zasady na forum