Przyjrzę się Twoim propozycją, na chwilę obecną próbuje usunąć błędy ale niestety stoję w miejscu.
Na pewno przepatrze bogaactwo miast, na zmianie murów się nie znam więc tego nie będę dotykał.


Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
Generalnie państwa w tej modyfikacji padają jak muchy, nie są podbijane przez inne, po prostu nagle stają się "rebelianckie", prawdopodobnie przez wymarcie dynastii. Warto było by to poprawić bo psuję to zabawę.
Tak, masz rację, mam już pomysł jak to zmienić, niestety jest to bardzo czasochłonne.

Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
Dlaczego na Litwie nie można werbować husarii? Niedopatrzenie czy świadoma decyzja? Czytałem jakiś czas temu książkę o bitwie pod Chocimiem 1621 i jestem pewien że była tam wspominana "litewska husaria" więc jestem zdania że powinna być możliwość rekrutacji chorągwi husarskich też na Litwie.
Po prostu żeby było trudniej. Ja pracując na modyfikacją nie skupiam się na historyczności tylko na grywalności. Dlatego w niektórych przypadkach "naciągnąłem fakty".

Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
Gdyby dało się jeszcze wciągnąć na mury i bastiony artylerię to było by wspaniale.
Z tego co wiem to zagraniczni moderzy próbowali rozgryźć ten temat ale niestety chyba doszli do wniosku że się nie da.

Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
W ogóle jeśli chodzi o zamki to proponuję wszystkie pozamieniać na miasta otoczone murem z bastionami.
Gra zwariuje niestety

Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
Rajtaria i jazda pancerna ma bardzo mało amunicji w porównaniu np z muszkieterami, wolałbym żeby mogła strzelać dłużej, to bardzo przydatne w walce z Tatarami.
Tu chodzi o to, że te jednostki walczyły w taki sposób, że podczas szarży oddawały kilka salw, natomiast potem przechodziły do walki wręcz. Jeśli dałbym im więcej amunicji to byłyby to zbyt mocne jednostki.