Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Aktualki

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #12
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach
    Aktualka:
    Nr. tury: 12.

    Skarbiec na początku tury: 455 złotych monet,

    Prowincje:

    - Bagna Terroru (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

    - Ziemie Rozpaczy (stolica lvl5), Koszary (lvl5), Mury Obronne: 2000 złotych monet,

    - Ziemie Malaluków (lvl5), Mury Obronne, Mały Port, Koszary (lvl1): 2000 złotych monet,

    - Bel-Aliad (lvl3), Mury Obronne, bonus - Arabscy Kupcy (+25% przychodu z regionu): 1375 złotych monet,

    - Pustkowia Śmierci (lvl4), Koszary (lvl3): 1500 złotych monet,

    - Bhagar (lvl3): 1100 złotych monet,

    - Ka-Sabar (lvl3): 1100 złotych monet,

    - Pustynne Wrota (lvl2): 700 złotych monet,

    - Ruiny Sudenburga (lvl1): 350 złotych monet,

    - Kamienna Droga (lvl1): 350 złotych monet.

    Handel:

    (Bonusy z handlu zmniejszone o 50% na czas nieokreślony)(wszystkie umowy handlowe zawieszone).
    - Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora, - 100 złotych monet,
    - Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya, - 100 złotych monet,
    - Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń, - 100 złotych monet,
    - Handel z Piaskowymi Bestiami: Z Bel-Aliad do Otchłani, następnie do Gniazd Czerwi skąd do Serca Pustyni, - 100 złotych monet,
    - Handel drogą morską z Wolnym Miastem El-Kalabad, - 100 złotych monet,
    - Przemyt szkła - 100 złotych monet.


    Suma dochodu: +12575 złotych monet.


    Wydatki:

    -Utrzymanie armii Semira: 510 złotych monet,
    -Utrzymanie Drugiego Legionu: 510 złotych monet,
    -Budowa Murów Obronnych w Pustkowiach Śmierci: 0 złotych monet (tura 2/2),
    -Budowa Murów Obronnych w Bhagar: 3000 złotych monet (tura 1/2),
    -Ulepszenie regionu Pustkowia Śmierci na piąty poziom: 2000 złotych monet, 4 grupy niewolnicze,
    -Ulepszenie regionu Pustynne Wrota na trzeci poziom: 1100 złotych monet,
    -Ulepszenie regionu Ruiny Sudenburga na drugi poziom: 700 złotych monet,
    -Ulepszenie regionu Kamienna Droga na drugi poziom: 700 złotych monet,
    -Kupno 10 grup niewolniczych z El-Kalabad: 1000 złotych monet,
    -Rekrutacja 1x Khemryjski Sfinx Bojowy w Ziemiach Rozpaczy: 1800 złotych monet,
    -Rekrutacja 1x Straży Grobowej z Halabardami w Pustkowiach Śmierci: 850 złotych monet,
    -Kolonizacja regionu Otchłań: 800 złotych monet.



    Suma: -12970 złotych monet.


    Skarbiec na końcu tury: 60 złotych monet.



    Modyfikatory frakcji:

    - "Nam pustkowia nie straszne" - Wojska Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
    - "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają. Prowincje można rozbudować tylko do 3 poziomu. Do wyższych wartości potrzebni są niewolnicy (podzieleni na grupy, koszt ulepszenia miasta na 4 lub 5 poziom to 4 grupy niewolnicze).

    Niewolnicy:

    - 6 grup niewolniczych znajdujące się w stolicy (4 z nich zostaną wykorzystane w tej turze),


    Flota:


    Cała flota składająca się Okrętu Handlowego i 2x Okrętów I prowadzi wymianę handlową z Wolnym Miastem El-Kalabad. Dwa okręty I zabezpieczają szlak handlowy i pełnią rolę obstawy dla Okrętu Handlowego.

    Armie:

    Pierwszy Legion - Armia Semira:

    - 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
    - 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
    - 3x Szkielety-wojownicy z tarczami (wszyscy 2lvl),
    - 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom V),
    - 3x Szkielety łucznicy (wszyscy 2lvl),
    - 3x Jeźdźcy Nehekhary (1x 1lvl, 2x 3lvl),

    Drugi Legion - Armia Anemukhetpa - Bel Aliad

    -1x Książę Anemukhetp,
    -1x Lakhmitep (lisz magii Śmierci),
    -3x Straż Grobowców z halabardami,
    -1x Rydwan szkieletów.

    Druga część Drugiego Legionu - Zmierza do Bel-Aliad

    -1x Grobowa Straż z halabardami,
    -1x Ushabti.

    Lordowie i Bohaterowie:

    - Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu z umiejętnościami ,,Niech Sie Spełni Moja Wola'', ,,Grobowe Uderzenie''.

    - Książę Anemukhetp jako Król Grobowca na koniu,

    - Mistrz Tuttenhein (lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead, Djaf's Incantation of Cursed Blades, Inkantacja Burzy czaszek Sakhmet).

    - Mistrz Lakhmitep (lisz magii Śmierci z czarami Purpurowe Słońce Xyrusa i Los Bjuny).

    Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

    +1 agent I, +1 zwiadowca I:

    Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

    Zwiadowca wysłany zostaje do ,,Otchłani'', w celu identyfikacji dziwnych istot grasujących wśród skał.



    Drogi: Z Bel-Aliad do Ziemi Rozpaczy, z Ziemi Rozpaczy do Pustkowi Śmierci, z Bel-Aliad do Ziemi Malaluków, z Ziemi Rozpaczy do Bhagar, z Bhagar do Ka-Sabar, z Pustkowi Śmierci do Bhagar, z Bhagar do Pustynnych Wrót, z Kamiennej Drogi do Bhagar, z Kamiennej Drogi do Ruin Sudenburga.

    Ruchy armii:

    Cała armia Semira wyrusza z Otchłani do Bel-Aliad by by wraz z armią z Bel-Aliad zaatakować siły oblegających.

    Druga część Drugiego Legionu - Zmierza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad.


    Skończona.
    Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 05-05-2020 o 22:45
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •