A jak dla mnie dobre tłumaczenie - to czy on się będzie nazywał brzuchol, bebzon czy bebech to przecież praktycznie to samo.
A co zmian mechaniki orków jakie będą przy okazji DLC - spieszmy się tłuc orków - niedługo będą OP
A jak dla mnie dobre tłumaczenie - to czy on się będzie nazywał brzuchol, bebzon czy bebech to przecież praktycznie to samo.
A co zmian mechaniki orków jakie będą przy okazji DLC - spieszmy się tłuc orków - niedługo będą OP
Stary nick:kujon333
Spoiler:
W sumie na sucho ciężko coś wyrokować, w sprawie singla i multi nie znając statystyk jednostek.
Ja stawiam że to jednak wysokie elfy wyjdą na dlc dużo lepiej.
Sam Etharion może być koszmarem podczas balansowania (miecz, włócznia, gryf i magia).
No i wszystkie magie u nowego lorda czarodziejki. Dodatkowo po necie poniewierają się obrazki z ognistymi magami na smoku (zapomniałem nazwy), a to już byłoby poważne wzmocnienie, zwłaszcza jak dorzucimy jeszcze Imrika...
Zaś jednostki z opisu mogą zapełnić kilka dziur. Ja w sumie ciesze się najbardziej z nowego Feniksa, bo używałem wcześniej tych podstawowych, a jak wiadomo za mocne one nie są.
Co do orków to mnie bardzo boli że jednak nie dali jakiegoś lorda (np dzikusów) tak bym mógł spokojnie zagrać sobie kampanie fabularną Wurzakiem.
- Trolli bohater raczej będzie ok (zwłaszcza jak dadzą mu uzupełnianie dla jednostek). Magia spoko, ale tak nie do końca mi do orków pasuje.
- Wózki powinny być raczej słabe, ale kto wie jakie będą miały statystyki.
- Na trolle się bardzo cieszę, ale jednocześnie jestem bardzo rozczarowany że te zwykłe podstawowe najpewniej zostaną już całkowicie bezużyteczne. A tak naprawdę ich jedyny problem to niskie morale...
- Idol zaś... sam nie wiem, wszystko rozbije się o jego szybkość.
Co do unikalnych mechanik to problematyczna wydaje się tylko ta z więzieniem, ale tu i tak trzeba będzie poczekać do premiery.
Zmieniona WŁAAAAA jest dużo lepsze niż stare, ale czy będzie jednak aż tak potężne w kampanii? To tak do końca nie jestem pewien, a z tego co mówią youtuberzy kilka czynników nie jest jeszcze zdecydowanych, np. koszt utrzymania dla tych dodatkowych oddziałów.
Oraz szybkie uderzenie bloku oddziały Właaaa
Jeżeli dobrze zrozumiałem to te dodatkowe jednostki będą dopiero dostępne po odpaleniu krucjaty/znaczy wyznaczeniu celu dla właaaa, a dodatkowo nie pojawią się wszystkie na raz, ale dochodzić z czasem. No i na razie nałożona jest kara do punktów ruchu, tak więc dalekie podróże mogą być mocno utrudnione. Ale dla graczy mojego typu, czyli takich co to czasem odgrywają przedstawienie to te dodatkowe unikalne jednostki np. ogniste pająki to może być niezła gratka.
Bardziej ciekawi mnie natomiast to czy osłabienie krasnoludów odniesie skutek. Zhufbar i Karak Norm straciły swoje mniejsze osady na rzecz nowych klanów szczurów. Nie spodziewam się tu wielkich zmian bo szczury kontra brodacze w początkowej rozgrywce raczej szans nie mają. Ale tu chyba bardziej idzie o danie innym trochę czasu.
Natomiast ciesze się z przeniesienie Azhaga bo może teraz uda mi się skończyć jakąś kampanie norską/zwierzakami.
- - - - - - - - - - - - -
Właaa w bitwie wydaje się trochę przegięte, i aż współczuje szczurom które staną orkom na drodze na początku gry.
Orkowie mają mieć teraz Norską konfederacje, a to może wszystko bardzo przyśpieszyć.
Zapomniałem o złomie i ulepszaniu jednostek. To na bank wejdzie do standardu przy 3 części, bo większość ras coś tam wytwarza/zaklina.
Na koniec zostają unikalne miejsca startu.
Grom pod kontrolą gracza ma być w bretonii, a to jest duży plus bo ta jest słaba na początku oraz będzie można zdobyć cechę za pokonanie czarodziejki.
Natomiast pod kontrolą si ma być on na donacie, a tu mu sukcesów nie wróżę, nie kiedy jest tam Tyrion i Alarielka.
Zaś Etharion, tu wszystko rozbije się o to czy będzie mieć 2 regiony na start (jeden na wyspie i jeden u orków), to będzie mocny. Ale jak będzie tylko u orków to jest szansa że powinie mu się noga.
W sumie najgorzej ma Imrik, bo jego kampania będzie mega łatwa, ponieważ w pobliżu jest budynek dający dostęp do smoków na 3 poziomie osady.
Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 11-05-2020 o 18:10
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Znamy już miejsce startu Groma w kampanii wiru i jest ono całkiem dobre, ale do elfiego donuta ma trochę daleko.
https://www.youtube.com/watch?v=QJgzT9Ta4n8
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Zakup Total War: Warhammer II – The Warden & The Paunch w przedsprzedaży
PROMOCJA PRZEDSPRZEDAŻOWA! Oferta kończy się 21 maja
https://store.steampowered.com/app/1...n__The_Paunch/
Z biało-czerwoną flagą zawsze gotowy do walki My pod sztandarem prawdy, nasz kolor skóry jest biały To my, ci radykalni, ci najgorsi z najgorszych,IPL-owcy
http://www.youtube.com/watch?v=9TQQgXArDTg
Jestem po tym krótkim gameplayu Groma co wypuścili i na końcu zauważyłem, że jest Wiwerna bez jeźdźca(dzika) ciekawe czy będzie w roosterze czy tylko do kampanii
Spoiler:
Pierwsza odsłona legendarnego Lorda Greenskina
https://totalwar.org.pl/pierwsza-ods...bnail_id=10770
Lokalizacja dla nowych legendarnych władców i przedstawienie nowych jednostek
https://totalwar.org.pl/lokalizacja-dla-nowych-legendarnych-wladcow/
Z biało-czerwoną flagą zawsze gotowy do walki My pod sztandarem prawdy, nasz kolor skóry jest biały To my, ci radykalni, ci najgorsi z najgorszych,IPL-owcy
http://www.youtube.com/watch?v=9TQQgXArDTg
Chyba znowu coś nie pykło.
寧我負人,毋人負我。
曹操
juz powinno byc ok co do tlumaczenia takie od cenegi wiec zostawiam ,,,
Z biało-czerwoną flagą zawsze gotowy do walki My pod sztandarem prawdy, nasz kolor skóry jest biały To my, ci radykalni, ci najgorsi z najgorszych,IPL-owcy
http://www.youtube.com/watch?v=9TQQgXArDTg