-
Aktualka tura dziewiąta.
Stan skarbca 339
Zyski:
Prowincje:
1. Ziemia Ushya osada lvl 5(2000g)
Chata rybaka (150g) surowiec: Ryby
Gaje oliwne i prasa do wyciskania (125g) surowiec: Oliwa
Port miejski(300g)
Koszary lvl5
Drogi
Garnizon: 3 oddziały włóczników
2. Copher osada lvl 5(2000g)
Port miejski (300g)
upraw krokusa (500g) surowiec: Szafran
Koszary lvl2
Drogi
Garnizon: 3 oddziały włóczników
3. Kraina Zabójców lvl5(2000g)
Port miejski (300g)
Koszary lvl 2
Drogi
Garnizon: 3 oddziały włóczników
4. Północna ściana lvl3(1100g)
koszary lvl1
Drogi
Garnizon:
5. Morlad lvl3(1100g)
Port miejski(300g)
Koszary lvl 2
Banany (50g)
Garnizon: 1 oddział włóczników
Handel
Ekspedycja-> Królestwo Jeziora [475g] +100g
Ekspedycja-> Imperium Nehekhary [380g] +100g
Ekspedycja-> Barak Sorr [235g]
Ekspedycja-> Poszukiwacze Wiedzy [375g] +150g
Ekspedycja-> Elfy z Pustyni Cynath [310g] +150g
Ekspedycja-> El Kalabad [320g] +150g
Ekspedycja-> Barak Vurr [230g]
Ekspedycja-> Lashiek [280g] (zmniejszone zyski z handlu z miastem o 50% przez 2 tury od następnej)
Ekspedycja-> Imperium [700g]+ 150g
Suma:14 330
Armie:
Armia Północ - Krater Ruch Północna ściana
-Marcus von Richthofen [Generał Imperium/Trzymać Szyk/Runiczny Kieł/Opancerzony koń/utrzymać pozycję]
-gwardia Carronburga (osobista gwardia hrabiego) 110g
-kawalerowie awanturnicy (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-rycerze imperium (Kompania Sokoła) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-szermierze (1. regiment z Ubersreiku) - 40g
-szermierze (1. najemny regiment z Luccini) - 40g
-szermierze (1. regiment z Altdorfu) - 40g
-szermierze (3. regiment arabski z Copher) - 40g
-szermierze (4. regiment arabski z Copher) - 40g
-działo imperium(1belka) (bateria dział "Altdorf") - 88g
Armia Południe - Na statkach Eskadry 2.
Alberto Al'Pacho [Generał Imperium/Opancerzony koń]
Lev Grossman [Lev Grossman - Niebiański Czarodziej - Uderzenie wiatru/Klątwa nocnego wiatru/Piorun Urannona/] (kontrola pogody, wizje przyszłości, uzależnienie, widmo zagłady)
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Żurawia) - 85g
-szermierze (2. regiment z Krainy Zabójców) - 40g
-szermierze (3. regiment z Krainy Zabójców) - 40g
Copher:
-włócznicy(6. regiment arabski z Copher) 33g- do północnej ściany tam do garnizonu
-włócznicy - wzmacnia garnizon prowincji
Ushya:
-włócznicy - wzmacnia garnizon prowincji
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g (ruch Północna ściana, tam do armii Marcusa)
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g (ruch Północna ściana, tam do armii Marcusa)
Ziemie Zabójców:
-włócznicy-włócznicy (3. regiment z Krainy Zabójców) 33g- do północnej ściany tam do garnizonu
-włócznicy - wzmacnia garnizon prowincji
Morlad:
-włócznicy (2. regiment z Morlad)33g
-włócznicy (3. regiment z Morlad)33g
Eskorta karawany północnej
-włócznicy (3. regiment arabski z Ushya) - 33g (eskorta karawany)
-włócznicy (4. regiment arabski z Ushya) - 33g (eskorta karawany)
Garnizony:
-włócznicy (1. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (5. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (5. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (6. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment z Morlad) - (w garnizonie prowincji Morlad: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
Floty:
Eskadra 1. - Północne Wybrzeże Arabii -> ochrona handlu
okręt wojenny III (pinasa "Podróżnik")
okręt wojenny III (pinasa "Śmiałek")
okręt wojenny III (pinasa "Kormoran")
okręt wojenny III (pinasa "Mewa")
okręt wojenny III (pinasa "Rybitwa")
okręt wojenny I (karawela "Maria")
okręt wojenny I (karawela "Nina")
okręt wojenny I (karawela "Pinta")
Eskadra 2.-> Północne Wybrzeże Arabii - Ruch na Nieznane Wody
okręt wojenny III (pinasa "Albatros")
okręt wojenny III (pinasa "Odkrywca")
Eskadra 3. -> Dołącza do eskory statków handlowych z Imperium
okręt wojenny III (pinasa "Zwiadowca")
okręt wojenny III (pinasa "Wydra")
okręt handlowy - fluita Biały Lew
okręt handlowy - baggala Arabska Noc
Agenci
Zwiadowca lvl 3. (Stilgar) -zwiad Ziemie Derwiszy
Zwiadowca lvl 2. (Carl Maria Weber) - na statku eskadry II (Lęk przed nieumarłymi)
Agent lvl2. (Richard Moser) -Śledztwo w Barak Vurr
Suma utrzymania:
Wydatki:
Uzależnienie (100g)
Ziemie Ushya budowa mury 3000g Budowa wielkiej katedry 1500g
Copher budowa-mury 3000g
Kraina Zabójców budowa-mury 3000g
Rekrutacja:
Ziemie Ushya
włócznicy 309g do garnizonu
demigryfy z halabardami 1500g
Copher
włócznicy 309g do garnizonu
Kraina Zabójców
włócznicy 309g do garnizonu
Morlad
włócznicy 309g
rycerze 850g
Suma wydatków:14 186
Na koniec tury:483
Handel:
Karawana Handlowa: Cel: Królestwo Jeziora a potem Imperium Nehekhary. Trasa: Ruiny Copher -> Kanesse -> Twierdza Graala -> Północne pustkowia->Ziemie Malaluków Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa(+ryby+szafran tylko dla Bretonii)
Eskorta: 2 oddziały włóczników
Druga Karawana Handlowa: Cel: Barak Sorr Trasa: Kraina Zabójców -> Zachodnie kresy -> Kraina Papug Ładunek: zwykłe towary handlowe +ryby+oliwa+szafran
Eskorta: Kraina Zabójców-2 oddziały włóczników w garnizonie prowincji, dalej o eskortę mają zadbać Krasnoludy
Trzecia Karawana Handlowa: Cel: Lasiek Trasa: Kraina Zabójców Ładunek: zwykłe towary handlowe +ryby+oliwa+szafran
Eskorta: Kraina Zabójców-2 oddziały włóczników w garnizonie prowincji
Handel morski z Poszukiwacze Wiedzy Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (statek handlowy zapewnia elf)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1. (3xlvl3 i 3xlvl1)
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Barak Vurr: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (statek handlowy zapewnia krasnal)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1. (3xlvl3 i 3xlvl1)
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Elfy z Pustyni Cynath: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1. (3xlvl3 i 3xlvl1)
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z El Kalabad: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1. (3xlvl3 i 3xlvl1)
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Zatokę Medesa chronią statki sułtana
Handel morski z Imperium: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (imperialny statek handlowy)
Eskorta: 2x Wielkie galeony lvl5 i 2x Pinasy lvl3
Ostatnio edytowane przez marcel ; 16-04-2020 o 23:02
-
-
Aktualka tura 11.
Stan skarbca 483
Zyski:
Prowincje:
1. Ziemia Ushya osada lvl 5(1500g)*
Chata rybaka (150g) surowiec: Ryby
Gaje oliwne i prasa do wyciskania (125g) surowiec: Oliwa
Port miejski(300g)
Katedra Sigmara
Mury 1/2
Koszary lvl5
Drogi
Garnizon: 4 oddziały włóczników
2. Copher osada lvl 5(1500g)*
Port miejski (300g)
upraw krokusa (500g) surowiec: Szafran
Koszary lvl2
Mury 1/2
Drogi
Garnizon: 4 oddziały włóczników
3. Kraina Zabójców lvl5(1500g)*
Port miejski (300g)
Koszary lvl 2
Mury 1/2
Drogi
Garnizon: 4 oddziały włóczników
4. Północna ściana lvl3(825g)*
koszary lvl1
Drogi
Garnizon: 2 oddziały włóczników
5. Morlad lvl3(825g)*
Port miejski(300g)
Koszary lvl 2
Banany (50g)
Garnizon: 1 oddział włóczników
Handel
Ekspedycja-> Królestwo Jeziora [475g] +100g
Ekspedycja-> Imperium Nehekhary [380g] +100g
Ekspedycja-> Barak Sorr [370g] +100g
Ekspedycja-> Poszukiwacze Wiedzy [375g] +150g
Ekspedycja-> Elfy z Pustyni Cynath [310g] +150g
Ekspedycja-> El Kalabad [320g] +150g
Ekspedycja-> Barak Vurr [310g]+150g
Ekspedycja-> Imperium [700g]+ 150g
Suma:12 465
Armie:
Armia Północ - Północna ściana
-Marcus von Richthofen [Generał Imperium/Trzymać Szyk/Runiczny Kieł/Opancerzony koń/utrzymać pozycję]
-gwardia Carronburga (osobista gwardia hrabiego) 110g
-kawalerowie awanturnicy (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-rycerze imperium (Kompania Sokoła) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-szermierze (1. regiment z Ubersreiku) - 40g
-szermierze (1. najemny regiment z Luccini) - 40g
-szermierze (1. regiment z Altdorfu) - 40g
-szermierze (3. regiment arabski z Copher) - 40g
-szermierze (4. regiment arabski z Copher) - 40g
-działo imperium(1belka) (bateria dział "Altdorf") - 88g
Armia Południe - Na statkach Eskadry 2. Wyładowanie w Morlad
Alberto Al'Pacho [Generał Imperium/Opancerzony koń]
Lev Grossman [Lev Grossman - Niebiański Czarodziej - Uderzenie wiatru/Klątwa nocnego wiatru/Piorun Urannona/] (kontrola pogody, wizje przyszłości, uzależnienie, widmo zagłady)
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Żurawia) - 85g
-szermierze (2. regiment z Krainy Zabójców) - 40g
-szermierze (3. regiment z Krainy Zabójców) - 40g
Ushya:
-Rycerze Demigryfa z Halabardami 150g (Oddział rycerzy Sigmara) Ruch do Północna ściana połączenie z Armią Marcusa
Morlad:
-włócznicy (2. regiment z Morlad)33g
-włócznicy (3. regiment z Morlad)33g
-włócznicy (4. regiment z Morlad) 33g
-rycerze (5. najemny regiment z Morlad)85g
Eskorta karawany północnej
-włócznicy (3. regiment arabski z Ushya) - 33g (eskorta karawany)
-włócznicy (4. regiment arabski z Ushya) - 33g (eskorta karawany)
Garnizony:
-włócznicy (1. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (5. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (7. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (5. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (6. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (7. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (4. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment z Morlad) - (w garnizonie prowincji Morlad: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (6. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie Północna Ściana: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (3. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie Północna Ściana: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
Floty:
Eskadra 1. - Północne Wybrzeże Arabii -> ochrona handlu
okręt wojenny III (pinasa "Podróżnik")
okręt wojenny III (pinasa "Śmiałek")
okręt wojenny III (pinasa "Kormoran")
okręt wojenny III (pinasa "Mewa")
okręt wojenny III (pinasa "Rybitwa")
okręt wojenny I (karawela "Maria")
okręt wojenny I (karawela "Nina")
okręt wojenny I (karawela "Pinta")
Eskadra 2.-> Północne Wybrzeże Arabii - Wyładunek w Morlad
okręt wojenny III (pinasa "Albatros")
okręt wojenny III (pinasa "Odkrywca")
Eskadra 3. -> Dołącza do eskory statków handlowych z Imperium
okręt wojenny III (pinasa "Zwiadowca")
okręt wojenny III (pinasa "Wydra")
okręt handlowy - fluita Biały Lew
okręt handlowy - baggala Arabska Noc
Agenci
Zwiadowca lvl 3. (Stilgar) -zwiad Schody Arabii
Zwiadowca lvl 2. (Carl Maria Weber) - na statku eskadry II (Lęk przed nieumarłymi) Wyładunek w Morlad
Agent lvl2. (Richard Moser) -Śledztwo w Barak Vurr
Suma utrzymania:1 683
Wydatki:
Uzależnienie (100g)
Organizacja wiecu (500g)
Założenie rady dwudziestu (500g)
Budowa:
Copher świątynia Bezan-Anan 500g
Północna Ściana świątynia Bez-Moshar 500g
Krainie Zabójców świątynia Bez-Dhuram 500g
Morlad: podniesienie na lvl4 - 1500
budowa Mury 3000
budowa Koszary lvl3-900
Morlad - rekrutacja rycerze -850
Morlad - rekrutacja włócznicy -325
Ushya - rekrutacja demigryfy z halabardą 1500
Suma wydatków:10 675
Na koniec tury:590
Handel:
Karawana Handlowa: Cel: Królestwo Jeziora a potem Imperium Nehekhary. Trasa: Ruiny Copher -> Kanesse -> Twierdza Graala -> Północne pustkowia->Ziemie Malaluków Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa(+ryby+szafran tylko dla Bretonii)
Eskorta: 2 oddziały włóczników
Druga Karawana Handlowa: Cel: Barak Sorr Trasa: Kraina Zabójców -> Zachodnie kresy -> Kraina Papug Ładunek: zwykłe towary handlowe +ryby+oliwa+szafran
Eskorta: Kraina Zabójców-2 oddziały włóczników w garnizonie prowincji, dalej o eskortę mają zadbać Krasnoludy
Handel morski z Poszukiwacze Wiedzy Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (statek handlowy zapewnia elf)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1. (3xlvl3 i 3xlvl1)
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Barak Vurr: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (statek handlowy zapewnia krasnal)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1. (3xlvl3 i 3xlvl1)
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Elfy z Pustyni Cynath: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1. (3xlvl3 i 3xlvl1)
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z El Kalabad: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1. (3xlvl3 i 3xlvl1)
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Zatokę Medesa chronią statki sułtana
Handel morski z Imperium: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (imperialny statek handlowy)
Eskorta: 2x Wielkie galeony lvl5 i 2x Pinasy lvl3
Ostatnio edytowane przez marcel ; 20-04-2020 o 16:37
-
-
Aktualka tura 12. (w trakcie pisania)
Wpływy arabskie wynoszą +2 (-10%ceny rekrutacji tubylców)
Stan skarbca 590
Zyski:
Prowincje:
1. Ziemia Ushya osada lvl 5(2000g)
Chata rybaka (150g) surowiec: Ryby
Gaje oliwne i prasa do wyciskania (125g) surowiec: Oliwa
Port miejski(300g)
Katedra Sigmara (dalej bez kapłana)
Mury
Koszary lvl5
Drogi
Budynki Rady
Garnizon: 4 oddziały włóczników
2. Copher osada lvl 5(2000g)
Port miejski (300g)
upraw krokusa (500g) surowiec: Szafran
Koszary lvl2
Mury
Drogi
Świątynia Bezan-Anan
Garnizon: 4 oddziały włóczników
3. Kraina Zabójców lvl5(2000g)
Port miejski (300g)
Koszary lvl 2
Mury
Drogi
Świątynia Bez-Dhuram
Garnizon: 4 oddziały włóczników
4. Północna ściana lvl3(1100g)
koszary lvl1
Drogi
Świątynia Bez-Moshar
Garnizon: 2 oddziały włóczników
5. Morlad lvl4(1500g)
Port miejski(300g)
Koszary lvl 3
Banany (50g)
Mury 1/2
Garnizon: 1 oddział włóczników
Handel
Ekspedycja-> Imperium Nehekhary [380g] +100g* Tutaj czekam na wycenę handlu morskiego
Ekspedycja-> Barak Sorr 352*(obniżone o 25% w t12 i t13)
Ekspedycja-> Poszukiwacze Wiedzy [375g] +150g
Ekspedycja-> Elfy z Pustyni Cynath [310g] +150g
Ekspedycja-> Imperium [700g]+ 150g
Suma:12 812 bez nehekary
Armie:
Armia Północ - Północna ściana
-Marcus von Richthofen [Generał Imperium/Trzymać Szyk/Runiczny Kieł/Opancerzony koń/utrzymać pozycję]
-Rycerze Demigryfa z Halabardami (1. Oddział rycerzy Sigmara) 150g
-gwardia Carronburga (osobista gwardia hrabiego) 110g
-kawalerowie awanturnicy (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-rycerze imperium (Kompania Sokoła) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-szermierze (1. regiment z Ubersreiku) - 40g
-szermierze (1. najemny regiment z Luccini) - 40g
-szermierze (1. regiment z Altdorfu) - 40g
-szermierze (3. regiment arabski z Copher) - 40g
-szermierze (4. regiment arabski z Copher) - 40g
-działo imperium(1belka) (bateria dział "Altdorf") - 88g
Armia Południe - Morlad
Alberto Al'Pacho [Generał Imperium/Opancerzony koń]
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Żurawia) - 85g
-szermierze (2. regiment z Krainy Zabójców) - 40g
-szermierze (3. regiment z Krainy Zabójców) - 40g
-włócznicy (2. regiment z Morlad)33g
-włócznicy (3. regiment z Morlad)33g
-włócznicy (4. regiment z Morlad) 33g
-włócznicy (7. regiment z Morlad) 33g
-rycerze (5. najemny regiment z Morlad)85g
-rycerze (6. najemny regiment z Morlad)85g
Ushya:
-Rycerze Demigryfa z Halabardami 150g (2. Oddział rycerzy Sigmara) Ruch do Północna ściana połączenie z Armią Marcusa
Eskorta karawany północnej Dołączają do garnizonu w Północnej Ścianie
-włócznicy (3. regiment arabski z Ushya) - 33g (eskorta karawany)
-włócznicy (4. regiment arabski z Ushya) - 33g (eskorta karawany)
Garnizony:
-włócznicy (1. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (5. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (7. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (5. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (6. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (7. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (4. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment z Morlad) - (w garnizonie prowincji Morlad: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (6. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie Północna Ściana: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (3. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie Północna Ściana: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
Floty:
Eskadra 1. - Północne Wybrzeże Arabii -> ochrona handlu
okręt wojenny III (pinasa "Podróżnik")
okręt wojenny III (pinasa "Śmiałek")
okręt wojenny III (pinasa "Kormoran")
okręt wojenny III (pinasa "Mewa")
okręt wojenny III (pinasa "Rybitwa")
okręt wojenny I (karawela "Maria")
okręt wojenny I (karawela "Nina")
okręt wojenny I (karawela "Pinta")
Eskadra 2.-> Nieznane wody ruch na Południowe Wybrzeże Arabii (zwiad wyspy czarowników)
Na pokładzie Lev Grossman [Lev Grossman - Niebiański Czarodziej - Uderzenie wiatru/Klątwa nocnego wiatru/Piorun Urannona/] (kontrola pogody, wizje przyszłości, uzależnienie, widmo zagłady)
okręt wojenny III (pinasa "Albatros")
okręt wojenny III (pinasa "Odkrywca")
Eskadra 3. -> Dołącza do eskory statków handlowych z Imperium
okręt wojenny III (pinasa "Zwiadowca")
okręt wojenny III (pinasa "Wydra")
okręt handlowy - fluita Biały Lew
okręt handlowy - baggala Arabska Noc
Agenci
Zwiadowca lvl 3. (Stilgar) - zwiad Góry Aguidi
Zwiadowca lvl 2. (Carl Maria Weber) - zwiad na wschód od Morlad
Agent lvl2. (Richard Moser) -Śledztwo w Barak Vurr
Suma utrzymania:1 951
Wydatki:
Uzależnienie (100g)
Wsparcie dla krasnala i bretończyka (400g)
Budowa:
Ushya - Świątynia Shallyi 1200g
Pozostałe prowincje - uzdrowiciele 1600g
Północna ściana - wykorzystanie gór i istniejących przełęczy do budowy umocnień (mechanicznie potraktuję to jako mury 3000)
Morlad - ulepszenie koszar do poziomu 4. 1200g
Rekrutacja: 4x Wielkie galeony lvl5 -2000g (w 13. turze napiszę ładny post upamiętniający to wydarzenie)
Rekrutacja Morlad: 2x myśliwi 1170*(-10%)g (nie ma ich w zasadach, ale potraktuję ich jako lvl2, analogicznie do muszkieterów)
Rekrutacja 2x statek handlowy 600g
Suma wydatków:11 270
Na koniec tury:181
Handel:
Handel morski z Imperium Nehekhary. Zwykłe towary handlowe +oliwa(mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Druga Karawana Handlowa: Cel: Barak Sorr Trasa: Kraina Zabójców -> Zachodnie kresy -> Kraina Papug Ładunek: zwykłe towary handlowe +ryby+oliwa+szafran
Eskorta: Kraina Zabójców-2 oddziały włóczników w garnizonie prowincji, dalej o eskortę mają zadbać Krasnoludy
Handel morski z Poszukiwacze Wiedzy Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (statek handlowy zapewnia elf)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Elfy z Pustyni Cynath: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Imperium: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (imperialny statek handlowy)
Eskorta: 2x Wielkie galeony lvl5 i 2x Pinasy lvl3
Ostatnio edytowane przez marcel ; 29-04-2020 o 17:57
-
-
Aktualka tura 13. (w trakcie pisania)
Wpływy arabskie wynoszą +2 (-10%ceny rekrutacji tubylców)
Stan skarbca 181
Zyski:
Prowincje:
1. Ziemia Ushya osada lvl 5(2000g)
Chata rybaka (150g) surowiec: Ryby
Gaje oliwne i prasa do wyciskania (125g) surowiec: Oliwa
Port miejski(300g)
Katedra Sigmara (dalej bez kapłana)
Mury
Koszary lvl5
Drogi
Budynki Rady
Świątynia Shallyi
Garnizon: 4 oddziały włóczników
2. Copher osada lvl 5(2000g)
Port miejski (300g)
upraw krokusa (500g) surowiec: Szafran
Koszary lvl2
Mury
Drogi
Świątynia Bezan-Anan
Garnizon: 4 oddziały włóczników
3. Kraina Zabójców lvl5(2000g)
Port miejski (300g)
Koszary lvl 2
Mury
Drogi
Świątynia Bez-Dhuram
Garnizon: 4 oddziały włóczników
4. Północna ściana lvl3(1100g)
koszary lvl1
Drogi
Świątynia Bez-Moshar
Mury
Garnizon: 4 oddziały włóczników
Handel
Ekspedycja-> Imperium Nehekhary [350g] +150g
Ekspedycja-> Barak Sorr [400g] +150g
Ekspedycja-> Poszukiwacze Wiedzy [375g] +150g
Ekspedycja-> Elfy z Pustyni Cynath [310g] +150g
Ekspedycja-> Imperium [700g]+ 150g
Jednorazowo:
Rekompensata za handel 500g
Suma:12 160
Armie:
Armia Północ - Północna ściana ->Załadowanie na okręty ESKADRY 4.
-Marcus von Richthofen [Generał Imperium/Trzymać Szyk/Runiczny Kieł/Opancerzony koń/utrzymać pozycję]
-Rycerze Demigryfa z Halabardami (1. Oddział rycerzy Sigmara) 150g
-Rycerze Demigryfa z Halabardami (2. Oddział rycerzy Sigmara) 150g
-gwardia Carronburga (osobista gwardia hrabiego) 110g
-kawalerowie awanturnicy (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-rycerze imperium (Kompania Sokoła) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-szermierze (1. regiment z Ubersreiku) - 40g
-szermierze (1. najemny regiment z Luccini) - 40g
-szermierze (1. regiment z Altdorfu) - 40g
-szermierze (3. regiment arabski z Copher) - 40g
-szermierze (4. regiment arabski z Copher) - 40g
-działo imperium(1belka) (bateria dział "Altdorf") - 88g
Garnizony:
-włócznicy (1. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (5. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (7. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie prowincji Copher: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (5. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (6. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (7. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Ziemie Ushya: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (1. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (2. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (4. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie prowincji Kraina Zabójców: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (6. regiment arabski z Copher) - (w garnizonie Północna Ściana: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (3. regiment z Krainy Zabójców) - (w garnizonie Północna Ściana: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (3. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie Północna Ściana: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
-włócznicy (4. regiment arabski z Ushya) - (w garnizonie Północna Ściana: utrzymanie porządku, funkcje policyjne)
Floty:
Eskadra 1. - Północne Wybrzeże Arabii -> ochrona handlu
okręt wojenny III (pinasa "Podróżnik")
okręt wojenny III (pinasa "Śmiałek")
okręt wojenny I (karawela "Maria")
okręt wojenny I (karawela "Nina")
okręt wojenny I (karawela "Pinta")
Eskadra 2.-> Południowe Wybrzeże Arabii ->RUCH NA Północne wybrzeże Arabii, połączenie z ESKADRĄ 1.
okręt wojenny III (pinasa "Albatros")
okręt wojenny III (pinasa "Odkrywca")
Eskadra 3. -> Dołącza do eskory statków handlowych z Imperium
okręt wojenny III (pinasa "Zwiadowca")
okręt wojenny III (pinasa "Wydra")
Eskadra 4.
okręt wojenny V (wielki galeon "Władca Mórz")
okręt wojenny V (wielki galeon "Zemsta")
okręt wojenny V (wielki galeon "Zwycięstwo")
okręt wojenny V (wielki galeon "Królewska Arka")
okręt wojenny III (pinasa "Kormoran")
okręt wojenny III (pinasa "Mewa")
okręt wojenny III (pinasa "Rybitwa")
okręt handlowy - fluita Biały Lew
okręt handlowy - baggala Arabska Noc
okręt handlowy - fluita Biały Jeleń
okręt handlowy - fluita Biała Mysz
Agenci
Zwiadowca lvl 3. (Stilgar) - zwiad Góry Aguidi
Zwiadowca lvl 2. (Carl Maria Weber) - Ruch do Elfa i Powrót do Ushya
Suma utrzymania:1 333
Wydatki:
Uzależnienie (100g)
Podniesienie poziomu prowincji Północna ściana: 1 875 na poziom 4.
Rekrutacja:
Mag ognia 500g (kula ognia i pasywka, na opancerzonym koniu)
Północna Ściana 1xłucznicy(315g) - do garnizonu
Copher 2x łucznicy (630g) - do garnizonu,
Ziemie Ushya 2x łucznicy (630) do garnizonu, 2x rycerze (1700g)
Kraina zabójców 2x łucznicy (630) do garnizonu, szermierze 360g
Budowa:
Budowa wież strzelniczych we wszystkich prowincjach 1600g
Kraina zabójców - koszary lvl3 900
Copher - koszary lvl3 900
Północna Ściana - koszary lvl 2 600
Suma wydatków: 10 740
z urzymaniem 12 073 z utrzymaniem
Na koniec tury:268
Handel:
Handel morski z Imperium Nehekhary. Zwykłe towary handlowe +oliwa(mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Handel morski z Barak Sorr Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Handel morski z Poszukiwacze Wiedzy Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (statek handlowy zapewnia elf)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Elfy z Pustyni Cynath: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Imperium: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (imperialny statek handlowy)
Eskorta: 2x Wielkie galeony lvl5 i 2x Pinasy lvl3
Ostatnio edytowane przez marcel ; 10-05-2020 o 22:45
-
-
Aktualka tura 14. (w trakcie pisania)
Wpływy arabskie wynoszą +2 (-10%ceny rekrutacji tubylców)
Stan skarbca 268
Zyski:
Prowincje:
1. Ziemia Ushya osada lvl 5(2000g)
Chata rybaka (150g) surowiec: Ryby
Gaje oliwne i prasa do wyciskania (125g) surowiec: Oliwa
Port miejski(300g)
Katedra Sigmara (dalej bez kapłana)
Mury, wieże poziom 2
Koszary lvl5
Drogi
Budynki Rady
Świątynia Shallyi
Garnizon: 4 oddziały włóczników, 2 oddziały łuczników
2. Copher osada lvl 5(2000g)
Port miejski (300g)
upraw krokusa (500g) surowiec: Szafran
Koszary lvl3
Mury, wieże poziom 2
Drogi
Świątynia Bezan-Anan
Garnizon: 4 oddziały włóczników, 2 oddziały łuczników
3. Kraina Zabójców lvl5(2000g)
Port miejski (300g)
Koszary lvl 3
Mury, wieże poziom 2
Drogi
Świątynia Bez-Dhuram
Garnizon: 4 oddziały włóczników, 2 oddziały łuczników
4. Północna ściana lvl4(1500g)
koszary lvl2
Drogi
Świątynia Bez-Moshar
Mury, wieże poziom 2
Garnizon: 4 oddziały włóczników, 1 oddział łuczników
Handel
Ekspedycja-> Imperium Nehekhary [350g] +150g
Ekspedycja-> Barak Sorr [400g] +150g
Ekspedycja-> Poszukiwacze Wiedzy [375g] +150g
Ekspedycja-> Elfy z Pustyni Cynath [310g] +150g
Ekspedycja-> Imperium [700g]+ 150g
Suma:12 060
Armie:
Armia Północ - Północna ściana ->Na wyspach Czarowników
-Marcus von Richthofen [Generał Imperium/Trzymać Szyk/Runiczny Kieł/Opancerzony koń/utrzymać pozycję]
-Mag ognia (tylko pasywka, na opancerzonym koniu)
-Rycerze Demigryfa z Halabardami (1. Oddział rycerzy Sigmara) 150g
-Rycerze Demigryfa z Halabardami (2. Oddział rycerzy Sigmara) 150g
-gwardia Carronburga (osobista gwardia hrabiego) 110g
-kawalerowie awanturnicy (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-rycerze imperium (Kompania Sokoła) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-szermierze (1. regiment z Ubersreiku) - 40g
-szermierze (1. najemny regiment z Luccini) - 40g
-szermierze (1. regiment z Altdorfu) - 40g
-szermierze (3. regiment arabski z Copher) - 40g
-szermierze (4. regiment arabski z Copher) - 40g
-działo imperium(1belka) (bateria dział "Altdorf") - 88g
Jednostki nieprzypisane do armii (ale nie w garnizonach)
Ziemie Ushya:
Rycerze (Najemnicy z Tilei) - 85g
Rycerze (Najemnicy z Tilei) - 85g
Kraina Zabójców:
Szermierze (7. regiment z Krainy Zabójców) - 40g
Floty:
Eskadra 1. - Północne Wybrzeże Arabii -> ochrona handlu
okręt wojenny III (pinasa "Albatros")
okręt wojenny III (pinasa "Odkrywca")
okręt wojenny III (pinasa "Podróżnik")
okręt wojenny III (pinasa "Śmiałek")
okręt wojenny I (karawela "Maria")
okręt wojenny I (karawela "Nina")
okręt wojenny I (karawela "Pinta")
Eskadra 2. -> Dołącza do eskory statków handlowych z Imperium
okręt wojenny III (pinasa "Zwiadowca")
okręt wojenny III (pinasa "Wydra")
Eskadra 3. Południowe wybrzeże Arabii
okręt wojenny V (wielki galeon "Władca Mórz")
okręt wojenny V (wielki galeon "Zemsta")
okręt wojenny V (wielki galeon "Zwycięstwo")
okręt wojenny V (wielki galeon "Królewska Arka")
okręt wojenny III (pinasa "Kormoran")
okręt wojenny III (pinasa "Mewa")
okręt wojenny III (pinasa "Rybitwa")
okręt handlowy - fluita Biały Lew
okręt handlowy - baggala Arabska Noc
okręt handlowy - fluita Biały Jeleń
okręt handlowy - fluita Biała Mysz
Agenci
Zwiadowca lvl 3. (Stilgar) - zwiad Góry Aguidi
Zwiadowca lvl 2. (Carl Maria Weber) - Miał już wrócić statkiem handlowym od elfa
Suma utrzymania:1 543
Wydatki:
Podniesienie poziomu prowincji Północna ściana: na poziom 5. 2500*
Północna ściana: koszary lvl3 900
Copher: Koszary lvl4 1200
Kraina Zabójców: Koszary lvl4 1200
Rekrutacja:
Północna Ściana 1xłucznicy 315g - do garnizonu
Północna Ściana 1xMyśliwi 540g
Copher 2xMyśliwi 1080g
Kraina Zabójców 2xMyśliwi 1080g
Ziemie Ushya 3xHalabardnicy =1689g
Budowa:
Suma wydatków:10 504
z urzymaniem12 047
Na koniec tury:281
Handel:
Handel morski z Imperium Nehekhary. Zwykłe towary handlowe +oliwa(mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Handel morski z Barak Sorr Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Handel morski z Poszukiwacze Wiedzy Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (statek handlowy zapewnia elf)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Elfy z Pustyni Cynath: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Imperium: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (imperialny statek handlowy)
Eskorta: 2x Wielkie galeony lvl5 i 2x Pinasy lvl3
Ostatnio edytowane przez marcel ; 17-05-2020 o 21:56
-
-
Aktualka tura 15.
Wpływy arabskie wynoszą +3 (-10%ceny rekrutacji tubylców)(-5%utrzymania)
Stan skarbca 281
Zyski:
Prowincje:
1. Ziemia Ushya osada lvl 5(2000g)
Chata rybaka (150g) surowiec: Ryby
Gaje oliwne i prasa do wyciskania (125g) surowiec: Oliwa
Port miejski(300g)
Katedra Sigmara (dalej bez kapłana)
Mury, wieże poziom 2
Koszary lvl5
Drogi
Budynki Rady
Świątynia Shallyi
Garnizon: 4 oddziały włóczników, 2 oddziały łuczników
2. Copher osada lvl 5(2000g)
Port miejski (300g)
upraw krokusa (500g) surowiec: Szafran
Koszary lvl4
Mury, wieże poziom 2
Drogi
Świątynia Bezan-Anan
Garnizon: 4 oddziały włóczników, 2 oddziały łuczników
3. Kraina Zabójców lvl5(2000g)
Port miejski (300g)
Koszary lvl 4
Mury, wieże poziom 2
Drogi
Świątynia Bez-Dhuram
Garnizon: 4 oddziały włóczników, 2 oddziały łuczników
4. Północna ściana lvl5(2000g)
koszary lvl3
Drogi
Świątynia Bez-Moshar
Mury, wieże poziom 2
Garnizon: 4 oddziały włóczników, 2 oddziały łuczników
Handel
Ekspedycja-> Imperium Nehekhary [350g] +150g
Ekspedycja-> Barak Sorr [400g] +150g
Ekspedycja-> Poszukiwacze Wiedzy [375g] +150g
Ekspedycja-> Elfy z Pustyni Cynath [310g] +150g
Ekspedycja-> Imperium [700g]+ 150g
Suma:12 560
Armie:
Armia Północ - Północna ściana ->Na wyspach Czarowników
-Marcus von Richthofen [Generał Imperium/Trzymać Szyk/Runiczny Kieł/Opancerzony koń/utrzymać pozycję]
-Mag ognia (tylko pasywka, na opancerzonym koniu)
-Łowca czarownic bez umiejętności
-Rycerze Demigryfa z Halabardami (1. Oddział rycerzy Sigmara) 150g
-Rycerze Demigryfa z Halabardami (2. Oddział rycerzy Sigmara) 150g
-gwardia Carronburga (osobista gwardia hrabiego) 110g
-kawalerowie awanturnicy (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-straż rzeczna Stiru (najemnicy ze Stirlandu) 70g
-rycerze imperium (Kompania Sokoła) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze imperium (Kompania Łabędzia) - 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-rycerze-(kompania Mangusty) 85g
-szermierze (1. regiment z Ubersreiku) - 38g
-szermierze (1. najemny regiment z Luccini) - 38g
-szermierze (1. regiment z Altdorfu) - 38g
-szermierze (3. regiment arabski z Copher) - 38g
-szermierze (4. regiment arabski z Copher) - 38g
-działo imperium(1belka) (bateria dział "Altdorf") - 88g
Jednostki nieprzypisane do armii (ale nie w garnizonach)
Ziemie Ushya:
Rycerze (Najemnicy z Tilei) - 85g
Rycerze (Najemnicy z Tilei) - 85g
Halabardnicy (regiment Z Ushya) - 60g
Halabardnicy (regiment Z Ushya) - 60g
Halabardnicy (regiment Z Ushya) - 60g
Kraina Zabójców:
Szermierze (7. regiment z Krainy Zabójców) - 38g
Myśliwi (arabscy myśliwi) - 57g
Myśliwi (arabscy myśliwi) - 57g
Północna Ściana:
Myśliwi (arabscy myśliwi) - 57g
Copher:
Myśliwi (arabscy myśliwi) - 57g
Myśliwi (arabscy myśliwi) - 57g
Floty:
Eskadra 1. - Północne Wybrzeże Arabii -> ochrona handlu
okręt wojenny III (pinasa "Albatros")
okręt wojenny III (pinasa "Odkrywca")
okręt wojenny III (pinasa "Podróżnik")
okręt wojenny III (pinasa "Śmiałek")
okręt wojenny I (karawela "Maria")
okręt wojenny I (karawela "Nina")
okręt wojenny I (karawela "Pinta")
Eskadra 2. -> Dołącza do eskory statków handlowych z Imperium
okręt wojenny III (pinasa "Zwiadowca")
okręt wojenny III (pinasa "Wydra")
Eskadra 3. Południowe wybrzeże Arabii
okręt wojenny V (wielki galeon "Władca Mórz")
okręt wojenny V (wielki galeon "Zemsta")
okręt wojenny V (wielki galeon "Zwycięstwo")
okręt wojenny V (wielki galeon "Królewska Arka")
okręt wojenny III (pinasa "Kormoran")
okręt wojenny III (pinasa "Mewa")
okręt wojenny III (pinasa "Rybitwa")
okręt handlowy - fluita Biały Lew
okręt handlowy - baggala Arabska Noc
okręt handlowy - fluita Biały Jeleń
okręt handlowy - fluita Biała Mysz
Agenci
Zwiadowca lvl 3. (Stilgar) - zwiad Góry Aguidi
Zwiadowca lvl 2. (Carl Maria Weber) - Miał już wrócić statkiem handlowym od elfa
Agent lvl 2. (Karl Hanke) - W armii Marcusa (naznaczony - cecha pozwala widzieć to czego inni nie zobaczą na wyspie, naznaczenie pozwala wykryć ślady wiatrów magii)
Suma utrzymania:1 996
Wydatki:
Dostawa leków 2000g
Budowa:
Północna Ściana: Koszary lvl 4 - 1200g
Rekrutacja:
Północna ściana: Halabardnicy 563g, Myśliwi 549g
Copher: Greatsworderzy 900g, Rycerze 850g
Kraina Zabójców: Greatsworderzy 900g, Rycerze 850g
Ziemie Ushya: 2x Greatsworderzy 1800g
Budowa:
Suma wydatków:9 612
z urzymaniem:11 608
Na koniec tury:1 233
Handel:
Handel morski z Imperium Nehekhary. Zwykłe towary handlowe +oliwa(mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Handel morski z Barak Sorr Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Handel morski z Poszukiwacze Wiedzy Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (statek handlowy zapewnia elf)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Elfy z Pustyni Cynath: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (mój statek handlowy)
Eskorta:
Północne Wybrzeże Arabii Eskadra 1.
Południowe Wybrzeże Arabii flota elfa
Handel morski z Imperium: Ładunek: Zwykłe towary handlowe +oliwa+ryby+szafran (imperialny statek handlowy)
Eskorta: 2x Wielkie galeony lvl5 i 2x Pinasy lvl3
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Możesz edytować swoje posty
-
Zasady na forum