Strona 10 z 40 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 394

Wątek: POTOP Total War v1.9

  1. #91
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez PanKowalski Zobacz posta
    Mod jest rewelacyjny i czekałem na coś takiego jeszcze od czasu Pike & Musket od Cegoracha na Medieval I.

    Niestety mam jeden problem, drugi raz rozpocząłem grę i drugi raz po zakończeniu tury nr 106 jest totalny crash i żadne kombinacje nie pomagają, ktoś dotarł do tej tury, jest w stanie to sprawdzić? Wysłać komuś save albo coś?

    Pozdr.
    PK
    Raczej już nie pomogę, ponieważ prace nad nową wersją są na zbyt zaawansowanym poziomie i nie wrócę do poprzedniej wersji

  2. Użytkownicy którzy uznali post goro496 za przydatny:


  3. #92
    Stolnik Awatar Idill`a (MZ)
    Dołączył
    Jan 2010
    Postów
    1 156
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 81 podziękowań w 58 postach
    Próbowałeś zapisywać każdą turę? W niektórych modach pomaga cofnięcie się trochę wcześniej. Jeżeli jakiś mod kraszuje, to robię backup każdej tury. Biorąc pod uwagę ile czasu się spędza przy kampaniach, delikatnie mówiąc mało rozsądne jest jechanie na jednym sejwie.

  4. #93
    Chłop
    Dołączył
    Feb 2020
    Postów
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Mam save zapisany 6 tur wcześniej i niestety w tym samym punkcie robi crash, przy zupełnie innej grze, na innej instalce robiło tak samo.

    Mimo wszystko dobrze, że powstaje nowa wersja

  5. #94
    Łowczy Awatar anachoreta
    Dołączył
    Sep 2019
    Lokalizacja
    Staszów PL
    Postów
    199
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    245
    Otrzymał 61 podziękowań w 53 postach
    U mnie psuło grę ok 40 tury , oczekuję na nową wersję z nadzieją ze będzie to nasza sztandarowa modyfikacja. Na święta nawet jak nie będzie nowej to zapewne i tą odpalę po obejrzeniu filmu ,Potop-Redivivus ,, z odnowionej kliszy filmowej, taka symultana. P.S. na własny prywatny użytek podmieniłem w modzie tekstury koni korzystając z submoda ,,końskiego,, z TW Center pod podstawkę, całkiem to inaczej i lepiej wygląda. tak dla testu myślę że twórcy moda nie będą protestować, nie pokazuję tego w domenie publicznej, powinni oficjalnie te tekstury podmienić.

  6. Użytkownicy którzy uznali post anachoreta za przydatny:


  7. #95
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez anachoreta Zobacz posta
    U mnie psuło grę ok 40 tury , oczekuję na nową wersję z nadzieją ze będzie to nasza sztandarowa modyfikacja. Na święta nawet jak nie będzie nowej to zapewne i tą odpalę po obejrzeniu filmu ,Potop-Redivivus ,, z odnowionej kliszy filmowej, taka symultana. P.S. na własny prywatny użytek podmieniłem w modzie tekstury koni korzystając z submoda ,,końskiego,, z TW Center pod podstawkę, całkiem to inaczej i lepiej wygląda. tak dla testu myślę że twórcy moda nie będą protestować, nie pokazuję tego w domenie publicznej, powinni oficjalnie te tekstury podmienić.
    Odnowionym Potopem nie psuj sobie filmu, ładuj oryginał , koniki już co prawda zmienione, ale na chwile obecną modele są z innego moda, tak więc możesz podesłać jakiś link do tych koni?

    I jeszcze jedna ważna rzecz, orientuje się ktoś jak zmienić szybkość niszczenia bramy przez taran? Za cholere nie wiem jak to zmienic i przede wszystkim gdzie

  8. Użytkownicy którzy uznali post goro496 za przydatny:


  9. #96
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez goro496 Zobacz posta
    Odnowionym Potopem nie psuj sobie filmu, ładuj oryginał , koniki już co prawda zmienione, ale na chwile obecną modele są z innego moda, tak więc możesz podesłać jakiś link do tych koni?

    I jeszcze jedna ważna rzecz, orientuje się ktoś jak zmienić szybkość niszczenia bramy przez taran? Za cholere nie wiem jak to zmienic i przede wszystkim gdzie
    To w którymś z plików w folderze data się zmieniało, może któryś z AI albo budynkami, nie wiem trzeba poszukać gdzie gates pisze czy jakoś tak

  10. #97
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Dobra, udało się, jeden problem z głowy, ale oczywiście są następne

    Mam dziwny problem z plikiem export_unit w folderze text, gdy usunę plik .strings żeby przeładowało nazwy jednostek to nie wczyta żadnego zapisy gry, a gdy mod jedzie na starym pliku to wszystko działa tylko nie ma nazw dla kilku jednostek, ktoś wie o co chodzi?


    Dodam że w logu żadnego błedu nie ma, nawet w trybie śledzenia

  11. #98
    Łowczy Awatar anachoreta
    Dołączył
    Sep 2019
    Lokalizacja
    Staszów PL
    Postów
    199
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    245
    Otrzymał 61 podziękowań w 53 postach
    Link na stronie TW CENTER FORUM w miejscu kolekcja modów do 100 MB MTW2 modyfikacje, Aestetic mod, -Real Horses Mod. /mounts final version/.

  12. Użytkownicy którzy uznali post anachoreta za przydatny:


  13. #99
    Łowczy Awatar anachoreta
    Dołączył
    Sep 2019
    Lokalizacja
    Staszów PL
    Postów
    199
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    245
    Otrzymał 61 podziękowań w 53 postach
    P.S. ,,koniki,, przetestowałem te koniki w kilku bitwach i są ,,spoko,, nie ma zepsutych tekstur , nie podmieniają siodeł wg ,,naszego,, moda, jest to wersja stosowana w teksturach końskich np. w ,,Magyar,,-MOD, SS.6.4,, ,,Ogniem i Mieczem,, . nie jest to nowe ale wygląda dobrze poczynając od umaszczenia ,poprzez budowę, i oporządzenie. Cóż w grach z serii TW koń nie cieszył się estymą w oryginałach, a szkoda, więc chwała amatorom artystom 3D że w swoich pomysłach dodali więcej lepszego wizerunku tym jakże sympatycznym i pożytecznym towarzyszom człowieka. Jeśli chodzi o prawa autorskie przy wykorzystaniu w modyfikacjach tych tekstur nie mnie oceniać ale skoro autor udostępnił to publicznie i to od dobrych kilku lat, z odpowiednimi sugestiami to czemu nie stosować.

  14. #100
    Chłop
    Dołączył
    Feb 2020
    Postów
    18
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Goro, masz jakiś szacowany czas wydania nowej wersji?

Strona 10 z 40 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •