Strona 25 z 40 PierwszyPierwszy ... 15232425262735 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 394

Wątek: POTOP Total War v1.9

  1. #241
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 39 podziękowań w 29 postach
    Z Pragą, i innymi miejscowościami w "rozdziałach" zatytułowanych jako stabilizacja granic chodzi o utrzymanie jak największej ilości frakcji w dłuższej perspektywie. Dodałem to jako przeciwwagi dla frakcji silniejszych takich jak np. Turcja czy Hiszpania żeby zbyt łatwo nie zajmowały zbyt dużo miejsca na mapie. Oczywiście są tam pododawane warunki że działa to tylko jeżeli żadną z tych frakcji nie gra gracz. To raczej jest ok bo Gigantus mi przy tym pomagał.

  2. #242
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    https://megawrzuta.pl/download/78769...fb2fae5db.html

    Niewiele znalazłem tych błędów, wywala widzę głownie przy oblężeniach, ale to ja już miałem z tym problem i nie poradziłem, jedyne błędy jakie zauważyłem to w pliku descr_strat z drzew rodowych u Kozaków usunięci zostali Pavel Tetera i Iwan Nebaba a dodani jako spawnowe armie . Pozmieniałem to, ale sprawdź sobie tych generałów bo dodałem pierwszych lepszych, a Ty pewnie zrobiłeś historycznie, nie zagłębiałem się , po za tym miałeś literówki w desce_sm_faction (tzn, niektóre nazwy z małych zamiast dużych liter) to głupie ale takie coś też powoduje blędy , w pliku EDU nie miałeś podopisywanych jednostek do Rokoszan i w sumie to tyle

  3. #243
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 39 podziękowań w 29 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    jakby się komuś chciało przetestować nowe AI na mapie kampanii to polecam:
    https://drive.google.com/file/d/1MXV...ew?usp=sharing

    wkleić do (np. u mnie)

    C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Medieval II Total War\mods\potop

    Proszę o info jak działa.
    Testuje sobie właśnie kampanię kozakami i zarówno przy poprzednim AI jak i tym nowym jakie udostępniłeś jest problem polegający na tym że jeżeli Polacy atakują Kozaków to na mapie bitewnej zachowują się tak jakby to oni zostali zaatakowani, czekają na atak drugiej strony. Co ciekawe zauważyłem to tylko w sytuacjach gdy RON atakuje w składzie pełnej armii. Kiedy atakuje np. kilkoma oddziałami to bitwa wygląda już zupełnie normalnie. Dasz radę to jakoś naprawić?

  4. #244
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
    Testuje sobie właśnie kampanię kozakami i zarówno przy poprzednim AI jak i tym nowym jakie udostępniłeś jest problem polegający na tym że jeżeli Polacy atakują Kozaków to na mapie bitewnej zachowują się tak jakby to oni zostali zaatakowani, czekają na atak drugiej strony. Co ciekawe zauważyłem to tylko w sytuacjach gdy RON atakuje w składzie pełnej armii. Kiedy atakuje np. kilkoma oddziałami to bitwa wygląda już zupełnie normalnie. Dasz radę to jakoś naprawić?
    yhym, a w działaniu na mapie kampanii działo coś lepiej? Na tym się tu zmiany koncentrują.

    Tutaj poprawiłem błąd w bitwie z taranem, ze go wycofują i podkładają z powrotem:

    https://drive.google.com/file/d/1MXV...ew?usp=sharing


    Co do Twojego problemu to to nie jest zalżne do tego czyja jest armia tylko od przewagi w sile ognia jednostek dystansowych i artylerii, jak bot ma przewagę to uznaje, że to Ty musisz do niego podejść żeby Ciebie nie wystrzelał i jest w przewadze, a jak Ty masz silniejsze jednostki strzelecki to chce Ciebie szybko zaatakować, żeby zniwelować tą przewagę.

  5. #245
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 39 podziękowań w 29 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    yhym, a w działaniu na mapie kampanii działo coś lepiej? Na tym się tu zmiany koncentrują.
    - W czym dokładnie powinna być różnica? Pytam bo może coś się zmieniło tylko nie zwróciłem uwagi

    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Tutaj poprawiłem błąd w bitwie z taranem, ze go wycofują i podkładają z powrotem:

    https://drive.google.com/file/d/1MXV...ew?usp=sharing
    - Dzięki, na pewno się przyda

    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Co do Twojego problemu to to nie jest zalżne do tego czyja jest armia tylko od przewagi w sile ognia jednostek dystansowych i artylerii, jak bot ma przewagę to uznaje, że to Ty musisz do niego podejść żeby Ciebie nie wystrzelał i jest w przewadze, a jak Ty masz silniejsze jednostki strzelecki to chce Ciebie szybko zaatakować, żeby zniwelować tą przewagę.
    - Da radę jakoś to zmienić żeby AI po prostu atakował na mapie bitewnej kiedy robi to na mapie kampanii, bez zwracania uwagi na siłę ognia?

  6. #246
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
    - W czym dokładnie powinna być różnica? Pytam bo może coś się zmieniło tylko nie zwróciłem uwagi

    - Dzięki, na pewno się przyda

    - Da radę jakoś to zmienić żeby AI po prostu atakował na mapie bitewnej kiedy robi to na mapie kampanii, bez zwracania uwagi na siłę ognia?

    W poruszaniu się wojsk po mapie, obleganiu, atakowaniu, dyplomacji.

    Trzeba plik map.rwm usunąć z moda, wtedy nowy wygeneruje na podstawie nowych plików. Może przez to słabo zmiany widac.

  7. #247
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Tutaj jeszcze znacząco zmniejszyłem moim zdaniem absurdalne dochody z niektórych budynków.

    https://drive.google.com/file/d/1MXV...ew?usp=sharing

  8. Użytkownicy którzy uznali post Piter za przydatny:


  9. #248
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Tak jak mnie się ten mod podoba, to dochodzę do którejś tury i cokolwiek bym nie zrobił, to nic to nie daje, wiesza się i koniec. Sposobem pchnę może z turę do przodu i wypad na pulpit.. Może jakieś mody nadpisują używane przez tego moda jakieś pliki? Jeśli dobrze zrozumiałem, to obecna wersja plus poprawki szlachetnego Pitera dają szansę, bym w końcu osiedlił swoich w Ameryce, podbijając oczywiście "bratnie" słowiańskie narody?^^

  10. #249
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 39 podziękowań w 29 postach
    Cierpliwości, prace nad następną wersją są już bardzo zaawansowane

  11. Użytkownicy którzy uznali post Le Pakul za przydatny:


  12. #250
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
    Cierpliwości, prace nad następną wersją są już bardzo zaawansowane
    Jakby trzeba było pograć, by potestować, to mam akurat trochę wolnego Służę swoja kotołacką osobą, o kurde, a gdzie ja posiałem swoje aktualne zdjęcie? Pewnie jakaś mysz znowu porwała^^... Zagadaj z Noyanem, on potrafił naprawdę długo w moda grać wersję 1.5, co widać na strimie, aż mu zazdroszczę.

Strona 25 z 40 PierwszyPierwszy ... 15232425262735 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •