Strona 29 z 40 PierwszyPierwszy ... 19272829303139 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 394

Wątek: POTOP Total War v1.9

  1. #281
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
    - Może błąd w nazwie jednostek w tej armii? Wstaw tu jak to masz zapisane w descr_strat
    Raczej nie bo próbowałem już na kilku jednostkach i zawsze to samo :/

  2. #282
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Wystarczy przyspieszyć poruszanie się piechoty i spowolnić poruszanie się jazdy i znaczna część przewagi gracza w bitwach zniknie, tak jak to zrobili Niemcy w Orient und Okzident.

  3. #283
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 39 podziękowań w 29 postach
    Damy do testowania wersję próbną i zobaczymy po opiniach czy trzeba będzie jeszcze utrudniać

  4. #284
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
    Damy do testowania wersję próbną i zobaczymy po opiniach czy trzeba będzie jeszcze utrudniać
    Nie no ogólnie jest trudno ale bitwy ludzie wygyrwają rzeziami jak na yt patrzę.

    Problemem jest, że w medka każdy musi wygrywać na najtrudniejszym poziomie, bo jak nie to ma focha, nikt sobie nie chce ustawić normalnego, a przy szpgunie już np. nie grają na najtrudniejszym, bo taki jest szogun, ale medek 2 nie, jak się nie wygrywa na najtrudniejszym to coś jest zepsute.

  5. Użytkownicy którzy uznali post Piter za przydatny:


  6. #285
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Nie no ogólnie jest trudno ale bitwy ludzie wygyrwają rzeziami jak na yt patrzę.

    Problemem jest, że w medka każdy musi wygrywać na najtrudniejszym poziomie, bo jak nie to ma focha, nikt sobie nie chce ustawić normalnego, a przy szpgunie już np. nie grają na najtrudniejszym, bo taki jest szogun, ale medek 2 nie, jak się nie wygrywa na najtrudniejszym to coś jest zepsute.
    Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
    Damy do testowania wersję próbną i zobaczymy po opiniach czy trzeba będzie jeszcze utrudniać
    To Zablokować poziomy trudności? Pod Attyla jest mod, w sumie mój ulubiony, gdzie jest wprost powiedziane, na jakiej wielkości oddziałów grać i poziomie trudności, by gra miała sens. Absolutnie masz racje, co do fochów, ja w Potop gram na normalnym i mam frajdę, nie daje wszystkiego na kanał, bo szykuję się do całej Kampanii z RONem jak mówiłem swego czasu Szlachetnemu Le Pakul. Tak mnie korci grać tym twoim dodatkiem na broń palna, co robi karabiny maszynowe, naprawdę bitwy są fajne, bo jazdą nie załatwisz sprawy....
    Jestem skłonny, jeśli będziecie uważali za stosowne wszystko, co zmienicie - sprawdzać.
    btw
    Może ominąłem w wątku, kto Intra robił dla naszych i Kozaków?
    Muzę - wino? czy kto?
    Może by zmienić pierwsza stronę tematu moda, jak sądzicie? Bo to już Wasza praca, plus oczywiście podwaliny etc...
    P.S.
    O ile do dziś uważam Szoguna 1 i Medek 1 za najlepsze gry z serii, nie licząc Medka 2 i Attyle, to nigdy nie zrozumiem fenomenu popularności Szoguna 2
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  7. #286
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Kotołak Zobacz posta
    To Zablokować poziomy trudności? Pod Attyla jest mod, w sumie mój ulubiony, gdzie jest wprost powiedziane, na jakiej wielkości oddziałów grać i poziomie trudności, by gra miała sens. Absolutnie masz racje, co do fochów, ja w Potop gram na normalnym i mam frajdę, nie daje wszystkiego na kanał, bo szykuję się do całej Kampanii z RONem jak mówiłem swego czasu Szlachetnemu Le Pakul. Tak mnie korci grać tym twoim dodatkiem na broń palna, co robi karabiny maszynowe, naprawdę bitwy są fajne, bo jazdą nie załatwisz sprawy....
    Jestem skłonny, jeśli będziecie uważali za stosowne wszystko, co zmienicie - sprawdzać.
    btw
    Może ominąłem w wątku, kto Intra robił dla naszych i Kozaków?
    Muzę - wino? czy kto?
    Może by zmienić pierwsza stronę tematu moda, jak sądzicie? Bo to już Wasza praca, plus oczywiście podwaliny etc...
    P.S.
    O ile do dziś uważam Szoguna 1 i Medek 1 za najlepsze gry z serii, nie licząc Medka 2 i Attyle, to nigdy nie zrozumiem fenomenu popularności Szoguna 2
    Nie robi maszynowe tylko ustawiłem na 0 czas od wejścia w zasięg strzału do oddania strzału i zauważyłem, że nie ma animacji przeładowania przez to i szybko strzelają ale potem zauważyłem, że jak to ustawię z powrotem jak było to też nie ma i chyba dla części jednostek nie ma tej animacji.

    To ważne żeby piechota szybko oddawał strzał, bo inaczej kawaleria wjeżdża, a piechota ani jednej salwy nie zrobi. W poniższym modzie też ten czas jest na zero i tam bardzo fajnie strzelają:

    https://forum.totalwar.org.pl/showth...cium-Total-War

    W ogóle to Lucjum jest trochę słabe jak chodzi o grafikę i bogactwo jednostek ale jest bardzo logicznie poukładane i fajnie zrobione, mechanika gry dopracowana. No takie mody lubie coś bardziej w stylu Medieval Ultra Balnce jak nasz kolega z forum kiedyś taki fajny modzik zrobił gdzie skupiał się nie na efektach specjalnych, że takiej użyję przenośni tylko na grywalności i logicznym poukładuniu gry.


    Z tego co widziałem, to żeby zmienić szybkość jednostek to trzeba w tym samym pliku od broni palnej ze 3 cyferki pozmieniać. Pododawać piechocie +0,25 do szybkość i poodejmować kawalerii i bitwy całkowicie zmienią swój wymiar.

  8. Użytkownicy którzy uznali post Piter za przydatny:


  9. #287
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    albo w innym pliku, nie pamiętam gdzie to widziałem

  10. #288
    Chłop
    Dołączył
    Jun 2022
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Bugi z najnowszej, rozwojowej wersji Potopu (8.06.2022) Link: https://drive.google.com/file/d/1Dpv...ew?usp=sharing

    Hej, zagrałem na razie 20 tur (ograniczony czas na intensywne testowanie) Chanatem Krymskim i oto co na razie rzuciło mi się w oczy w kwestii bugów. (Poziom trudności normalny).
    1. Konieczność zamiany folderu moda z "potop nowy" na "potop" w celu uruchomienia gry.
    2. Wszyscy nowi agenci (misjonarze, szpiedzy etc) i generałowie generują się na zerowym poziomie we wszystkich cechach (w tym lojalność). Chyba nie tak ma być
    3. Najemnicy dostępni dla Chanatu (np. pikinierzy, muszkieterzy) nie posiadają tekstur, w wyniku czego wyglądają jak błyszczące się golemy z Heroes 3. Podobnego buga miałem kiedyś na starej wersji Lucium TW. Mógłbyś też dać najemnym kirasjerom (konnica) jakiś generyczny obrazek kawalerii, bo obecnie wyglądają jak chłopi z Medka 2 i łatwo ich pomylić z innymi najemnikami pieszymi, którzy posiadają dokładnie tą samą chłopską kartę jednostki.
    4. Bot prawie w ogóle nie broni swoich osad, wysyłając większość armii do fortów. W wyniku czego zrobiłem Rzeczypospolitej Potop ale nie szwedzki, tylko krymski.
    5. Po zajęciu Warszawy (której bot prawie w ogóle nie bronił) bot Rzeczypospolitej skapitulował w wyniku jakiegoś skryptu i wszystkie jej miasta i armie stały się rebelianckie. Sugeruję ten skrypt usunąć, żebyśmy nie byli w stanie wykończyć tak dużego państwa jak RON w 20 tur.
    6. Dyplomacja leży ale to raczej wina Medka 2 niż Twojego moda. Rosyjski bot zaatakował mnie po czym w następnej turze poprosił o pokój. I tak 2 razy w ciągu tych 20 tur. Z jakiegoś powodu nie mogłem wezwać swojego sojusznika protektora (Turcję).
    7. Mod czasami crashuje do pulpitu, najczęściej przy próbie rozpoczęcia bitwy manualnej.
    8. Raz zdarzyło mi się, że sejw uległ korupcji i niemożliwym było jego wczytanie.
    9. Przy oblężeniu Warszawy moja tatarska konnica dostała się na...mury przy jednej z bram i nie potrafiła potem z nich zejść.

    Bardziej ciekawostka: Rosjanie zaatakowali Kozaków, a Ci zrobili im kontrofensywę po wspomnianym wcześniej upadku Polski i przejmują kolejne regiony Rosji, masakrując ich armie (dzięki full stackom ze skryptów?).

    Widzę też, że udało Ci się dodać tą możliwość strzelania z murów przez piechotę palną jak w Lucium TW. Mam jednak wrażenie, że nie działa to tak dobrze jak tam. Muszkieterzy strzelają dopiero, gdy wróg podejdzie prawie że pod same mury.

    Poza tym dobra robota, cieszy większa różnorodność jednostek niż w Luciumie, choć tak szczerze Lucium jest bardziej dopracowany technicznie.

    Powodzenia w dalszym rozwoju moda, być może jeszcze napiszę coś o bugach za jakiś czas.

  11. #289
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Hmm, a gdzie ten link jest do tej wersji moda? Co autor postu zapodał, zgłupiałem do reszty
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  12. #290
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 39 podziękowań w 29 postach
    Cytat Zamieszczone przez Kotołak Zobacz posta
    Hmm, a gdzie ten link jest do tej wersji moda? Co autor postu zapodał, zgłupiałem do reszty
    w komentarzach na moddb, wrzuciłem na prośbę. Faktycznie nazwę folderu po pobraniu trzeba zmienić, powinienem tak nazwać folder nadrzędny ale mi się pomyliło
    Odnośnie błędów przy kampanii Tatarami, raczej nie zdążę tego poprawić ale dzięki za wskazanie tych problemów. Skupiam się bardziej na kampanii Polską. Nie chodzi tu o moje lenistwo ale jak miałbym kampanię każdą frakcją doprowadzić do perfekcji to chyba bym to do emerytury robił, biorąc pod uwagę ile roboty było przy samej Polsce.
    Odnośnie kapitulacji Polski po zajęciu Warszawy - nie ma takiego skryptu albo ja go nie zauważyłem, może zabiłeś ostatniego następcę tronu w tej bitwie?
    Także podsumowując, wersja 1.6 raczej, podobnie jak poprzednie, będzie skupiona wokół kampanii Rzeczpospolitą, może autorzy kolejnych wersji bardziej dopracują pozostałe frakcje. Zachęcam do testowania Polski i zgłaszania uwag.
    Ostatnio edytowane przez Le Pakul ; 09-06-2022 o 19:37

Strona 29 z 40 PierwszyPierwszy ... 19272829303139 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •