Ale to ten plik od dyplomacji też dużo psuje, że normalnie dla bota coś by było wymagające, a tu ktos to pozmieniał i widzi bot, że oferta sojuszu jest dla niego chojna to ją prędzej proponuje.
Tego się nie da perfect w medku ustawić, to jest silnik gry jaki jest i nie da się wszystkiego.
"Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.
Niby masz rację, ale Bulata w laucherze, jak dobrze ogarniesz, to inna gra jest. Wiem, Noyan i inni skarzą się na spawn, ale toż to idzie, to ustawić, są ustawienia wykluczające się i powodujące pewne błędy, stąd trzeba czytać, co jest napisane. Twoje AI jest jak dla mnie w Bulat Steel najlepsze.
"Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.
Stworzyłem małego submoda rozdzielającą główną kampanie na kampanie historyczną gdzie gra opiera się tylko na Rzeczypospolitej (nie można usunąć przecież całej pracy Le_Pakula, bo na pewno się narobił przy tym i włożył w to nie mało wysiłku. Zresztą tak jak wcześniej napisałem historycznie lepiej nie dałoby się tego ogarnąć tym większy szacun). No ale nie można opierać całego moda na jednym kraju a inne w związku z tym stają się niegrywalne. Dlatego też powstała kampania alternatywna gdzie ilość skryptów została ograniczona do minimum. Teraz graczę mogą sami zdecydować czy chcą podjąć próbę ratowania Rzeczypospolitej czy też poprowadzić jakąś frakcję po nowych torach
https://drive.google.com/file/d/1vch...ew?usp=sharing
Plik należy wypakować do głównego folderu potopu
P.S Piter znalazłem jakiś stary plik dyplomacji, jak znajdziesz chwilę to zerknij proszę![]()
Ostatnio edytowane przez goro496 ; 15-08-2022 o 16:52
Bardzo dobry pomysł z tym rozdziałem na kampanię historyczną i "swobodną". Przy okazji zgłoszę kilka błędów które zauważyłem już po publikacji wersji 1.6.
Stepan Kunicki pojawia się 2 razy, jeden wpis ze skryptu kampanii trzeba usunąć.
Kilka budynków dodaje pola rekrutacji dostępne w mieście ale z tego co widzę jeśli np. mur daje 2 pola, budynek jedno to to się nie sumuje więc jeśli np. budynek jest dostępny do budowy w osadzie z murem do którego przypisujemy 2 pola rekrutacji to budynek z takim bonusem ma sens jeśli będzie dawał min. 3 pola rekrutacji.(analogicznie jeśli chodzi o bonus do liczby oddziałów z darmowym utrzymaniem w osadzie)
Doszedłem w kampanii Polską do roku 1669 i wtedy zauważyłem że Szwecja ma zrekrutowanych nieproporcjonalnie dużo wojsk(szczególnie jak to sobie zestawimy np. z Rosją)Wydaje mi się że może być to spowodowane zwiększeniem ilości prowincji Szwecji co przekłada się na większą ilość mieszkańców i większe wpływy do budżetu. Także można rozważyć czy zmniejszyć populację Szwecji, przez zmianę liczby jej prowincji. W ogóle można nawet ująć to szerzej i porównać populacje przynajmniej większych krajów w okolicach 1648 roku i rzeczywiste proporcje przenieść na mapę kampanii.
Kozacy zarządzani przez AI rekrutują strasznie dużo kawalerii a bardzo mało piechoty. Raczej proporcje powinny być na korzyść piechoty(względy historyczne)
Szwecja ma dużo wojsk bo jest dodana Sakiewka dla Szwecji i AI rekrutuje wszystko jak leci
Rozumiem że chodzi o poniższy wpis?
;<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< SAKIEWKA DLA SZWECJI >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
monitor_event FactionTurnStart FactionType sweden
and I_TurnNumber = 26
increment_kings_purse sweden 30000
terminate_monitor
end_monitor
Rozumiem że to ma pomóc w utrzymaniu armii w okresie potopu szwedzkiego, tak? Może to ograniczyć do roku 1660?
np.
monitor_event FactionTurnStart FactionType sweden
and I_TurnNumber >= 30
and I_TurnNumber <= 50
increment_kings_purse sweden 30000
terminate_monitor
end_monitor