Strona 31 z 40 PierwszyPierwszy ... 212930313233 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 310 z 394

Wątek: POTOP Total War v1.9

  1. #301
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Za dużo skryptów.

    Co do pokoju to ktoś plik od dyplomacji zmienił, który odpowiada za to jaka propozycja jest hojna, a jak wymagająca + oskryptowanie ogłupia wszystko.
    Dyplomacja moim zdaniem działa spoko jak na realia i okres moda, tylko że jest krótkotrwała. Nawet nie dawno Rosja proponowała mi sojusz, odrzuciłem i mnie zaatakowała w następnej turze po czym z ciekawości wczytałem gre, przyjąłem sojusz ale i tak mnie zaatakowali

  2. #302
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez goro496 Zobacz posta
    Dyplomacja moim zdaniem działa spoko jak na realia i okres moda, tylko że jest krótkotrwała. Nawet nie dawno Rosja proponowała mi sojusz, odrzuciłem i mnie zaatakowała w następnej turze po czym z ciekawości wczytałem gre, przyjąłem sojusz ale i tak mnie zaatakowali
    Ale to ten plik od dyplomacji też dużo psuje, że normalnie dla bota coś by było wymagające, a tu ktos to pozmieniał i widzi bot, że oferta sojuszu jest dla niego chojna to ją prędzej proponuje.

    Tego się nie da perfect w medku ustawić, to jest silnik gry jaki jest i nie da się wszystkiego.

  3. #303
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Ale to ten plik od dyplomacji też dużo psuje, że normalnie dla bota coś by było wymagające, a tu ktos to pozmieniał i widzi bot, że oferta sojuszu jest dla niego chojna to ją prędzej proponuje.

    Tego się nie da perfect w medku ustawić, to jest silnik gry jaki jest i nie da się wszystkiego.
    Swego czasu ja coś kombinowałem przy dyplomacji ale dla własnych celów i być może wysłałem plik Pakulowi razem z moimi zmianami przez pomyłkę

  4. Użytkownicy którzy uznali post goro496 za przydatny:


  5. #304
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez goro496 Zobacz posta
    Swego czasu ja coś kombinowałem przy dyplomacji ale dla własnych celów i być może wysłałem plik Pakulowi razem z moimi zmianami przez pomyłkę
    Macie jakiegoś discorda? One też powszednieją, ale łatwiej dotrzeć do innych grup i można więcej mieć testujących i ewentualnych pomocników do modowania. Już chyba kiedyś pytałem, ale skoro tak, to widać umknęła mi odpowiedź.
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  6. #305
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Ale to ten plik od dyplomacji też dużo psuje, że normalnie dla bota coś by było wymagające, a tu ktos to pozmieniał i widzi bot, że oferta sojuszu jest dla niego chojna to ją prędzej proponuje.

    Tego się nie da perfect w medku ustawić, to jest silnik gry jaki jest i nie da się wszystkiego.
    Niby masz rację, ale Bulata w laucherze, jak dobrze ogarniesz, to inna gra jest. Wiem, Noyan i inni skarzą się na spawn, ale toż to idzie, to ustawić, są ustawienia wykluczające się i powodujące pewne błędy, stąd trzeba czytać, co jest napisane. Twoje AI jest jak dla mnie w Bulat Steel najlepsze.
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  7. #306
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Stworzyłem małego submoda rozdzielającą główną kampanie na kampanie historyczną gdzie gra opiera się tylko na Rzeczypospolitej (nie można usunąć przecież całej pracy Le_Pakula, bo na pewno się narobił przy tym i włożył w to nie mało wysiłku. Zresztą tak jak wcześniej napisałem historycznie lepiej nie dałoby się tego ogarnąć tym większy szacun). No ale nie można opierać całego moda na jednym kraju a inne w związku z tym stają się niegrywalne. Dlatego też powstała kampania alternatywna gdzie ilość skryptów została ograniczona do minimum. Teraz graczę mogą sami zdecydować czy chcą podjąć próbę ratowania Rzeczypospolitej czy też poprowadzić jakąś frakcję po nowych torach

    https://drive.google.com/file/d/1vch...ew?usp=sharing

    Plik należy wypakować do głównego folderu potopu

    P.S Piter znalazłem jakiś stary plik dyplomacji, jak znajdziesz chwilę to zerknij proszę
    Ostatnio edytowane przez goro496 ; 15-08-2022 o 16:52

  8. #307
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 39 podziękowań w 29 postach
    Bardzo dobry pomysł z tym rozdziałem na kampanię historyczną i "swobodną". Przy okazji zgłoszę kilka błędów które zauważyłem już po publikacji wersji 1.6.
    Stepan Kunicki pojawia się 2 razy, jeden wpis ze skryptu kampanii trzeba usunąć.
    Kilka budynków dodaje pola rekrutacji dostępne w mieście ale z tego co widzę jeśli np. mur daje 2 pola, budynek jedno to to się nie sumuje więc jeśli np. budynek jest dostępny do budowy w osadzie z murem do którego przypisujemy 2 pola rekrutacji to budynek z takim bonusem ma sens jeśli będzie dawał min. 3 pola rekrutacji.(analogicznie jeśli chodzi o bonus do liczby oddziałów z darmowym utrzymaniem w osadzie)
    Doszedłem w kampanii Polską do roku 1669 i wtedy zauważyłem że Szwecja ma zrekrutowanych nieproporcjonalnie dużo wojsk(szczególnie jak to sobie zestawimy np. z Rosją)Wydaje mi się że może być to spowodowane zwiększeniem ilości prowincji Szwecji co przekłada się na większą ilość mieszkańców i większe wpływy do budżetu. Także można rozważyć czy zmniejszyć populację Szwecji, przez zmianę liczby jej prowincji. W ogóle można nawet ująć to szerzej i porównać populacje przynajmniej większych krajów w okolicach 1648 roku i rzeczywiste proporcje przenieść na mapę kampanii.
    Kozacy zarządzani przez AI rekrutują strasznie dużo kawalerii a bardzo mało piechoty. Raczej proporcje powinny być na korzyść piechoty(względy historyczne)

  9. #308
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Szwecja ma dużo wojsk bo jest dodana Sakiewka dla Szwecji i AI rekrutuje wszystko jak leci

  10. #309
    Moderatorzy Globalni
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    97
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    18
    Otrzymał 39 podziękowań w 29 postach
    Rozumiem że chodzi o poniższy wpis?

    ;<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< SAKIEWKA DLA SZWECJI >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    monitor_event FactionTurnStart FactionType sweden
    and I_TurnNumber = 26
    increment_kings_purse sweden 30000
    terminate_monitor
    end_monitor

    Rozumiem że to ma pomóc w utrzymaniu armii w okresie potopu szwedzkiego, tak? Może to ograniczyć do roku 1660?

    np.

    monitor_event FactionTurnStart FactionType sweden
    and I_TurnNumber >= 30
    and I_TurnNumber <= 50
    increment_kings_purse sweden 30000
    terminate_monitor
    end_monitor

  11. #310
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez Le Pakul Zobacz posta
    Rozumiem że chodzi o poniższy wpis?

    ;<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< SAKIEWKA DLA SZWECJI >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    monitor_event FactionTurnStart FactionType sweden
    and I_TurnNumber = 26
    increment_kings_purse sweden 30000
    terminate_monitor
    end_monitor

    Rozumiem że to ma pomóc w utrzymaniu armii w okresie potopu szwedzkiego, tak? Może to ograniczyć do roku 1660?
    Hmm.. To ja dodawałem. Bo nie pamiętam ale tak, o to mi chodziło. Spróbuj ograniczyć na początek gdzieś do 5 tys np i zobacz jak będzie działało. Dodatkowe 5 tys na turę to i tak sporo mi się wydaje. Trzeba testować

Strona 31 z 40 PierwszyPierwszy ... 212930313233 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •