Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Successor Wars. (to modyfikacja, o wcześniejszych wojnach Diadochów)

  1. #1
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 445
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach

    Smile Successor Wars. (to modyfikacja, o wcześniejszych wojnach Diadochów)

    Nie zapomnę jak zagrywałem się z podobnej tematyki pod Rome 1. Moje próby, by ten mod zaistniał pod tamta grę, na forum polskiego total war, były wręcz heroiczne XD
    Mam detoks od TW i gier, ćwierć wieku grania potrafi zanudzać, tak, tak seria ma swoje lata. Jednak tutaj zrobiłem wyjątek.
    Do rzeczy:
    Modyfikacja z tego roku, tłumaczył wujek Google
    https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=3400551447
    Successor Wars to modyfikacja, która skupia się na wcześniejszych wojnach Diadochów (wśród innych zbieżnych konfliktów).

    Ten mod wykorzystuje mapę Imperator Augustus, pozwalając graczom w pełni zanurzyć się w Successor Wars na wschodzie i Samnite Wars na zachodzie bez poczucia tłoku.
    Co więcej, wszystko zostało całkowicie przebudowane, aby pasowało do otoczenia — dyplomacji, nazw regionalnych, drzew genealogicznych itp. — wraz z dodaniem 40 nowych frakcji, z których wszystkie zostały zbudowane od podstaw.

    KAMPANIA- Obecnie 16 grywalnych frakcji, wszystkie z historycznie dokładnymi drzewami genealogicznymi (jeśli dotyczy)- 4 TPY- Dwa nowe edykty, statystyki edyktu waniliowego zostały również nieznacznie zmienione-
    Frakcje zyskują więcej łupów z plądrowania, burzenia i wyzwalania, aby zachęcić do ich wykorzystania- Nowa subkultura dla Celtów na południe od Alp, aby odróżnić ich od tych w Galii- Seleukidzi, Antypatridzi i Ptolemaioi mają przebudowane misje.
    Nadal pracujemy nad Antygonidami i Lysimachoi- Samnici mają zupełnie nowe drzewo technologiczne, dostosowane specjalnie do nich od podstaw (zajęło to wieczność lol)RESKINY16 historycznie zmienionych jednostek dla kultury germańskiej, w tym wzory/kolory tarcz stworzone przez AveMetal, a także zupełnie nowe niestandardowe skórki dla następujących kultur:- Generałowie Galii Cisalpejskiej- Generałowie Puniccy- Generałowie Rzymscy- Generałowie Greccy- Większość generałów Brytyjczyków

    ZMIANY W SKŁADACH- Dodano kawalerię Kampanii do Samnitów, zarówno jako jednostkę ogólną, jak i rekrutowalną na 4 poziomie łańcucha konnego- Dodano również Lukańskich Ambusherów do Samnitów, rekrutowalnych na 3 poziomie łańcucha wojskowego- Do składu Galów Cisalpejskich dodano więcej jednostek waniliowych

    ZMIANY LOKALNE- Wszystkie nazwy frakcji są teraz endonimiczne, co oznacza, że ​​są rodzimym określeniem samych siebie, a nie
    wersja zlatynizowana (inspirowana modami takimi jak DEI i EBII).Istnieją jednak wyjątki.- Imiona inspirowane protogermańskimi dla wszystkich germańskich postaci, agentów i armii.- Imiona helleńskie bliższe oryginalnej grece, tj. mniej zlatynizowane greckie- Imiona postaci celtyckich i punickich nie są już zlatynizowane + dodano dodatkowe nazwy historyczne- Budynki religijne samnickie, germańskie i galijskie zostały uzupełnione/dostosowane w celu zwiększenia dokładności historycznej
    WAŻNE UWAGI- Uważam, że będziesz potrzebować DLC RotR, HatG, Desert Kingdoms, aby zagrać w ten mod, ponieważ wykorzystuje on ich zasoby.
    Daj mi znać, jeśli się mylę.

    LINK do kanału Autora na YT:
    Ostatnio edytowane przez Eutyches ; 12-01-2025 o 13:51
    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •