Nie miałem czasu zerkać na moda. Zauważyłem, że ktoś dodał każdej jednostce 2 punkty życia jeszcze w jakieś wersji z przed 10 lat przez co łucznicy byli bardzo słabi i można było wszystko rozjeżdżać kawalerią.
Skasowałem to jeszcze w kwietniu i teraz wszystkie jednostki mają 1 punkt życia. Każda szarża to straty i nie da się wygrywać bitew bez strat.
Dodatkowo zwiększyłem priorytet szkolenia katapult i kawalerii dla bota przez co gra jest znacznie trudniejsza bez dodawania jakiś ekstra bonusów dla bota. Po prostu jak bot ma katapulty to sprawniej oblega miasta, jednostki się nie zbugują na murach jak atakują przez wyrwę w murze.
Gdy bot ma dużo kawalerii to nie możemy go sobie po prostu otoczyć w bitwie i atakować od tyłu, co powoduje banalnie proste zwycięstwa.
W każdej bitwie masz teraz duże straty.
Usunąłem pale drewniane na łuczników, bo to zbyt duże ułatwienie jak bot nie ma zaprogoramowane radzenia sobie z nimi i całą armię potrafi wbić na pale. To bezsensu.
Kupcy dalej gigantyczne dochody dają ale dużo mniejsze niż kiedyś. Za to handlujący kupcy dodają bonus do handlu dla prowincji w której handlują. Nawet jeśli to obcy kupiec to to dodają. Oryginalnie to bardzo mały bonus ale go zwiększyłem z 5 razy. Dalej jest mały ale to fajny detal.
Gra kompletnie zmieniła oblicze po tych zmianach.
Link w pierwszym poście. Pliki były modyfikowane w kwietniu, bo wtedy to robiłem tylko nie miałem czasu zagrać przez te 3 miesiące.
Widzę też, że jest relatywnie masa inwazji morskich.
Zwiększyłem też priorytet rekrutacji statków i tak mógłby bot ich więcej robić ale jest więcej niż było.




Odpowiedz z cytatem



