Witam, powiem krótko bardzo bym prosił jakąś dobrą duszę o zmodyfikowanie pliku takiego aby w Rome można było rekrutować jednostki tak samo jak w Medieval'u 2 czyli po kilka w jednej turze...Za pomoc serdecznię dziękuję...
Witam, powiem krótko bardzo bym prosił jakąś dobrą duszę o zmodyfikowanie pliku takiego aby w Rome można było rekrutować jednostki tak samo jak w Medieval'u 2 czyli po kilka w jednej turze...Za pomoc serdecznię dziękuję...
Forza Inter!
Moje gadu : 12079311
Proszę przypominać mi o turkach.
To naprawdę bardzo proste.
W pewnym pliku tekstowym (desc_strat chyba, chociąż głowy sobie nie dam uciąć, bo roma od ponad roku nie widziałem) musisz robie zmienić we właściwym miejscy czas rekrutacji na zero. Normalnie jest tak że masz nazwe jednostki, pod nią liczebnośc, statystyki, koszty rekrutacji, koszty przeszkolenia, czas rekrutacji (zazwyczaj 1 lub 2) tury na przeszkolenie (zawsze 0) i jakie frakcje moga ją szkolić. Musisz trochę poszperać. Dodam, że to samo można zrobić z budynkami 8-)
Jest to jakieś rozwiązania
Dzięki, spróbuję
Forza Inter!
Moje gadu : 12079311
Proszę przypominać mi o turkach.
Jest to plik export_descr_unit.txt, tak na marginesie. Pytanie do Kuźni.
Proszę umieszczac w tym temacie pytania, dotyczące bardziej błahych aspektów moddowania.
Ksiądz Dominik, hetmanem będąc, uciekł w trawę
I ze strachu nasrał w portki, osrał i buławę...
"Paszkwil od chłopiąt dworskich" o księciu Dominiku Zasławskim.
Zaczołem interesować się modowaniem. Pytaniem podstawowym dla mnie jest jak sie ma silnik gry do wprowadzanych zmian moderatorem. Jak bardzo mozna ingerować w wydaną już gre? Rozumiem: zmiany mapy, lokalizacji, jednostek, ilości prowincji itd. Co możemy a czego nie możemy jako twórcy Modu?
jakie pliki trzeba podmienić z CB do AEE żeby przenieść modele statków i modeli miast z CB do AEE?
Sprawa została rozwiązana w temacie o modzie AEE i tam też odsyłam po więcej informacji Kyuzo
Witam mam takie pytanie czy można przenieść mapę kampanii z RTR 6.0 do zwykłego Rome Total War
Wszystko można stosownie do czasu, umiejetnosci i nakładu pracy modującego. Skoro wiec nie mówimy o pisaniu nowej gry rozsądnym jest uznac ze zmiany chocby najbardziej radykalne nie bedą ingerowały w najogólniejszy plan chociaz i takie rzeczy ingerujące juz w silnik gry bywały. W grach total war paleta mozliwosci zmian jest ogromna. Nie tylko poczatkujący moderzy powinni pamietac o tym ze zwlaszcza rozumienie mechaniuzmu tego co chca zmieniac i znajomosc konsekwencji zmian juz z góry jest istotna. Nawet taki drobiazg jak zmiana cen zołnierza odbije sie na grze w ten sposob ze gdyby podwoic cene wojska moze sie go potem okazac dwa razy mniej na mapie : ) Zwłaszcza denerwujace są mody ktore podnosza stopien trudnosci gry zarzucając nas masą wojsk przeciwnika. Najsmieszniejsze ze te modyfikacje w których rocznie toczymy tysiace bitew powołuja sie na totalny realizm czy coś w tym stylu : ) Ogólnie mody często bywają tworami czynionymi po omacku na zasadzie "zmienie to i to zobacze co z tego wyniknie". To tylko droga do nauki - Ci z CA zwykle wiedzą co robią i nie musza sobie tego sprawdzac. Nieznaczy to ze niewarto wprowdzac zmian. Sam m.inn. podwoiłem w medieval II ceny wszystkich jednostek (juz to mogłoby Ci pokazac ile pracy trzeba włozyć dla byle drobiazgu w modowaniu) I jestem bardzo zadowolony z rezultatu w którym dwa razy mniej bitew sprawia ze kazda wieksza bitwa jest niemal decydującym o byc lub nie byc frakcji. Kampania jest w ten sposób o wiele ciekawsza. Równowaga zostaje zachowana - Ty i przeciwnik w tym wypadku kazda inna frakcja macie wojsko dwa razy drozsze a co za tym idzie jest go mniej po obu stronach i doceniasz kazdą jednostke którą wowczas bardziej szanujesz podobnie jak przebieg bitwy która przegrana moze okazac sie Twoją kleską.
Wiecie gdzie znajduje się limit jednostek najemnych na prowincje?
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.