Dysk instalacji\Program Files\Rome Total War\data\world\maps\campaign\imperial campaign\descr_mercenaries.
Dysk instalacji\Program Files\Rome Total War\data\world\maps\campaign\imperial campaign\descr_mercenaries.
A ścislej w tych linijkach które mówią same za siebie:
unit mercs roman spearman, exp 2 cost 500 replenish 0.06 - 0.19 max 2 initial 2
Max i initial wiadomo, w tym wypadku inicjujesz 2 i max dwie moga tam byc do zarekrutowania
Co zrobić w plikach ( chyba descr_strat ) żeby frakcja miała na starcie pewien region, np. chciałbym żeby Ateny były na starcie dla Greków, o coś takiego mi chodzi.
Jeśli był taki temet to sorry.
W TYM temacie Vonihidilix wyjaśnił jak można zabrać region jednej frakcji i dać innej (na przykładzie rodów rzymskich)Zamieszczone przez JacobHoplytes
W praktycznie taki sam sposób możesz to zrobić Atenami. Musisz je wyszukać w tym pliku i przekopiować do danej frakcji. To samo bodajże trzeba zrobić z garnizonem, lub go po prostu usunąć.
Tyle, że ten garnizon trzeba jeszcze znaleźć...
Najlepiej jest sprawdzić w grze jakie jednostki obsadzają miasto i je sobie zapisać zaś potem sprawdzić w pliku. Polecam użyć opcji wyszukiwania(w pliku) i wpisać np. jednostkę hoplitów(o ile znajduje si taka w Atenach). Sprawdzić wszystkie armie które ją posiadają i w ten sposób znajdziemy garnizon miasta.
w folderze text wystarczy to zmienić, znajdź plik w którym jest nazwa "Ród Juliuszów" i to zmień. Najlepiej zmieniać nazwy jedynie z poziomu wyswietlanego tekstu poza obsługą gry. Jak tam zmienisz to juz wszedzie bedziesz miał gdzie trzeba, mi trudniej teraz to znaleźc Ci konkretnie bo nie mam polskiej wersji. Ale jesli Ci wyswietla to "Ród Juliuszów" to z cała pewnoscią i bez cienia wątpliwosci tylko gdzieś z folderu text i jesli pozmieniasz nazwe "Ród Juliuszów" to nic tam nie popsujesz, co polskie tam to sie nadaje do wzglednie "bezkarnego" modyfikowania i zapewne mozesz sobie nawet dac nazwe "Ród Bulbozaurów277". Zerknij też do pliku expanded.txt. Angielskich nazw oczywiscie nie ruszasz, tylko te z prawej, polskie czy jakie tam masz. Na przykładzie imion w pliku tekstowym wygladałoby to tak:
Jest tak:
{Tertius} Tercio
A może być nawet tak:
{Tertius} Bulbozaur2777
Co wiecej - bedzie to działało pewniej niz gdybyś sie uparł zeby zmienić też to pierwsze miedzy klamerkami, angazujac w to inne wazniejsze pliki i zmieniając wszedzie na Bulbozaur2777. Tak wiec zmiany nazw - najlepiej tylko w text, takze nazw jednostek, imion itd. Z tego poziomu trudno o bugi bo to tylko wyswietlenia nazwy - dobra zostawie, stac mnie na ten gest. Dla dobra polskich modyfikacji
Jak dodać mapę kampanii z Rome Total Realism do innego moda
Witam. Mam prośbę o pomoc do bardziej doświadczonych kolegów. Chcę zrobić switch-moda na wszystkie frakcje w BI, wykorzystującego już istniejącą nakładkę "BI Make All Factions Playable 1.6", tak żeby nie musieć nadpisywać plików vanilii. Jakie foldery i pliki z właściwego folderu BI powinienem przekopiować do mojego switch-moda, żeby to się chciało uruchamiać? Bo teraz, mimo zachowania odpowiedniej struktury folderów w modzie, nie chce działać. Pojawia się ekran startowy gry po czym wraca do pulpitu. Nie chcę z kolei brać jako podstawy do tak prostego moda całego folderu BI, kiedy sprawa może dotyczyć kilku plików. Kiedyś zrobiłem już takiego prostego switch-moda, dodającego kilka nowych prowincji i wtedy wszystko działało. Niestety, nie pamiętam już jakie foldery i pliki kopiowałem do moda. Zresztą tutaj mogą być potrzebne inne.
To nie takie łatwe bo mody różnią się wieloma parametrami i jest z tym dużo zachodu.Zamieszczone przez norbertd600
może to pomożeZamieszczone przez konieczko
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=182140
plikZamieszczone przez Bulbozaur277
expanded_bi.txt
lub
expanded.txt
Tu nie było niczego konkretnego, do usuniecia jesli wolno prosic