zdaza sie to tylko na hotseat, normalnie wszystko ok ;
zdaza sie to tylko na hotseat, normalnie wszystko ok ;
Dla wszystkich, ktorzy sciagneli juz wczesniej WWmwE 2.0, patch poprawiajacy wywalanie w 4 turze (to samo co wyzej podal Rapsod z jedna malenka zmiana oraz na serwerze, z ktorego nie zostanie usuniety):
http://hotfile.com/dl/75204785/bd890c2/ ... b.rar.html
Zawartosc folderu scalic z odpowiednim folderem moda.
UWAGA! Patch powoduje, ze nie wyswietlaja sie karty jednostek regionalnych. Aby je odblokowac, nalezy wejsc do folderu Medieval II - Total War\WWmwE-2.0\data\ui\unit_info i przekopiowac zawartosc folderu "merc" do pozostalych katalogow.
Dla leniwych pelna wersja moda z wszystkimi poprawkami:
http://hotfile.com/dl/75204352/16a1b16/ ... b.rar.html
Moje KO:
Zwyciestwo: Teutonic 15, 17, 28; MK 5, 10, 11; WK 18; Third Age 1
Porazka: WK 12, 17, 29, 30; BC 12, 13, 15; TDO 1
Czy planują panowie w późnym okresie dodanie naszej (nie sztucznej wegierskiej) polskiej skrzydlatej husarii?
Zainstalowałem, odpaliłem Wielką Kampanię Litwą i wszystko hulało jak trza, dopóki nie przyszło stoczyć pierwszej bitwy z Rebeliantami. Tura ok. 10-ta, jednostki zupełnie podstawowe, przy wczytywaniu bitwy wywaliło mnie całkowicie, zupełnie jak w starej wersji się to zdarzało :? Da się temu jakoś zaradzić?
Wiem, że to wersja przeznaczona do gry online, ale jest to jednocześnie chyba najlepszy polski mod i warto by było móc pograć weń w pełni także w pojedynkę
Jak dorobisz te nowe jednostki to pograsz i w pojedynkę.
Właściwie mógłbym spróbować, zwłaszcza jeśli znalazłby się jeszcze ktoś chętny, by się tego podjąć
To sobie poczekasz. Z tego forum nie zgłosił się nikt od kiedy przejąłem mod.
Ani ja ani Rapsod nie znamy sie na modelach jednostek, a nie mamy czasu by sie uczyc od nowa. Potrzebne jest kilkanascie nowych modeli + przemalowanie kilkunastu nastepnych (np wszystkich jednostek Aragonii itp.). Jesli sie tego podejmiesz lub znajdziesz kogos do pomocy to masz nasze blogoslawienstwo i podziekowania
Moje KO:
Zwyciestwo: Teutonic 15, 17, 28; MK 5, 10, 11; WK 18; Third Age 1
Porazka: WK 12, 17, 29, 30; BC 12, 13, 15; TDO 1
Nieco przesadziłeś. Tekstur jest niewiele. Jedną teksturę można nałożyć na wiele modeli. Modeli zaś nowych również nie potrzeba za wiele, sporo zrobiła ekipa WWmwE. Jedynie jakieś nowe topory czy wekiery by się przydały. Pozostaje jeszcze zakodowanie jednostek w modeldb. Praktycznie od nowa, bo jest masa błędów.