Strona 17 z 26 PierwszyPierwszy ... 71516171819 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 258

Wątek: Total War: WARHAMMER II - Dyskusja Ogólna

  1. #161
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Wysokie Elfy żadnych nerfow na jednostkach nie dostały, może coś w Magi.

    -Z potężnych zmian jakie są to Wampirzy Lordowie są jeszcze lepszymi wojownikami, buff
    -Waaag działa na całą mapę.
    -Król Zabójców z nową umiejętnością, podobnie Thorgrim.
    -Karl Franz dostał +3 d o obrony w w zwarciu, myślę że teraz będzie OP.
    -Skarsnik dostał zauważalny buff
    -Archaon everchosen dostał zauważalnego buffa. Podobnie jak większość czarodziejów chaosu.
    -Orion dostał też sporego buffa
    -Konstrukty TK dostały nerfy
    -Topowa Jazda Wampirów dostała buff
    -Topowa Jazda Imperium dostałą nerf w ataku a buff do obrony. Cała jazda Imperium ma więcej masy.
    -Piechota Jaszczurów buff do masy, jakieś nerfy.
    -Kapłan Bitewny dostał pancerz!!i jest droższy o 100.
    -Malekith dostał buffa\nerfa na Rydwanie.
    -Artyleria Imperium dostała zauważalne zmiany, szczególnie Wyrzutnia Rakiet i Luminark.
    -Krell jest mocniejszy.
    -Belegar dostał nowe skille w drzewku
    -Khazrak dostał buffy.
    HE i DE nie dostały żadnych zmian mających is dominację jakoś balansować, z tego co można wyczytać na forum.

  2. Użytkownicy którzy uznali post ares354 za przydatny:


  3. #162
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Hej, a czy Norska bedzie mozna grac w kampani wiru czy tylko Mortal ?
    Tylko w ME. Ale może kiedyś Norska się doczeka lorda, który dostanie pozycję startową łapiącą się do mapy z dwójki.

    Cytat Zamieszczone przez Pyrrus89 Zobacz posta
    Właśnie trochę pisałem to w kontekście trzeciej części. Jeśli sprzedaż Warhammer II nie będzie zadowalająca (a podobno jest sporo słabsza od jedynki), to możliwe, że w kolejnej pojadą po kosztach.
    Według serwisu SteamSpy jest porównywalna,natomiast Brytania dość kiepsko się sprzedała a do tego ma fatalne oceny. Myślę,że o przyszłości studia zaważy Three Kingdoms i to jak się przyjmie na rynku. Jakkolwiek by się to nie potoczyło to CA samo jest sobie winne zbyt długim eksploatowaniem Warscape, który na dobrą sprawę powinien zostać odstawiony do lamusa po Napoleonie...
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  4. #163
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Unit Balancing

    Tomb Kings

    Doubled the healing amount of Realm of Souls.
    Arkhan – Tomb Blade of Arkhan now summons a large unit of Skeleton Warriors instead of healing. Liber Mortis now gives +8 leadership, duration reduced from 20 to 15.
    Settra – Khemrian Warsphinx: -15 armour, -292 health, -8 charge bonus
    Settra – Chariot of the Gods: -5 melee attack, -3 melee defence, +35 ap melee damage, +5 bonus vs. infantry, +15 base melee damage.
    Tomb King – Khemrian Warsphinx mount: -15 armour, -292 health, -8 charge bonus
    Khalida (Necroserpent): +350 mass
    Khemrian Warsphinx: -15 armour, -480 health, -8 charge bonus.
    Necrosphinx: -10 armour, -408 health, -8 charge bonus, -7 melee defence, +3 melee attack
    Sphinx of Usepkh: -10 armour, -472 health, -8 charge bonus, -7 melee defence, +1 melee attack
    Hierotitan: -10 armour, -7 melee defence.
    Skeleton Chariots: -150 mp cost
    Skeleton Archer Chariots: -150 mp cost
    Blessed Legion of Phakth: -7 melee attack, -3 melee defence.
    King Nekhesh’s Scorpion Legion: -1 charge bonus, -6 melee attack, -1 melee defence.
    Sepulchral Stalkers RoR: -1 melee attack, +6 melee defence.
    Tomb Scorpion: -10 armour, -320 health.
    Ushabti: -10 armour
    Ushabti (Great Bows): -10 armour
    Chosen of the Gods: -10 armour, -5 melee attack, +2 melee defence.
    Necropolis Knights (all): +350 mass
    Screaming Skull Catapult: Slightly increased accuracy
    Opinia: Królowie Grobowców dostają mocnego nerfa, szczególnie skierowanego w stronę Konstruktów.

    Vampire Counts

    Hexwraiths: +2 health per entity
    Cairnwraiths: +2 health per entity
    Dire Wolves: +7 health per entity, +4 charge bonus
    Direpack: +7 health per entity, +4 charge bonus, -2 melee defence
    Terrorgheist: -100 health, -2 charge bonus
    Vampire Lord: +4 melee attack, +30 ap melee damage, +20 base melee damage
    Vampire Lord – Barded Nightmare: +4 melee attack, +30 ap melee damage, +20 base melee damage
    Vampire Lord – Hellsteed: +4 melee attack, +30 ap melee damage, +20 base melee damage
    Mannfred von Carstein: +4 melee attack, -50 cost, +30 ap melee damage, +20 base melee damage
    Mannfred von Carstein – Barded Nightmare: +4 melee attack, -50 cost, +30 ap melee damage, +20 base melee damage
    Mannfred von Carstein – Hellsteed: +4 melee attack, -50 cost, +30 ap melee damage, +20 base melee damage
    Helman Ghorst: Liber Noctus now deals on average 30% less damage to self.
    Krell: +20 bonus vs. large, +5 hit reaction ignore chance, +5 knock interrupt chance, +450 mass. Removed wind up time from Lord of Undeath.
    Wight King (all): +14 bonus vs. infantry
    Chillgheists: +2 health per entity, -2 melee defence
    Verek’s Reavers: -3 melee defence
    Strigoi Ghoul King – Terrorgheist: -32 health
    Vlad von Carstein: +4 melee attack, +30 ap melee damage, +20 base melee damage, added Arcane Conduit in mp
    Feasters in the Dusk: -2 melee defence
    Konigstein Stalkers: -3 melee defence, -50 cost
    Sternsmen: -3 melee defence
    Tithe: -1 melee defence
    Devils of Swartzhafen: -2 melee defence, +10 ap melee damage, -10 base melee damage
    Vargheists: +10 ap melee damage, -10 base melee damage
    Mortis Engine: Reliquary Corruption aura now deactivates out of melee.
    Claw of Nagash: -1 melee defence. Reliquary Corruption aura now deactivates out of melee.
    Red Duke – Foot: +10 charge bonus, +20 ap melee damage, +30 base melee damage
    Red Duke – Barded Nightmare: +10 charge bonus, +20 ap melee damage, +30 base melee damage
    Red Duke – Hellsteed: +10 charge bonus, +20 ap melee damage, +30 base melee damage
    Vampire (all): +50 cost, +30 ap melee damage, +20 melee base damage
    Varghulf: -50 cost
    Skeleton Spearmen: -25 cost
    Blood Knights: +2 ap melee damage, +330 mass
    Opinia: Lordowie Wampirów i Krwawi Rycerze mocny buff. Jedyne co mnie odpycha to, że teraz mamy 4 Lordów, którzy mają MA 70 i różnią się tylko umiejętnościami. Dla mnie to takie ctrl+c, ctrl + v. IMO, Red Diuk również powinien otrzymać te +4 MA. Eteryki delikatny buff.

    Dark Elves

    Death Hag (on foot): -15 missile resistance, +20 physical resistance
    Death Hag – Blood Cauldron: Bloodshield of Khaine changed from +11% physical resistance to +6% physical resistance.
    Dreadlord (Sword & Shield) – Black Dragon: +4 melee attack
    Dreadlord (Sword & Crossbow) – Black Dragon: +4 melee attack
    Malekith – Cold One Chariot: + 3 melee attack, -8 melee defence, -2 bonus vs. infantry, +70 ap melee damage, +30 base melee damage.
    Sorceress – Cold One: Removed Primal Instinct ability
    Khainite Assassin: +20 ap melee damage
    Cold One Dread Knights: -50 cost
    Shades (Dual Weapons): -50 cost
    Shades (Greatswords): -50 cost
    Hydra: Fiery Breath now targets unit centre by default.
    Opinia: Ogólnie buff, szczególnie zmniejszenie kosztów na shadach i Zimnonokrwistych.

    Lizardmen

    Kroq-gar (foot): +600 mass
    Horned Ones: +1 melee attack, +100 mass
    Kroq-gar – Grymloq: -412 health, -8 charge bonus
    Saurus Old Blood – Carnosaur: -396 health, -8 charge bonus
    Saurus Scar Veteran – Carnosaur: -376 health, -8 charge bonus
    Feral Carnosaur: -374 health, -8 charge bonus
    Skink Priest – Terradon: increased rider projectile hit box
    Skink Chief: -5 ap missile damage, -5 missile base damage.
    Skink Chief – Terradon: increased rider projectile hit box
    Kroxigors: +3 ap melee damage, +1 base melee damage
    Saurus Warriors (all): +30 mass
    Saurus Spearmen: +2 melee defence, +30 mass
    Saurus Spearmen (Shields): +2 melee defence, +30 mass
    Temple Guard: +20 mass
    Opinia: Jaszczurki po terapii koksowej Ogólnie buff, tylko Carnosaury dostały znaczącego nerfa.

    High Elves

    Princess (all): +30 ap missile damage, +20 base missile damage.
    Prince – Sun Dragon: -100 cost
    Sun Dragon: -100 cost
    Tyrion: +1 run speed, +2 charge speed
    Mage – Ithilmar Chariot: -1 collision attack max targets
    Opinia: Buff dla smoków

    Skaven

    Plague Priest – Plague Furnace: -10 armour, Billowing Death aura now deactivates out of melee.
    Death Globe Bombardiers: +1 explosion base damage, +3 explosion ap damage.
    Warpfire Throwers: +2 explosion base damage, +1 explosion ap damage.
    Plagueclaw Catapult: slightly increased accuracy
    Gutter Runner Slingers (both): +2 missile base damage
    Night Runner Slingers: +1 missile base damage
    Opinia: Jeszcze większa skuteczność artylerii.

    Warriors of Chaos

    Archaon – Foot: +750 mass
    Archaon – Dorghar: +12 run speed, +300 mass
    Chaos Lord (all): +5 leadership
    Chaos Sorcerer Lord – Manticore: +164 health, +25 ap melee damage, +40 base melee damage
    Chaos Sorcerer – Manticore: +45 ap melee damage, +65 base melee damage
    Exalted Hero – Foot: +260 health, +4 leadership
    Exalted Hero – Chaos Steed: +10 armour, +384 health, +4 leadership
    Exalted Hero – Barded Chaos Steed: +384 health, +4 leadership
    Exalted Hero – Manticore: +164 health, +4 leadership, +15 ap melee damage, +15 base melee damage
    Chaos Feral Manticore: +10 ap melee damage, +5 base melee damage
    Kholek: -432 health, -8 charge bonus
    Sarthorael the Ever-Watcher: reduced collision height, increased projectile hit box, added Arcane Conduit in mp
    Dragon Ogre Shaggoth: -430 health, -8 charge bonus
    Dragon Ogres: +5 armour, +34 health per entity
    Marauder Horsemen (javelins): +25 cost
    Hellcannon: now uses a fixed trajectory corrected by homing. Improves Hellcannon projectile homing.
    Opinia: Shaggothy dostały mocnego nerfa (-500hp dla mnie to ogromny nerf), a Lordowie i Herosi Buffa.

    Greenskins

    Waaagh! is now a map-wide ability that gives +26 melee attack, +18% charge bonus and +24% speed for 30 seconds, which recharges in melee.
    Wurrzag: Added Waaagh! Ability in mp. Wurrzag’s Warpaint changed from +11% physical resistance to +6% physical resistance.
    Goblin Great Shaman: Added Waaagh! Ability in mp
    Grimgor: +500 mass, +3 melee defence
    Skarsnik: +1300 mass (Gobbla has been eating a lot of stunties as of late)
    Orc Boar Boyz: +2 melee attack
    Savage Orc Boar Boy Big Uns: +2 melee attack, +100 mass
    Savage Orc Boar Boyz: +2 melee attack, +100 mass,
    Hammer of Gork: -4 melee attack, -2 melee defence
    Broken Tusks Mob: -3 melee attack, +3 melee defence, +2 leadership
    Deff Creepers: -5 melee attack, -1 melee attack
    Durkit’s Squigs: -2 melee defence
    Mogrubb’s Mangy Marauders: -5 melee attack, -1 melee defence, +1 leadership
    Moon-Howlers: -3 melee attack, +1 melee defence, -50 cost
    Teef Robbers: +3 melee defence
    Da Eight Peaks Loonies: -4 melee attack, +1 melee defence
    Da Rusty Arrerz: -4 melee attack
    Da Warlordz Boyz: -2 melee defence, +4 leadership
    Krimson Killerz: +2 leadership
    Venom Queen: -4 melee attack, +1 melee defence
    Goblin Rock Lobber: slightly increased accuracy
    Opinia: Uważam, że po zmianie Waaagh! Orki dostały ogromnego buffa. Szczególnie, że w takie sytuacji prawie wszystkie oddziały robią się strasznie zabójcze przez te 30 sekund. Dodatkowo, sterydy dla Grimgora i Skarsnika, lekki buff dla Dzikusów i nerfik dla RoRów

    Wood Elves

    Forest Stalker forest melee defence modifier changed from +20% to +15%
    Ancient Treeman: -432 health
    Durthu: -432 health
    Orion: +15 bonus vs. large, +134 ap missile damage, +30 base missile damage.
    Wild Riders: -100 mass
    Sisters of the Thorn: max 2 uses on Shield of Thorns, max 1 use on Curse of Anraheir
    Opinia: Mocny nerf na Drzewcach i duży buff dla Oriona.

    Beastmen

    Khazrak – Foot: +650 mass. Dark Mail now always affects wizards in a 40m radius rather than relying on them to be casting inside the range. Debuff changed to -18 armour and -9 melee defence.
    Khazrak – Razorgor Chariot: added vanguard deployment, +2 melee attack, +40 ap melee damage, -1 collision attack max targets, +10 base melee damage, +0.2 melee attack interval.
    Beastlord – Razorgor Chariot: +2 melee attack, replaced Call of Violence with Apocalyptic Vision, +40 ap melee damage, -1 collision attack max targets, +10 base melee damage, +0.2 melee attack interval.
    Bray-Shaman Chariot: -1 collision attack max targets, +0.2 melee attack interval.
    Minotaurs (all): +2 charge bonus
    Feral Manticore: +10 ap melee damage, +5 base melee damage
    Centigors: -50 mass
    Cygor: slightly reduced accuracy
    Opinia: Razorgor Chariot duży buff.

    Empire

    Balthasar Gelt – Barded Warhorse: added Hide in forest
    Balthasar Gelt – Warhorse: added Hide in forest
    Empire Wizards (all): Changed Channelling Staff item to new Scroll of Blast item.
    Boris Todbringer (all): +5 leadership
    Boris Todbringer – Barded Warhorse: +5 armour
    Karl Franz: +3 melee defence
    Witch Hunter: added immune to psychology, added magical attacks, reduced missile penetration. Accusation now has 3 max uses.
    Empire Captain – Barded Warhorse: +5 armour
    Empire General – Barded Warhorse: +5 armour
    Warrior Priests (all): +35 armour, +100 cost.
    Empire Knights: +50 mass
    Reiksguard: +50 mass
    Knights of the Blazing Sun: +50 mass
    Crossbowmen: +1 ap missile damage, -1 base missile damage
    Handgunners: +1 ap missile damage, +1 base missile damage.
    Great Cannon: slightly increased accuracy
    Steam Tank: +1537 health, -5 melee attack, +15 bonus vs infantry
    Luminark of Hysh: +2 ammo, -95 ap missile damage, -55 base missile damage, -30 explosion base damage, -70 explosion ap damage, improved long range accuracy, -1 sec reload time, -400 cost. Aura of Protection now gives +12% ward save in 40m radius and deactivates when available magic power is below 15. Locus of Hysh now passively reduces enemy magic power recharge rate by -20% for each wizard in play.
    Templehof Luminark: +2 ammo, -95 ap missile damage, -55 base missile damage, -30 explosion base damage, -70 explosion ap damage, improved long range accuracy, -1 sec base reload time, +4 melee attack, +3 melee defence, -300 cost. (ability changes as above)
    Hammer of the Witches: -4 melee attack, -2 melee defence, -100 cost, slightly increased accuracy.
    Sunmaker: -4 melee attack, -2 melee defence, -150 cost, slightly reduced accuracy, projectile now 70% ap damage, explosion damage is now 70% armour piercing, -20 explosion base damage, +25 explosion ap damage, +1 detonation radius.
    Helstorm Rocket Battery: -150 cost, projectile now 70% ap damage, -20 explosion base damage, +25 explosion ap damage, +1 detonation radius.
    Helblaster Volley Gun: -100 cost, +6 ap missile damage, +4 base missile damage.
    Royal Altdorf Gryphites: -4 melee attack, +3 melee defence
    Zintler’s Reiksguard: -2 charge bonus, -3 melee attack, +3 melee defence, +2 leadership
    Sigmar’s Sons: -2 melee defence, -50 cost
    Silver Bullets: -2 melee defence, +1 base missile damage
    Stirland’s Revenge: -4 melee attack, -25 cost
    Pistoliers: +10 range, increased accuracy
    Opinia: Steam Tank ogromny buff, plus lekkie wzmocnienie bohaterów, szczególnie Kapłana.

    Dwarfs

    Thorgrim: Added new Oath of Vengeance ability, allowing Thorgrim to reduce the melee defence of an enemy unit.
    Ungrim: Added new Red Ruin ability, allowing Ungrim to trade melee defence for significantly more weapon strength.
    Grombrindal: +2 melee defence
    Tweaked Dwarf generic character item choices for multiplayer battles
    Runelord – Anvil of Power: +150 cost, added Locus of Power ability to be automatic
    Master Engineer: Improved accuracy, increased range by +35, increased projectile mass and velocity,
    Grumbling Guard: added charge defence vs large, -2 charge bonus, +2 melee attack, -1 melee defence, -40 mass
    Longbeards (all): -40 mass
    Gob Lobber: -2 melee attack, +4 melee defence, slightly increased accuracy
    Grudge Thrower: slightly increased accuracy
    Dragonback Slayers: -2 charge bonus, -5 melee attack, +12 melee defence
    Ekrund Miners: -2 melee defence
    Ironbreakers: -20 mass
    Norgrimlings Ironbreakers: -4 melee attack, +4 melee defence, -1 leadership, -20 mass
    Skoldr Guard: -3 melee defence
    Peak Gate Guard: -4 charge bonus, -2 melee defence, -50 cost.
    Ulthar’s Raiders: -3 melee attack, +3 melee defence, +6 leadership
    Warriors of Dragonfire Pass: -3 melee attack, +3 melee defence
    Skyhammer: -1 melee defence, increased clattergun accuracy
    Gyrobomber: increased clattergun accuracy
    Bugman’s Rangers: -20 mass
    Opinia: RoRy Nerf

    Bretonnia

    All non-flying knights: +50 mount mass
    Alberic: Spirit of the Tempest is now an uncommon ability, costing 162
    Prophetess (all): Changed Sceptre of Stability item to new Scroll of Assault of Stone item.
    Pegasus Knights & Royal Pegasus Knights: reduced unit spacing distance, allowing more men to connect with their charge
    Questing Knights: +5 charge bonus, -100 cost.
    Battle Pilgrims: +1 health per entity
    Foot Squires: +1 health per entity
    Grail Relique: -866 health, -100 cost.
    Knights of the Realm: -50 cost.
    Paladin – Barded Warhorse: +5 armour
    Green Knight: +600 mass
    Blessed Field Trebuchet: +16 explosion ap damage, -10 explosion base damage, +1 explosion radius, slightly improved accuracy.
    Field Trebuchet: slightly improved accuracy
    Opinia: IMO Ogromny buff dla Questing Knights (-100 to bardzo dużo w ich przypadku). Relikwiarz Grala mocny nerf + lekki koks masy koni.

    Abilities Improvements

    Lore of Beasts:
    Curse of Anraheir: Increased duration from 33 to 39.
    Amber Spear: -55 ap missile damage, +150 base missile damage.
    Amber Spear Upgraded: -110 ap missile damage, +300 base missile damage.
    Lore of Big Waaagh!:
    Gaze of Mork (& Upgraded): +40 ap missile damage, -40 base missile damage.
    Lore of High Magic:
    Fiery Convocation: removed random direction change angle.
    Hand of Glory: increased duration from 22 to 29.
    Soul Quench: +200 ap missile damage, -200 base missile damage.
    Soul Quench Upgraded: +348 ap missile damage, -348 base missile damage.
    Lore of Fire:
    Fireball: +200 ap missile damage, -200 base missile damage.
    Lore of Vampires:
    Vanhel’s Danse Macabre (& Upgraded): Duration increased from 25 to 29.
    Curse of Years: Duration increased from 28 to 32.
    Gaze of Nagash (& Upgraded): -23 ap projectile damage, +33 base projectile damage.
    Lore of Light:
    Birona’s Timewarp (& Upgraded): Duration increased from 41 to 50.
    Shem’s Burning Gaze: -16 projectile ap damage, +22 projectile damage.
    Shem’s Burning Gaze Upgraded: -32 projectile ap damage, +44 projectile damage
    Light of Battle: -1 power cost
    Lore of Lil’ Waaagh!:
    Vindictive Glare: +40 ap missile damage, -40 missile base damage.
    Night Shroud: -1 power cost
    Night Shroud Upgraded: -2 power cost
    Lore of Death:
    Fate of Bjuna: Changed entity hit chance from 0.25 to 0.18. Now needs 50 entities to max out on damage. +2 power cost.
    Lore of Ruin:
    Skitterleap: -1 power cost
    Skitterleap Upgraded: -2 power cost
    The Dreaded Thirteenth Spell: -1 power cost
    Other abilities
    Guardian: changed from +22% physical resistance to +18% physical resistance
    Forbidden Rod: Reduced average damage to self by 30%.
    Blood Statuette of Spite: reduced damage chance from 0.2 to 0.18.
    Neferra’s Scroll of Mighty Incantations: Added Max 5 targets.
    Blood Lust: can now target self
    Opinia: Buff missile spells.

    Podsumowanie: Troszkę jestem rozczarowany. Można było zrobić więcej zmian i to znacznie lepszych oraz widocznych. Szkoda, że te zmiany, które zostały podane przez społeczeństwo nie zostały zbytnio uwzględnione :/ Widoczny ogólny nerf wszystkich Regimentów, mocne buffy masy dla Lordów i bohaterów. Oczywiście mówię pod względem Multiplayer, a nie kampanii. Dla mnie ogólne tak 6/10.

  5. Następujących 2 użytkowników podziękowało SaperHeart za ten post:


  6. #164
    Podczaszy Awatar Janek
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 35 podziękowań w 26 postach
    Od której można grać w nowego DLC?

  7. #165
    Stolnik Awatar Pyrrus89
    Dołączył
    Sep 2016
    Postów
    879
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    308
    Otrzymał 284 podziękowań w 184 postach
    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Od której można grać w nowego DLC?
    Od 16 chyba.

  8. #166
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    @Saper

    co do kilku spraw się nie zgodzę obniżenie życia na relikwiarzu za zmniejszenie ceny to moim zdaniem jest buff bo i tak raczej nikt go nie używa do walki tylko do wsparcia wojska a wiec jak mamy go za tańszą kase to może będzie częściej grany. To samo tyczy się kapłana u imperium +100 kasy to moim zdaniem nerf mimo tego pancerza, kapłan i tak nie był używany więc nie wiem czy akurat ten pancerz mu pomoże
    Spoiler: 







  9. #167
    Podczaszy Awatar SaperHeart
    Dołączył
    Jan 2017
    Postów
    540
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 140 podziękowań w 92 postach
    Cytat Zamieszczone przez Mist Zobacz posta
    @Saper

    co do kilku spraw się nie zgodzę obniżenie życia na relikwiarzu za zmniejszenie ceny to moim zdaniem jest buff bo i tak raczej nikt go nie używa do walki tylko do wsparcia wojska a wiec jak mamy go za tańszą kase to może będzie częściej grany. To samo tyczy się kapłana u imperium +100 kasy to moim zdaniem nerf mimo tego pancerza, kapłan i tak nie był używany więc nie wiem czy akurat ten pancerz mu pomoże
    Hehehe ale nie przeczytałeś tego uważnie ;P przy Kapłanie napisałem "lekkie", ponieważ mieć 80 pancerza, a 50 to duża różnica. Kapłan nie był brany, ponieważ szybko padał. Te +100 przy ogólnym obniżeniu kosztów jednostek nie jest tak zauważalne. Tak samo w przypadku Relikwiarza. Problem -100 ceny, a minus -1000 IMO nie jest w ogóle warte. Mogę dać te 100 za 1000 hp i mam przeżywalność jednostki, szczególnie, że relikwiarz skupia na sobie Focus bo piechota Bretońska ssie. Oczywiście to jest moje odczucie.

    I mamy Babola ^^ gdzie jest Norsca ?!

  10. #168
    Wojski Awatar Tamudzin
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    98
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 6 podziękowań w 6 postach
    Też nie mam Norsce, mimo, że już dawno temu zakupiłem.

  11. #169
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 343
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Znowu ma krytyczny błąd, norska znaczy się

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  12. #170
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    U mnie są na tej liście do wybrania w kampanii ME, ale jest na nich napis, że muszę ich kupić.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

Strona 17 z 26 PierwszyPierwszy ... 71516171819 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •