Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 55

Wątek: Third Age - Wydajność komputera

  1. #21
    Podkomorzy Awatar Herod
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 889
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 5 podziękowań w 4 postach

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    Albo masz komputera-mutanta, który spontanicznie wyewoluował i niebawem spróbuje razem ze swoimi kolegami spróbuje przejąć świat.
    Ja szczerze powiedziawszy staram się wnioskować z prostych przesłanek - Medieval II był już tworzony niczym ukończono Rome (silnik z tego co pamiętam nawet ten sam lub zbliżony). Prace ruszyły ok 2003/2004, ukończone w 2006, procesory wielordzeniowe (dwurdzeniowe) i to o skromnej mocy dopiero zaczęły się pojawiać. O 3-4 zwykli ludzie nawet nie śnili. CA i Sega musiałyby się okazać nie lada wizjonerami, aby swój projekt już we wstępnej fazie (2004) przygotować pod wielordzeniowce. Brak ich obsługi może tłumaczyć (paradoksalnie) nie najlepsze osiągi najnowszych komputerów w Medievalu, czyli sytuacje Aravena, Saurona i im podobnych przypadków.
    No, ale ty też masz jak na dzisiejsze standardy (nie medkowe) bardzo niską rozdzielczość, a to też ma wpływ na tempo. No i te 2000 żołdaków, a 8000 (chociaż zakładam iż chodziło ci też o takie liczby) to mało.

  2. #22
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 767
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    Cytat Zamieszczone przez Martin von Carstein
    Ja szczerze powiedziawszy staram się wnioskować z prostych przesłanek - Medieval II był już tworzony niczym ukończono Rome (silnik z tego co pamiętam nawet ten sam lub zbliżony). Prace ruszyły ok 2003/2004, ukończone w 2006, procesory wielordzeniowe (dwurdzeniowe) i to o skromnej mocy dopiero zaczęły się pojawiać. O 3-4 zwykli ludzie nawet nie śnili. CA i Sega musiałyby się okazać nie lada wizjonerami, aby swój projekt już we wstępnej fazie (2004) przygotować pod wielordzeniowce.
    Ale gdyby nie korzystały te gry z tych rdzeni to bym z 600mhz nie odpaliłbym raczej Medka, a tura trwałaby parę minut, prawda?

    Rome chodzi mi jako tako, dlatego uważam, że Rome korzysta z moich 2 rdzeni, bo w 3 lub 4 wątpię.

    Chociaż co do samych wniosków to zgadzam się, że mają solidną podstawę. Kingdomsy to 2007 rok, więc wielordzeniowe procki już były, może wtedy dodano gdzieś możliwość korzystania z rdzeni?

    Ostatecznie mam jeszcze jedną wersję: procesor wielordzeniowy, procesorowi wielordzeniowemu nie równy. Czyli ktoś kto ma niby 4 rdzenie, ale w praktyce są to dwa rdzenie, a każdy z nich ma dwa procki? Eeee... nie wiem czy to jest klarowne, o napisałem, nie wiem jak to wytłumaczyć.



  3. #23
    Podkomorzy Awatar Herod
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 889
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 5 podziękowań w 4 postach

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    Ostatecznie mam jeszcze jedną wersję: procesor wielordzeniowy, procesorowi wielordzeniowemu nie równy. Czyli ktoś kto ma niby 4 rdzenie, ale w praktyce są to dwa rdzenie, a każdy z nich ma dwa procki? Eeee... nie wiem czy to jest klarowne, o napisałem, nie wiem jak to wytłumaczyć.
    Klarownie... eeee...

    Ale gdyby nie korzystały te gry z tych rdzeni to bym z 600mhz nie odpaliłbym raczej Medka, a tura trwałaby parę minut, prawda?
    Turę bym raczej zwalił na ram. Logiczne jest iż skoro uruchamiasz grę to powinno korzystać z więcej niż jednego twego rdzenia, z drugiej strony brak obsługi tychże tłumaczy problemy wielu graczy, w tym i z innych forum. Patch 1,3 z Kingdomsa musiałby zawierać takie dane mieszające w silniku gry, w jej wewnętrznych bebechach.
    Ja tam w każdym razie mam 2,26, dwa takie rdzenie i jestem szczęśliwy (dopóki w jednym miejscu nie tanie kilka tysięcy żołnierzyków),

  4. #24
    Chłop
    Dołączył
    Jan 2012
    Postów
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    Dzięki, że mi pomagacie, bo jak na takim popularnym forum komputerowym npisałem to mi nawet nie odpowiedzieli
    Ustawiłem najniższe możliwe ustawienia i chyba nic to nie dało.
    W menedżerze zadań też próbowałem coś poustawiać, lecz narazie bez skutku.Jutro poszukam jeszcze jakiegoś rozwiązania.Problem nie tkwi raczej w słabym kompie, bo chyba było by większe użycie jak-25%.
    CPU:Intel i5 2500k GPU:MSI GTX 560ti TF II MoBo:AsRock p67 prO 3 HDD: Samsung 1 TB Zasilacz: SeaSonic m12620w RAM: GoodRam 2x2gb Cl8 Play
    Buda: CoolerMaster HAF 912 DVD:LiteON ihis ls Klawiatura: Logitech G510 Mysz: Cyborg R.A.T 9

    Wojny przychodzą i odchodzą, a moi żołnierze są wieczni.
    — Tupac Amaru Shakur

  5. #25
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 935
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    402
    Otrzymał 276 podziękowań w 234 postach

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    Masz najnowsze sterowniki do karty graficnej i DirectX 9? Inne gry działają Ci ok?

  6. #26
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 767
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    Ten DirectX może nie koniecznie najnowszy? Może Medek właśnie taką grą, która dobrze chodzi pod DirectX 9? Ja korzystam z 9.0c.



  7. #27
    Gość

    Re: Third Age 3.1

    Cytat Zamieszczone przez XSauronX
    Witam, mam third age 3.0.Chciałbym grać w bitwy z udziałem ok.8000 jednostek, lecz niestety gra zacina się nawet w bitwach po ok.4000, obojętnje od detali, a sprzęt IMO mam dosyć dobry.
    i5 2500k 3,4, 2x2 ram, gtx560ti twin frozr2, 1tb i system Windows 7 64bit
    Chodzą mi bardzo płynnie najnowsze gry na max detalach, a w medku 2 i third age nie jest już za fajnie.Co dziwne wykorzystanie CPU to 30%, a GPU 25%, więc powinno być płynnie skoro nie chce im się 'pracować'.Dodam, że komputer nie jest zawalony, wirusów również nie mam.A gdy wybieram oddziały do custom battle to przy 4 tysiącach wyskakuje mi że komp jest za słaby.To na jakim komputer nie jest za słaby?Jakie wy największe z dobrą płynnością bitwy rozegraliście?
    Może ktoś wie jak zmusić podzespoły do cięższej pracy?
    A może trzeba coś pozmieniać w plikach ? tylko co...

    __________________________________________________ __________________________________________________ ____________


    Halo odświeżam temat i mam pytanie czy da się coś zmienić w plikach by zdjąć limit, że przy 4000 jednostek krzyczy, że niby komp za słaby.Może wyeliminowało, by to problem z zacinaniem.Bo może gra blokuje jakoś sprzęt ?

    Posty należy edytować. - MvC.
    Jeszcze raz napisz jaki masz sprzęt, najlepiej weź wklej z zapisu dxdiag

  8. #28
    Chłop
    Dołączył
    Jan 2012
    Postów
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    Stery mam najnowsze, wszystkie najnowsze gry chodzą mi super na ultra.
    Sprzęt mam taki:

    CPU: Intel i5 2500k 3,3ghz quad
    Ram: 2x2 gb
    Gpu: Nvidia gtx 560 TI niereferencyjna od MSI
    Zasilacz: Seasonic 620w
    OS; Windows 7 64bit
    Więcej chyba nie ma sensu podawać.
    Spróbuje jutro ściągnąć directX 9 chodź niby mam 11 ale może to coś da.
    Sorrki za błędy bo pisze z iPoda
    CPU:Intel i5 2500k GPU:MSI GTX 560ti TF II MoBo:AsRock p67 prO 3 HDD: Samsung 1 TB Zasilacz: SeaSonic m12620w RAM: GoodRam 2x2gb Cl8 Play
    Buda: CoolerMaster HAF 912 DVD:LiteON ihis ls Klawiatura: Logitech G510 Mysz: Cyborg R.A.T 9

    Wojny przychodzą i odchodzą, a moi żołnierze są wieczni.
    — Tupac Amaru Shakur

  9. #29
    Gość

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    To ile masz w końcu rdzeni? Czy zrobiłeś tak jak ci napisałem?
    edit:
    już sprawdziłem, 4 ?
    Direct nic tu nie ma do rzeczy, ważne jest czemu taki sprzęt tak cienko chodzi ops:

  10. #30
    Chłop
    Dołączył
    Jan 2012
    Postów
    21
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Third Age - Wydajność komputera

    cztery rdzenie po 3,3gigaherców każdy.
    Do kompa dostęp będę miał jutro dopiero, teraz niestety z ipoda touch piszę.
    CPU:Intel i5 2500k GPU:MSI GTX 560ti TF II MoBo:AsRock p67 prO 3 HDD: Samsung 1 TB Zasilacz: SeaSonic m12620w RAM: GoodRam 2x2gb Cl8 Play
    Buda: CoolerMaster HAF 912 DVD:LiteON ihis ls Klawiatura: Logitech G510 Mysz: Cyborg R.A.T 9

    Wojny przychodzą i odchodzą, a moi żołnierze są wieczni.
    — Tupac Amaru Shakur

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Patch poprawiający wydajność gier i programów.
    By Sopor85 in forum Inne gry komputerowe
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 19-10-2014, 16:14
  2. Wyłaczanie komputera
    By nnataniel in forum Warsztat rusznikarza (Empire: TW - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-12-2011, 07:49
  3. Bardzo niska wydajność w grze (niskie obciążenie GPU)
    By mURdOcK in forum Warsztat rusznikarza (Empire: TW - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-06-2011, 22:52
  4. Zablokowane IP komputera na Last.fm
    By KLAssurbanipal in forum Archiwum Tawerny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-11-2009, 00:03

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •