Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Poradniki do Medieval II: Total War



  1. Stawianie więcej niż jednej budowli naraz w osadach - Czy to możliwe? (2 odpowiedzi)
  2. Forty z możliwością stawiania w nich budowli i rekrutacji wojsk - czy to możliwe? (0 odpowiedzi)
  3. Adopcje w drzewach rodzinnych (1 odpowiedzi)
  4. Błędy - czyli co zrobić, gdy dziennik [log] nie wyświetla crashy (1 odpowiedzi)
  5. Dłuższe bitwy, dłuższe odstępy między salwami oddziałów używających broń palną (1 odpowiedzi)
  6. Polska (1 odpowiedzi)
  7. Problem z konwertowaniem plików texture (1 odpowiedzi)
  8. Przenoszenie jednostek Bizancjum z Kingdoms do podstawki - zabugowane tarcze - POMOCY (5 odpowiedzi)
  9. Edycja Jednostki (1 odpowiedzi)
  10. Pusta mapa (0 odpowiedzi)
  11. Przenoszenie jednostek z jednego moda do drugiego (1 odpowiedzi)
  12. Skrypt na spawn army (0 odpowiedzi)
  13. Przywrócenie pokonanej frakcji. (7 odpowiedzi)
  14. Poradnik - Dodawanie muzyki (0 odpowiedzi)
  15. Poradnik - Dodawanie kultur (0 odpowiedzi)
  16. Poradnik - Dodawanie budynków (1 odpowiedzi)
  17. Poradnik - Dodawanie religii (0 odpowiedzi)
  18. Problem z dodawaniem osad i prowincji (5 odpowiedzi)
  19. Problem z normalmap i plikiem descr_win_conditions.txt (4 odpowiedzi)
  20. Zmiana wyposażenia (20 odpowiedzi)
  21. Jak edytować tekstury. (12 odpowiedzi)
  22. Dodanie nowego członka rodziny, księżniczki itp. w descr_strat (0 odpowiedzi)
  23. Problem ze zmodyfikowaniem exprot_descr_building (11 odpowiedzi)
  24. Ma ktoś plik imperial_campaign_regions_and_settlement_names.txt pod kampanie teutonic (0 odpowiedzi)
  25. Artyleria - jak modować (15 odpowiedzi)
  26. Gdzie należy wkleić battle_models.modeldb ? (6 odpowiedzi)
  27. Może ktoś wie.....? (2 odpowiedzi)
  28. Rozpakowanie plikow unpacker (4 odpowiedzi)
  29. problem z plikami (1 odpowiedzi)
  30. Portrety (1 odpowiedzi)
  31. Muzyka (1 odpowiedzi)
  32. Wlasne tlo w menu glownym (7 odpowiedzi)
  33. Jak stworzyć własną mapę kampanii? (2 odpowiedzi)
  34. Koniec gry (4 odpowiedzi)
  35. Zamiana broni jednostce miotającej (5 odpowiedzi)
  36. Korzystanie z prac innych modderów (9 odpowiedzi)
  37. Jak przenieść animację szarży z jednego moda do drugiego (3 odpowiedzi)
  38. Zmiana liczebności oddziałów (6 odpowiedzi)
  39. Jak zmienić koszt wieży obserwacyjnej z mapy kampanii? (3 odpowiedzi)
  40. Zamiana plików strings.bin na txt (0 odpowiedzi)
  41. Efektywna broń palna (2 odpowiedzi)
  42. Przenoszenie jednostek między modami (14 odpowiedzi)
  43. Jak dodać nową frakcję ? (4 odpowiedzi)
  44. Dodawanie frakcji z Kingdoms do podstawy (2 odpowiedzi)
  45. Mobilizacja wojsk - zmiana dźwięku (0 odpowiedzi)
  46. Americas Campaign (2 odpowiedzi)
  47. [Poradnik] - modowanie AI kampanii - ręczne tłumaczenie (18 odpowiedzi)
  48. Kampania- AI (1 odpowiedzi)
  49. descr_campaign_ai_db- zachowanie frakcji na mapie kampanii (3 odpowiedzi)
  50. Poradnik tworzenia kart i ikon jednostek na podstawie modelu (1 odpowiedzi)
  51. Nim, założysz nowy temat- przeczytaj!!! (0 odpowiedzi)
  52. Jak stworzyć mgłę gry? (0 odpowiedzi)
  53. Strzelanie salwami (3 odpowiedzi)
  54. Dodawanie dźwięków do jednostek (0 odpowiedzi)
  55. [Poradnik] Jak tworzyć żeglowne rzeki! (7 odpowiedzi)
  56. [Poradnik] Jak zmienić punkty ruch dla kawalerii, piechoty! (0 odpowiedzi)
  57. Jak uruchomić modyfikacje w M2TW (5 odpowiedzi)
  58. Jak utworzyć jednostkę spieszoną (0 odpowiedzi)
  59. Jak dodać istniejącą jednostkę do danej narodowości (0 odpowiedzi)
  60. Jak czytać plik battle_models.MODELDB (0 odpowiedzi)
  61. Poradnik moddera (0 odpowiedzi)
  62. Poradnik dodawania prowincji. (70 odpowiedzi)
  63. Poradniki do modowania Medieval II Total War (183 odpowiedzi)
  64. Poradnik edytora bitew (2 odpowiedzi)