PDA

Zobacz pełną wersję : Wydarzenia w Południowej Sylvanii



Turek
04-06-2017, 23:01
tura I

Postacie fabularne:

- Hrabia Yrynn - Głowa rodziny Van Herdel. Twardy i zimny przywódca. Silny mag i wojownik. Nie znosi ludzi, uważając je za zwierzęta. Jego nienawiść narodziła się po tym jak jego żona została zamordowana przez żołdaków. W bitwie jako Lord Wampirów na opancerzonej nocnej marze, ze wszystkimi umiejętnościami, z czarami inwokacji Neheka i wejrzeniem nagasha.
- Książę Ryndres - Syn Hrabii, dowódca piechoty. Wielki wojownik, nigdy do końca nie zrozumiał sztuki nekromancji. W bitwie jako Lord wampirów ze wszystkimi umiejętnościami, ale bez czarów.
- Księżniczka Ryndria - Córka Hrabii, Pani Przestworzy. Bawi się śmiercią i życiem. Dla niej to wszystko zabawa. W bitwie jako wampir na piekielnym rumaku, ze wszystkimi czarami ścieżki śmierci

Sytuacja w państwie:

- Stolicą jest Drakenhof, jeden z największych zamków wampirów w Sylvanii. To tutaj rządzi rodzina Van Herdel pod nieobecność Van Carsteinów. Mieszkańcy to zawładnięci spaczeniem ludzie, zombee, szkielety, potwory i wampiry. Ludzie są w roli niewolników i zajmują się produkcją niskiej jakości żywności, rzemiosłem, oraz produkcją uzbrojenia.
- Wartenhof - Prawowita siedziba rodu Van Herdel. Hrabia nie lubi tam przebywać, bo miejsce to przypomina mu o żonie. Zamek podupadł i zaległy się tam rodziny Strigoiów.
- Wieża Konrada - Ponura budowla, która roztacza wokół wampirze spaczenie. Bardzo ważna prowincja z punktu widzenia Sylvanii. Kryształ, który znajduje się w wieży wzmacnia także wampirze moce w pobliżu.

Sytuacja zewnętrzna:

- Sylvania ma podpisany rozejm z Imperium. Hrabia Yrynn nie może tego znieść.
- W Północnym Lesie Ghulli mieszkają jakieś stworzenia, których nawet orkowie się boją,
- W Południowym Lesie Ghulli są osiedla goblinów. Te prymitywne zwierzęta służą zielonoskórym z Hordy Krzywego Oka. Orkowie są tylko narzędziem, niczym więcej.
- W Ziemii Duffa znajduje się Twierdza zielonoskórych. Tak bliska odległość od Wieży Konrada może być niepokojąca zważając na agresywność tego gatunku,
- Na południu, w górach, są twierdze krasnoludów. Zamknięte karły prawie nigdy nie wychodzą na powierzchnię,
- Na wschodzie są ruiny zamku Senkenhof, dawnej wampirzej siedziby. Nikt już nawet nie pamięta jak została zniszczona,
- Dalej ciągną się Ciemne Pustkowia czyli ośnieżone szczyty gór, ciężkie przełęcze, mnóstwo kamieni i śniegu.
- Inne rodziny wampirze są albo na wojnie na północy, albo nie są skłonne żeby nam pomóc. Niektóre tylko czekają na nasz najmniejszy błąd,
- Rodzinie Van Herdel brakuje prawdziwego nekromanty. Hrabia Yrynn nie zniża się do poziomu wskrzeszania szkieletów, a jego potomstwo jest ukierunkowane w inną stronę.

Rekrutacja:
Obecne warunku rekrutacyjne pozwalają nam na rekrutację zombie, cmentarnych ghulli, grobową straż, upiory z kurhanów, czarni rycerze, przeklęte zjawy, wielkie nietoperze, złowieszcze wilki, cmentarne poczwary, vargheisty, ścierwowozy.

Wojsko:
- Nieśmiertelni Van Herdel - 5x grobowa straż, 1x upiory z kurhanów, 2x czarni rycerze,
- Potwory - 3x zombie, 5x cmentarne ghulle, 3x złowieszcze wilki, 1x cmentarne poczwary,
- Szwadron Śmierci - 3x wielkie nietoperze, 1x vargheisty

Budżet:
+ 2000g z Drakenhof,
+ 100g z Wieży Konrada
+ 100g z Wartenhof
- xg* utrzymanie wojsk

// * Twoim pierwszym zadaniem będzie wyliczenie ile będziesz płacił na utrzymanie wojsk zakładając, że jest to 10% kosztów rekrutacji. Proszę o wyliczenie. //

Arroyo
05-06-2017, 05:37
5x Grobowa Straż = 375
2x Czarni Rycerze = 140
1x Przeklęte Zjawy = 150
1x Upiory z Kurhanów = 85
3x Zombie = 45
3x Złowieszcze Wilki = 150
3x Wielkie Nietoperze = 105
1x Cmentarna Poczwara = 80
1x Vargheist = 100

Łącznie: 1230

Turek
05-06-2017, 18:05
http://img13.deviantart.net/f119/i/2014/127/b/3/vampire_lord_and_vampire_lady_by_lady_xelles-d7hg7bx.jpg

Ryndres i Ryndria

Fontana Krwi
Gorycz spada kropelka po kropelce do kielicha. I jeszcze kropelka. I następna. I kolejna. I ostatnia. Idealnie równa. Nie. Jeszcze jedna kropla. Uderzyła, zachwiała... I spłynęła po kielichu. Gorycz się przelała, nadszedł Czas Zemsty i Zadośćuczynienia. Zabójcy poniosą karę za wszelką cenę... za matkę moich dzieci.

// Ukarać ludzi. Doprowadzić do ich upadku, a następnie rozkoszować się zemstą

Wieża Konrada
Urządzanie na Wieży działa i dalej roznosi spaczenie, ale jego moc zmalała. Niestety większość nekromantów ruszyła z Carsteinami... będziemy musimy sobie poradzić sami.

// Naprawić urządzenie na wieży, przywrócić spaczenie

Przebudzenie
Każdy to poczuł. No może prócz Ryndresa, on nie jest wystarczająco czuły. Głos w nocy, przebudzić, uwolnić, wstać...

// Wypełnienie wątku fabularnego

Arroyo
06-06-2017, 16:51
Yrynn nie chcąc ryzykować niepotrzebnej wojny zerknął swymi oczyma w stronę Wieży Konrada. Słabnąca moc wieży nie brzmi dla niego zbyt dobrze. Zaczął więc rozmyślać na tyle, na ile zezwalało mu na to nieumarłe ciało.
Wieża Konrada powoli słabnie, źle to wróży sługom mych władców. Muszę coś wymyślić...
Wyciągnął położoną niedaleko szafy w sypialni mapę i rozłożył ją na stół, wskazując Ryndresowi leżące na wschód od Drakenhofu ruiny.
Spójrz, mój synu, na te ruiny na wschodzie. To była niegdyś potężna siedziba jednej z członkiń rodu von Carsteinów. Niestety przeklęci żywi zabili ją, gdy chciała wesprzeć Mannfreda von Carsteina setki lat temu. Teraz jednak pora, byśmy odwiedzili to miejsce i je dogłębnie przeszukali.


Zdziwiony postanowieniem Hrabiego Yrynna van Herdela Ryndres van Herdel postanowił usłuchać woli swego ojca. Zebrał natychmiast swoje oddziały i wyruszył w to ponure miejsce.

Wysyłam Ryndresa van Herdela na czele armii do Ruin Senkenhof.


Dochód: 2200 mrocznej magii
Wydatki na armię: 1230 mrocznej magii
Pozostało w dochodzie: 970 mrocznej magii

Werbunek: 3x Grobowa Straż, 2x Przeklęte Zjawy.


EDIT: Ludzcy niewolnicy wysyłają jednorazowo zapas drewna z Lasu Ghulli do Zhufbaru.

Turek
07-06-2017, 10:03
Tydzień I
Nasi niewolnicy wysłani do Lasu Ghulli nie wrócili. Nie wiemy co jest tego przyczyną.

Arroyo
07-06-2017, 10:47
Ryndres wyruszył z oddziałami wprost na wojowników wroga. Prowadzący sztandar rodów von Carstein i van Herdel nieumarli słudzy ruszyli za Ryndresem, a za nimi główne siły.
https://1d4chan.org/images/thumb/7/74/Skeleton_Horde_by_John_Blanche.jpg/300px-Skeleton_Horde_by_John_Blanche.jpg

Arroyo
14-06-2017, 16:37
Przychód:
Drakenhof - 2000 mrocznej magii
Wieża Konrada - 100 mrocznej magii
Wartenhof - 100 mrocznej magii
Łącznie 2200 mrocznej magii.

Wydatki:
Utrzymanie armii - 1230 mrocznej magii
Rekrutacja - 800 mrocznej magii (1x Cmentarne Ghule, 2x Zombie)
Łącznie: 2030 mrocznej magii

Dochód: 2200 - 2030= 170
Wojska: Armia Ryndresa w ruinach. Reszta w Drakenhof.

Turek
15-06-2017, 08:12
2 tydzień


https://vignette2.wikia.nocookie.net/nodiatis/images/2/22/Vampire_Dungeon_Level_2-Main.jpg/revision/latest?cb=20090727214651

A gdy wszedł niżej... pochodnie zapłonęły rażąc jego martwe oczy.

Grobowa straż wspólnie z Księciem zaczęła przeszukiwać ruiny zamczyska. Mnóstwo zaschłej krwi na ścianach, gdzieniegdzie trupy i szkielety. Mnóstwo krasnoludów, których nie udało się wskrzesić Ryndresowi. Powinno mu być wstyd, ale nie jest - w końcu widziały to tylko szkielety i zjawy.
W podziemiach typowe wampirze piwnice. Pełno klatek, zagród dla "bydła", spalarnie, pijalnie. Wszystko bardzo stare, zniszczone, nie nadające się do niczego. Ominął tą część i ruszył do rytualnej ubojni. Korytarz którym szedł nagle zapłonął. Żywym, palącym światłem bocznych pochodni. Wiedział już, że coś jest nie tak, ale mimo to ruszył do przodu.
Jednak... na miejscu nie było ubojni. Znajdowały się wielkie, kamienne wrota. Wyciosane na wzór głowy bestii. W pysku zionęła strzelina, miejsce prawdopodobnie na klucz. Ryndres dotknął tego miejsca... Obudź... uwolnij... pomóż. Runa... Brama Grzmotu, Kości...acz

Ryndres nie był w stanie się poruszyć, upadł i leżał tak pół dnia zanim odzyskał na tyle sił aby wezwać straż, która podniosła go z ziemi i zaniosła spowrotem.

Arroyo
17-06-2017, 09:51
Co to było, do diaska?!
Ryndres wstaje, zastanawia się, co usłyszał. Lecz nie przybył tu po to, by znaleźć tajemnicze wrota. Krzyknął na swych sługusów
Szukajcie wszystkiego, co związane z nekromancją. Macie przynieść wszystko, co tylko uda wam się znaleźć.

Tymczasem w Sylvanii:
Na Nagasha!
Yrynn był wściekły z powodu tego, że jego niewolnicy nie wrócili z Lasu Ghuli. Normalnie człowiek byłby z tego powodu wściekły, lecz natura wampira nie zezwalała na to. Wiedział z kolei, że nie mógł pozwolić na jakiekolwiek straty, a zwłaszcza ze strony niewolników. Postanowił zadziałać. Wznosząc swe dłonie w stronę Morrslieba, księżyca chaosu, rozpoczął przywoływanie nieumarłych. Z ziemi zaczęły wystawać kościste dłonie dawno zmarłych mieszkańców Sylvanii, z krypt zaczęły wychodzić gromady ghuli, przywykłych do pustoszenia cmentarzy i innych miejsc śmierci.
Ruszajcie do Lasu Ghuli!


Do Lasu Ghuli wyrusza ekspedycja: 3x Zombie, 5x Cmentarne Ghule, 1x Cmentarne Poczwary, 1x Vargheisty.
http://vignette2.wikia.nocookie.net/warhammer40k/images/6/64/Plague_Zombies.jpg/revision/latest?cb=20161208005630

Tymczasem w Wartenhof do tutejszego wampira z rodu Herdel przybyła wiadomość od Yrynna:

Witaj
W związku z wyruszeniem von Carsteinów na północ, została powierzona Tobie władza nad Wartenhof.
Przychody z Waszego miasta były ostatnio zbyt niskie, a musimy mieć więcej złota na rozwój kraju. Masz rozbudować miasto i okolice oraz ściągać podatki od chłopstwa. Pamiętaj, od Ciebie zależy przyszłość północnych terytoriów Sylvanii. Powodzenia.
Yrynn van Herdel, regent Sylvanii


Rozpoczynam poszukiwanie złóż złota w okolicy Wartenhof.
http://vignette3.wikia.nocookie.net/warhammerfb/images/9/9a/Lands_of_Sylvania.PNG/revision/latest?cb=20150307021549

Turek
17-06-2017, 17:52
Tydzień 2

W Senkenhof nie udało się nic więcej znaleźć.

// Więcej efektów w następnej turze lub globalnie

Arroyo
17-06-2017, 18:05
Ryndres kipiał ze złości. Nie wypełnił rozkazu ojca w pełni, bowiem nie znalazł nic, co mogłoby pomóc w wykonaniu zadania. Spojrzał na bramę - tylko ona stała niewzruszenie, a potem rozejrzał się dookoła. Nakazał rozpoczęcie odbudowy zamku, który tutaj stał. Tym zamkiem miał się stać Senkenhof.

Ryndres buduje obóz, będący fundamentami zamku Senkenhof.

Turek
19-06-2017, 19:05
Tydzień 3

Odbudowa zamku trwa. Inżynierowi obliczyli, że będzie to kosztować 1000g, a zamek będzie gotowy na początku tygodnia 4.

// Musisz w tej turze zapłacić 1000 i będzie gotowy zamek (czyt. mury) w następnej turze lub teraz 500, w 4 turze 500 i będzie gotowy w 5 turze.

***

Przyszedł list z północy do Hrabii zapieczętowany herbem Von Varsteinów. Lordowie bardzo źle wypowiadają się o polityce Van Herdel i są wściekli, że rodzina straciła Wieżę Konrada. Nakazują ją odbić i przywrócić działanie urządzenia. Ostrzegają też, że drugiej szansy nie będzie.

Arroyo
20-06-2017, 17:56
Stan złota na turę:
Dochód: 2100 (Wartenhof 100+, Drakenhof 2000+)
Wydatki: 935 + 500 za budowę obozu + 1x Ścierwowóz (500) = 1935
Pozostaje 165 mrocznej magii.

Yrynn gniecie kartkę ze wściekłości. Każe przenieść większość swych sił do Drakenhofu w celu przygotowania na wojnę.
Ryndres wysyła do Drakenhofu 4x Grobowa Straż, 2x Czarni Rycerze. Do Drakenhofu zwija również nietoperze.

Budowa obozu trwa - zużyto 500 mrocznej magii.
Wraz z upadkiem Wieży Konrada trzeba będzie podjąć krok dość niebezpieczny. Wysyła posłańców do Zhufbaru i siedziby Lorda Kimerika. Nawet, jeśli Kimerik ciągle ma za złe poprzednią wojnę z żywymi. Zielonoskórzy muszą zapłacić za swoje czyny, przy tym będzie to dobra pora na rozwinięcie swoich umiejętności.

Turek
23-06-2017, 18:14
Tydzień 3

- Panie! Zielonoskórzy wspólnie z krasnoludami maszerują na Drakenhof! Mamy im wydać bitwę czy rozpocząć fortyfikowanie zamku?

Arroyo
23-06-2017, 18:20
Rozpocząć fortyfikację zamku, nie wpuszczać nikogo!

Turek
30-06-2017, 19:56
Tydzień 4

Upadek Drakenhof. Vlad Von Carstein odebrał nam panowanie nad Południową Sylvanią. Od teraz jesteśmy separatystami. Ta część ludności, która nie zdążyła zbiec do Wartenhof i dalej na północ, przybyła do Senkenhof, do Ryndresa. Część z nich przywiozła swój dorobek.
W Wartenhof wciąż przesiaduje Ryndria, która niepokoi się o brata. Oboje szybko zapomnieli o śmierci ojca, gdyż nie za bardzo go lubili.

// Możesz wymyślić nazwę frakcji.
+3 szkielety wojownicy, +2000g