PDA

Zobacz pełną wersję : Pytania o mody. Czyli szukasz,tutaj zapytaj....



Strony : 1 2 [3]

Lwie Serce
23-03-2015, 20:30
Mody są oddzielne, możesz też podstawkę odpalić i każdego moda. A grafikę to Bellum polepsza ładnie :D

sadam86
23-03-2015, 20:31
Same w Sobie poprawiają grafikę, a mody instalują się do folderu mods tam gdzie np. jest Teutonic i możesz mieć je wszystkie naraz bo tworzą osobne foldery, nie ingerują w grę i mają Swe własne skróty

CNski
23-03-2015, 21:09
Dzięki !

Filole2000
27-03-2015, 19:08
Witam wszystkich!
Otóż zagrywając się w Shoguna 2 przyzwyczaiłem się do trudnych przeciwników i nie zawsze wygranych bitew. Kiedy zabrałem się do Medievala gra zaczęła mi się wydawać zbyt łatwa. Nie przegrałem jeszcze ani jednej bitwy ani nie straciłem ani jednego miasta grając na very hard/very hard (co osobiście mi przeszkadza :D). Po zainstalowaniu patcha 1.01 nie odczułem zbytnio różnicy. Więc moje pytanie brzmi, czy istnieją mody które nie zmieniają rozgrywki ale zwiększają (najlepiej mocno) S.I komputerowego przeciwnika. Z góry dziękuje bo jak dalej będzie tak łatwo to zrezygnuje.

sadam86
27-03-2015, 19:13
Po patchu 1.01 wnioskuję Medek 2 bez dodatku Kingdoms? http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?4844-PiterAI-podstawka-3-1%28ulepszona-dyplomacja-walka-itd%29 AI na mapie kampanii zupełnie inne od tego co oferuje podstawka; http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?4933-G5-ReallyBadAI-Battle-System-v5-7-z-pa%C5%BAdziernika-2012 AI bitewne

Filole2000
27-03-2015, 20:41
Dzięki wielkie za odpowiedź, przetestuje to co podałeś.

PS: Tak medek bez dodatku kingdoms.

Aha, i jeszcze jedno pytanie odnośnie patchów. Testował ktoś? Czy one rzeczywiście poprawiają poziom S.I? Jeśli tak to który patch jest najlepszy.

Staraj się nie dublować postów w krótkim okresie czasu, używaj opcji edytuj
Sadam86

sadam86
27-03-2015, 20:44
Patche warto po instalować, zawsze coś tam poprawiały, ale SI raczej nie stawało się lepsze.

Filole2000
27-03-2015, 22:12
A wiesz może co dokładnie daje patch 1.2? Nigdzie się nie mogę doczytać a patche 1.3 i wyższe są chyba tylko do królestw mam rację?

sadam86
27-03-2015, 22:15
Ok znalazłem, 1.2 niby poprawia SI i optymalizację, ale ciągle nie umywa się to do tego co podałem Ci w proponowanych modach

BartekH
30-03-2015, 20:50
Witam. Mógłby mnie ktoś pokierować krok po kroku? Chciałbym trochę urozmaicić rozgrywkę, a dodam, że nigdy wcześniej nie modowałem żadnej gry. Wiem, że pewnie mogę tu wszystko przeczytać, ale nie wiem nawet do końca czego szukać.

Chodzi głównie o porady tego typu:

1. Jaki mod będzie taki solidny na początek zabawy z modami? Najbardziej dopracowany, jeden, a konkretny.
2. Posiadam Medieval 2 z dodatkiem Królestwa w języku polskim. Chciałbym aby mod także był po polsku :).
3. Czy będe mógł w każdej chwili włączyć grę bez modyfikacji? Czy to tak na stałe podmienia pliki i bum?

Lwie Serce
30-03-2015, 20:51
1. Bellum Crucis
2. Jak mod ma spolszczenie to będzie po polsku... ;)
3. Przy większości modów owszem.

sadam86
30-03-2015, 20:54
1. Dopracowany to np. Bellum Crucis, Stainles Steal, Third Age
2. Do części modów są spolszczenia, do powyższych np.
3. Podane wyżej mody instalują się do folderu mods, nie ingerują w pliki podstawki, więc sam Medek będzie działał z tymi modami

BartekH
30-03-2015, 21:34
O, i super. Dzięki :). Mam nadzieję tylko, że instalacja nie jest jakaś mega pogmatwana. O tych rzeczach już doczytam.

Jeszcze tylko jedno. Czy mogę zainstalować Bellum Cruscis i Stainles Steal na raz, czy raczej usuwam jedno, instaluję drugie?

Piter
30-03-2015, 22:59
O, i super. Dzięki :). Mam nadzieję tylko, że instalacja nie jest jakaś mega pogmatwana. O tych rzeczach już doczytam.

Jeszcze tylko jedno. Czy mogę zainstalować Bellum Cruscis i Stainles Steal na raz, czy raczej usuwam jedno, instaluję drugie?

Wszystkie mody pod królestwa mogą działać razem, a modów ingerujących w pliki gry ze świecą trzeba szukać, chyba jakieś bardzo stare modyfikacje z przed jakiś 6 lat by to musiały być ;)

BartekH
31-03-2015, 10:56
A ostatnie pytanie... jak z ich stabilnością? Czytałem, że SS jest stabilne, nie wywala. Jak z BC? I jak się gra zachowuje? Chodzi mi o płynność rozgrywki :).

Lwie Serce
31-03-2015, 10:58
Kiedyś nasz były moderator KAM 2150 pisał mi, że SS lubił wywalać. :) Bellum Crucis zaś jest bardzo stabilny, a płynność hmm no wymagania na pewno wyższe niż podstawka sporo ale źle nie jest.

BartekH
03-04-2015, 00:07
A ktoś zna mod The Last Kingdom? WW sumie mega fajnie zrobiony, jeszcze na fali serialu Vikings idealny :). Jak działa, czy jest pl (ewentualnie, czy w medku pl mogę grać w tego moda, który jest po angielsku)?

HellVard
03-04-2015, 06:24
Spolszczenia niestety do tego moda nie ma, a na polskim medku możesz grać nawet w chińskie mody ;)

BartekH
03-04-2015, 11:09
Rozumiem. Dzięki :)

Araven
03-04-2015, 13:28
Ja zmontowałem częśćiowe spolszczenie do tego moda, wstawię po Świętach w temacie moda. Się mi przypomnij na PW we wtorek. np.

skwierczyq
13-08-2015, 11:29
Witam. Jak w tytule, czy jest jakiś mod umożliwiający granie husytami ?

Przeniosłem do odpowiedniego działu
Sadam86

Nezahualcoyotl
13-08-2015, 17:54
Jedynymi modami jakie znalazłem w których możesz sterować jednostkami husyckimi a raczej tylko jedną ale najbardziej charakterystyczną są:

Lands to Conquer Gold
http://totalwar.honga.net/faction.php?v=ltc&f=hungary

Eagle of the Elbe
http://totalwar.honga.net/faction.php?v=ht&f=poland

Deus lo Vult 6.0
http://totalwar.honga.net/faction.php?v=dlv6&f=lit

Natomiast jeśli masz ochotę możesz zagrać bezpośrednio Królestwem Czech dzięki modowi Das Heilige Romische Reich 06
http://totalwar.honga.net/faction.php?v=hrr&f=bohemia

HellVard
14-08-2015, 10:56
W submodzie do produkcji "Ferrum Aeternum" - Imperial Conflict 1405" Husyci występują jako grywalna frakcja, niestety submod ten jest po chińsku.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?560923-quot-The-Imperial-Conflict-1405-quot-v0-99C-sub-mod-RELEASED-!!

szymko
14-08-2015, 14:13
Witam, grałem w Bellum na Sybmodzie z PiterAI i jest świetnie. Jednak chciałbym wrócić do podstawki i pograć z jakimś dobrym AI, bo jak wiadomo, oryginalne się do niczego nie nadaje. Stad moje pytanie, czy sposób instalacji podany w tym temacie ( http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?11062-PiterAI-Kr%C3%B3lestwa(sztuczna-inteligencja-kampanie-kr%C3%B3lestw) ) zadziała ? Zaznaczam, ze mam wersje steamowa, zintegrowana z dodatkiem Kingdoms. Wiec, tak w skrócie, chodzi mi tylko o to, aby pograć w podstawkę, bez żadnych bajerów, oprócz tego AI. Pozdrawiam i dziękuję z góry za odpowiedź.

Gerwand
25-08-2015, 08:31
Witam, poszukuję moda który zmienia jedynie grafikę na lepszą, bez zmiany mechaniki/map/frakcji itd. Możecie pomóc mi go znaleźć, będę wdzięczny?

Przeniosłem do działu o poszukiwaniu modów
Sadam86

kresto
30-08-2015, 20:57
Witam wszystkich.
Szukam modów:
1. Który przeniesie mnie do kraju kwitnącej wiśni lub chin.
2. Moda który doda więcej wydarzeń historycznych w europie i poprawi Polską frakcję.
3. Mod przenoszący mnie do krainy wikingów.

chochlik20
31-08-2015, 08:26
Witam wszystkich.
Szukam modów:
1. Który przeniesie mnie do kraju kwitnącej wiśni lub chin.
2. Moda który doda więcej wydarzeń historycznych w europie i poprawi Polską frakcję.
3. Mod przenoszący mnie do krainy wikingów.
1 - The ImJim War Mod
- Sigh of Empire
- Rise of three Kindoms

2 - Bellum Crucis
- Steinless Steel

3 - The Last Kongdom

kresto
31-08-2015, 08:50
Dziękuję :D

ryczek11
04-09-2015, 22:04
Witam który z modów przenoszących nas do starożytności jest najlepszy i najstabilniejszy ?Oraz czy owaki ma spolszczenie ?Proszę o opinię i bezpośredni linki do pobrania.
ref

sadam86
05-09-2015, 09:51
Najlepszy to EB II http://www.europabarbarorum.com/ tu masz link do strony domowej moda, radzę śledzić bo co jakiś czas twórcy wrzucają patche i fixy.

chochlik20
05-09-2015, 10:09
Choć chcesz, aby coś polecić to ja odradzę sięganie po De Bello Mundi, który choć oferuje pewne ciekawe rzeczy i jest dość stabilny, przynajmniej większe kampanie to jak dla mnie ma skopany system rekrutacji.

ryczek11
05-09-2015, 18:04
w eb2 widze tylko 1 linka do pobrania - to podstawka , gdzie znajdę patch , spol nie mogę znaleźć wnioskuje że nie ma ?

Takedown
25-09-2015, 21:08
Panowie, istnieje jakiś mod, który wyłącza kupców, szpiegów i zabójców?

Idill`a (MZ)
25-09-2015, 21:34
Specjalnie dla ciebie zrobiłem tę modyfikacje. Nie sprawdzałem jednak czy zrobiłem wszystko poprawnie. Nie mogąc uruchomić MTW na obecną chwilę.
http://www.speedyshare.com/dDwZw/data.rar

HellVard
25-09-2015, 22:13
Panowie, istnieje jakiś mod, który wyłącza kupców, szpiegów i zabójców?
Oczywiście, nazywa się BattleAxe i poza usunięciem agentów dodaje nowe frakcje :) Link i opis tutaj (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?399559-BattleAxe-Info-amp-Download)

Idill`a (MZ)
25-09-2015, 22:16
Zapomniałem, że musisz dodać ten wpis w pliku cfg - medieval2.preference - aby modyfikacja działała
[io]
file_first = true

Takedown
26-09-2015, 06:36
Dzięki :D Chcę pograć ze znajomym na hot-seat, póki co bez żadnych większych modów, żeby ogarnął podstawy. Jeszcze mam pytanie o bardziej zaawansowaną funkcję: w Medievalu, gdy powiedzmy stracę połowę ludzi z danego oddziału to muszę wrócić nim do zamku/miasta i tam uzupełnić straty. Czy istnieje jakiś mod, żeby jednostki "regenerowały się" tak jak dzieje się to w nowszych częściach gry?

HellVard
26-09-2015, 09:08
Niestety nie ma w żadnym modzie takiej opcji.

AttylaAdam
16-10-2015, 14:05
Witajcie od paru dni jestem posiadaczem Midevala II ktory pochłania mój cały wolny czas :D jednak rażąco brakuje mi czegoś w tej grze, mianowicie brakuje mi miast i frakcji :hmm: i nie chodzi mi tu o te które są zablokowane lecz o frakcje które mógłby dodać osobno bez instalowania jakichkolwiek zlożonych modów jeśli ktoś mołby mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny ;)

Piter
16-10-2015, 15:49
Witajcie od paru dni jestem posiadaczem Midevala II ktory pochłania mój cały wolny czas :D jednak rażąco brakuje mi czegoś w tej grze, mianowicie brakuje mi miast i frakcji :hmm: i nie chodzi mi tu o te które są zablokowane lecz o frakcje które mógłby dodać osobno bez instalowania jakichkolwiek zlożonych modów jeśli ktoś mołby mi pomóc byłbym bardzo wdzięczny ;)

Musisz zainstalować moda żeby mieć więcej frakcji, większość modów potrzebuje dodatku królestwa.

SirAragorn
19-11-2015, 21:47
Szukam moda który doda więcej jednostek dla krajów europejskich takich jak Polska Anglia Niemcy i który jeszcze doda więcej miast.

sadam86
20-11-2015, 15:48
To albo Bellum Crucis, albo Stainless Steel jeśli idzie o Średniowiecze, WEMwE 3.

Chaak
29-11-2015, 19:57
Jest może jakiś mod przenoszący akcje do Chin podczas Epoki Walczących Królestw, Trzech Królestw lub okresu pomiędzy nimi?

sadam86
29-11-2015, 20:02
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?7838-Rise-of-three-Kingdoms to może spełni pokładane wymogi xD

Chaak
29-11-2015, 20:33
Dzięki, będę miał trochę czasu to spróbuję odpalić.

Raskolnikovv
06-01-2016, 09:24
Witam Serdecznie Wszystkich....


Mam pytanie odnośnie moda, na którym grałem ok 2-3lata temu. Mod był rewelacyjny, niestety po reinstalacji systemu popadł w zapomnienie na ponad 20 miesięcy.

Można w nim było m.in. przekazywać (przeciągać do innego członka rodziny) tytuły takie jak władca Saksonii czy innych miast/makroregionów. W zasadzie w każdym mieście oraz makroregionie była możliwość nadania tytułu namiestnika/władcy honorowego tego miasta regionu, czy ktoś kojarzy co to był za mod..?

Mod oferował wiele możliwości rozwoju rodu oraz cech członków rodziny.


Z góry dzięki za pomoc !


PS, proszę również administratora o kontakt w sprawie mojego konta którego użytkowałem latami- Raskolnikovv; z niewiadomych mi przyczyn zostało albo usunięte, albo zablokowane (brak możliwości odzysku hasła).

sadam86
06-01-2016, 10:08
Przydałby się okres w jakim był mod.

P.S. scaliłem oba konta, masz teraz przypisanego maila z konta sofokles więc reset hasła powinien działać

Lwie Serce
06-01-2016, 11:07
Deus lo Vult?

Pew
08-01-2016, 13:15
Witam wszystkich mam małe pytanie czy Jest jakiś mod który zbliża nas do Czasów pierwszych Wypraw krzyżowych ? . Bądź też do czasów starożytnych (Atenty,Sparta,Tesalia) . Dziękuje za wszelką pomoc :)

Automatyk
08-01-2016, 14:31
Podstawka Medievala 2 a nie mod :D - to do wypraw krzyżowych
"De Bello Mundi" - mod przenoszący nas w antyk. - swoją droga świetnie mi sie w niego grało.

Lwie Serce
08-01-2016, 14:34
Podstawka Medievala odpada, nie ma klimatu średniowiecza. ;D Bierz się za Bellum Crucis, w 1155 się zaczyna, dość długo po pierwszej krucjacie ale masz Jerozolimę. :D

A ze starożytności EB II.

chochlik20
08-01-2016, 17:22
"De Bello Mundi" - mod przenoszący nas w antyk. - swoją droga świetnie mi sie w niego grało.
Ja akurat go nie polecam, bo wygląda jakby był robiony zbyt szybko, nie jest dopracowany, mamy jednostki klony. Ogromna ilość oddziałów w danej nacji może i jest plusem, ale przy bardzo szybkiej rozbudowie miast te najsłabsze są w ogóle nieprzydatne. Potencjał moda został moim zdaniem mocno zaprzepaszczony.

Piter
08-01-2016, 23:17
Podstawka Medievala odpada, nie ma klimatu średniowiecza. ;D Bierz się za Bellum Crucis, w 1155 się zaczyna, dość długo po pierwszej krucjacie ale masz Jerozolimę. :D

A ze starożytności EB II.

Ja tam lubiłem sobie odświeżyć czasem podstawkę, tyle, że ze zmienionym AI, bo patrzenie na głupoty oryginału bym nie wytrzymał, bardzo fajnie się grało :)

Lwie Serce
08-01-2016, 23:23
Kwestia gustu, mnie brzydkie jednostki, brak klimatu sredniowiecza i poronione statystyki wojowników odrzucają całkowicie. :F

Piter
09-01-2016, 00:21
Kwestia gustu, mnie brzydkie jednostki, brak klimatu sredniowiecza i poronione statystyki wojowników odrzucają całkowicie. :F

To twoje zdanie ;)

Automatyk
09-01-2016, 10:40
Ja akurat go nie polecam, bo wygląda jakby był robiony zbyt szybko, nie jest dopracowany, mamy jednostki klony. Ogromna ilość oddziałów w danej nacji może i jest plusem, ale przy bardzo szybkiej rozbudowie miast te najsłabsze są w ogóle nieprzydatne. Potencjał moda został moim zdaniem mocno zaprzepaszczony.

Czasem armia klonów wygląda bardzo imponująco ;)
Wiesz nie ma co porównywać tego moda z na przykład Stainless Steel, gdzie jednostki wyglądają tak jak powinny.
Pytanie było o antyk - dałem odpowiedź ;)

Co do klimatu Średniowiecza w podstawce... Faktycznie raczej go nie ma chyba, że gramy TYLKO krótkie kampanie. Wtedy jeszcze coś tam można odczuć skupiając sie na celach misji.
Błąd naprawiony w dodatku kingdoms. Gdzie krucjaty i gra zakonem krzyżackim ( lub na odwrót ) daje tyle radości i klimatu, że ma się ochoe zapomniec o podstawce czasem.
Nie wiem jak Wy, ale ja odnosze takie wrażenie.

chochlik20
09-01-2016, 10:49
Nie czepiam się samego polecenia, tylko twierdzę, że potencjał tego moda został bardzo mocno zmarnowany. Nawet jak zmieniłem liczebność osad - wioska miała 10 000 mieszkańców :eek: - oraz przyrost z 12% udało mi się zejść do 9% to i tak mnie mod nie przekonywał. Jedyna fajna rzecz czyli kampania nazwana Pierwszą Wojną Punicką była zbugowana. Dwa razy zaczynałem Dacją i za każdym razem po 20 byłem wyrzucany do pulpitu.
To jest kwestia gustu inny uzna, że mod jest dobry i warty w by w niego zagrać - plus za nowe nacje jak Illyria czy Kuszyci oraz Hunowie(?) inny uzna, że nie ma tego czegoś, co sprawia, że warto do niego wracać, co jakiś czas.

Automatyk
09-01-2016, 22:11
Ciężko mi się nie zgodzić ;)

Pew
21-01-2016, 21:45
Witam czy znajdę moda który przybliży czasy Ok.1450/70 z królestwami Typu : Austria , Burgundia , Saxony , Savoy ?

Gromowladny
09-03-2016, 20:11
Witam, szukam dopracowanego moda osadzonego we wczesnym średniowieczu, tak do 1000 r. Poza Last Kingdom i WotN.

Kuzyn
03-04-2016, 13:31
Szukam modyfikacji do Medieval 2 Kingdoms Teutonic, był kiedyś taki mod co powiększał po prostu mapę i można chyba było grać sobie Mongołami itp. Widziałem Wojny Bałtyckie czy jakoś tak na forum ale tam już linki wygasły. ktoś coś?

Lwie Serce
03-04-2016, 13:47
Polish Kingdom, nie wiem czy mapę powiększał ale była wersja, która ulepszała kampanię krzyżaków :)

Yagu
03-06-2016, 15:06
Mam pytanie: czy są jakieś mody przenoszące medka2 do uniwersum Mount&Blade?

Rhaegrim
03-06-2016, 21:31
Nie ma, a przynajmniej żadnego takiego nie znam.

Pisz posty w odpowiednich tematach. Ten przeniosłem.

Zormar Rivaks
04-06-2016, 19:55
Dzień dobry,
zwę się Zormar Rivaks i postanowiłem po kilkumiesięcznej przerwie wrócić do zacnego Medievala 2. Postanowiłem również, że zainstaluję sobie jakieś mody i chciałbym się ogólnie zapytać starych, jak i młodych wyjadaczy o kilka z nich.

Primo:
Który mod SS6.4, czy Bellum Cruics jest ciekawszy/bardziej dopracowany? Chciałbym prosić o porównanie tych dwóch modów głównie w następujących kryteriach:
Różnorodność jednostek
Liczba dostępnych jednostek na start (Nie lubię, gdy na start mamy dostęp do bardzo silnych jednostek, gdyż sprawia to, że nie odczuwam tego poczucia, że rozwijam gospodarkę itd.)
Spolszczenie
Muzyka
Występowanie problemów technicznych

Secundo:
Czy istnieje jakiś inny mod, którego akcja dzieje się na bliskim wschodzie poza Broken Crescent? Pytam, gdyż we wspomnianym modzie nie podoba mi się to, że na start mamy już bardzo dużo silnych jednostek.

Araven
05-06-2016, 07:20
Witaj
Bellum Crucis 7.0 z fixem i polskim Megasubmodem bije SS 6.4 na głowę. Na start nie mamy za wiele. Muzyka i spolszczenie są w Megasubmodzie super, bardzo stabilny.

Mimo wszystko Broken Crescent 2.4 z submodem jaki polecałem niedawno w temacie Broken.

W modach wszelakich poszukaj Anatolian Principalites czy coś koło tego. Link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?3860-Anatolian-Principalities
Mod ciekawy, na ile obejrzałem - ale nie grałem, czasem brakuje sporo ikonek (w jednostkach), zagram kiedyś w niego, bitwy fajne ciekawe nacje, jednostki dopracowane.

Zormar Rivaks
05-06-2016, 09:02
Bardzo dziękuję za pomoc. W tym wypadku biorę się za Bellum.

yellowberry
05-06-2016, 14:28
Witaj
Bellum Crucis 7.0 z fixem i polskim Megasubmodem bije SS 6.4 na głowę. Na start nie mamy za wiele. Muzyka i spolszczenie są w Megasubmodzie super, bardzo stabilny.

Mimo wszystko Broken Crescent 2.4 z submodem jaki polecałem niedawno w temacie Broken.

W modach wszelakich poszukaj Anatolian Principalites czy coś koło tego. Link: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?3860-Anatolian-Principalities
Mod ciekawy, na ile obejrzałem - ale nie grałem, czasem brakuje sporo ikonek (w jednostkach), zagram kiedyś w niego, bitwy fajne ciekawe nacje, jednostki dopracowane.
To bardziej polecasz Broken Crescent czy Bellum Crucis, bo chyba zabrakło wyrazu w czwartym zdaniu?

Araven
05-06-2016, 15:38
Kolega pytał o wybór między Bellum a SS 6.4, tu poleciłem zdecydowanie Bellum.

Nie zaś między Bellum Crucis a Broken Crescent. Polecam oba i Bellum Crucis 7.0 z Megasubmodem 2 i Broken 2.4 z submodem o jakim pisałem w temacie Broken Crescent 2.4

Lwie Serce
05-06-2016, 15:43
Broken Crescent byłby fajny gdyby nie to że mimo tylu wersji twórcy zostawili te paskudne, podstawkowe modele i tekstury koni. Ja tam Bellum polecam z megasubmodem. Co do Anatolian Principalities jego jedyny chyba atut to jednostki, chociaż i tu kwestie końskie są niezbyt dopracowane :F Statystyki jednostek leżą i kwiczą niestety.

Zormar Rivaks
05-06-2016, 16:45
Tym razem mam pytanie czysto techniczne.
Czy fakt posiadania zainstalowanego SS6.4 będzie kolidował z instalacją BC7? Jestem obecnie w trakcie ściągania Megasubmoda i tak mnie to zaintrygowało(zamierzam wszystko najpierw pościągać, a dopiero potem zabrać się za instalację). Słyszałem, bodajże u Ragnaroka, że można mieć w tym samym czasie kilka modyfikacji bez przeszkód, więc chciałbym sprawdzić zasłyszane informacje.

HellVard
05-06-2016, 17:27
Spokojnie, SS i BC mają swoje własne foldery, nic nie będzie ze sobą kolidowało ;)

Zormar Rivaks
05-06-2016, 19:25
Dziękuję za odpowiedź. Wróciłem z grilla to mogę się brać za moda.

MrPoland
05-06-2016, 19:36
Znowu ja :( Zainstalowałem peaninsula italica ale gdy odpalam pisze, że nie znalazło kingdoms.exe Moda zainstalowałem do folderu mods (dobrze czy źle?)

Araven
05-06-2016, 20:55
Ten mod działa ze steam mam nadzieję.

Podaj pełną ścieżkę do np. kampanii Teutonic u siebie i nie na oko, a dokładnie.

Cóż napisali tam by kliknąć na exe (zobacz gdzie Ci chce zainstalować). Mod jest nieskończony i co nieco wywala czasem z tego co czytałem, wersja 0.97.

Tu sobie poczytaj o instalacji modów na steam: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?10083-Instalowanie-mod%C3%B3w-na-wersji-steam

O launcherze to nieaktualne chyba ale dużo innych porad może się przydać.

Zainstaluj lepiej Europa Barbarorum II 2.2 link http://forum.totalwar.org.pl/forumdisplay.php?405-Europa-Barbarorum-II

Zormar Rivaks
10-06-2016, 16:03
Mam pytanie co do moda Call o Warhammer.

Jak tam wygląda dostęp do jednostek wraz z rozbudową swoich miast/zamków? Czy jest tak, że mamy praktycznie wszystkie jednostki dostępne od początku, czy też może odblokowujemy je stopniowo wraz ze wznoszeniem kolejnych struktur militarnych?

Skeletoon
11-06-2016, 17:56
Witam:D
Czy istnieje możliwość przeniesienia kilku jednostek z SS6.4 do BC 7.0? Jeśli tak to jak to zrobić? Istnieje jakis poradnik?

Samick
11-06-2016, 18:06
Mam pytanie co do moda Call o Warhammer.

Jak tam wygląda dostęp do jednostek wraz z rozbudową swoich miast/zamków? Czy jest tak, że mamy praktycznie wszystkie jednostki dostępne od początku, czy też może odblokowujemy je stopniowo wraz ze wznoszeniem kolejnych struktur militarnych?

Jest subforum dla tego moda, przejrzyj je bo odpowiedź może już być. Jeśli to napisz tam, większą szansa że ktoś odpowie.

Presidente
26-10-2016, 08:00
Jakieś działające linki do moda Regnum Poloniae to są?

Hgeen
28-10-2016, 16:16
Witam, wiem że temat był poruszany, ale pogubiłem się, chcę grać Polską i szukam modyfikacji która nie traktuje Polski po macoszemu, próbowałem zainstalować OiM2 sposzczenie powoduje wyloty już w wejściu w miasto, a rosyjskiego nie znam. Proszę o polecenie jakiegoś dobrego moda :D

NiemiłosiernySamarytanin
28-10-2016, 16:29
A jaki okres dziejów? Jeśli dowolny to polecam Bellum Crucis 6.3 lub 7.0 z dogranym odpowiednim do wersji Polskim Megasubmodem, który dopracowuje Polskę jak i poprawia samego moda, albo poczekaj na aMaM HellVarda :D

Hgeen
28-10-2016, 16:58
Dzięks , wypróbuję

HellVard
28-10-2016, 22:35
Zanim doczekasz się mojego AMaM, tak jak Niemiłosierny polecam Bellum Crucis 6.3 z submodem na polskie jednostki (niekompatybilny z wersją 7.0), również mojego autorstwa ;)

Araven
29-10-2016, 08:05
@Presidente w temacie Regnum Poloniae wstawiłem aktualny link do moda http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?4282-Regnum-Poloniae/page16

Presidente
31-10-2016, 21:54
Jest jakiś mod poprawiający oblężenia? Chodzi mi głównie o to aby jednostki strzeleckie dobrze z murów strzelały. Bo głównie to raczej łucznikom idzie najlepiej. Reszta to raczej na zasadzie, że co dziesiąty z oddziału strzela. O ile w ogóle ktoś strzela ;D

Sergio
02-11-2016, 20:14
Witam, szukam niewielkiego moda powiększającego jedynie liczbę prowinicji, ewentualnie dodającego nowe frakcje. Oddającego klimat średniowiecza.
Mam zupełnie podstawową wersję Medka, z płyty, bez żadnych dodatków czy łatek. Bardzo proszę o pomoc bo już zwątpiłem, że coś znajdę. Wszystko co ciekawe to na Kingdoms. Więc jak powiedziałem, zadowolę się ciekawszą mapą i nowymi frakcjami.

chochlik20
03-11-2016, 09:24
Niewielkiego to znaczy? ;)
Jak masz czystego Medka to wypróbuj tego moda - http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?4282-Regnum-Poloniae lub tego - http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?13843-KingdomsMod lub - http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?11815-Rewolucyjne-od%C5%9Bwie%C5%BCenie-klimatycznej-podstawki

niuniek13132
12-11-2016, 21:47
Witam.
Przeszukałem dość obszernie forum ale nie mogę nigdzie znaleźć spolszczenia do submoda Divide and Conquere. Czy mógłby ktoś podać link do niego?

Lwie Serce
12-11-2016, 22:06
O ile się orientuję, to ten mod nie jest spolszczony :)

niuniek13132
12-11-2016, 22:12
Właśnie nie jestem tego pewien widziałem komentarze co do tego że spolszczenie jest, ale nigdzie nie mogę go znaleźć

NiemiłosiernySamarytanin
13-11-2016, 09:26
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?14093-Divide-and-Conquer-v1-0-Spolszczenie! choć chyba nie wszystkie pliki są PL

Andrij Marszałek
13-11-2016, 10:01
Dokładnie :>

niuniek13132
13-11-2016, 12:07
Wielkie dzięki :)

UczSie
05-02-2017, 20:27
Mam nadzieję że to dobry temat, szukałem na stronie w dziale z modami czegoś co mnie interesuje ale niestety nie widzę. Domyślam się też ze zrobienie czegoś takie było było trudne. Szukam moda w którym, wszystkie jednostki regenerowały by się samoistnie dokładnie tak samo jak jednostka generała. W późniejszych fazach gry gdy mam po 10 bitwe na turę większośc z nich chciałbym stoczyć automatycznie, ale niestety komputer musi tracić najlepsze jednostki a te słabe bez zadnych uszkodzeń bitwe przechodzą :eek:. Dlatego tez gram wiecznie na podstawowych jednostkach co jest trochę nudnawe. Takie coś jest już zastosowane w RTW2. zna ktoś może moda albo jakąś linijke tekstu(ewentualnie 500) w folderach żeby udało się zrobić to czego oczekuje?

HellVard
06-02-2017, 00:36
To niestety niemożliwe na silniku M2 :) Chyba, że wszystkie jednostki podpiąłbyś pod kategorię gwardii generalskiej ;)

UczSie
06-02-2017, 13:08
A wiesz jak takie zrobić? :D
Musi byc to możliwe bo gwardia generała się w ten sposób regeneruje

Przeniosłem posty do odpowiedniego tematu.
Asuryan

Araven
06-02-2017, 22:17
Trzeba by dopisać atrybut general_unit każdej jednostce w grze. To doprowadzi do absurdu. Nie wiem jakby to działało wtedy trzeba by niszczyć wrogi oddział całkowicie lub po bitwie śmierć generała by powodowała zniszczenie oddziału. Nie polecam.

HellVard
06-02-2017, 23:13
Dokładnie, to niezbyt dobry pomysł delikatnie mówiąc, ale kolega szukał sposobu na auto-uzupełnianie oddziałów, więc mu go podałem ;) O ile się orientuje, nie ma innej opcji.

PtaQ78
09-02-2017, 14:44
czy jest mod ktory maksymalnie zwieksza ilosc prowincji i dodaje jakies nowe frakcje ale nie zmienia zadnych innych mechanizmow gry ?

NiemiłosiernySamarytanin
09-02-2017, 15:24
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?57-Kingdoms-Grand-Campaign-Mod-4-3 bez zbytniej ingerencji w mechanikę

ArsMoriendi
05-03-2017, 17:44
Jakiego moda polecilibyście, który najlepiej oddawałby klimat wczesnośredniowiecznej Europy, szczególnie środkowo- wschodniej ?

Sun Tzu
22-03-2017, 06:54
Panowie i Panie, szukam moda, który dawałby możliwość wcielenia się w Cesarstwo Łacińskie. Znalazłem ostatnio Bulgaria Total War (zarówno na waszym forum jak i na obcojęzycznych) ale jest to już chyba tak wiekowy mod, że wszystkie linki są nieaktualne lub uszkodzone.

Araven
22-03-2017, 10:19
Prawdopodobnie w tym modzie można grać Cesarstwem Łacińskim, link: http://forum.totalwar.org.pl/forumdisplay.php?346-Eras-Total-Conquest ale moda już nie mam. Tam są różne kampanie.

Skeletoon
27-07-2017, 19:13
Witam
Przeniosłem sobie jednostkę z modu SS6.4 do BC 7.0 wszystko ładniej pięknie działa, tylko jest problem otóż gdy walczę w bitwie ta jednostka (konkretnie Edessan Guard) jest niewidoczna. Owszem poruszają sie po polu bitwy zielone strzałki, walczą i giną, ale modelu nie widać, poza dowódcą i chorążym. Nie wiem co to może by próbowałem już wszystkiego, a znam się trochę na przenoszeniu jednostek, do Bellum dorzuciłem juz ze 30. Błagam pomóżcie!

Jakien Kolwiek
27-07-2017, 19:45
Hej Skeletoon
miałem kiedyś taki sam problem.
U mnie błąd był w pliku export_descr_unit

w wersie:
armour_ug_models Ostland_spearman, Ostland_spearman_ug1 (oczywiście tu podaje przykładowe nazwy jednostek)

i tak u mnie nazwy tych modeli tj. "Ostland_spearman" nie zgadzały się z ich nazwami w pliku battle_models (po prostu literówka była, jakiś błąd w pisowni)

Tak było u mnie, jak to poprawiłem to wszystko chodziło.

Jeśli to nie pomoże to nie wiem, ale bym sprawdził czy w pliku battle_models nie było już wcześniej modelu o takiej samej nazwie, którą dodałeś, bo nie wiem jak medieval się zachowuje gdy nazwy modeli jednostek się dublują.

armen24
22-09-2017, 13:51
Hejka. Mam problem ze sterowaniem w modach. Nie można sterować za pomocą klawiatury, na przykład przesuwać się po mapie kampanii, oraz w bitwie. W podstawce i dodatkach wszystko działa bez zarzutu. Ktoś wie co może być przyczyną?

wino
22-09-2017, 22:08
Może jakieś ustawienie w pliku cfg moda?

Pan Toranaga
10-12-2017, 19:02
Szukam jakiegos moda, który poprawia dodatek Teutonic. Jakies zwieszenie prowincji, poprawienie ai itd.

KrystianBorys
12-12-2017, 16:46
Szukam jakiegos moda, który poprawia dodatek Teutonic. Jakies zwieszenie prowincji, poprawienie ai itd.

http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?8562-Polish-Kingdom-informacje-i-download

Piter
12-12-2017, 20:28
Szukam jakiegos moda, który poprawia dodatek Teutonic. Jakies zwieszenie prowincji, poprawienie ai itd.

http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?11062-PiterAI-Kr%C3%B3lestwa(sztuczna-inteligencja-kampanie-kr%C3%B3lestw)


Zmieniona mechanika i AI kampanii, i bitwy.

pixi
26-12-2017, 21:40
Cześć,
1. Szukam moda, który poprawiałby przede wszystkim AI kampanii i bitew oraz poprawiał (o ile to konieczne) wyniki starć pomiędzy poszczególnymi rodzajami wojsk. Tak, aby gra była jak najbardziej realistyczna.
Posiadam TOTAL WAR MEDIEVAL II ZŁOTA EDYCJA / PC / PL czyli mtw wraz z dodatkiem królestwa.
2. Czy potrzebuję czegoś jeszcze, aby rozgrywać na multi kampanię+bitwy? Ile maksymalnie graczy może grać na multi kampanię+bitwy?
3. Czy warto zainstalować jeszcze jakiś dodatek? A może wg Was nie warto żadnego moda instalować a grać tylko na M2TW+Kingdoms.

Piter
27-12-2017, 15:37
Cześć,
1. Szukam moda, który poprawiałby przede wszystkim AI kampanii i bitew oraz poprawiał (o ile to konieczne) wyniki starć pomiędzy poszczególnymi rodzajami wojsk. Tak, aby gra była jak najbardziej realistyczna.
Posiadam TOTAL WAR MEDIEVAL II ZŁOTA EDYCJA / PC / PL czyli mtw wraz z dodatkiem królestwa.
2. Czy potrzebuję czegoś jeszcze, aby rozgrywać na multi kampanię+bitwy? Ile maksymalnie graczy może grać na multi kampanię+bitwy?
3. Czy warto zainstalować jeszcze jakiś dodatek? A może wg Was nie warto żadnego moda instalować a grać tylko na M2TW+Kingdoms.

http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?11062-PiterAI-Kr%C3%B3lestwa(sztuczna-inteligencja-kampanie-kr%C3%B3lestw)

http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?4844-PiterAI-podstawka-3-1(ulepszona-dyplomacja-walka-itd)

Ta seria jest bogata w mody, spróbuj najpierw na lepszym AI, potem próbuj kolejnych modów :) Kampanie online są do gry przy jednymkompie, można sobie savy wysyłać najwyżej, bitwy online chyba mają 8 slotów.

JankesPL
28-09-2019, 15:11
Witam, ma ktoś polską wersję modu Kingdom Grand Campaign?

Eutyches
30-09-2019, 13:56
JankesPLNapisz na priv, albo emaila do tego Kolegi w tej sprawie, może jeszcze ma na twardzielu?

Profil
http://forum.totalwar.org.pl/member.php?3637-Araven

PanKowalski
14-02-2020, 16:37
Szanowni, po kilkunastu latach przerwy postanowiłem wrócić do świata Total War.

Mam pytanie, czy jest mod dotyczący XVI-XVII w, oprócz Ogniem i Mieczem na pierwszego Medka? Chodzi mi o mod skończony, grywalny, nie po rosyjsku, zbilansowany z pełną możliwością kampanii? Mam w tym momencie Medka II oraz Rome II na Steam ale w razie czego dokupie sobie inną grę.

Widzę kilka modów w tym temacie ale nie wiem, którego warto zainstalować.

Pozdrawiam
PK

BlackNyga89
14-02-2020, 17:44
Mod na MEDKA II
POTOP TOTAL WAR


Polska modyfikacja przenosząca gracza w czasy XVII i XVIII wieku. Akcja moda rozpoczyna się w 1648 roku (Europa po pokoju westfalskim a Rzeczpospolita na początku wyniszczających wojen ze wszystkimi w zasadzie sąsiadami.). Projekt charakteryzuje się wysokim poziomem realizmu, od jednostek zaczynając, po bitwy kończąc. Mapa modyfikacji obejmuje Europę, Ameryki i Afrykę, co wyróżnia ją na tle innych produkcji zaczynających się w okresie nowożytności.

http://forum.totalwar.org.pl/forumdisplay.php?407-Potop-Total-War

woocash
16-03-2020, 00:19
Cześć, mam pytanie:

W którym modzie można robić unię personalną ?
W którym modzie jest najwięcej prowincji, pamiętam, że był kiedyś taki co była Łódź itd.

BlackNyga89
17-03-2020, 09:19
Cześć, mam pytanie:

W którym modzie można robić unię personalną ?
W którym modzie jest najwięcej prowincji, pamiętam, że był kiedyś taki co była Łódź itd.

Polska w uni personalnej z Litwą jest w modzie Potop total war. i jest tam sporo prowincji fortów etc.

Jakien Kolwiek
17-03-2020, 18:54
Ogniem i Mieczem II
Tam istnieje możliwość wyboru czy jest Litwa i Korona, czy Rzeczpospolita Obojga Narodów.
Na początku kampanii wyskakuje skrypt - do wyboru te dwie opcje.

killerk
16-09-2020, 13:13
Cześć. Grał ktoś może w tego moda https://www.twcenter.net/forums/showthread.php?675757-MOD-Hispania-in-the-Middle-Ages-(Updated-09-12-2017)/page41? Jakie wrażenia? Mod chyba nie pod Kingdoms, czy odpali jeśli mam zainstalowany dodatek?

Piter
16-09-2020, 17:05
Cześć. Grał ktoś może w tego moda https://www.twcenter.net/forums/showthread.php?675757-MOD-Hispania-in-the-Middle-Ages-(Updated-09-12-2017)/page41? Jakie wrażenia? Mod chyba nie pod Kingdoms, czy odpali jeśli mam zainstalowany dodatek?

Tak odpali, jeśli jest z 2017 to na 99,99% jest pod kingdoms.

królu
24-09-2020, 20:00
Cześć,
poleci mi ktoś moda który nie zmusza nas do zgrywania 20 minutowych bitew co turę, ewentualnie takiego w którym część bitew można rozegrać na auto.

Lwie Serce
24-09-2020, 20:09
Przecież w każdym modzie możesz jechać i na ręcznym i na automacie, w podstawce też :cool:

królu
24-09-2020, 20:53
Przecież w każdym modzie możesz jechać i na ręcznym i na automacie, w podstawce też :cool:

hehe.
Z tym, że akurat automatyczny zazwyczaj kończy się tragicznie dla mojej armii.

Idill`a (MZ)
24-09-2020, 23:45
Ja rozgrywam bitwy przekazując dowodzenie komputerowi - smakując się oglądaniem potyczki z każdej perspektywy. O wiele ciekawsze ;)

królu
25-09-2020, 09:40
Ja rozgrywam bitwy przekazując dowodzenie komputerowi - smakując się oglądaniem potyczki z każdej perspektywy. O wiele ciekawsze ;)

Spróbuję Twojego sposobu w mojej kampani Rohanem, a na weekendzie postaram się zrobić parę tur w Twojego moda Szkocją:)

KnudSichTW
11-11-2020, 16:50
Hello fellow moders! I find some units in SS submod, an author said he took them from rather old unit roster mod for Obodrites in Baltic Crusades. I'm very impressed with quality and seek for the rest part of this roster. If you recognise them please let me know.
https://i.imgur.com/izP7rma.jpg
https://i.imgur.com/aHK3Qgp.jpg
https://i.imgur.com/pkrRVe4.jpg

Grom91
08-06-2021, 10:09
Witam Szukam Moda najbardziej realistycznego pod względem głównej kampani średniowiecza i żeby Polska Miała Gdańsk , bądź Poznań .

killerk
09-06-2021, 12:27
Poznań jest w Bellum Crucis, Gdańsk chyba też - ale trzeba zdobyć. Jeśli coś pomieszałem to niech mnie ktoś poprawi, dawno nie grałem. Obecnie na tapecie mam Bulat Steel - polecam.

Jurand of Cracow
21-06-2021, 05:57
Witam Szukam Moda najbardziej realistycznego pod względem głównej kampani średniowiecza i żeby Polska Miała Gdańsk , bądź Poznań .
Zobacz na SSHIP - tutaj jest lista miejscowosci w Polsce (https://www.twcenter.net/forums/showthread.php?797916-F-POLAND&p=15802205&viewfull=1#post15802205).

Arturek
19-09-2021, 15:05
Witam, mam pytanie lekkie modyfikowanie moda Gothic Total War 2.6.1 - Gram najemnikami i autor moda jednostkom Wodnego Kręgu zostawił model rycerza z M2TW i komponuje się dość słabo. Jak zmienić ten model na taki, który jest już w modzie ? Lub czy można zmienić wymagania dot. rekrutacji jednostki ? Zauważyłem, że w Nowym Obozie można zrekrutować najemników z Nowego Obozu, ale tylko tam co jest dla mnie mało klimatyczne biorąc pod uwagę jak długą drogę będzie musiała przebywać ta jednostka.

anachoreta
27-09-2021, 19:16
Najbardziej realistyczne są mody tzw . regionalne które pokazują jakiś okres historyczny na bardziej dokładnej i szczegółowej mapie , ja takie preferuję, niestety nie dopracowaliśmy się takiego regionalnego moda z dobrą mapą średniowiecznej polski . W miarę dobre lokacje ma projekt SSHIP pod SS 6.4 natomiast sam SS jest pod względem lokacji beznadziejny . A D Grom

anachoreta
27-09-2021, 19:36
z tego co kojarzę to posiadanie Gdańska przez Polskę w dacie rozpoczęcia gry nie jest realistyczne ponieważ w XII w Pomorze jako lenno zostało utracone . Więc to raczej życzeniowe, ale chyba SSHIP ma dość dobre lokacje na mapie , jak na możliwości tworzenia globalnej mapy i ograniczeń, chociaż znam mody o lepszych lokacjach, robione przez Rosjan. Szkoda że nie ma polskiego projektu na nasz mod regionalny pod XII-XIII w. z szczegółową mapą rozbicia dzielnicowego i krajów ościennych , coś w stylu projektu Tsardom. Niestety taki projekt nie powstał, o dziwo nie dopracowaliśmy się dobrego historycznego rostera modeli , takich jak mają inne nacje, szkoda.