PDA

Zobacz pełną wersję : Europa Barbarorum II



Strony : 1 2 3 4 [5]

nazgool
05-12-2013, 15:53
Cieszę się, że się podoba :).
Widok obrońców Nilu ;)
https://pbs.twimg.com/media/BaudCPhCYAA7DTi.jpg:large

buger13
05-12-2013, 16:56
Muszę przyznać, że odkrywane przez Ciebie i zespół tworzacy moda kolejne elementy układanki zwanej EB II robią piorunujące wrażenie.

Uruk haj
05-12-2013, 20:30
Super te zdjęcia, z nowym odświeżonym środowiskiem będzie się grało jeszcze lepiej. Nazgoolu czy możemy liczyć na jakiś prezent od ekipy z okazji świąt :?:

Ensis
06-12-2013, 09:30
http://imageshack.us/a/img191/3888/nqub.jpg
Graficznie ten mod wygląda bardzo dobrze, może walczyć nawet ze średnimi ustawieniami Rome 2. ;)

Wezo
07-12-2013, 14:27
Nazgol ile ta instalka w przybliżeniu będzie ważyć ??
Chyba dobrze zrobiłem , że nie kupiłem R2 !!

KLAssurbanipal
17-12-2013, 04:15
Dzięki Panowie. Właśnie staram się tą jednostkę zintegrować z EBII ;)

EDIT: Nowy rydwany scytyjski wykonany przez Tux'a
http://imageshack.us/a/img202/3562/qx6s.jpg
http://imageshack.us/a/img69/9340/idq6.jpg


Zaskoczyłeś mnie trochę tym. :)
To nie jest rydwan scytyjski, a rydwan hellenistyczny. Jest on ewidentnie wykonany na podstawie relifu z Pergamonu. Ten model jest pewnie dla Seleucydów lub Pontu.
Błąd się wziął z tłumaczenia. Scythed chariot oznacza rydwan z kosami.
Podobna gafa była w polskim tłumaczeniu do RTW1. :)

http://images.tinypic.pl/i/00480/torbw36jjqe5.jpg

nazgool
20-12-2013, 07:29
Chłopaki, sorry za późną odpowiedź, ale coś mi powiadomienia przestały przez chwilę działać. Tak więc po kolei ;)

Dzięki za miłe słowa. Staramy się jak możemy, żeby to co wyjdzie miało ręce i nogi i podobało się fanom :).

Na święta szykujemy prezent dla fanów. Nie będzie to jeszcze sama modyfikacja, bo musieliśmy powalczyć z tym i owym (ten kto obserwuje twittera powinien wiedzieć o czym mówię) ale jesteśmy już naprawdę blisko ;) ( tego tez można się domyślić obserwując twittera więc zachęcam ;) ).

Co do instalki to zobaczymy. Wyciągamy siódme poty z tego silnika i tekstury z oryginalnych 512x512 rozrosły się do 2048x2048, a nawet niektóre 4096x4096, a to wszystko waży. W tej chwili działamy na instalce "deweloperskiej" poprzez SVN więc ciężko powiedzieć ile to będzie ważyć jak zaczniemy pakować i przygotowywać instalator.

KLA, dzięki za wyprostowanie, ale temat został już dawno wyjaśniony ;). co do źródeł to korzystamy z różnych źródeł. Ten z płaskorzeźby nie został jeszcze zaprezentowany publicznie. A to co przedstawia ta grafika na samym dole jest opracowane na podstawie tego złotego modelu, którego wrzuciłem na poprzedniej stronie i ta wersja została przez nas opublikowana. Niestety limity narzucone przez CA nie pozwalają nam dodać więcej koni do zaprzęgu

EDIT: Trochę screenów z nowym klimatem
http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?142112-EB2-Dev-Blog&p=2053568021&viewfull=1#post2053568021

bereo
20-12-2013, 07:46
Nie mogę już doczekać się tego moda. Chciałbym się zapytać o co chodzi z tymi sreenami gdzie są statki? To są tylko jakieś grafiki czy jak?

nazgool
26-12-2013, 10:23
Chodzi Ci o te screeny z twittera. Tak będzie wyglądać blokada morska po stronie portu o ile dobrze pamiętam. Taka wizualizacja tego co się dzieje na mapie kampanii.

EDIT: Świąteczny prezent od zespołu. Krótki opis gry Arwernami. Chcieliśmy być w tym czasie już w fazie zamkniętych testów, ale kilka bugów i inne rzeczy lekko nas spowolniły. W każdym razie jesteśmy już blisko ;)
http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?146479-EB2-Playtest-Arverni&p=2053568861#post2053568861

kuba123x123
26-12-2013, 12:35
Nazgoolu drogi, nie wczytuje mi się... :(

T&D TWC
26-12-2013, 12:41
Mi też ale wejdę na twceta.
http://www.twcenter.net/forums/showthre ... st13510403 (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?635572-EB2-Playtest-Arverni&p=13510403#post13510403)

nazgool
08-01-2014, 07:11
Nowa animacja dla rydwanu z kosami ;)
https://pbs.twimg.com/media/BdaL6gdCUAEyW35.jpg:large

[youtube:1ev14xi2]http://www.youtube.com/watch?v=Gv19W5DrlDM[/youtube:1ev14xi2]

exar
08-01-2014, 17:26
Jestem bardziej zainteresowany tym modem niż nowym tworem od CA :lol:

Poliorketes
17-01-2014, 01:15
Zobaczcie, co przypadkiem znalazłem:
[spoiler:15evyv5m]
http://imageshack.us/a/img836/4879/id3z.png[/spoiler:15evyv5m]

Screen z kampanii Nabatejczykami, niestety po 76 turach, Ptolemeusze, jak widać dalej panoszą się po mapie, ale jest też kilka plusów; Grecy zdobyli Cyrenajkę, Macedonia przetrwała, Pergamon też się trzyma.
Wracając do tych Ptolemeuszy, to chyba jedynie dodanie kolejnego naturalnego wroga, może ich powstrzymać. Może więc Królestwo Cyrenajki w kolejnym wydaniu?
Ogólnie przyjemnie wygląda ta mapa, tylko za dużo żółtego ( mam uraz z EB1 ) ;)

T&D TWC
17-01-2014, 09:01
Ej a to białe nad seleucydami to co Pont????

Poliorketes
17-01-2014, 12:49
Ja tam nic białego nie widzę, jasno niebieski kolor to Armenia, Pont nie załapał się na fotkę. Co ciekawe rebeliancka Galacja mimo, iż jest 76 tura nadal się trzyma. Celtycka siła! Ale zaskoczony jestem żywotnością buntowników, myślałem, że w tak późnym etapie gry rebelie będą już podbite.

tusek21
17-01-2014, 13:04
Czy mi się wydaje czy jednostki w tym modzie maja większą rozdzielczość niż w podstawce albo innych modach, dla przykładu w BC6.3 mimo że jednostki są bardzo szczegółowe, to są takie kwadratowe w porównaniu do jednostek EB 2.

arcyżużel
17-01-2014, 16:01
Nie wiem jak tam lud total wara, lecz Sanctum Officium Administratorum Populusque Eufiarum radośnie z widłami i pochodami czeka na jakieś wieści z frontu walki z EB II, a najlepiej na sama modyfikacje :P

nazgool
18-01-2014, 00:32
Widzę, że Moros ujawnia ściśle tajne materiały ;)))
Dobre wieści są takie, że wróciło do nas kilku naszych starogwardzistów, testy trwają w najlepsze, a w wyszukiwaniu i poprawianiu bugów pomaga nam sam Gigantus ;)

Co do jednostek, to bywa z tym różnie. Kiedy wchodziło m2tw były zupełnie inne komputery, o wiele słabsze i z tego co kojarzę to tekturki jednostek miały 512*512 chyba lub 1024*1024. My w tej chwili bawimy się na rozdzielczości 2048*2048. Do tego zupełnie nowe modele z większą ilością polygonów. Efekt jest taki jak widać ;) Ale mamy tez kilka starszych jednostek, które lekko odbiegają od tego co robimy teraz. W miarę możliwości staramy się te najbardziej rzucające się w oczy lekko poprawiać, ale nie jest to nasz priorytet w tej chwili.

nazgool
19-01-2014, 11:49
Partyjski katafrakta made by Tux
https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/23/niym.jpg

Baal-Melkart
20-01-2014, 17:25
Ładny, to późny katafrakta? Będą wersje z parapleuridia?

Uruk haj
20-01-2014, 20:17
Testy trwają,starzy członkowie ekipy wracają same dobre widomości :) .Pamiętam smutną wiadomość jakiś czas temu kiedy z ekipy odeszli Foot,Gustav i Tux,zerkając na twittera wydaje mi się że wrócili Tux i Gustav może za ich przykładem do ekipy dołączy wiecej ludzi by pomóc przy pracy nad modem.

nazgool
20-01-2014, 20:31
Tux aka Alin w ekipie jest cały czas z drobnymi przerwami ;). Ostatnio powrócił do nas Gustav oraz inni zasłużeni bojownicy pamiętający nawet czasy EB1 :)

Ball, to jest wczesny model. Mamy mało późnych modeli. Najwięcej ich jest u Celtów i Germanów

nazgool
26-01-2014, 22:56
Nowe twarze dla frakcji indyjskiej i germańskiej
[spoiler:2koutzs8]https://pbs.twimg.com/media/Be3NNVCCIAA05Iz.jpg:large
https://imagizer.imageshack.us/v2/1548x798q90/829/rlgy.jpg[/spoiler:2koutzs8]

EDIT: Kilka screenów poprawionych rydwanów należących do brytów. Zwróćcie uwagę na woźnicę ;)
http://forums.totalwar.org/vb/showthrea ... 2053576142 (http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?142126-EB2-Sneak-Peeks&p=2053576142&viewfull=1#post2053576142)

nazgool
30-01-2014, 08:42
Wypuściliśmy nowy mini-preview, żeby Wam się milej czekało na premierę moda ;)
http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?146760-Preview-The-Saka-Rauka&p=2053576978&viewfull=1#post2053576978

BTW. Wywiad przeprowadzony w TotalWarCast z jednym z naszych. Zaczyna się mniej więcej od 23.25
[youtube:1lx1ia1u]http://www.youtube.com/watch?v=E8vhFgJGXr4#t=1408[/youtube:1lx1ia1u]

nazgool
03-02-2014, 19:11
Panowie, szukamy kogoś kto mógłby nam pomóc w tworzeniu nowej strony www, a dokładnie w tworzeniu szaty graficznej dla tej strony. Chętne do współpracy osoby proszę o PW.

Poliorketes
24-02-2014, 17:43
Dawno nic nowego nie było więc wrzucę dwa screeny z mapy kampanii zamieszczone na Twitterze:
[spoiler:hukcz6o9]https://pbs.twimg.com/media/BhEBbSiCMAAi_fR.jpg[/spoiler:hukcz6o9]
[spoiler:hukcz6o9]https://pbs.twimg.com/media/BhEAXviCUAEy0ok.jpg[/spoiler:hukcz6o9]

nazgool
24-02-2014, 17:51
Już nie chciałem 5 z rzędu posta dawać, bo to prawie jak monolog wygląda ;) Dzięki za zamieszczenie. Swoją drogą widać na pierwszym screenie jak będą wyglądać modele fortów na mapie kampanii

Poliorketes
24-02-2014, 17:54
Dobrze, że Korynt przesunęliście bliżej Istmu, teraz żeby wyjść/wejść na Peloponez trzeba mieć w ręku Korynt, czyli tak jak było. Tylko nie podoba mi się, że Greczynki wygrywają ;)

arcyżużel
09-03-2014, 22:30
Jak tam walka na froncie pracy ?

Paweł-K
10-03-2014, 01:37
Właśnie :) Po klepie z nowym Romkiem nie możemy doczekać się premiery EB II. :mrgreen: Ale życzymy powodzenia, cierpliwości i wytrwałości sobie i twórcom modyfikacji. :)

Baal-Melkart
11-03-2014, 18:09
Ja jestem związany tajemnicą milczenia, ale może Nazgool mi wybaczy jeśli powiem, że mod jest grywalny a obecnie ekipa skupia się na usuwaniu CTD (których dużo i tak nie ma) oraz ostatnich szlifach - dodawaniu brakujących opisów, unit cards, modeli agentów itd, itp. Pracy zapewne mają jeszcze sporo, ale jak mówiłem - w EB II już w obecnym stanie gra się bardzo przyjemnie. Także jeszcze trochę cierpliwości :)

nazgool
11-03-2014, 18:33
Wybaczy ;)
Działamy i spinamy poślady żeby wypuścić jak najszybciej. Najwięcej świeżych informacji tego co się dzieje z modem można znaleźć na naszym profilu na twitterze https://twitter.com/EBTeam

Paweł-K
11-03-2014, 18:49
Fajno :D Miało być "KLAPIE z nowym Romkiem" :oops:

piotrek_sid
15-03-2014, 22:53
To mój pierwszy wpis na forum dlatego poświęcam go dla projektu bliskiego memu sercu, z Total Warem jestem od początku nie grałem jedynie w Shoguna. W EB gram bez przerwy od momentu kiedy powstał jest to najlepsza gra w jaką grałem, a grałem w naprawdę dużą liczbę gier strategicznych. Jestem regularnie na twiterze i tu na forum i czekam z niecierpliwością na EB II. Niezwykle żałuję że nie mam zdolności informatycznych, bo bardzo bym chciał pomóc w realizacji.
Pozdro dla całej ekipy moderskiej i dla KLAssurbanipala, który już na studiach zaraził mnie modami ;)

nazgool
16-03-2014, 20:48
Witaj na forum. To budujące, że mamy takich oddanych i wieloletnich fanów. Mogę powiedzieć, że EBII jest już w dobrej formie, o wiele lepszej niż wersja 0.7 EB1. Ciągle zostało kilka rzeczy do zrobienia, ale mam nadzieję że się nie zawiedziecie ;)
Co do umiejętności to da się nauczyć tego i owego. Sam dwa lata temu nie miałem pojęcia o modelowaniu i teksturowaniu ;)

piotrek_sid
16-03-2014, 22:51
To tak jak ja teraz :P niestety nie mam do tego zdolności, ale do grania obiecuję bardzo się przyłożę :P

ezamel
21-03-2014, 13:35
Witam!
Ja także oczekuję EB II z wypiekami na twarzy od samego początku :) śledzę tweety i już nie mogę się doczekać. W pierwszego EB grałem jak nałogowiec i jeżeli dwójka będzie chociaż w połowie tak dobra jak jedynka, to mogę już teraz pożegnać się z życiem w realnym świecie.

Pewnie masa jest takich osób, którzy niespecjalnie się udzielają na forum, ale czekają na moda.
Życzę wytrwałości, bo grających z pewnością nie zabraknie! :)

kuba123x123
21-03-2014, 15:22
Znam bardzo dobrze to wasze 'mod wyjdzie, kiedy go zrobimy', ale powiedz Nazgool: przy tym tempie i dobrych wiatrach (jeśli nic niespodziewanego się nie stanie) możemy mówić o EB2 w tym roku, nie? ;)
Zawsze byliście przezorni i gdyby tak nie było, nie budowalibyście takiego napięcia... :)
W każdym razie kibicuje temu modowi z całych sił, powodzenia panowie w dalszej pracy!

Baal-Melkart
21-03-2014, 17:24
Ostateczna decyzja należy oczywiście do ekipy, ale na podstawie tego jak obecnie wygląda EB II przewiduję, że pierwsza wersja modyfikacji na pewno wyjdzie w tym roku :)

nazgool
21-03-2014, 17:33
Tak właśnie celujemy :). Teraz to tylko szlifujemy to i owo, bo większa część prac została już wykonana ;)

Lectre
23-03-2014, 11:56
Pewnie masa jest takich osób, którzy niespecjalnie się udzielają na forum, ale czekają na moda.
Życzę wytrwałości, bo grających z pewnością nie zabraknie! :)

Zdecydowanie podpisuję się pod tym. Pierwsza część EB to dla mnie najlepsze co można doświadczyć w Total War.
Czekam na II niecierpliwie i po wydaniu biorę ze 2 tygodnie urlopu :D

nazgool
24-03-2014, 06:20
Dzięki za wsparcie. A urlop na pewno się przyda, bo będzie co robić na mapie kampanii :)

Oficer swebów wykonany przez Tux'a.
[spoiler:2suu8dj2]https://pbs.twimg.com/media/BjbQOCgCYAAiz4X.jpg:large[/spoiler:2suu8dj2]

Wonsz
24-03-2014, 13:43
O chryste, toż to lepsze graficznie niż R2 :shock: .

Lwie Serce
24-03-2014, 15:34
Wspaniały! Coraz większa ochota nachodzi mnie na Medkową Europę Barbarorum :) Tak trzymajcie panowie, odwalacie kawał solidnej roboty.

nazgool
29-03-2014, 09:00
teraz coś z mojej piaskownicy ;)
[spoiler:3j7tv6c0]https://pbs.twimg.com/media/Bj4SdzZCYAAHDCM.png:large[/spoiler:3j7tv6c0]

Wonsz
29-03-2014, 11:14
CA chyba zabroni wam to wydać ,bo ich upokorzycie co jeszcze można było wycisnąć z silnika medka 2 :).

Lwie Serce
29-03-2014, 11:45
Jak zwykle, wykonanie na bardzo wysokim poziomie. Co to za wojownik? :)

nazgool
29-03-2014, 14:44
Wielkie dzięki chłopaki :)
Hastatus polibijski ;). Jedna z wersji tegoż.
Akurat ten ma hełm italski z trzema piórami. W sumie będą dwa ciała z blachami, jedno z bardziej rozbudowanym "kirysem" oraz jedno w lorica hamata ze skórzanymi elementami.
Hełmów będzie 6. Jeden Italski, dwa attyckie oraz trzy Montefortino

piotrek_sid
29-03-2014, 18:36
Właśnie ten hełm mnie zmylił ;) myślałem że to może jakiś etrusk ;)

nazgool
30-03-2014, 09:00
Tu masz etruska ;)
https://pbs.twimg.com/media/BZmALOYCIAAiPV2.png:large

Uruk haj
30-03-2014, 12:37
Świetny ten hastatus.Czy w pierwszej wersji moda będą wojska polibiańskie?

nazgool
30-03-2014, 13:26
Staram się jak mogę, aby zdążyć z robotą, ale życie czasami ma inne plany ;P. jeśli nie dam rady zrobić wszystkich modeli, to pewnie jakiś fix zrobimy lub coś w tym stylu i wrzucimy po premierze :)

piotrek_sid
31-03-2014, 20:15
Etrusk jak na życzenie ;) pewnie i tak jakieś uzupełnienia będą to nieuniknione

nazgool
01-04-2014, 07:06
Ostatnia wersja germańskiego oficera oprawcy ;)
[spoiler:2isaglw3]https://pbs.twimg.com/media/BkFlGjsCQAATlMQ.jpg[/spoiler:2isaglw3]

Wonsz
01-04-2014, 19:14
Prima aprillis? :roll: :lol:

nazgool
02-04-2014, 15:52
My zawsze robimy wszystko serio i w zgodzie ze źródłami, więc to też jest na serio ;).

piotrek_sid
02-04-2014, 21:58
Taki oprawca musiał byc przerażający dla swych pluszowych ofiar przemocy i gwałtu ;)

KLAssurbanipal
04-04-2014, 23:08
nazgool, prima aprilis trwa jeden dzień. Następnego dnia powinieneś sprostować żart a nie dalej wkręcać ludzi... ;)
My to wiemy, że to żart, ale dam sobie głowę uciąć że wielu mniej rozgarniętych graczy dało się nabrać. :twisted:

nazgool
10-04-2014, 12:51
Oj tam oj tam :) w końcu muszą się ogarnąć kiedyś :P :P
Z weiści z forntu, to mogę Wam powiedzieć, że Hastati prawie na ukończeniu, później katafrakta i znowu wojska polibijskie do końca :). Tak się przedstawia mój plan robót na najbliższe tygodnie

piotrek_sid
11-04-2014, 20:53
Myślę że w imieniu wszystkich obserwatorów forum wyrażam wielką żądzę ujrzenia tych zakończonych jednostek ;)

nazgool
12-04-2014, 07:04
Jak skończę całość, to coś tam pokażę :)

RockMiguel
24-04-2014, 21:00
To wina zdjęcia czy miasta mają syndrom "naleśnika"

arcyżużel
29-04-2014, 10:25
Jak idzie na froncie pracy? bo temat nieco zamarł

nazgool
04-05-2014, 21:03
Sorry chłopaki, ale praca, święta i wypad do Rzymu spowodowały, że jestem lekko w tyle :) jutro przysiądę i nadgonię tematy na naszym forum i dam Wam znać co i jak.

Poliorketes
17-05-2014, 23:09
http://imageshack.com/a/img32/7002/81in.gif
Całkiem ciekawy gif pokazujący zmiany na mapie w czasie około 36 tur. Niestety Macedonia dostaje strasznie bęcki, Epir na spółkę z Grekami dokonują jej rozbioru już na początku rozgrywki. Trochę się martwię o balans w grze, źle gdy frakcje szybko padają. Nie o taką Macedonię walczyłem! :nunu:

nazgool
18-05-2014, 10:15
Nie wyciągaj pochopnych wniosków ponieważ takich gifów powstało dziesiątki podczas ostatnich testów i prac nad balansem i AI ;). A od tego czasu doszło jeszcze wiele dodatkowych rzeczy do moda.

W oczekiwaniu na premierę polecam zapoznanie się z AAR z gry Rzymem. Dużo screenów więc można zobaczyć jak wygląda nowe UI, nowe ikony itp.

http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?147288-Re-Release-Subject-An-Europa-Barbarorum-II-AAR-Roma

Wonsz
18-05-2014, 13:37
Czy dobrze widzę tam nazgoolu plemiona słowiańskie? :D

K A M 2150
18-05-2014, 13:42
Gdzie Ty widzisz plemiona słowiańskie w tym okresie? ;P

Wonsz
18-05-2014, 15:00
Chodziło mi o plemiona żyjące w miejscu gdzie jest polska :).Fakt, nie istniały one w tym okresie ,mój błąd :P. Jednak jestem ciekawy jaka frakcja tam leży.

Poliorketes
18-05-2014, 15:16
To Lugiowie, lud z którego wywodzili się piękna Lidia i mocarny Ursus z "Quo vadis". Fajna ta rozgrywka Rzymem, piękne wykonane jednostki . Mam jednak dwie uwagi. Po pierwsze czemu Tarent ma drewniany mur, powinien mieć murowany, wszak Tarent był najpotężniejszym miastem na południu Italii. Po drugie widzę że zasięg ruchu armii będzie taki jak w EB1, na jednym ze screenów widać że droga z Kapui do Tarentu zajmuje aż dwie tury, w przeliczeniu na czas rzeczywisty to by było pół roku! No bez przesady, w pół roku to z Kapui można by do Marsylii dojść.

Arroyo
18-05-2014, 15:45
Prędzej tam żyły plemiona sarmackie. Słowianie przybyli dopiero w ok. V-VII wieku ;)

nazgool
22-05-2014, 17:18
Poliorketes (http://forum.totalwar.org.pl/member.php?4262-Poliorketes), wiem ale AI ma swoje prawa :). Poza tym potrzebujemy testerów więc dlatego z przyjemnością mogę ogłosić datę premiery EBII na sierpień tego roku :).
I będzie to open beta po to aby zebrqć jak najwięcej informacji od graczy i wiedzieć co musimy poprawiać itp.

sadam86
22-05-2014, 18:15
Hip hip hura:)

Poliorketes
22-05-2014, 20:39
Tak długo czekałem na wyjście moda, że teraz, gdy padła konkretna data, czuję się nieswojo. Ale radujmy się:champagne:

nazgool
24-05-2014, 06:38
Możemy jeszcze przedłużyć oczekiwanie jeśli chcesz ;) . A tak serio to chcemy go wypuścić. Potrzebujemy całego mnóstwa testerów mogących dać nam info co gdzi i jak należy poprawić. Własnymi siłami nie damy rady sprawdzić każdej pojedyńczej rzeczy którą w ostatnich miesiącach implementowaliśmy. Tak czy siak będziecie mieli co robić, ale ostrzegam, że to open beta, a nie skończony produkt. Tak na marginesie, ta nasza beta ma więcej skryptów i jest bardziej stabilna niż pierwsze wersje EB1.

Wonsz
24-05-2014, 22:16
Już się boję co do długości tur... o.O

nazgool
26-05-2014, 06:22
Nie powinno być źle.

Ok, widziałem już że zgłaszają się do nas ekipy z prośbą o pliki textowe do tłumaczenia. Jeśli jest chętna ekipa do tłumaczenia EB2, mogę załatwić te pliki. Potrzebuje tylko info czy ktoś podejmie się tego zadania.

Lwie Serce
26-05-2014, 21:37
Jak zbierze się parę osób, to dołączę do ekipy spolszczającej, tylko z co najmniej 4 by się przydały.

Poliorketes
28-05-2014, 09:10
To i ja w miarę możliwości pomogę w spolszczeniu :)

buger13
28-05-2014, 10:12
AVE!
Ja mogę użyczyć, to co zrobiłem pod EB I, jeśli uznacie to za przydatne.
Pozdrawiam

Baal-Melkart
28-05-2014, 17:49
Już się boję co do długości tur... o.O
Nic z tych rzeczy. Jak na razie tury rozgrywają się szybko.

Wonsz
28-05-2014, 18:23
Uspokoiłeś mnie, mam nadzieje, bo nie chcę przez godzinę kastrować skryptów.

nazgool
29-05-2014, 05:47
Nie siej paniki i defetyzmu ;)

A to nowe rydwany z kosami
http://www.imageupload.co.uk/images/2014/05/28/kingdoms_2014-05-29_00-14-51-07.jpg

Lwie Serce
29-05-2014, 13:14
Świetne! Aj będzie się kosiło oj będzie :D

Baal-Melkart
29-05-2014, 18:55
Dla zainteresowanych:
procesor mobilny: i5-2410m;
czas rozegrania 63-65 tury kampanii - od 20 do 40 s. Zapewne z czasem dojdzie jeszcze trochę skryptów, ale jak na razie wszytko działa szybko i to na laptopowym średniaku.

nazgool
04-06-2014, 17:08
No Panowie szlachta, mamy 3 chętnych więc potrzebujemy jeszcze dwóch :)

Wonsz
04-06-2014, 17:13
Do czego? Do testowania? Jak tak to się piszę! :)

arcyżużel
04-06-2014, 17:39
kazdy sie wpycha, to i ja na trzeciego :P

misiek1205
04-06-2014, 18:00
I ja jak się zmieszczę :P

Poliorketes
04-06-2014, 18:35
Ilu chętnych, tylko tu chodzi o robienie spolszczenia, a nie o testowanie moda :P

marengo
04-06-2014, 20:26
Ilu chętnych, tylko tu chodzi o robienie spolszczenia, a nie o testowanie moda :P

http://s4.postimg.org/3xykwsrdn/laughing_kelso_o.gif

nazgool
05-06-2014, 06:04
Zgadza się, robimy spolszczenie a nie testujemy moda :). Testować będziemy w sierpniu - wszyscy razem.

arcyżużel
07-06-2014, 20:15
łe oszukują :P

Wonsz
07-06-2014, 20:46
Smutek i żal :(. No nic, już myślałem, że będzie tak pięknie... ;)

Lwie Serce
07-06-2014, 20:49
Garnąć się do drużyny spolszczającej panowie! Im więcej nas będzie, tym szybciej ukończymy i będziemy mogli się cieszyć modem w naszym rodzimym języku!

nazgool
16-06-2014, 06:08
Kilka nowych screenów.
Mój hastatus. Pierwsza polibijska jednostka skończona.
https://pbs.twimg.com/media/BqMtSggIUAA6FaT.png

Germanie Tux'a
https://pbs.twimg.com/media/Bp91UQRCcAAIxZY.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/BqILlWxCAAEf4HF.jpg:large

Wonsz
16-06-2014, 08:18
O Jezus, to się równa nawet z średnimi detalami Rome'a 2!

nazgool
18-06-2014, 16:12
;) wyciskamy ile się da z tego silnika :)

Kilka nowych ikonek frakcji "barbarzynskich". greckie i rzymskie są już całkowicie zmienione.
https://pbs.twimg.com/media/BqUTr_kIYAAPZZH.jpg

buger13
19-06-2014, 15:31
A jak tam kompletowanie ekipy spolszczającej. Ruszyliście, czy skończyło się na pomyśle??

arcyżużel
24-06-2014, 23:39
Jak tam idzie na froncie pracy ?:P

nazgool
25-06-2014, 06:10
Kończymy, szlifujemy nadganiamy, ogólnie to upiększamy . premiera zbliża się wielkimi krokami więc na wszystkich frontach trwa gorączkowa praca, aby uzupełnić braki i poprawić to i owo. Ja w tej chwili skupiam się na brakujących agentach (ponad 80% jest już skończonych) i brakujących kartach jednostek.

buger13
25-06-2014, 09:08
AVE, Przyjacielu.
Jak znajdziesz chwilkę czasu podeślij proszę pliki do spolszczenia, to może uda się coś wyskrobać jeszcze przed premierą moda.
Pozdrawiam

nazgool
26-06-2014, 09:19
Jasna sprawa. Mam teraz lekki kocioł z pracą, ale postaram się do tego usiąść jakoś w weekend. Z plikami tekstowymi w Eb2 jest taka sprawa, że w dużej mierze ich nie ma ;). Chłopaki jakiś czas temu bawili się w to i owo i większość plików jest konwertowana do formatu xml. Nie pytajcie mnie po co i dlaczego, bo nie wiem :P. Jednym z powodów była możliwość używania rożnych czcionek nie tylko tych zdefiniowanych przez silnik , jak na przykład alfabet grecki itp. Plus kilka innych powodów związanych z silnikiem, czytaniem plików itp. Do tłumaczenia będzie potrzeby prawdopodobnie konwerter z pliku tekstowego na plik xml i tutaj muszę zorientować się w temacie. Coś ostatnio przewijał się temat tłumaczeń (jakaś ekipa francuska wystąpiła do nas z prośbą o te pliki) ale nie wiem na jakim etapie się to zatrzymało. Dam znać co i jak jak tylko się zorientuję.

nazgool
29-06-2014, 13:57
Sporo nowego materiału dla spragnionych EBII. 10 minutowa bitwa nad nilem. mały preview Pergamonu film (ok minuty) plus kilka screenów. Trochę renderów najnowszej elitatrnej germańskiej jednostki Alina i roster Lugiów.
Miłego oglądania :)
http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?142126-EB2-Sneak-Peeks&p=2053600390&viewfull=1#post2053600390

Do zespołu spolszczającego: niedługo będę miał te pliki. Podejrzewam, że na początku przyszłego tygodnia będziemy mogli zacząć działać :)

arcyżużel
29-06-2014, 14:40
Coś mi się wydaje ze będę musiał poszukać tego moda na 4 gb ramu :P

Tomiles
29-06-2014, 20:19
Aż się łezka w oku kręci jak się pomyśli że trzeba jeszcze tyle czekać.:(

Araven
01-07-2014, 14:46
Robi wrażenie, a screeny roślinności piękne, po prostu.

Paweł-K
01-07-2014, 15:10
Po prostu AMAZING !! :drunk: Dlaczego jeszcze nie piszecie podań o pracę w Creative Assembly chłopaki !?!! ;D

nazgool
01-07-2014, 19:22
Dzięki chłopaki :)
hehe, my to robimy z miłości dla naszych fanów a nie dla profitów ;). Mamy kilku gości pracujących przy produkcji gier, ale większość z nas to amatorzy nie związani z branżą.

nazgool
03-07-2014, 08:50
Mam już pliki do tłumaczenia i tutorial jak się z nimi obchodzić. Staramy się zorganizować jakieś miejsce gdzie moglibyśmy w spokoju zabrać się za pracę.

buger13
03-07-2014, 11:21
Ave, przyjacielu.
Można założyć nowy temat w dziele projekty polonizacyjne.
Tam umieścił byś pliki i tutorial, każdy chętny mógł by je pobrać, a następnie indywidualnie wrzucać to co zrobił.
Wtedy, to co zrobili by również inni, jedna osoba mogła by spokojnie poskładać w całość.
Pozdrawiam

nazgool
03-07-2014, 20:56
Drużyna A ;)
https://pbs.twimg.com/media/BrnFaI6IUAEFJ2p.jpg:large

Poliorketes
03-07-2014, 21:21
Tradycyjnie hejt na kramarzy z Saby :P

Poliorketes
04-07-2014, 19:51
A propos drużyny, czy ekipa spolszczająca zagląda do swoich skrzynek odbiorczych? :)

nazgool
05-07-2014, 08:34
Chyba nie zaglądają, a powinni ;)

EDIT:
nowe animacje rzucania oszczepem przed szarżą
https://www.youtube.com/watch?v=NHIyn0yneuE

Trochę ciekawych nowych screenów
http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?142126-EB2-Sneak-Peeks&p=2053601167&viewfull=1#post2053601167

Wonsz
07-07-2014, 16:30
To nie EB2! To R2! Jezu Chryste, toż to poezja o.O.

Tomiles
07-07-2014, 18:21
Najbardziej podoba mi się możliwość walki w formacji falangi na murze :D
http://forums.totalwar.org/vb/attachment.php?attachmentid=13497&d=1404276042

Dezallus
08-07-2014, 14:34
Parę pytań:
-Czy będą reformy wojskowe w Rzymie?
-Czy sierpień to stały termin czy może zdarzyć się, że mod wydany będzie wcześniej albo czy możliwe są opóźnienia?
-Czy rzymskie kohorty będą mogły tworzyć formację żółwia? Podobno silnik medievala uniemożliwia zrobienie tej formacji (tak przynajmniej dowiedziałem się w wątku moda De Bello Mundi)
-Czy urozmaicono w jakiś sposób pole bitwy pod względem wyglądu terenu i roślinności (jak w Roma Surrectum)?
-Czy zrównoważono jakoś zachowanie AI, czy po kilkudziesięciu turach będziemy mieli przedziwne egzotyczne imperia na mapie kampanii z gigantyczną armią?

nazgool
08-07-2014, 14:46
Kilka odpowiedzi ;)
Ad.1 Będą ale w pierwszym wypuście będą to tylko reformy polibijskie. Z jednostek polibijskich jest w tej chwili tylko hastati zrobione, może zdążę z principes a reszta będzie placeholderami do czasu wydania łatki.
Ad.2 Stały termin. Wcześniej raczej nie wypuścimy, a jeśli chodzi o opóźnienia to tylko w sytuacji gdy pojawi się taki bug że nie da rady rozgrywać kampanii ani bitew. Między innymi taki bug był przyczyna dla której nie wydaliśmy moda na wiosnę, chociaż mieliśmy taki zamiar. Nie ma jednak tego złego co by nie wyszło na dobre bo w międzyczasie udało nam się skończyć kilkaset nowych ikon, dodać nowe skrypty i nową roślinność.
AD.3 Wszystko jest możliwe tylko co z tego, jak AI jest tak głupie że nie będzie wiedzieć co ma z tym zrobić. Stworzenie animacji to nie problem, mamy od tego speca, gorzej z implementacją na silniku gry. Reasumując nie będzie żółwia.
AD.4 Kilka postów wyżej jest o tym mowa i są linki do tematów na totalwar.org na których umieszczono ciekawe screeny.

Poliorketes
08-07-2014, 20:38
Dobra, zanim zaczną się mundialowe emocje, może ktoś mi powie czemu jak wchodzę na EB Sneak Peeks, to mój avast dostaje szału?

arcyżużel
08-07-2014, 21:39
bo avast to tak naprawdę wirus :P

nazgool
09-07-2014, 05:53
hmmm, ja nie mam z tym problemu, a też mam avasta. Zobacz może na TWC. tam też jest ten temat założony i aktualizowany.

arcyżużel
09-07-2014, 11:26
Jak jesteśmy już tak blisko objawienia się moda, mógłbyś zdradzić jednak czy ten sierpień nadal jest aktualny, a jeśli tak to czy to bedzie wczesny sierpień czy koniec miecha ?:P

nazgool
10-07-2014, 05:52
Sierpień jest aktualny. Nie zdarzyło się do tej pory nic co mogłoby nam pokrzyżować plany. Czy będzie to początek, środek czy koniec sierpnia to jeszcze nie wiemy. Mamy swoje terminy których staramy się trzymać, jak będę wiedział coś więcej to dam znać ;)


Armeński dyplomata
https://pbs.twimg.com/media/BsIKMPTCAAMA8_V.png:large

Germański bodyguard
https://pbs.twimg.com/media/BsDWJc0IUAErOEb.jpg:large

nazgool
11-07-2014, 17:27
Nowe logo autorstwa naszego rodaka Florianusa.
https://pbs.twimg.com/media/BsRmMf7IUAAihXy.jpg:large

Dezallus
12-07-2014, 14:24
Kilka odpowiedzi ;)
Ad.1 Będą ale w pierwszym wypuście będą to tylko reformy polibijskie. Z jednostek polibijskich jest w tej chwili tylko hastati zrobione, może zdążę z principes a reszta będzie placeholderami do czasu wydania łatki.

No przyznam, że trochę mnie to zdziwiło, bo jak myślę wiele osób czeka na premierę by zagrać sobie Rzymem i stworzyć/odtworzyć wielkie imperium, a tymczasem będą zdziwieni, dlaczego w modzie nie ma tych najsłynniejszych rzymskich jednostek z późniejszych reform. Nie zdziwcie się jak wielu graczy po premierze zrobi wam najazd na forum z pytaniem: 'Gdzie nasze kohorty?' Pewnie wiele osób, które czekają na moda nawet nie czytają tego wątku i mogą nie wiedzieć, że będą narazie tylko reformy polibijskie.

Ja tam chętnie bym sobie zagrał tymi egzotycznymi frakcjami, więc mnie to wcale póki co nie rusza, no ale zdziwiony jestem. Miejmy nadzieję, że szybko będziecie aktualizować moda. :D

nazgool
12-07-2014, 19:24
Trudno, jakoś przeżyjemy ten zawód mniej zorientowanych fanów. Większość naszych wiernych fanów wie o tym. Mało tego, gdy wypuściliśmy info o premierze, zaznaczyliśmy że je to beta a nie pełna wersja. Zrobienie jednego modelu z teksturami od podstaw zajmuje około 100-120 godzin. jeśli chodzi o jednostki to w tej chwili robią je dwie osoby. Alin i ja i nikt więcej, a ja się nie rozdwoję niestety chociaż bym chciał. Liczymy na to że premiera przyciągnie do nas kilku utalentowanych ludzi i uda nam się podgonić w niektórych obszarach. Aktualizacje też są planowane, ale do tego wszystkiego trzeba ludzi.

polski_wojownik
13-07-2014, 12:23
Będzie frakcja traków, samnitów i ilirów ?

Poliorketes
13-07-2014, 13:03
Nie, w pierwszym wydaniu nie będzie tych nacji. W kolejnych odsłonach na pewno dołączą jeszcze dwie frakcje (a może gdy znikną ograniczenia modowania będzie więcej?), ale na razie notowania tych ludów z tego co się orientuję stoją dość nisko, więc raczej do 30 się nie załapią.


Poza ograniczeniami silnika dochodzi też kwestia historyczności. W 272 roku p.n.e w którym zaczyna się akcja moda, Samnici byli już podbici przez Rzym, zaś Trakowie zostali podporządkowani Celtom, którzy najechali Bałkany w 279 roku p.n.e i utworzyli na ziemiach trackich państwo zwane królestwem Tylis.

arcyżużel
13-07-2014, 13:08
a idzie w ogóle obejść te głupie ograniczenie 30 frakcji ?

McAbra
13-07-2014, 13:12
a idzie w ogóle obejść te głupie ograniczenie 30 frakcji ?

http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?9967-MODY-Prze%C5%82om-w-modowaniu-Rome-i-Medieval-II

Poliorketes
13-07-2014, 13:13
Podobno jest duża szansa żeby złamać limity na liczbę frakcji, prowincji i jednostek. Poczytaj posty marengo w tym wątku:http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?9926-Limity-Modowania

nazgool
13-07-2014, 19:00
Nowy sneak-peek
http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?142126-EB2-Sneak-Peeks&p=2053602772&viewfull=1#post2053602772

nazgool
19-07-2014, 18:50
Highland battle map - całkowicie nowe drzewa, tekstura ziemi i nieba ;)
223

nazgool
30-07-2014, 05:56
Nowe drzewa i inne roślinki na mapie bitewnej.

https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=aSqHjxe1mfk

Araven
30-07-2014, 09:26
Świetna robota. To dalej czekam na EB II, nie instaluję ponownie Rome II.

arcyżużel
30-07-2014, 13:06
Sierpień się zbliża, jak wyglądają walka z terminem? Czy jesteście już na finiszu, czy poczekamy jeszcze ze dwa tygodnie ? :P

nazgool
30-07-2014, 17:47
Nie instaluj :)

Będzie w sierpniu, ale na pewno nie na początku. Walka z terminami trwa w dalszym ciągu, ale to już ostatnie szlify są i dodatki. Nie znamy jeszcze daty ostatecznej, ale na pewno o niej poinformujemy. I polecam zajrzeć na twittera, bo publikujemy codziennie screeny jednostek i to w dużej mierze takich, których wcześniej nie pokazywaliśmy :)

EDIT:
"W stepie szerokim, którego okiem nawet sokolim nie zmierzysz...."
http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?142112-EB2-Dev-Blog&p=2053605689&viewfull=1#post2053605689

Wonsz
01-08-2014, 14:36
Czy po skończeniu tworzenia EB II wzięlibyście się za okres renesansowy? Byłoby wspaniale. Już widzę te zaciężne hufce rycerskie okładające się po blachach :D.

Marat
01-08-2014, 16:20
Bezsensowne pytanie... oczywiście, że się nie wezmą.

marengo
01-08-2014, 16:46
Czy po skończeniu tworzenia EB II wzięlibyście się za okres renesansowy? Byłoby wspaniale. Już widzę te zaciężne hufce rycerskie okładające się po blachach :D.

Mogę polecić prawie nowy mod dotyczący Wojen włoskich o którym u nas jest cicho (pewnie dlatego, że to niemiecka robota;)). Został wydany na TWC jesienią zeszłego roku i wkrótce pojawi się jego odsłona z nr 4. Tu masz temat:

http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?2015-The-Italian-Wars

arcyżużel
08-08-2014, 15:02
Drodzy Marengo i koledzy. Ja tak trochę i innej beczki i z okazji, że mamy ważny rok w którym wypada dużo okrągłych rocznic więc wybaczcie. Cieszę się, że Wy także pamiętacie o Warszawskich Dzieciach. Szkoda, że nie ma na rynku liczących się dobrych gier właśnie o Powstaniu Warszawskim, podobnie się dziwię, że z okazji minionych 100 lat od wybuchu Wielkiej Wojny twórcy gier nie przygotowali jeszcze żadnego dobrego RTS-a traktującego o tym strasznym konflikcie. To jest tym bardziej niezrozumiałe, że II WŚ jest wyeksploatowana w grach strategicznych. Ja wiem, że są mody do Napoleona lub Company of Heroes o I WŚ a twórcy z wielkich koncernów gier powinni chować głowy w piasek ze wstydu przed takimi modyfikatorami. COH bardzo lubię też, w II nie grałem jeszcze, ale wiem, że o naszych dzielnych żołnierzach tam nie zapomniano :) A kacapy niech sobie bojkotują tą grę.
meh temat ci się nie pomylił?
BTW jak idzie nazgoolu na froncie pracy ?:P

Paweł-K
08-08-2014, 15:22
A gdzie mogę o tym pisać ?

Wonsz
08-08-2014, 15:31
Na pewno nie w dziale o modyfikacji traktującej o starożytności... ;)

Tomiles
08-08-2014, 20:41
Warto teraz odwiedzać twittera, naprawdę dużo dodają i przynajmniej można oczy nacieszyć :D poza tym ćwierkają tam że już zrobione są wszystkie jednostki jakie będą w pierwszym wydaniu co oznacza że niedługo a raczej bardzo niedługo możemy spodziewać wydania moda :champagne::D:champagne:

nazgool
09-08-2014, 05:30
Praca idzie pełną parą Panowie. To już naprawdę ostatnie szlify i uzupełnienia małych braków tu i tam (jakieś brakujące karty, jakieś opisy prowincji są jeszcze dodawane chociaż mała część rzeczy będzie placeholderami ). Więcej nie mogę zdradzić :P

Tomiles dobrze Wam radzi :). Staramy się codziennie wrzucać coś nowego na twittera aby uprzyjemnić czas oczekiwania na premierę.

rzymianin
12-08-2014, 17:22
Czyżby EB2 miał wyjść 22 sierpnia > http://www.moddb.com/mods/europa-barbarorum-2 ?

RockMiguel
12-08-2014, 18:27
Jeżeli tak to Grałbym ^^

nazgool
12-08-2014, 19:53
Może tak, a może nie :P może wyjdzie wcześniej, a może trochę później. Któż to wie? :D To może być "morosian" information ;)

nazgool
13-08-2014, 15:36
Kilka minut z kampanii Rzymu

https://www.youtube.com/watch?v=S2vuJrECi3o

rzymianin
13-08-2014, 15:48
Heh, modeli jednostek mogą pozazdrościć sami twórcy Rome 2.

Ciekawi mnie jak się ma kwestia wydajności ? Dużo wyższe niż czysty medek ?

BlackWood
14-08-2014, 15:36
Witam!
Mogę śmiało napisać i to jest k... modyfikacja!!
Jako stary fan jeszcze części pierwszej, czekam na waszą pracę.Materiał który wypuszczacie na światło dzienne, cieszy mnie niezmiernie.Na pohybel CA.

Pozdrawiam!

Kołodziejczyk
14-08-2014, 21:34
Witam.
Przyznam że czekam i dopinguje twórców moda od 2009.Po tym co ostatnio pokazujecie jestem zachwycony tym co zostało zrobione:)
Z okazji zbliżającej się premiery EB2 postanowiłem się zarejestrować aby mieć jak najlepszy wgląd w tą modyfikacje. Życzę twórcom jak najwięcej wytrwałości w pracy.

nazgool
15-08-2014, 11:32
Dzięki chłopaki, wiele to dla nas znaczy. Po tych wszystkich latach wzlotów i upadków bardzo się cieszymy że jesteśmy już na ostatniej prostej i że wzbudzamy takie zainteresowanie społeczności total warowej. Pamiętajcie także, że nie jest to skończona wersja moda. to co prezentujemy to beta i mamy przed sobą jeszcze sporo do zrobienia. część rzeczy to placeholdery, ale było to na pewnym etapie nieuniknione z powodu braku ludzi do pracy. Mogę Wam powiedzieć, że jest to o wiele lepsze niż EbI w wersji 0.7x więc będziecie mieli kupę radochy grając w ta grę, no i liczymy na to że część z Was będzie chciała zasilić nasze szeregi, aby dalej pracować nad modyfikacją :) Do tego (może będę nieskromny) ale cała grafika tego moda powinna zrobić na Was sporo wrażenie. Zmieniliśmy całe mnóstwo tekstur i modeli na mapie strategicznej i taktycznej przez co ta gra nabrała zupełnie nowego bardziej atrakcyjnego wyglądu.

@Kołodziejczyk Witaj na forum :)

Radzę również sprawdzać twittera i nasz profil na FB
https://www.facebook.com/europabarbarorum2?fref=ts

Zachęcam do polubienia.

arcyżużel
15-08-2014, 14:10
Lelum polelum dawać moda a nie tam :P

Marat
23-08-2014, 02:55
To jak, dziś premiera?

nazgool
23-08-2014, 07:46
mamy pewien mały problem z instalatorem po ostatnich ruchach CA w związku ze spatchowaniem M2tw w wersji steam. Myślę jednak że powinniście zachować czujność ;)

misiek1205
23-08-2014, 10:00
To pytanie pewnie się już kiedyś pojawiło, ile będzie ważyć instalka i mod po zainstalowaniu ?

rzymianin
23-08-2014, 11:36
Dużo - instalka ok. 3GB po rozpakowaniu 9GB a to przecież jeszcze nie całość.

T&D TWC
23-08-2014, 11:37
Myślę, że jak inne mody gdzieś do 10GB.

Dagorad
23-08-2014, 22:41
mamy pewien mały problem z instalatorem po ostatnich ruchach CA w związku ze spatchowaniem M2tw w wersji steam. Myślę jednak że powinniście zachować czujność ;)

Można wiedzieć czemu właściwie mod nie zostanie wydany póki co tylko w wersji nonsteam? Chodzi tylko o to żeby wszyscy dostali równocześnie? W końcu to jednak beta, a nie zdziwię się jeżeli się okaże że zaraz będzie problem z wersją normalną a na steam będzie chodził. Kingdoms 1.5 to jednak już swoje lata ma, a i instalowanie gry do tego patha jakoś szybkie nie jest. Szczerze powiem że wolałbym tak czy siak dostać wersję nonsteam, nawet jeżeli obie miałyby wyjść równocześnie. Zabawa CA z pathowaniem starych gier na steam nie interesuje mnie ;) i z przezorności wolałbym nie mieć z tym nic wspólnego. Dziwi mnie więc trochę to usilne próbowanie stworzenia jednej instalki.

arcyżużel
23-08-2014, 22:44
własnie im szybciej wydacie tym szybciej ludzie wyłapią błędy i będziecie mogli je połatać :P

nazgool
24-08-2014, 09:46
Chłopaki, taka jest polityka zespołu i tyle w temacie :) U nas panuje demokracja i większość decyduje co i jak. Instalka jest jedna i ma działać dla steam i nosteam. I działała normalnie na dwóch wersjach i z tego co wiem będzie działać normalnie na dwóch wersjach ;)
A ta beta jest bardziej stabilna niż wersje 0.7 EB1. Do tego była testowana w miarę naszych możliwości i to w większości na kingdoms wiec tu raczej nie będzie dużych problemów. Ja na przykład testuję teraz kampanię Lugiami i po 50 turach nie miałem żadnego CTD. Inni dojechali do 100-120 tur bez CTD. Oczywiście nasza grupa jest mała i jak mod pójdzie w świat do tysięcy osób z różnym sprzętem to mogą wyjść inne kwiatki, ale tego nie da rady przewidzieć tylko reagować na pojawiające się problemy.
W każdym razie chłopaki trochę cierpliwości. Ja wiem, że po 7 latach oczekiwania chcielibyście w to pograć, i uwierzcie że my końcu wypuścić nasze dziecko na świat, ale nie odwalimy popeliny z użytkownikami steam, bo to byłoby nieprofesjonalne z naszej strony.

sadam86
24-08-2014, 10:01
Wg mnie nie ma się co spieszyć lepiej dopracować i dopieścić niż wysłuchiwać narzekań, a jeszcze trochę damy radę poczekać:)

Poliorketes
24-08-2014, 11:01
Dobrze prawi nazgool, trzeba działać profesjonalnie. Ale faktycznie najgorsze jest takie czekanie, kiedy wiesz, że już zaraz, za moment będzie można instalować, a tu jednak nie. Wykończycie mnie nerwowo :p
Dobrze, że mam pliki EB2 do tłumaczenia, to mam czym zabić czas. Skoro jesteśmy przy tłumaczeniu, to zachęcam do przyłączenia się do grupy spolszczającej. Przypominam też obecnym członkom ekipy, żeby pomału nadsyłali pliki, ktore już zrobili. Ja dodałem około 300 nowych cytatów ponad to co zrobiła ekipa EB, teraz dopracowuję opisy frakcji.

Wonsz
24-08-2014, 11:09
Moim zdaniem, powinni wam za to płacić, Nazgool ;). Ileż osób kupi medievala 2 tylko po to, by zagrać w EB2?

rzymianin
25-08-2014, 11:58
Pojawiła się lista "znanych błędów lub ograniczeń silnika" > http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?663686-These-are-NOT-bugs-%28please-don-t-report-them%29

Do tego powinni też dopisać brak Testudo formation.

W sumie najbardziej przeszkadzać będzie to:


4) Roman city E-W gates can't be entered. This is a bug we hope to fix, but for now, it is what it is. Don't report it. We know.

A to prawdopodobnie submody będą zmieniać w pierwszej kolejności:


10) My faction doesn't have a Family Button. By design. For historical reasons, the M2TW "teutonic system" is used by several EB2 factions (mostly barbarians): Aedui, Arverni, Arevaci, Boii, Lugia, Lusotannan, Pritanoi, Sweboz, and Koinon Hellenon. If you must have families, there are 19 other factions to choose from. Given the reaction to lack of families in R2TW, this will probably prove controversial - that's fine, discuss it elsewhere (NOT in this thread). And don't report it as a "bug".

arcyżużel
25-08-2014, 12:09
lud jest oburzon!

nazgool
25-08-2014, 12:40
Bez sensu jest zmieniać ten system z rodziną, bo cały pic w tym, że w tych nacjach Wodzem zostawał najlepszy wojownik a nie jakiś pociotek z linii babci wujka kuzyna ;).
Bramy miasta zostaną pewnie naprawione, ale w tej chwili nie ma na to czasu i nie będziemy opóźniać premiery moda. Swoją drogą nie ma zbyt wielu speców od miast pod m2tw.

@arcyżużel na co lud jest oburzon? ;)

arcyżużel
25-08-2014, 12:55
bo obiecywali sierpień i lipa :P !

nazgool
25-08-2014, 13:07
Nie zaczynajcie przynajmniej tutaj tego jęcząco-roszczeniowego tematu. Proszę Was. Wystarczy że muszę czytać taki syf na TWC.
BTW. Miał być sierpień i będzie sierpień.

Dezallus
25-08-2014, 13:07
Nazgool, taka sprawa,

W momencie premiery wrzućcie moda na dobre serwery pobierania, gdyż prawdopodobnie (mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu :) ) jednocześnie wiele osób będzie chciało to pobrać, a przecież mogą być duże obciążenia.
Nie wszyscy twórcy modów zwracają na to uwagę. :D

arcyżużel
25-08-2014, 13:10
Nie zaczynajcie przynajmniej tutaj tego jęcząco-roszczeniowego tematu. Proszę Was. Wystarczy że muszę czytać taki syf na TWC.
BTW. Miał być sierpień i będzie sierpień.
A widzisz trzeba było nie poddawać konkretnego terminu, albo podać np grudzień i wydać we wrześniu :P

Lwie Serce
25-08-2014, 13:15
Jeszcze raz zobaczę posty, w których ktoś jęczy, buczy, narzeka, że team EB ze swoim powodów jeszcze nie wydał moda to takie posty wylecą a odpowiedni użytkownik zostanie nagrodzony za spam. Fajnie?

Trzymam za Was kciuki chłopaki, nie spieszcie się i nie patrzcie na tych co narzekają. Liczy się dopracowanie a nie to czy wydacie moda kilka dni wcześniej czy później. Przy okazji... u mnie robota ze spolszczeniem wolno idzie bo mam mnóstwo innej roboty na forum (poprawienie pierwszych stron tematów z modami itp) ale postaram się sprężyć.

nazgool
25-08-2014, 13:27
@Dezallus (http://forum.totalwar.org.pl/member.php?9208-Dezallus) spokojna głowa. Będzie kilka alternatywnych sposobów pobierania więc nie powinno nic złego się dziać.

@Lwie Serce, dzięki.
Spoko, trzeba najpierw robić swoje (coś o tym wiem :P) , a jak mod wyjdzie to i większa ochota do tłumaczenia się znajdzie, bo będzie można od razu zobaczyć w grze owoce swojej pracy i może więcej osób do ekipy spolszczającej się zapisze :).

rzymianin
25-08-2014, 15:54
A w kwestii tego spolszczenia - uda się wykorzystać to co chłopaki zrobili w pierwszej części EB ? Tam jest całkiem sporo przetłumaczonych jednostek i budynków.

Lwie Serce
25-08-2014, 16:01
Oczywiście i tak też czynimy ;)

nazgool
25-08-2014, 17:55
No to przerąbane na całej linii ....

Wonsz
25-08-2014, 18:01
Hm? O co chodzi?

nazgool
25-08-2014, 18:03
Po 7 latach z dumą mogę Wam przedstawić nasze dzieło :)

http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?147889-Europa-Barbarorum-2-0-released%21

A przerąbaną na całej linii bo czeka Was ciężka noc :D

Do dzieła Panowie Szlachta. Ściągać i instalować :D

A tak przy okazji zapraszam na naszą nową stronę http://www.europabarbarorum.com/. Stronę wykonał wudang_clown :)

sadam86
25-08-2014, 18:17
Niech minie pierwszy nalot na serwery z modem to pobiorę, teraz wyskoczyło mi 13 godzin to chwilowo odpuszczę:)

nazgool
25-08-2014, 18:18
torrent? :)

Artem.pl
25-08-2014, 18:23
Ja mam 2 godzinki, więc jeszcze dzisiaj przetestuję Wasze dzieło. Poza tym szacunek za lata wyrzeczeń i ciężkiej pracy, żeby doprowadzić do premiery moda :clap:

preussen6
25-08-2014, 18:24
Kocham was za moda !

August II Rex
25-08-2014, 18:25
Nareszcie doczekaliśmy się :D już pobieram czeka mnie świetna zabawa. Gratuluję twórcą i dziękuję za wkład pracy, poświęcenie lat na stworzenie tej modyfikacji. Świetna robota panowie.

sadam86
25-08-2014, 18:26
Tak torrent, ale teraz z serwera ORG tylko 6 więc poczekam i o śnie już mogę zapomnieć:)

Grogmir
25-08-2014, 18:40
Pobiera się, niby nie mam czasu grać, ale przecież to EB II. ;)

Poliorketes
25-08-2014, 18:40
Bogowie nieśmiertelni sobie okrutnie ze mnie kpią! Akurat teraz padł mi komputer, a na laptopie mi nie pójdzie. #gniew, #żal, #nienawiść! To chociaż niech ktoś nakręci jakiś filmik, jak już zainstaluje moda, to przynajmniej sobie popatrzę. A do końca tygodnia powinienem naprawić stacjonarkę i podbiję całe oikumene.

arcyżużel
25-08-2014, 18:50
i serwy padły

Arroyo
25-08-2014, 19:01
Ja mam aż 7h pobierania - co dziwne swoją drogą przy moim szybkim necie 54mb/s :P

Lwie Serce
25-08-2014, 19:07
Gratulacje ;) Ja zagram dopiero jak sobie Medka kupię z powrotem (ehhh że też musiałem zgubić).

Kołodziejczyk
25-08-2014, 19:42
Doczekaliśmy się, na pewno opłacało się tyle czekać.Pragnę serdecznie podziękować całej ekipie moda a szczególnie nazgoolowi który nieprzerwanie dodawał otuchy i informował o postępach prac nad modem :ok: naprawdę wielki szacunek. Życzę wszystkim miłego i ekscytującego grania:)

Dezallus
25-08-2014, 19:52
U mnie przy pobieraniu torrentem szacuje się na 30 minut, ale zainstaluję później bo akurat muszę zejść sprzed komputera xD

rzymianin
25-08-2014, 20:08
Jaka frekwencja. Na samym torrencie w tej chwili 500 peerów a przecież wielu ściąga też z FTPa... to był chyba najbardziej wyczekiwany mod z serii Total War :)

nazgool
25-08-2014, 20:31
Wielkie dzięki Panowie. Mamy nadzieję, że modyfikacja spełni Wasze oczekiwania i przyjemnie spędzicie przy niej czas :).

Swoją drogą, ktoś już ściągnął i zainstalował ?

PS. Wielka prośba do Administracji o przeniesienie tematu do działu "mody ukończone" :). Po 7 latach pora na awans i przeniesienie :P

Araven
25-08-2014, 20:35
Gratuluję ukończenia moda. Jest szansa, że będzie do pobrania nie tylko z torrentów?

nazgool
25-08-2014, 20:38
Dzieki. Mamy kilka różnych źródeł. W pierwszym poście na samym dole, ale w tej chwili przezywamy oblężenie więc może być różnie :P
http://forums.totalwar.org/vb/showthread.php?147889-Europa-Barbarorum-2-0-released%21

eleven
25-08-2014, 20:44
Gratulacje za wytrwałość i wydanie moda dla fanów. Szkoda, że nie udała się podobna sztuka twórcom Dominium of the Sword.

Pozdrawiam

Rhaegrim
25-08-2014, 20:45
Wreszcie!!Tyle lat czekania,nareszcie ta upragniona chwila.Za godzinkę będzie.
Pora wyjąć ze schowka energetyki,zasłonić okna,wyłączyć komórkę.
Teraz tylko ja i EBII.
Składam hołd twórcom tego arcydzieła.Życzę wszystkim milej gry.

LEGION
25-08-2014, 20:52
Jakiś link do torrenta? Bo ten z TWCenter nie działa. A u nas na TWorg.pl nie mogę znaleźć.

rzymianin
25-08-2014, 20:54
torrent (magnet:?xt=urn:btih:314AC7C463664001F1A27E743F02C 8AD1ECBA6E2&dn=EBII.zip&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80%2fa nnounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80%2fannounc e)

Flagellum_Dei
25-08-2014, 21:01
pobrałem , waga 2.73GB , jakieś 15 minut się ściągało , wysłałem już ponad 1.5GB i bede udostępniał jeszcze długo.

co do instalki to trochę później , bo mam kilka rzeczy na głowie. No i muszę ... odinstalować Stainless Steel jakoś jeszcze ;p

rzymianin
25-08-2014, 21:05
.. odinstalować Stainless Steel jakoś jeszcze ;p

A to jakoś koliduje ze sobą ? Też mam zainstalowanego SS6.4 ale to przecież siedzi w osobnym folderze w mods/

Jolly
25-08-2014, 21:31
Dziś se zaszaleje człowiek ryyyba,co ma te modziwo człowiek ryyyba :D tak sobie śpiewam oł yeah tawariszcz oto ta chwila szczęścia.

Grost
25-08-2014, 21:56
Zassane z moddb w 4minuty :) się instaluje. Chyba jutro niewyspany do roboty pójdę.

Arroyo
25-08-2014, 22:00
Mam pewne pytanie, można spolszczyć nazwy frakcji? Bo coś tak mi nie pasują te z surowego EB 2 (tak wiem, jestem bardzo wybredny). I spróbuję zmienić jako tako muzykę (ale nic nie obiecuję - zmienię ją sobie na swój sposób). W każdym bądź razie mod jest świetny.

preussen6
25-08-2014, 22:14
Pytania nie ma, za drugi razem na pełnym monitorze się EB II włączył.

Arroyo
25-08-2014, 22:15
Próbowałeś może Alt+Enter?

Poliorketes
25-08-2014, 22:22
Mam pewne pytanie, można spolszczyć nazwy frakcji?

Możesz to łatwo zrobić, użyj programu notepad do otwarcia pliku campaing_descriptions.xml i zmień nagłówki. Aktualnie tłumaczę opisy frakcji, więc prędzej czy później będą spolszczone nie tylko nazwy frakcji, ale też opisy. Pomału mi to idzie, bo nie mam za wiele czasu, a opisy są dość długie.

Artem.pl
25-08-2014, 22:30
Jeszcze tylko 16 min. :) Arroyo w razie problemów z muzyką służę pomocą.

preussen6
25-08-2014, 22:39
A obrazek przy path block to z "Żywota Briana" Monthy Pythona ?

LEGION
25-08-2014, 23:06
A jaką trudność kampanii/bitew twórcy proponują, żeby gra była najbardziej optymalna?

rzymianin
25-08-2014, 23:17
Tak na szybko:

- modele jednostek miazga ale to było wiadome
- bitwy są strasznie długie, radzę od razu wyłączyć time limit przy rozpoczęciu kampanii bo zdobywanie miast trwa wieczność i tego czasu na pewno zabraknie
- oszczepnicy są zbugowani, kompletnie nie chcą rzucać nawet "z 5 metrów"
- kawaleria dużo bardziej wytrzymała niż w EB1
- fajny system wyboru dziedzica frakcji

Wracam do gry :)

arcyżużel
25-08-2014, 23:30
To fajnie ze bitwa trwa dłużej, ja nie lubię, jak np w niektórych modkach do medka gdzieś się zagapie i mi ubiją w minute odział jazdy :P

Dezallus
25-08-2014, 23:58
Nie ma to jak zagrać Lugiami, na ziemiach polskich, z ciekawym terytorium i ze stolicą w Kaliszu i z dziedzicem frakcji wyglądającym jak Bolesław Chrobry na ilustracjach. :D



- oszczepnicy są zbugowani, kompletnie nie chcą rzucać nawet "z 5 metrów"


Może niektóre jednostki oszczepników, bo te, którym ja się przyglądałem były OK, a na dodatek miały fajną animację rzucania.

Ogółem podoba mi się to, że walka jest bardziej dynamiczna. Oszczepnicy szybko rzucają tym co mają, a wojownicy szybko wymachują bronią.

Memnon[pl]
26-08-2014, 00:50
0,5 godz pobierania-walsnie koncze instalacje I zaraz sprawdzam .
Mam nadzieje ze jest lepsze niz Total Fail II....

righeira
26-08-2014, 01:17
Będzie dostępny hotseat?

rzymianin
26-08-2014, 01:22
Może niektóre jednostki oszczepników, bo te, którym ja się przyglądałem były OK, a na dodatek miały fajną animację rzucania.

Tak - animacja jest super. Tylko że czasami się blokują i nie chcą rzucać.

Kolejne refleksje:

- super system kultur zamiast religii jak w oryg. medku i uzależnienie od tego możliwości rozwinięcia formy rządów
- fajnie przemyślany system budynków frakcyjnych (np. Macedonia ma metropolie umożliwiające utrzymywanie kilku garnizonów za darmo; Kartagina ma za to system kolonizacji i dodatkowe wpływy z handlu)

Marat
26-08-2014, 03:56
A jaką trudność kampanii/bitew twórcy proponują, żeby gra była najbardziej optymalna?

Do pierwszego EB zalecali kampanie na hard, a bitwy na medium. Także i tu możesz spróbować takiego rozwiązania.

W końcu ten dzień nastał! Szkoda, że mam tak mało czasu na cokolwiek, a gdzie tu jeszcze znaleźć na przyjemności typu gry komputerowe...
No nic, wielkie podziękowania i gratulacje dla ekipy ( która tego nie przeczyta:drunk: ), a w szczególności dla naszego Nazgoola ( który to przeczyta ). Świetna robota.

nazgool
26-08-2014, 07:36
Dzięki :) Znajdź choć odrobinę czasu :). Nie wszystko jest idealne i czeka nas jeszcze sporo zabawy z systemami rządów i cechami i jednostkami i innymi skryptami. Niektóre rzeczy są placeholderami bo nie mieliśmy już ani czasu ani ludzi do opracowania unikalnych rozwiązań dla każdej frakcji z osobna, ale mogę powiedzieć że mamy w planach rozbudowanie wielu mechanizmów.

Podpisuję się pod zaleceniem Marata - kampanie na hard, a bitwy na medium.

Animacje są nowe i pewnie będziemy robić jakieś lekkie poprawki tu i ówdzie. Za mało nas było żeby wszystko przetestować dlatego bardzo zależy nam na Waszej opinii.

@Dezallus (http://forum.totalwar.org.pl/member.php?9208-Dezallus) - frakcje "barbarzyńskie" nie mają dziedzica chociaż gra mówi coś innego. Tutaj działa system najsilniejszego samca w stadzie :P. Po śmierci FL następca zostaje "największy zabijaka" w stadzie. Przynajmniej z tego co wiem tak to powinno działać ;)

Piter
26-08-2014, 08:06
No elegancko, 40 minut pobierania przez torrenty :)

Artem.pl
26-08-2014, 08:50
Bitwy rzeczywiście są odrobinę za długie. Oblężenie zajęło mi 50-70 min. Na razie nie miałem problemów z oszczepnikami, ale za to niektórzy wojownicy latali jak poparzeni w powietrzu, po czym wryło ich w ziemię :D

http://oi61.tinypic.com/8vqaf7.jpg

righeira
26-08-2014, 09:24
Gratulacje z okazji wydania moda. Jeszcze nie miałem okazji pograć dłużej, ale przynajmniej graficznie prezentuje się świetnie. W związku z tym mam dwa pytania (jeżeli to nieodpowiedni wątek to z góry przepraszam):
1. Czy przyszłego dziedzica frakcji można wybrać tylko, gdy ukaże się odpowiedni event (jak np. na początku kampanii), czy też można to zrobić w dowolnym momencie? A jeżeli tak, to w jaki sposób?
2. Czy w przyszłych wydaniach EB II będzie dostępna kampania hotseat?

Piter
26-08-2014, 09:39
<decision_entry>
<min_entry faction_standing = "-1.0" military_balance = "1.2" free_military_strength = "0.75" is_neighbour = "true"/>
<max_entry faction_standing = "-0.80" num_enemies = "1" rand = "0.75"/>
<faction_attitude invade = "invade_immediate" at_war = "true" force_invade = "false" continue = "true"/>

Niepokoi mnie to, is_neighbour = "true" we wszystkich poleceniach ataku, bo żeby komputer zaatakował osadę to musi być is_neighbour="false" teraz komputer będzie musiał najpierw porozwalać wszystkie najbardziej pierdółkowate armie zanim zdecyduje się na oblężenie, chyba, że zadziała akurat polecenie invade = "invade_opportunistic", które lubi ignorować wszystkie inne polecenia. Ktoś kiedyś stworzył poradnik, w którym zalecił wpisywanie tego is_neighbour = "true" do wszystkich poleceń inwazji, a to bzdura i ogłupia AI, pogram chyba w moda na swoim AI, tylko szkoda mi dyplomacji, bo widzę, że Ciekawie porobiona.

Araven
26-08-2014, 10:48
Jestem zdania, że najpierw trzeba potestować ich ai w grze, ew. może dokonają poprawek jakie sugerujesz. Po zebraniu opinii Graczy będą kolejne poprawki, jak rozumiem.

Edit: Zgodnie z życzeniem Nazgoola, dałem moda do Ukończonych.

rzymianin
26-08-2014, 11:11
Jeśli ktoś ma problemy z wydajnością to radzę zmienić długość "trwania" wystrzelonych strzał według tej instrukcji > http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?663825-Arrows-staying-on-the-ground
(http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?663825-Arrows-staying-on-the-ground)
Wracając jeszcze do tych oszczepników, wydaję mi się że znacznie skrócono im zasięg w porównaniu z tym co było w EB1 co doprowadza do tego że w trybie "potyczki" zanim zdążą coś rzucić już muszą się wycofać.

marcin0218
26-08-2014, 11:14
Witam. Czy ktoś w skrócie moze napisać czym jest ten mod i w co zamienia mediavala 2? Bo nie grałem od wielu lat i przypadkiem w necie trafiłem że wyszedł ten mod :) Lub jakiegoś linka do tematu z tym modem opisujacym czym on jest :)

rzymianin
26-08-2014, 11:15
Tu masz wszystko > http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?462321-Unofficial-Mod-Overview-%28last-update-Nov-29th-2013%29

Mitusonator
26-08-2014, 11:20
Kiedy klikam na jednostkę w bitwie nie podświetla mi się wie ktoś co mam zrobić ?

LEGION
26-08-2014, 11:24
Nazgool a coś o rzymskich reformach możesz szepnąć?

arcyżużel
26-08-2014, 11:27
To chyba normalne, bo i w innych modach zaraz po wydaniu był podobny problem, mianowicie przy przeglądaniu frakcji lubi wywalać do pulpita :P

nazgool
26-08-2014, 11:36
Kiedy klikam na jednostkę nie podświetla mi się wie ktoś co mam zrobić ?
w pliku *.cfg jest jakiś wpis z arrow czy jakoś tak i tam musisz zmienić wartość.


Nazgool a coś o rzymskich reformach możesz szepnąć?
szczerze powiedziawszy to nie brałem udziału w tej dyskusji i nawet nie testowałem tego w grze. Skupiałem się na jednostkach i agentach więc tak naprawdę pierwszy raz poważnie zagrałem w EB2 jakieś 1,5 tygodnia temu to Lugiami.
Wiem że część reform to proste placeholdery ale jak jest w przypadku Rzymu to nie wiem. Do tej pory tylko polibijscy hastati zostali zrobieni i znajdują się w grze, reszta polibijskich jednostek to placeholdery ale mam nadzieję je w miarę szybko ukończyć i może wrzucimy to w jakiejś szybkiej łatce.

rzymianin
26-08-2014, 12:35
Prócz tych rzymskich, jakich jednostek brakuje jeszcze w grze?

nazgool
26-08-2014, 13:17
Ponad połowy niestety.Wykonano ok 42-43% tego co zaplanowaliśmy. Mamy jakieś 230 jednostek na 500 możliwych. Najlepiej dopieszczone zostały wg mnie frakcje greckie i celtowie. Reszta Niestety w tej chwili tylko ja pracuję nad modelami i teksturami więc jest to dla nas wąskie gardło. Liczymy na nowy zaciąg :)

rzymianin
26-08-2014, 15:38
Liczymy na nowy zaciąg :)

Biorąc pod uwagę zainteresowanie jakim cieszy się mod, nie powinno być z tym problemu...

Araven
26-08-2014, 18:12
Niniejszy wątek zostanie wkrótce zamknięty, jeśli Nazgool to potwierdzi.
Na potrzeby dyskusji bieżącej powstaną nowe tematy związane z EB II.

nazgool
26-08-2014, 19:28
Ok, zamykamy temat. Stworzyłem dwa nowe wątki do dyskusji ogólnej i o problemach technicznych, bo tu się za chwilę pogubimy.