PDA

Zobacz pełną wersję : Dyskusja ogólna wersja 2.3 i starsze



Strony : 1 2 [3]

Araven
23-03-2013, 13:49
Dla równowagi i balansu. Dopiero po kilku lub kilkunastu turach wychodzisz na plus.

Bronti
23-03-2013, 14:09
Dziękuję za informację

Jakieś porady jak grać Seldżukami?

Araven
23-03-2013, 14:24
Jak najwięcej sojuszy, dbaj o reputacje uważaj na Bizancjum. Fajny submod jest J&K submod do 2.3.2.2 to najlepszy submod wg mnie do Broken. Link podawałem kilkanaście postów wcześniej.

fate
03-04-2013, 15:04
W Broken nie ma darmowych jednostek, chyba, że się używa mojego submoda. Płaci się za armie w polu i za oblężenia jakie prowadzisz ale niewiele. Ai ma bonusy ale do kasy raczej i jest garrisson script o ile dobrze pamiętam.

Mógłbyś mnie nakierować na Twojego submoda? to chyba nie ten sam co do Bellum crucis?
dzieki

Araven
03-04-2013, 15:09
Submod zawiera poprawę dochodów z kupców - dużą, free_upkeep w miastach i zamkach oraz w fortach stałych dla 2 jednostek. Zwiększa ilość surowców kopalnych - teraz obok złota i srebra, jest cyna, marmur, żelazo i siarka. Submod zawiera całkowicie nowy unit i statystyki armii od gamegeek2 wg zasad jakie będą w 3.0 oraz wzmocnionych Mongołów. Generalnie jak coś to pobrać i wypakować. Potem zrobić sobie kopię wszystkich podmienianych plików. I dopiero po zrobieniu kopii, proszę wrzucić submoda do katalogu mods i wszystko nadpisać. Miłej gry.
Konieczna nowa kampania - po podmianie plików usuńcie plik map.rwm z katalogu base z moda.
Link: http://www.sendspace.pl/file/be9f001495637f38e4b8d35

Edit: W Broken działa spolszczenie uniwersalne.

misiek1205
03-04-2013, 21:13
Ulepszona szarża (mieszanie szeregów) jak ktoś chcę http://www.sendspace.pl/file/a274888b59 ... escr-mount (http://www.sendspace.pl/file/a274888b5980eaa3a6b1744/descr-mount)

fate
05-04-2013, 21:50
świetne dzięki, zapomnialem ze Broken jest na podstawke, ciekawe kiedy bedzie 3.0 najpierw ma byc chyba 2.4

Mam pytanie moze sie ktos orientuje:
Jak robilem oblezenie osady Abyyud Jerusalemem wyszedlem z Kerak tam po sasiedzkunizej jest osadka, mialem chyba z 6 unitów piechoty a oblegane miasto jeden znak zapytania, przesunalem kolejke i z zamku mi wyszlo chyba z 12 jednostek piechota + konnica wic nie mialem szans.. myslalem ze dotarly posiłki i weszly do zamku(w modzie Roma Surrecrum 2.5 mozna bylo wchodzic ale tylko od tylu do miasta posilkami i laczyc siły)

Jednak 20 kolejek pozniej jak mnie siedgowal Abyyud i doslalem posilki nie moglem nimi wejsc do zamku zeby sie polaczyc jak oni, tylko musialem stanac obok i walić na 2 fronty tyle ze poczekalem zeby wbic nimi do zamku na mapie bitwy

Czy to jakis bug? czy jakas umiejetnosc generala ze nie pokazuje ile ma armii? nie bylo w okolicy zadnych szpiegow ale zawsze liczba "?" = liczbie unitów odkąd gram.

Drugie pytanie czy w modzie poziom trudnosci bitwy/mapy ma jakies odmienne znaczenie z tego co wyszytalem w podstawce wyzszy poziom mapy wplywa tylko na bonusa i ze nie godza sie na dyplomacje a bitwy wplywa jedynie na morale ze nie chca uciekac na wyzszym tak latwo.. a moze ktos zdementuje to co wyczytalem i cytuje, ja odkad gram to h/h h/vh vh/h vh/vh mixowałem i nie widzialem jakis diametralnych roznic bardziej frakcjonalne obserwowalem, ale chyba wezme medium jak ma dyplomacja lepiej sie ukldac a na bitwy morale niech bedzie fair i tak czesto walcze mniejszymi silami od przeciwnika, to co tez medium o.O to nie wstyd? hehe

Araven
05-04-2013, 22:18
Broken 2.3 jest na Kingdoms. Poziom Hard I VH w bitwie daje bonusy do morale. W kampanii wpływa na zachowanie kompa trudniej o sojusze i relacje szybciej spadają.

fate
05-04-2013, 22:29
aha, to chyba zaczne grac na medium, bylbym wdzieczny gdyby ktos odniósl jeszcze do mojego pytania o posiłki, dzieki szkoda ze nie ma plusów na forum lubie klikać

Pan Toranaga
21-08-2013, 18:50
Witam
Znowu zaczelem pogrywac BC z dodatkowym submodem polecanym przez Aravena i z jego submodem. Gram sobie Rajputami i zastanawiam się, czy szarża ich słoni nie jest za niska i czy nie maja za mało hit points. Podam przykład Rajput Elephant Javelins ma melee attack 3, missile a. 9, charge bonus 1, defense 18 , hit points 4.Taki oddzial ma 24 zolnierzy. Nagavarika's Gurad (straż przyboczna generała, jednostka włócznicza) ma 4,9,1, 32,4. Taki oddzial ma roznie od 11 do 20 zolnierzy. Nagavarika Saravani (straż przyboczna mojego króla, łucznicy) ma 5,6,1,32,4. Ten ostatni oddzial ma chyba 32 zolnierzy.


Dla porównania Indian Elephants z moda Diadochi do rome. Ma melee attack 16, missile attack 18, charge bonus 17, total defense 29, hit points 15. Taki oddzial ma 48 zolnierzy.
Słoń afrykański z tego samego modu ma: attack 11, charge 17, defense 27, hit points 12.

Co wy o tym sadzicie? Tez jak widac słonie indyjskie z modu Diadochi maja rowniez wiekszy atak Czy mozna byloby troche zwiekszyc te paramenty dla słoni w modzie BC i ewentualnie jak to zrobic i czy zmiana bedzie dzialac w trakcie juz rozpoczetej gry, czy trzeba bedzie grac od nowa?

Lwie Serce
21-08-2013, 19:04
Witam.
Co do statystyk słoni to ja myśle że są idealne, potężne ale dobrze użyte, nie zapominajmy że wszak to średniowiecze a już w starożytności potrafiono radzić sobie z tymi zwierzętami :)
Co do zmiany statystyk to musisz wejść w folder moda/data/export_desrc_unit i wyszukać w tymże pliku jednostkę której chcesz zmienić parametry, podam Ci odpowiedzialne wartości na przykładzie przypadkowej jednostki ale z każdą jest analogicznie.


type turks timariot axemen
dictionary turks_timariot_axemen ; turks timariot axemen
category infantry
class light
voice_type Heavy
accent Arabic
banner faction main_infantry
banner holy crusade
soldier turks_timariot_axemen, 50, 0, 0.80
attributes sea_faring, hide_forest, very_hardy, can_withdraw
formation 2, 2, 2.4, 2.4, 3, square
stat_health 1, 0
stat_pri 16, 3, no, 0, 0, melee, melee_blade, piercing, axe, 25, 1
stat_pri_attr ap
stat_sec 0, 2, no, 0, 0, no, melee_simple, blunt, none, 25, 1
stat_sec_attr no
stat_pri_armour 4, 15, 0, metal
stat_sec_armour 0, 0, flesh
stat_heat 0
stat_ground 0, -3, -1, 1
stat_mental 12, disciplined, untrained
stat_charge_dist 30
stat_fire_delay 0
stat_food 60, 300
stat_cost 1, 429, 221, 214, 62, 429
armour_ug_levels 2, 3
armour_ug_models turks_timariot_axemen
ownership turks, slave
;! unitend

Na niebiesko zaznaczyłem atak pierwszej broni, w tym przypadku 16 to atak, a 3 to szarża. Na zielono atak drugiej broni. Na żółto obrona - czyli pancerz, um. obrony oraz tarcza. Na biało to punkty życia. Zmiana niestety nie podziała na starym zapisie.
Pozdrawiam.

Araven
21-08-2013, 20:10
Panie Toranaga w co grasz w submod J&K 1.0 i mojego submoda do niego czy w coś innego? Jest już J&K 2.0 sporo fajnych zmian polecam.

Pan Toranaga
22-08-2013, 09:07
Witaj
Gram w w submod J&B 1.0 i w Twojego submoda. Nie wiedzialem ze jest juz J&B 2.O, ten 2.0 moze wspołdzialac z Twoim submodem?? Jakies duze zmiany wnosi ten 2.0.?

Pan Toranaga
22-08-2013, 14:55
Lwie Serce dzięki za te informacje. Nad zmianą tej szarży słoni to sie ciagle zastanawiam.

Araven
22-08-2013, 15:30
Znaczne i pozytywne zmiany wnosi 2.0, ja wrzuciłem na poprzednią wersję z moim submodem i działa. Link do opisu zmian i tam znajdziesz link by go pobrać: http://www.twcenter.net/forums/showthre ... 2-RELEASED (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?574070-JK-amp-D-1-0-Submod-for-BC-2-3-2-RELEASED)

Pan Toranaga
22-08-2013, 22:50
Czyki moge smialo wrzucic werjse 2.0 na wersje 1.0 z Twoim submodem???
Wrzucic te 2.0 na te 1.0 z Twoim submodem?

Araven
22-08-2013, 23:10
Tak uczyniłem u siebie i działa.

Pan Toranaga
23-08-2013, 08:00
czesc
Tak z ciekawosci sie zapytam, jak instaluje te wersje 2.0 to moge od razu na BC z tym pstatnim patchem, czy najpierww musze wersje 1.0 pozniej na nia 2.0 i na końcu Twoj submod?

Araven
23-08-2013, 08:32
Ave. Masz mieć Broken 2.3.2.2 na to mój submod, a na to J&K 2.0 bez potrzeby instalowania jego wersji 1. 0. J&K 2.0 pobierasz, wypakowujesz i wrzucasz na moda Broken Crestent wszystko nadpisując. Ten submod nadpisze część plików z mojego submoda, ale zostaną statystyki jednostek i nieco innych. Mnie się super gra na takim połączeniu i działa. Po instalacji J&K 2.0 znika free_upkeep ale ten mod dodaje nowe budynki, tekstury, zmienia mechanikę gry i jest świetny. Polecam.

Pan Toranaga
23-08-2013, 08:46
Mam jeszcze jeden dylemat. Z ciekawosci probowalem pozmieniac statystki tych sloni, wszedlem tam gdzie sa jednostki i np. znalazłem rajput elephant javelins, zmieniłem cyferki (chyba dobrze?) szarzy i hit point, zapisalem zmiane, wszedlem do gry i patrze a te słonie maja tak samo jak miały, ze nie widze zadnych zmian w cyfrach.

Araven
23-08-2013, 10:04
Usuń map.rwm z katalogu base. data/world/maps/base, może wtedy się zmienią. Może zmieniłeś nie te słonie co chciałeś?

Pan Toranaga
23-08-2013, 17:49
Nie wiem co robie nie tak. Wszedlem do tego pliku co podawal mi Lwie Serce, znalazłem ten rodzaj słoni i nic. Drugia raz wywalilem plik maprwm wszedlem i probowałem zmienic tylko stat_helath z 4 na 15, zeby z ciekawosci zobaczyc , czy cos sie zmieni. Jak zmienia w tym pliku gdzie sa wszystkie jednostki , to jest ok, bo nawet jak go zamykam, to wyskakuje okienko z zatwierdzeniem zmian, ale jak wchodz w gre to ta jednostka dalej ma hp 4 zamiast 15.

Araven
23-08-2013, 17:54
Wklej całą jednostkę, bo muszę widzieć co porobiłeś. Powinno działać. Zacznij nową kampanię i sprawdź jakie mają statystyki te słonie. Obstawiam, że zmieniasz nie te słonie co trzeba, zobacz inne. Poza tym Kolega Lwie Serce napisał, że zmiana statystyk nie działa na starym zapisie. Nowa kampania konieczna, a zmiana z 4 na 15 bardzo radykalna jest.
Edit: W wielu modach zmiany statystyk w unit działają na savy tu chyba jednak nie.

Pan Toranaga
24-08-2013, 10:49
Te slonie to nie taki wielki problem. Zmiany robiłem oczywiscie na nowa kampanie. Ta zmiana z 4 na 15 to tak z ciekawosci, bo przede wszystkim zalezalo mi na szarży słoni, bo hp moglby zostac.

Araven
24-08-2013, 10:51
Czyli na nową kampanię, też ci nie działa zmiana w unit? Coś robisz źle w takim razie. Pisałem wklej w temacie zmienione statystyki.
Edit: Toranaga chcesz częściowo spolszczone pliki do Broken 2.3.2.2 ? Czy masz?

Pan Toranaga
24-08-2013, 14:23
; COMMENTS rajput elephant javelins / Start exp: 0 / Refr rate: 0.375 / Pool cap: 9
type rajput elephant javelins
dictionary rajput_elephant_javelins
category cavalry
class heavy
voice_type Heavy
accent Mongolian
banner faction main_cavalry
banner holy crusade_cavalry
soldier levy_in_elephant_javelins, 18, 6, 2.55
mount bc elephant
attributes free_upkeep_unit, frighten_foot, frighten_mount, can_run_amok, can_withdraw
formation 8, 12, 12.25, 15, 2, square
stat_health 1, 15
stat_pri 9, 2,javelin_horse, 65, 12, thrown, missile_mechanical, piercing, none, 5, 1
stat_pri_attr thrown
stat_sec 3, 0, no, 0, 0, melee, melee_blade, blunt, mace, 100, 1
stat_sec_attr ap, launching, area
stat_pri_armour 0, 4, 2, flesh
stat_sec_armour 14, 4, flesh
stat_heat 0
stat_ground 0, -1, -1, -2
stat_mental 14, normal, untrained
stat_charge_dist 80
stat_fire_delay 0
stat_food 60, 300
stat_cost 1, 3541, 658, 4500, 350, 3541, 20, 1973
stat_stl 5
armour_ug_levels 3
armour_ug_models levy_in_elephant_javelins
ownership sicily, aztecs, slave
;unit_info 4, 7, 5


to są te słonie które przykladowo chcialem zmienic, tak dlaprzykladu dalem te 15 zamiast 4 hp. Tak dla upewnienia się jeszcze, która cyfra w tym przypadku to jest szarża. Za spolszczenie na razie dziękuję.

Araven
24-08-2013, 14:31
; COMMENTS rajput elephant javelins / Start exp: 0 / Refr rate: 0.375 / Pool cap: 9
type rajput elephant javelins
dictionary rajput_elephant_javelins
category cavalry
class heavy
voice_type Heavy
accent Mongolian
banner faction main_cavalry
banner holy crusade_cavalry
soldier levy_in_elephant_javelins, 18, 6, 2.55
mount bc elephant
attributes free_upkeep_unit, frighten_foot, frighten_mount, can_run_amok, can_withdraw
formation 8, 12, 12.25, 15, 2, square
stat_health 2, 4

Słonie to jednostka miotająca, akurat ta oszczepami, nie mają współczynnika szarża, jego ma jazda, ale słonie mają atak obszarowy i tak masakrują swoją masą.
Zmiana stat_health z 1, 4 na 1, 15 czyni je niemal nieśmiertelnymi, zdrowo przesadziłeś, zmian na 2, 4 też je uczyni silnymi, ale nie aż tak jak u ciebie.

Tu masz fragment wpisu o straży generalskiej Bizancjum, jako jazdy pogrubiłem wpis dotyczący szarży.
; COMMENTS ere bodyguard / Start exp: 0 / Refr rate: 0.4 / Pool cap: 2
type bodyguard ere
dictionary bodyguard_ere
category cavalry
class heavy
voice_type General
accent Mediterranean
banner faction main_cavalry
banner holy crusade_cavalry
soldier bodyguards_ere, 8, 0, 2.04
mount mount half kat
mount_effect elephant -1
attributes free_upkeep_unit, sea_faring, sea_faring, power_charge, can_withdraw, can_formed_charge, general_unit
formation 1.5, 2.8, 3, 4.5, 4, square
stat_health 1, 2
stat_pri 4, 12, no, 0, 0, melee, melee_blade, piercing, spear, 25, 1
stat_pri_attr ap
stat_sec 4, 5, no, 0, 0, melee, melee_simple, blunt, mace, 100, 1

Pan Toranaga
24-08-2013, 15:37
Czyli nie da sie słoniom zwiekszyc szarży, bo sa jednostak miotajaca? Te 15 to dawalem tak do sprawdzenia czy cos sie pojawi. Ta 2 co ty dales zamiast jedynki , to co to jest? Jezeli straż generalska u Rajputów to tez słonie (włocznicy albo łucznicy) jako jednostka miotajaca, to takiej strazy tez nie da rady zwiekszyc szarży?

p.s. nie wiem czy to jakis bug czy zamiar tworcow moda, ale nie moglem na statek zaaokretowac jednostek słoni :)

Araven
24-08-2013, 15:51
To chyba świadome co do słoni i okrętów, w attrbutes jednostki musi być sea_faring by mogła być przewożona jednostka, słoniom można to dopisać (straż generalska Bizancjum wyżej ma ten atrybut, a słonie nie mają).

Jak nie ma szarży to nie można jej zwiększyć ani zmniejszyć bo jej nie ma prawda? Możesz im poprawić strzelanie, albo walkę wręcz co najwyżej.

Te 2 przy stat_health to podstawowa ilość punktów życia czyli zapis 2, 4 jest dużo silniejszy od zapisu 1, 4 przy stat_health a cztery to chyba szansa na uśmiercenie danej jednostki. Nie pamiętam dokładnie ale jak jednostki mają w stat_health 1 punkt życia np. stat_health 1, 1 to dużo lepsza od niej jest jednostka stat_health 1, 2 a jeszcze lepsza stat_health 1, 4 (oczywiście, o ile mają podobne i inne statystyki, broń zbroje). Statystyki robił doświadczony moder, jak zmieniasz to minimalnie bo balans rozwalisz.

optymista
29-08-2013, 18:41
Hej
Macie może jakiś pomysł, aby rozwijać miasta? a raczej zamki .
Zarządców mam kiepskich po maks 4 Chivarly eh( co rozwój populacji odzwierciedla wielkie ZERO albo minus 0.5 ) . Bo co da mi wyjście z zamku jego bunt i wycięcie ludzi ? tylko wróci nędza z powrotem i będzie ta sama sytuacja hehe .
Tak z ciekawości czy jest wyznacznik nędzy do wzrostu populacji np ile 0.5 procent wzrostu ludności generuje nędzy? tzn o ile może mi wzrosnąć liczba mieszkańców by mi rozwój ludności nie spadł z powrotem do zera .
Nie opłaca się chyba ładować człowieka co mi da 0,5 wzrostu jak potrzebuję 4 tyś ludzi, bym osiągnął kolejny poziom zamku nie wiem ile te pół jego procent mi daje mieszkańców .

Araven
29-08-2013, 19:34
Buduj wszelkie farmy, klasztory dawaj dobrych zarządców duża szlachetność, ew. przebudowa w miasteczko, napakowanie ludności, niskie podatki i wszelkie budowle od porządku, szczęścia i farmy i ponowna pzrebudowa w zamek. Uważaj bo od pewnego poziomu miasta nie da się zamienić w zamek i odwrotnie.

optymista
29-08-2013, 21:46
a widzisz ta przebudowa to może być dobry pomysł . a nie wiesz do którego poziomu nie da się przemienić już potem miasteczka w zamek ?

Zauważyłem dziwną rzecz może wy mnie oświecicie bo kombinuje z tym wzrostem ludności ,
Mam zamek jest w nim jego mość daje ZERO do rozwoju , wioskę obok mam jego mościa daje 1 procent ok wchodzę nim do zamku a tamtego jego mościa z zamku wrzuciłem do wioski no i co się stało.
Gość co daję 1 procent w wiosce nie daję nawet pół procenta w zamku i to mnie zdziwiło :/ w Wiosce dawał plus 1 bo miał w głównych statystykach 3 chivarly plus jakieś dodatkowe chivarly w świtach .


Wiesz Araven to jest dziwne z tym rozwojem miast gość w mieście rozwój zabiera 0.5 procent jak nim wyszedłem z zamku wzrósł rozwój do 0,5 natomiast jak poszedłem nim do stolicy to mi skoczyło z 1 do 1,5 procent :D jakby się zmęczył heh .
Ci co mi dawali rozwój czasem jak wyjdę z miast czy zamku to się okazuję , że oni mi go powstrzymywali potem hehe radze wam wychodzić generałami to się możecie zdziwić , Bardzo dziwnie gra to przelicza.
Mam pana X w Mekce mi się ładnie rozwinął 6 chivarly dawał tam 1,5 procent wziąłem do do zamku to daje tylko 1 procent heh ,

optymista
03-09-2013, 17:37
hej
jak walczyć z tymi słoniami ? to jakaś paranoja jest koleś ma wieś wchodzę mu on ma króla 71 słoni ja mam 20 oddziałów i rozwala mi to wszystko prawie

Lwie Serce
03-09-2013, 17:59
Machiny bojowe, ogniste strzały, szarża jazdą, włócznicy i się jakoś wygra ;)

optymista
03-09-2013, 18:07
Nie sprawdzałem jeszcze szarszy jazdą i machin .dość nawet fajnie to sobie radzą oszczepnicy atak koło 10 przy rzucie , może ten pan król miał takie duże bonusy :D

Lwie Serce
03-09-2013, 18:11
Katapulty i balisty zmasakrują słonie bez problemu, a jak szarżujesz jazdą to ze wszystkich stron pojedyncze oddziały, nie ma co się wykrwawiać.

Araven
03-09-2013, 18:22
Przyrost w zamkach jest zwykle mniejszy niż w miastach. Poza szlachetnością, co do przyrostu decydują i inne cechy generała, czy dobrze, zarządza, jaką ma świtę. Niekiedy w mieście słąbo mu idzie, a w zamku daje znaczny pzryrost ludności. To nie żaden bug, trzeba sprawdzać w praktyce.

optymista
06-09-2013, 09:59
Dzięki już sobie radze z zamkami i przyrostem naturalnym .
Mam takie pytanie jeszcze .Wyprawiłem się na te Indie(nie daleko) chodzi mi o walki głównie z Guirds i Sind . Zająłem jeden zamek następny LVL ma na 36 tyś czy 30 tyś już nie pamiętam, a tam tylko mogę werbować oszczepników . Czy to jest tak zrobione , że jak gram Makurii (wybaczcie ale te nazwy są dla mnie trudne) to mam tylko dostęp do podstawowych jednostek z danej nacji po podbiciu zamku ? tak samo jak podbiłem Egipt tylko tam są łucznicy, włócznicy , i jakaś jazda zero jakiś konkretnych wojsk :) .

Araven
06-09-2013, 14:07
W Broken jest zasada, że poza ojczystymi ziemiami możesz rekrutować w zasadzie tylko jednostki lokalne z podbitego kraju. Niektóre submody to łagodzą. Spoko daje się radę, to nawet logiczne. Trudno Czarnoskórych Makurian rekrutować w Gruzji np.

Lwie Serce
06-09-2013, 14:47
Mi się to rozwiązanie bardzo podoba, hamuje blitzkrieg przez co gra się dłużej i ciekawiej, oraz realistyczniej, taką Jerozolimą nie wyszkolimy sobie paru słupków doborowych rycerzy :mrgreen: Dodam jeszcze że jak się gra krzyżowcami robi to klimat, utrata 100 rycerzy jest widoczna, bo jest ich po prostu mało. Można się lepiej wczuć w króla walczącego desperacko z nawałą saracenów ze wszystkich stron.

optymista
08-09-2013, 20:36
Jak dla mnie to jest genialne mam taki problem z podbiciem Guirds :D .
Zająłem całą Afrykę wyspy od Bizancjum i chciałem iść na 2 fronty z jednej strony wojska w Indiach z drugiej Konstantynopol .
Powiem wam , że ledwo coś tam osiągam te armie lekkie padają jak muchy ledwo zdążam z dostawami armii .
Konstantynopol to już nie wiem Armenia od 50 tur oblega chyba to miasto :D dostaje wciry i tak wkoło ale mam pewien plan .
Chcę wziąć katapultę i zakatować nocą bo koleś stoi tam armią pełną 20 jednostek armie to ja nie wiem skąd on taka armie ma przetrenowana na złoto i srebro w obronie ponad same 30 dla mnie to jest nie do ruszenia .Na szczęście atak nocny sprawi ze nie będzie posiłek dla Bizancjum więc te 3 jednostki szybko rozwalę :D

optymista
09-09-2013, 15:58
Trochę się zdziwiłem bo w okolicy 155 tury przyszły do mnie 3 pełne rebelinadzkie armie Egiptu mające w składzie wojska "Maurów " i są nie daleko Aleksandrii :D a ja tam nie mam armii prawie heh .
Są jeszcze jakieś takie kwiatki ?:D z Konstantynopola też będą ? czy krucjaty? przyjdą ? heh

Araven
09-09-2013, 19:15
To nie żadne kwiatki a Mamelucy. Jak Egipt istnieje to są jako armie dla Egiptu, jak go zniszczyłeś to są jako rebelianci. I nie pisz posta pod postem własnym, jest opcja edytuj.

optymista
13-09-2013, 22:19
jakie macie wrażenia do łuczników ?
Nie sądzicie , że obrona jest przepakowana? bo hehe moja lekka jazda nie ma szansy ich przebić coś z nimi powalczyć .
Lekka jazda tu chyba jest do ganiania za dobitkami .:)

czy Też jak dajecie motywację generałem zagranie na tym rogu czy co tam jest też nie macie dźwięku? bo nie wiem czy to działa .
Co do balist to jest rewelacja na walkę ze słońmi .
Jednego nie mogę przeboleć , gdyż przepycham się z Guirds maja tam XXX armi ciągle super jednostki . Bardzo mnie to zdziwiło ta różnorodność i tak pomyślałem sobie obejmę Guirds na próbę. No i szok ile tam tego w zamku jest do werbowania czemu ta moja Makuria tyle nie ma :D oni chyba nawet połowę tego nie mają co w Guirds .Właśnie mi tego brak więcej różnorodności . Bo Guirds jest świetnie zrobiony pod wpływem jednostek nie wiem jak to wygląda u innych nacji :) .
Powiedzcie mi proszę jak to jest z najemnikami ? . Bo nigdy tego nie ogarniałem w medivalu powiedzmy wezmę sobie wszystkich najemników w regionie .To by zrobić kolejny pobór muszę czekać ? czy porostu Tych których z werbowałem muszą umrzeć?
Tak pytam bo jak przerzucam ciągle jednostki to w okolicach omanu mam ciężko zbrojną piechotę tych marynarzy czy jakoś tak i zastawiam się co ile można ich brać bo mam deficyt tam ciężkiej piechoty .

Lwie Serce
14-09-2013, 09:43
jakie macie wrażenia do łuczników ?
Korzystałem z nich tylko w obronie fortyfikacji, w polu grając Jerozolimą nie znalazłem dla nich zastosowania, w sumie potrafili przerzedzić szyki lekkozbrojnym, ale na ciężkozbrojnych lepiej nie marnować strzał, bo wielkich strat nie poniosą.

Lekka jazda tu chyba jest do ganiania za dobitkami
No i dobrze - historycznie, albo ganiać niedobitków albo flankować :D

Powiedzcie mi proszę jak to jest z najemnikami ? . Bo nigdy tego nie ogarniałem w medivalu powiedzmy wezmę sobie wszystkich najemników w regionie .To by zrobić kolejny pobór muszę czekać ?
O ile pamiętam to tak, trzeba odczekać jakiś czas.

optymista
28-09-2013, 21:40
Hej
Poszedłem do Armeni mojego sojusznika bo chce ZACZĄĆ Z NIMI WOJNĘ RAZEM przeciwko Gruzji .
Tylko mam takie pytanie jak zrobić by to Armenia Zaatakowała pierwsza? jest tam w dyplomacji opcje "zaatakuj frakcje i ja mu daje to samo " tzn chcę dać lecz nie wiem czy to ja mam zacząć wojnę on się przyłączy czy na odwrót :D . Szczerze samemu to raczej mam małe tam szansę bo mam wojnę jeszcze na jednym froncie tam mam kilka armii a szkoda mi te garnizony utrzymywać pełne jak nic nie robią .

Araven
29-09-2013, 11:50
Dyplomatycznie marne szanse, by ich skłonić do ataku. Ale spróbuj ich przekupić, daj im kasę i jakąś prowincję i zobacz czy zaatakują za to Gruzję.
Ew. Jak jakiś oddział Ormian jest blisko jednostki Gruzji to ją zaatakuj. Ormianie Cię powinni poprzeć jak masz z nimi sojusz i będzie wojna Gruzji i Armenii.

optymista
29-09-2013, 13:17
tzn oni się zgadzają tylko nie wiem czy oni myślą sobię "pierw atakujemy my czekamy na niego " czy na odwrót . Zaraz to sprawdzę .
Bo tam jest jedna opcja "żądaj a druga daj komuś coś " w dyplomacji i zastawiam się czy to ma znaczenie czy pierw żądam by zakatowali jak ustalam dyplomacje czy te opcje w kolejności nie mają znaczenia.
bo może jak ja żądam pierwszy w tej tabelce dyplomacji to oni zaczynają wojnę a jak ja oferuję jako pierwszy w tabelce to może ja ? hehe

Maroes
11-11-2013, 14:50
Siema, widzę że temat Broken Cresent ucichł. Wiecie może czy będą jeszcze kontynuacje tego moda, czy wersja 2.3.2 to już wersja ostateczna?

Lwie Serce
11-11-2013, 15:27
Witaj. Ja to nic nie wiem ale Araven kiedyś wspomniał:

Submod zawiera całkowicie nowy unit i statystyki armii od gamegeek2 wg zasad jakie będą w 3.0
Więc może jakaś wersja nowa jest planowana.

Araven
11-11-2013, 18:36
Maroes zajrzyj na ich forum. ma być i 2.4 a potem wyższe wersje.

T&D TWC
11-11-2013, 18:48
Zresztą niedawno wyszedł preview bahrajnu.

optymista
11-11-2013, 23:44
przepraszam a też macie tak pasywną Jerozolimę mam poziom Trudny kampanii a ona co podbije jej ziemie to ona ucieka ma 3 armie pod moimi granicami ,
Natomiast zajmuje jej miasto zamiast to odbić to ona się cofa ,niby bronić innego miasta ale tam w tym mieście jest 1 jednostka armia stoi obok CAŁA i to samo odbijam miasto a ta armia kica do góry do innego miasta,
Kolejna sprawa jak kraj ABSYDZI czy jakoś tak (czarna flaga ). mając 10 prowincji ma na turę 100 tyś kasy? po odliczeniu wydatków . ja mam największe państwo , najlepszy handel kupiecki indywidualny ten , i mam 88 tyś przychodu ziem mam coś koło 30 nie mówiąc o wydatkach to mam na plus jakieś 16 tyś na turę .

Araven
12-11-2013, 08:39
Graj na VH.
Może jesteś kilka razy silniejszy jak oni?

optymista
12-11-2013, 09:53
trochę się boję w to grać na tak dużym poziomie :D . może jak skończę zobaczę .
tak to prawda mam więcej od nich wojsk , kasy , wszystkiego , ale i tak to jest dziwne bo komp ma lepszą jakość tych wojsk .
a to normalne ze miałem 150 lekkiej piechoty tej Egipskiej 5 ataku 18 obrony i konnica mi się wbiła z 150 osób zostało mi 30 po 1 uderzeniu potem kilka sekund i odział znikł :D

ps przeglądałem wasze posty do wersji 3,0 pewnie nie ma dokładnej daty? mapka dla mnie rewelacja tylko za mało rebeliantów na pld

Lwie Serce
13-11-2013, 20:46
trochę się boję w to grać na tak dużym poziomie
Nie ma powodu raczej, czasem jest ciężkawo ale i ciekawiej dużo. Ja sobie na najtrudniejszym grałem Jerozolimą, i to kilka razy bo kampania niesamowicie wciągała, a wróg wcale pasywny nie był, zwłaszcza Egipt na początku, był agresywny bardzo i często przypuszczał ataki na moje ziemie, w czasie jednej z rozgrywek dopiero jak przetrzebiłem wielką inwazję ich którą urządzili z dwóch stron - się opanowali i zawrócili. W pozostałych kampaniach było zazwyczaj podobnie. Także polecam grę na VH - może być naprawdę fajnie. Pozdrawiam.

Gilgamesz
11-01-2014, 20:12
Znalazłem poważny błąd w BC.
Gram Chauchan Rajputs, na najwyższym stopniu trudności. Cholernie ciężko sie gra. Właśnie podbiłem Ghaznavi, w 30 turze, ale mam 30k złota na minusie.
No i tuż przed pokonaniem Ghaznavi, zaatakowali mnie Paramara Rajputs.
A błąd polega na tym, że podczas obrony przed oblegającymi mnie hindusami, pokonałem wszystkie ich wojska które podeszły bezpośrednio pod mury, a reszta ich wojsk odeszła na większa odległość i nic nie robi. No i bitwe mam praktycznie wygraną, ale komputer nie chce jej zakończyc. Niestety mam zbyt mało wojska żeby pokonać resztę wojsk wroga w polu, więc czekam za murami. Czekałem tak chyba 2 godziny i nic.

Poza tym jest dużo mniejszych błędów, ale ten praktycznie uniemozliwia dalszą grę.

Araven
11-01-2014, 21:03
A jaka wersja moda?
To nie błąd a taktyka wg mnie.
Czasem komo się zamuli.
Generalnie to bardzo stabilny mod i jeden z najlepszych. Ai bitewne ew. zmień na inne.

Gilgamesz
11-01-2014, 21:17
mod 2.3.2
A gdzie znaleźć inne AI?
Jak możesz twierdzić, że to taktyka? Nie powinno byc sytuacji w której bitwa jest nierozstrzygnięta. A komputer ani nie atakuje, ani nie wycofuje sie. To tylko marnowanie czasu gracza.

Araven
11-01-2014, 23:01
Ustaw sobie limit czasu bitwy w opcjach. To będzie rozstrzygnięta. Raczej odznacz, bo masz pewnie zaznaczony brak limitu czasu bitwy.
Czasem tak bywa, że posiłki wroga nie wchodzą do bitwy. To sporadyczny pzrypadek i twierdzenie, ze to błąd to spora przesada.
Mody uzupełniające ai bitewne Germanicu5 wersja 5.7.

Gilgamesz
12-01-2014, 00:44
A czy ja coś mówiłem o posiłkach? W bitwie brały udział tylko 2 armie.
Wolałbym nie zaznaczać limitu czasu. Nigdy go nie używałem.

Araven
12-01-2014, 01:36
Twój wybór. To czekaj po 2 godziny jak tak wolisz. Czasem się coś tam ai pomyli i np. nie atakuje mimo przewagi. Bywa. To gra tylko.
Nie ma co robić tragedii.

Gilgamesz
12-01-2014, 02:41
Dlaczego myślisz, że wolę czekać 2 godziny i że robię z tego tragedię?
To tylko gra i mogę zagrać w inna.

Araven
12-01-2014, 11:02
Łatwo można sobie zrobić free_upkeep w modzie i jest łatwiej nieco. Masz darmowe jednostki w garnizonach. Dla mnie to jeden z najlepszych modów. Ai zastosowało dobrą taktykę nie atakowało, a jak wyszedłeś z gry pewnie przegrałeś.
Widocznie nie mieli tak dużej przewagi by ponownie atakować mury po odparciu pierwszego ataku.

Funkcje na Forum są darmowe, mod także. W co Ty grasz to Twoja sprawa.

Lwie Serce
12-01-2014, 11:40
Jak czekają i nic nie robią to przecież można poprowokować do ataku, jakimiś łucznikami podejść, postrzelać, jak do tego konni są to już w ogóle będzie łatwo. Parę razy miałem taką sytuację, że komp nie atakował, wystarczyło właśnie podjazdy robić i prędzej czy później ruszał.

Gilgamesz
12-01-2014, 11:43
No właśnie tylko, że komputer ma kilka oddziałów samych konnych i do tego ma ich więcej niż ja piechoty. a ja mam tylko 3 słabe oddziały piechoty. jesli do nich podejdę, to nie zdążę uciec. a moi łucznicy nie mają juz strzał.

Araven
12-01-2014, 12:10
Jeśli ich nie próbowałeś sprowokować to się nie dziw. Ja po 10 minutach bym wymiękł, gratuję cierpliowości.

Gilgamesz
12-01-2014, 12:14
Tyle że to była tura rozgrywana przez komputer,a chwilę wcześniej w tej samej turze stoczyłęm inna dużą bitwę. Nie chciałem tego zaprzepaszczać. Zdrzemnąłem się jakoś 2h i jak wstałem, to komputer dalej czekał.

Araven
12-01-2014, 15:02
Ok. Wiemy jak to było. Ja zaraz wracam do kampanii Broken na submodzie J@k 2.0 i ai bitewnym Germanicusa v. 5.7.

Gilgamesz
12-01-2014, 21:12
Nie mogę znaleźć nigdzie tego Germanicusa5.
Tutaj coś jest, ale link nie działa: viewtopic.php?f=367&t=11358 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=367&t=11358)

Araven
12-01-2014, 21:47
Jest w dziale Mody Uzupełniające - konkretnie tu: viewtopic.php?f=32&t=8859 (http://forum.totalwar.org.pl/viewtopic.php?f=32&t=8859)

Frøya
13-01-2014, 09:40
Czy dało by radę podrzucić w linku folder text z moda? Za bardzo przekombinowałam i oczywiście nie zrobiłam kopii zapasowej :P
Folder nie jest duży, więc nie ma większego problemu ;)

Araven
13-01-2014, 09:46
Chcesz folder text do Broken 2.3.2 + submod J&K 2.0 ? (Ten mam częściowo spolszczony).
Czy do czystego Broken: ten mam po angielsku?

Do submoda J&K 2.0 dorobiłem kopalnie, żelaza, cyny i marmuru obok tych co były też chcesz ew. ?

Frøya
13-01-2014, 11:32
Tak, BC + J&k 2.0.
Jeżeli to nie problem to możesz podrzucić. Czy te kopalnie będą działać na starym save? Nie będą z nim kolidować?

Araven
13-01-2014, 11:38
http://www.sendspace.pl/file/4dd36f06f99b3cb20a797e0

Pobierasz wypakowujesz. Katalog data zawiera text częściowo spolszczony, lepiej niż uniwersalne spolszczenie i nieco więcej.
Zawiera też free_upkeep i nowe kopalnie dla J&K 2.0.
Wrzuć data do głównego Broken i nadpisz. Usuń plik map.rwm z katalogu base. Działa na savy niemal na 100%.
Ew. zrób sobie kopię nadpisywanych plików.

Gilgamesz
13-01-2014, 12:08
Zainstalowałem Germanicusa5, ale AI nadal stoi pod murami i czeka nie wiem na co. Pozostaje mi chyba zacząć kampanię od nowa i ustawić limit czasowy na oblężenie. Porażka...

Araven
13-01-2014, 12:44
Nowa kampania wskazana.
Może się nie zainstalował prawidłowo?
Wskazałeś moda Instalatorowi G5?
Ew. wrzuć ręcznie z Manual Integration. Jak opisałem przy ai bitewnym Germanicus wersja 5.7.

Kolego ale marudzisz. Masz super moda za darmo. Zrozum, żadne ai nie będzie jak Człowiek czy bitewne czy strategiczne. Cyknij ręcznie Germanicusa wersja 5.7 bo z Instalatora niekiedy pomija kilka plików i nie działa jak powinien.

Gilgamesz
13-01-2014, 13:18
Jakoś na podstawce i z dodatkiem, nie było takich problemów z AI. Komputer wtedy albo podchodził pod mury, albo uciekał z pola bitwy, poza mape. A jak ją opuścił, to wygrywałem.

Araven
13-01-2014, 13:24
Masz 3 opcje:
1. Powrót do Podstawki z dodatkiem.
2. Bitwy z automatu w oblężeniach.
3. Zaakaceptowanie stanu obecnego i ręczna instalacja Germanicusa bitewnego.

Jak napisałem ai żadne nie będzie jak człowiek. Germanicus 5.7 nie jest cudowny, ale najlepszy z dostępnych ai bitewnych wg mnie. Bitewny Germanicus jest niezły w polu, nieźle dowodzi posiłkami jako ai. Miałem wielokrotnie bitwy 4 moje armie na 3 lub 4 wrogie i się działo. Ai ładnie mnie wpierało. Ja dowodzę tylko 1 armią zwykle. Posiłkami dowodzi ai zwykle.

W oblężeniach ai jest słabsze. Ale oblężenia robię albo z automatu jak mam dużą przewagę, albo czekam aż sami wyjdą.

Gilgamesz
13-01-2014, 13:57
Jest jeszcze 4-ta opcja - ustawienie limitu czasowego na oblężenie. Czy ktoś z was korzysta z tego?

I na jakim stopniu trudności gracie na Broken Crescent?
Na kingdoms najwyższy stopnień trudności był dla mnie irytująco łatwy. Ale tutaj to jest hardcore.

Piter
13-01-2014, 14:25
Jest jeszcze 4-ta opcja - ustawienie limitu czasowego na oblężenie. Czy ktoś z was korzysta z tego?

I na jakim stopniu trudności gracie na Broken Crescent?
Na kingdoms najwyższy stopnień trudności był dla mnie irytująco łatwy. Ale tutaj to jest hardcore.
hehe, zawsze, limit czasowy do podstawa, może i tylko w jednej na setki bitew oblegający się zabuguje, ale jednak się zabuguje, limit czasowy to podstawa ;)

Araven
13-01-2014, 14:58
Ja zawsze gram z limitem czasowym.
Poziom Hard Kampania i Medium bitwa zwykle gram.
Lub VH kampania ale wtedy ai jest dużo bardziej szalone.

Na ai Pitera VH to niezły hardkor, na oryginalnym też ale jednak łatwiej jest.
Obecnie gram na ai oryginalnym, ale następną kampanię sobie chyba zmienię na ai Pitera.

Na początku podszkol się na Medium/Medium. Zależy też dużo od nacji jaką grasz.

Lwie Serce
13-01-2014, 19:16
A ja gram bez limitu czasowego, wolę przegrać nić zerkać co chwilę na licznik :D
Co do poziomu, to BC na VH potrafi być naprawdę ciężkie, świetnie się wtedy gra. Bitwy oczywiście na medium, nie lubię sztucznego ulepszania statystyk wrogich jednostek, a AI bitewne się praktycznie nie zmienia.

Frøya
14-01-2014, 20:35
http://www.sendspace.pl/file/4dd36f06f99b3cb20a797e0

Pobierasz wypakowujesz. Katalog data zawiera text częściowo spolszczony, lepiej niż uniwersalne spolszczenie i nieco więcej.
Zawiera też free_upkeep i nowe kopalnie dla J&K 2.0.
Wrzuć data do głównego Broken i nadpisz. Usuń plik map.rwm z katalogu base. Działa na savy niemal na 100%.
Ew. zrób sobie kopię nadpisywanych plików.
Dziękuję bardzo za link! ;)

Araven
15-01-2014, 20:37
Wgraj sobie nowe portrety. Link: http://www.twcenter.net/forums/showthre ... rtrait-Mod (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?632792-Broken-Crescent-Portrait-Mod)
Działa to i na czyste Bellum i J&K 2.0, są naprawdę dobre te nowe portrety.

Pan Toranaga
06-03-2014, 16:50
ok. 1204 r. w grze w poblizu Konstantynopola pojawiaja się jednostki krzyzowców, czy jest jakas mozliwosc, zeby nim zagrac?

Araven
06-03-2014, 17:28
To tylko event historyczny związany z IV krucjatą która w 1204 roku zdobyła Konstanynopol, to są jednostki rebeliantów.
W niektórym modach da się grać rebeliantami, ale wiele rzeczy jest niedopracowanych.
Zagraj Krzyżowcami po prostu. Na submodzie J&K 2.0 + ew. mój submod na darmowe jednostki w garnizonach.
Jak bardzo chcesz mogę Ci napisać jak odblokować grę rebeliantami.

Pan Toranaga
06-03-2014, 22:35
Dzieki za odpowiedz, na razie dzieki za te odblokowywanie rebeliantów.. Poprostu trochę mi brakuje w BC rejonów Grecji i mozliwosci powstania tam w 1204r. państw łacinników.

Gilgamesz
24-03-2014, 14:07
Co daje podniesienie poziomu budynku kowala jeśli cały czas jego działanie to: "Capable of upgrading malee weapons" ?

Araven
25-03-2014, 00:17
Jest przeglądarka budynków, tam sprawdź bonusy. Działa jak w Kingdoms.
Wyższe poziomy dają niekiedy bonus do łuczników, lepsze zbroje generałom i bodajże bonus do handlu. Przynajmniej na submodzie w jaki gram.

Gilgamesz
25-03-2014, 01:19
Zanim napisałem na forum, to oczywiście sprawdziłem przeglądarkę budynków i pytam właśnie o to co tam widnieje. Wygląda na to, że kowal w BC nie ulepsza zbroi a jedynie daje +1 do ataku. Ale pytam o to po co ulepszać ten budynek skoro na każdym poziomie daje to samo?

Araven
25-03-2014, 09:08
Daje lepsze zbroje generałom co Ci pisałem wyżej, przez co mają więcej hp. Dostają np. Fine armour. Sprawdź w export_descr_buildings w pliku samym, nie w pzreglądarce. W submodzie J&K 2.0 są bomusy jakie wymieniłem post wczoraj w moim poście.
Ew. buduj inne budynki, ale już płatnerz powinien dawać bonus dla łuczników. Jak napisałem sprawdź bonusy w pliku budynków dla 100% pewności.

Gilgamesz
25-03-2014, 09:44
nie ma tam nic o dodatkowych bonusach

Araven
25-03-2014, 09:50
To widocznie w podstawowym Broken ich nie ma. Poza lepszą zbroją dla generałów, wyższe poziomy płatnerza dają niekiedy członków świty, którzy zmniejszają koszty szkolenia jednostek.
Generalnie, nie wiem z czego robisz problem, jak uważasz wyższe poziomy płatnerza za mało przydatne to ich nie buduj. Albo wgraj submoda, to będziesz miał bonusy większe niż tylko nowi członkowie świty generalskiej.

Gilgamesz
25-03-2014, 09:56
To nie jest Bellum, tylko Broken Crescent 2.3.2.2.
Nie robię problemu, tylko pytam o sens rozbudowywania tego budynku.
Ale generalnie jest to niedopracowany element moda. No bo jak rozbudowywanie budynku może nie dawać żadnych bonusów? Totalny bezsens. Oczywiście można to olać, ale gra na tym traci.

Araven
25-03-2014, 10:10
A gdzie masz napisane, że to Bellum?

Dwa razy pisałem Ci co dają płatnerze, nowych członków świty...
To nie kwestia dopracowania moda, a kwestia tekstur, skoro nie ma ulepszeń pancerza. To trudno by płatnerze je dawali.
Bonusy możesz sobie dodać sam w pliku export_descr_buildings, do handlu np. i po sprawie.
To jeden z najlepszych modów, wg mnie, nawet bez submodów. Nie ma obowiązku grania na nim.

Gilgamesz
25-03-2014, 11:32
Dlaczego jesteś tak agresywnie nastawiony?
Ciągle tylko podkreślasz jaki to ten mod jest super i że nie trzeba w niego grać jak się komuś coś nie podoba. Śmieszna i dziecinna postawa.
A tu nie chodzi o to czy jest super czy nie, ale o udoskonalenie go.
Poza tym jeśli kowal daje bonus do świty, to powinno to być opisane jako bonus. Chociaż szczerze wątpię, że kowal daje taki bonus.

Araven
25-03-2014, 11:56
Kowal ulepsza broń do walki wręcz. Dopiero płatnerz i wyżej dają członków świty z różnymi bonusami do szkolenia zniżki, czy lepsza zbroja (zwiększa ilość punktów życia generała). To jest nieco losowe, jak wielu innych członków świty generałów.
Napisałem Ci jak możesz "udoskonalić". Plik export_descr_buildings. Obserwuj w grze, przeglądaj członków świty. Wyrażam swój pogląd, dla mnie to jeden z najlepszych modów.
Możesz sobie sam masę rzeczy pozmieniać i dostosować do siebie. Masz czas i ochotę to udoskonalaj, jak skończysz możesz dać do pobrania innym z opisem co zmieniłeś i jak to wpłynęło na grę.
Sam tak niekiedy robię.

Gilgamesz
25-03-2014, 12:01
Ciągle wydaje mi się, że mówisz o kowalu w jakimś innym modzie. Gdy mówię "kowal" mam na myśli też płatnerza, bo chodzi ogólnie o ten budynek. Tam nie ma żadnych bonusów do świty czy zbroi moim zdaniem, bo nie są nigdzie wyszczególnione.

Araven
25-03-2014, 12:10
Warsztat garbarski to I poziom budynku od ulepszania pancerzy.
Kowal to II poziom budynku od ulepszania pancerzy.
III poziom to płatnerz, wyższe poziomy są różnie nazywane.
Przy budynkach nigdy nie jest napisane jakich dają członków świty.
Plik export_anicillaries to określa, np. Fine armour - Doskonała zbroja wymaga minimum III lub IV poziomu tego budynku.
Jest jeszcze kilku członków świty związanych z wyższymi poziomami tego budynku.
To w co wątpisz to Twoja sprawa. Ja to widzę po moich generałach w czasie gry w Broken, że dostają kilku członków świty dzięki wyższym poziomom budynku od wytwarzania zbroi, mimo, że nie daje ulepszeń pancerza w Broken.

Andrij Marszałek
27-04-2014, 14:43
Właśnie pobieram moda i mam pytanie - w modzie występuje inwazja mongołów? ;)

Lwie Serce
27-04-2014, 17:17
Oczywiście, że tak ;)

Araven
30-04-2014, 10:17
Polecam submoda J&K 2.0 do Broken, wiele świetnych zmian i potężniejsza inwazja Mongołów.

Andrij Marszałek
03-05-2014, 08:47
Tyle że już kalifatem kampanie zacząłem :) - może za drugim razem.

Araven
02-08-2014, 10:08
Panowie z TWC w tym Wudang_clown działają nad wersją 2.4 Broken.

sadam86
29-08-2015, 17:57
Od lipca są zapisy do beta testów 2.4 tak więc zapewne w tym roku pogramy w nową wersję:D
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?694172-First-playable-2-4-beta-available

sadam86
22-12-2015, 19:05
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?702663-BC-2-4-!-Beta-testers-please-give-us-here-your-impressions!&p=14807926#post14807926

jeśli jakiś kataklizm nie nastąpi jest szansa pogrania w modyfikację w te Święta xD

sadam86
23-12-2015, 12:44
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?705635-BROKEN-CRESCENT-2-4-!RELEASE!-!PREVIEW!-AND-!DOWNLOAD!

Zgodnie z zapowiedzią można już pobierać ;D