Zobacz pełną wersję : The Deluge - gra o XVII wieku.
http://img820.imageshack.us/img820/7615/delugelogo.png (http://thedeluge.net/)
Dzieło prezentowane w temacie jest darmową modyfikacją do gry Mount&Blade Warband(klucze na allegro od 20zł).
Strona modyfikacji, kliknij żeby wejść. (http://thedeluge.net/)
The Deluge to modyfikacja przenosząca gracza w XVII wiek w sam środek burzliwych walk we wschodniej europie. Gracz wcielić może się w uskrzydlonego husarza, walecznego i zbuntowanego kozaka, wielbiącego kapelusze i nowoczesne uzbrojenie szweda, stanąć tez może po stronie Chanatu Krymskiego oraz po stronie ambitnych Ottomanów (w przyszłości również po stronie cesarstwa Rosyjskiego i państw zachodnich). Wraz ze zmianą realiów Mount&Blade, zmienia się taktyka walki i sposób prowadzenia wojny.
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/20/19387/thumb_620x2000/mb_warband_2012-01-07_20-19-08-20.jpg
Do użytku gracz dostanie zupełnie nowe typy broni, frakcje i mapy. Wszystko przygotowane tak aby jak najlepiej odwzorować realia panujące w ówczesnej europie. Przechodząc do tematu broni i technik zabijania trzeba wspomnieć o klasie inżyniera, która jako jedyna pozwala na wykopanie okopów czy wybudowanie tarczy, którą po stworzeniu można z sukcesem posuwać. Używanie osłon wybudowanych przez ww.klasę i wykorzystywanie jej umiejętności bojowych stwarza zupełnie nowe zastosowania taktyczne. Inżynier jako jedyny posiada możliwość używania takich broni jak garłacz, granat czy wielki topór pozwalający rozrąbywać barykady i osłony, których w modyfikacji znajdziemy bardzo dużo. Jest to jedna z cech, która wyróżnia modyfikację- interakcja z otoczeniem.
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/20/19387/thumb_620x2000/mb47.jpg
W The Deluge jeziora i rzeki, zamiast przeszkodą i utrapieniem mogą okazać się zbawieniem i elementem taktyki, dzięki wprowadzeniu w pełni sterownych łodzi i barek, które poruszają się wzdłuż rozciągniętych pomiędzy brzegami lin (w przyszłości również walka morska!). Kolejną nowością jest menu kołowe, dzięki któremu w szybki sposób możemy wybrać kilka opcji, takich jak: wykorzystanie zdolności specjalnych, gwizdanie na swojego konia (który wraca do swojego właściciela), przekazanie złota członkowi Twojej drużyny czy w końcu możliwość okrzyków i głosowych rozkazów.
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/20/19387/thumb_620x2000/mb46.jpg
To co jednak stawia The Deluge tak wysoko wśród graczy to dbałość o szczegóły oraz niezwykła jakość ich wykonania: animowane sztandary, namioty, roślinność a nawet firanki w oknach, nowy model twarzy, dodanie włosów wystających z pod hełmu zamiast ich zwyczajowego usuwania, wiele nowych efektów cząsteczkowych, pory dnia, pogoda, ruchome okna, łamanie kopii przy odpowiednio mocnym uderzeniu, wypadanie broni z rąk, historyczne jednostki i uzbrojenie (o co zadbali nasi eksperci), do tego lokacje, piękny layout... można by tak wyliczać bez końca. To wszystko sprawia, że każdy powinien zagrać w modyfikację i przekonać się o jej niezwykłości. Każda szabla i muszkiet liczą się w czasie, kiedy dochodzić będzie do licznych, nawet 200 osobowych bitew!
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/20/19387/thumb_620x2000/mb12.1.jpg
Strona modyfikacji, kliknij żeby wejść. (http://thedeluge.net/)
http://media.moddb.com/cache/images/downloads/1/41/40324/thumb_620x2000/modb-title.1.jpg (http://thedeluge.net/)
Uwaga: filmiki i screeny pochodzą ze starszych wersji modyfikacji.
Czy ten mod posiada singleplayer?
Nigdy nie gralem w M&B multi. Ciekawi mnie jak wyglądają tutaj bitwy, ile tak mniej więcej graczy bierze w nich udział.
Nie, może w przyszłości The Deluge będzie posiadało singleplayer
Nigdy nie gralem w M&B multi. Ciekawi mnie jak wyglądają tutaj bitwy, ile tak mniej więcej graczy bierze w nich udział.
Na eventach do 230.
Na eventach do 230.
To nieźle, nawet się nie spodziewałem takiej ilości :o , ale to eventy, a jak to wygląda w przeciętne popołudnie:)? Da się pograć na tygodniu?
W tygodniu też są eventy.
http://img820.imageshack.us/img820/464/sroda1.png
http://www.mountblade.info/forum/index. ... ic=11751.0 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=11751.0)
Wczoraj grałem tak o 21.30 i było z 20 osób, ale dawno już nie było aktualizacji. Po wydaniu nowego patcha będzie popołudniami pewnie więcej osób. ;)
JanHetman
29-12-2012, 18:40
Frakcje zachodnie? :O Szkoda, że jeszcze nic o tym nie mówili ( ale wierzę Ci, bo masz lepsze kontakty).
Serdecznie polecam tego moda - można w niego grać przez ponad pół roku i się nie nudzi.
Co ciekawe, wiele pomysłów jest pożyczonych od również innego zacnego moda - Vikingr (zapewne jednak zrobionych od nowa, bo twórców Vikinga w napisach nie ma).
Wracając do the Deluge -są też niewypały, zupełne zmienienie łuków (wolniejsze, słabsze, mniej celne - ale nadal wielce denerwujące), zrobienie z kawalerii prawdziwej elity (teraz kawalerii się boi, a nie rywalizuje się z nią tak jak w native ;p), zrobienie realistycznych kopi i pik (super długie ;), tarcze są o wieeele słabsze niż w podstawce, dodane zostały fale na morzu, ruszające się drzewa i wiele wiele więcej ( nie chce mi sie przypominać).
Pozdrawiam i polecam!
A są jakieś bitwy klanowe? Jakieś ligi albo turnieje? Czy taki typ rozrywki to raczej Dzikie Pola?
JanHetman
29-12-2012, 20:16
Jest bardzo dużo klanów, eventów i ligi nie ma (prawdopodobnie będzie ich wiele po wydaniu nowej wersji).
Pozdrawiam
Frakcje zachodnie? :O Szkoda, że jeszcze nic o tym nie mówili ( ale wierzę Ci, bo masz lepsze kontakty).
Autorzy już o tym pisali.
Co ciekawe, wiele pomysłów jest pożyczonych od również innego zacnego moda - Vikingr (zapewne jednak zrobionych od nowa, bo twórców Vikinga w napisach nie ma).
Jakie? Wiem jedynie ze DLC wiele pomysłów "pożyczyło"...
falchion
29-12-2012, 23:03
Grałem w tego moda odkąd wyszła beta wfas (a było to dawno).
Świetna zabawa, ale potrzeba do tego wielu graczy, a przeciętnie na serwerze jest malutko. No więcej jest przy zorganizowanych rozgrywkach. :)
autor:Irgen
[center:3quf0896]http://img692.imageshack.us/img692/2007/botbctui.png
''27 maja 1648 niedobitki wojsk polskich po klęsce Korsuńskiej wycofuję się do Białej Cerkwi. Ściga ich Tuhaj Bej razem z kozakami. Polakom udaje się dostać do miasta w, którym stacjonuje pułk piechoty pod Stanisławem Lubomirskim. Rozpoczyna się bohaterska obrona Lachów przeciwko buntownikom i wspierających ich niewiernych.''
Zapraszamy na środową bitwę, wszyscy chętni do udziału obowiązkowo wchodzą na TeamSpeak Tawerny 15-10 minut przed godziną 20:00. Po ustaleniu szczegółów gry na TS, gracze otrzymają hasło na serwer. Wszyscy, którzy nie pojawią się na TS nie otrzymają dostępu do serwera.
Serdecznie zapraszamy![/center:3quf0896]
www.mountblade.info/forum/index.php?topic=11751.15 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=11751.15)
Witajcie waszmoście,
jest mi serdecznie miło poinformować was, że wkrótce rozpocznie się pierwszy sezon Ligi klanów The Deluge.
Jednak, jak zwykle bywa, wystąpiły pewne trudności. Naszym problemem jest brak zaufanych osób na stanowisko sędziego, dokładnie 3 sędziów.
Jeśli skończyłeś 16 lat, jesteś ogarniętą osobą, bez klanu (niezależna), zaufaną wśród społeczności The Deluge to ślij do mnie wiadomość o chęci współpracy. W wiadomości zwrotnej dostaniesz niezbędne informacje a także zaproszenie na rozmowę. The Deluge potrzebuje zaufanych ludzi! Potrzebuję Cię!
Nie chcesz być sędzią, nie ma problemu tylko potraktuj wiadomość o lidze poważnie, już dziś zapisz się do jednego z klanów biorącego udział:
[Regiment Wielkopolski] [Chorągiew Wolentarska] [Freikompania Pruska] [Armia Koronna] [7.Brygada Daerlańska]
Wkrótce pojawi się więcej informacji.
pozdrawiam
Irgen
http://www.mountblade.info/forum/index. ... ic=11902.0 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=11902.0)
[youtube:1ekwtyfl]http://www.youtube.com/watch?v=YCcfPgbGoVA[/youtube:1ekwtyfl]
Fajna sprawa... jak się zdarza oponentowi. :)
http://img195.imageshack.us/img195/8215/tczew2b.png
Już w następną sobotę o godzinie 19.00 obędzie się Bitwa pod Tczewem! Na przeciw siebie staną wojska Polskie i Szwedzie, które zacięcie będą walczyły na mapie odwzorowującej prawdziwe pole walki! Zapraszamy wszystkich gorąco do wzięcia udziału w tym evencie! Wszystkie klany oraz osoby niezależne będą mogły wcielić się w bohaterów tamtych czasów. Dokładna instrukcja jak wziąć udział w evencie i więcej informacji znajdziecie na forum.
Link do tematu: http://www.mountblade.info/forum/index. ... 239672#new (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=12302.msg239672#new)
https://lh3.googleusercontent.com/-uF8eXpng3W4/URBN2aydVAI/AAAAAAAAEWs/je9cGeMPVDc/s512/strzelec.png
Więcej screenów: http://www.mountblade.info/forum/index. ... =10295.180 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.180)
Trochę za późno na jakiekolwiek zapisy, jedynie lista rezerwowa i to tylko dla osób będących w klanach.
preussen6
27-02-2013, 20:25
Bardzo fajna inicjatywa, sam biorę w niej udział.
Łatka poprawiająca mapy. Pobierz ją tutaj!
http://www.mountblade.info/forum/index. ... ic=12600.0 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=12600.0)
http://img819.imageshack.us/img819/1277/chocim.png
Kolejny event na The Deluge! Bitwa pod Chocimiem (1621) http://www.mountblade.info/forum/index. ... ic=12717.0 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=12717.0)
Dzięki za informacje, już się zapisuje.
Chocim już na Was czeka. Z kolejnej mapy screeny prześlę niebawem. Co różni ten event od innych? Po pierwsze fakt, że będą dwie mapy, po drugie i najważniejsze mapy będą stanowczo mniejsze od tych z poprzednich eventów. Na pierwszej mapie duże znaczenie będzie miała walka pozycyjna, armie będą dobrze okopane, ale obozy nie będą od siebie mocno oddalone. Na drugiej mapie ( Chocim) gdy sprawdzałem jak pomieści się 200 graczy był naprawdę duży ścisk, co odda realia prawdziwego oblężenia. Obrońców będzie mniej, ale będą respil się zdecydowanie szybciej niż na standardowym oblężeniu. Cały Chocim zamieni się w jedną wielką chmurę dymu, kiedy do pierwszego szturmu ruszy armia Osmańska.
http://img689.imageshack.us/img689/7581/beztytuugfvu.jpg
http://www.mountblade.info/forum/index. ... c=12717.15 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=12717.15)
[youtube:2d1r80o6]http://www.youtube.com/watch?v=SiAodZZBTc0&feature=youtu.be[/youtube:2d1r80o6]
[youtube:3d9riocw]http://www.youtube.com/watch?v=ZOS7SMEGWkM[/youtube:3d9riocw]
JanHetman
09-04-2013, 18:12
Niedługo odbędzie się wydarzenie ,,Oblężenie Chocima''. Będzie to zorganizowane oblężenie, w którym brać udział około aż do 250 osób.
Zostało 10 wolnych miejsc, 50 rezerwowych (na pewno będzie miejsce dla rezerwowych, zawsze na takich).
http://www.mountblade.info/forum/index. ... ic=12717.0 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=12717.0)
A zgłosiłem się i ja :D
edit:
co mają zrobić gracze randomowi? nawet nie wiem gdzie jestem przypisany :evil:
Oglądnij spojler i popatrz na składy RP.
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to się dzieje, że gracze potrafią po kilka razy strzelać z muszkietów, chodzi mi o to chowanie pustego wyciąganie załadowanego.
Presidente
20-04-2013, 11:48
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to się dzieje, że gracze potrafią po kilka razy strzelać z muszkietów, chodzi mi o to chowanie pustego wyciąganie załadowanego.
Może mają po prostu więcej muszkietów i zamieniają na inny nabity.
Też brałem pod uwagę tę możliwość ale niektórzy strzelali po 6/7 razy, poza tym nie da się brać, aż tylu muszkietów.
Jeśli zobaczysz, że ktoś tak robi na serwerze Tawerny lub RW, to zapisz jego nick i wyślij mi go na PW.
To jest glitch i jest on zakazany.
ok, tak właśnie myślałem ale nie byłem pewny czy to się właśnie Glitch nazywa.
Ostatnio praktycznie cały klan WAS tak robił tylko nie pamiętam na jakim serwerze.
[youtube:7i7xypy3]http://www.youtube.com/watch?v=8VSOdp_rt2I[/youtube:7i7xypy3]
Ten mod jest tylko na multi? Bo nigdy w multi nie grałem i nie wiem czy bardzo się różni od singla. Bardzo ważny jest szybki net?
Modyfikacja jest tylko na multiplayer, zamiast się pytać jak wygląda to najlepiej sam sprawdź. ;)
Nie mogę z dwóch powodów. Po pierwsze i najważniejsze nie mam gry, więc nie mam jak grać. Po drugie od początku lipca jestem w Norwegii i mam tylko do dyspozycji słaby laptopik i nie miałem okazji zaopatrzyć się w grę. Do mojego powrotu do Polski postaram się znaleźć w necie Złotą Edycję(tą z MB, MBW,OiM) i ją kupić po powrocie do kraju. Mam tylko nadzieję, że nie będę miał lagów podczas gry.
Nowa wersja?Z tego co pamiętam nie było skór na pancerzach Husarii w 0.552.
Nowa wersja?Z tego co pamiętam nie było skór na pancerzach Husarii w 0.552.
Specjalny skinpack użyty przez "kamerzystę" podczas eventu.
Witam,
Czas na jakąś informację.
Więc tak w tej chwili pozostałem sam, moja propozycja jest taka:
Zrobić wersję z nowymi ubraniami, drzewkiem jednostek i wszystkim co uda mi sie złozyć.
Ostatnimi czasy probowałem złożyć kilka najbardziej istotnych rzeczy i oto co wiem na pewno:
Nie będzie w tej wersji bitew morskich, forkietów, nowej frakcji i wielu drobiazgów, które budują niesamowity klimat.
Jedyne co mogę zrobić to dodać Rosjan zamiast Tatarów, Tatarów dodać jako jednostki pomocnicze.
Czekam na Opinię.
Pozdrawiam.
b@rtu$
Piszczel to bardzo prymitywna broń palna, mało prawdopodobne by miała by wyrywać jakieś organy, chyba że w jakiejś wersji ala hakownica. Kozacy uzywali dobrej broni palnej, pomijając chołotę która żadko miała broń palną.
Pozdrawiam.
Bitew morskich faktycznie raczej nie będzie, ale reszta bajerów jest w większości gotowa. Muszę to tylko zebrać ładnie do kupy i naprawić jeszcze parę rozwalonych rzeczy (m.in. system armat, który jest całkowicie rozgrzebany). W tym tygodniu na pewno się za to nie wezmę, ale od przyszłego poniedziałku trochę rozluźni mi się grafik i przynajmniej z godzinkę dziennie na kończenie nowej wersji The Deluge. Zatem głowy do góry, jeszcze nie wszystko przepadło. Tym bardziej, że jest też mała szansa, iż we wrześniu WSE zostanie zaktualizowane do ostatniego warbandowego patcha i skończą się niepotrzebne kombinacje.
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index. ... =10295.330 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.330)
Witajcie. Przygotowałem paczkę do testowania. Zawarte są w niej wszystkie mapy jakie do tej pory zostały przygotowane, poprawione i ostatecznie nadają się do wrzucenia do moda. W skład paczki wchodzą 22 nowe mapy i stare mapy, które w większości zostały edytowane i warto do nich zajrzeć ( szczególnie do Portu, Krakowa, Złotych Łanów, Kopalni i Fortu). Listę osób, które przygotowały mapy podam kiedy nadejdzie odpowiedni czas. Instrukcję jak zainstalować map-pack znajdziecie w plikach.
Uwaga! Mapy będą wgrane na serwer ChW. Żeby jednak móc głosować na nowe mapy, trzeba wgrać mappack, inaczej nie będzie możliwości samemu stworzyć głosowania do ich wyboru. Mapy Wybrzeże oraz Statek na mieliźnie są obecnie bez AI mesh ( przepadła gdzieś wersja "z", wiec obecnie nie mam siły, żeby się za to zabrać.
Zapraszam na jutro ( Wtorek 16 września) na godzinę 20.00 do wspólnego testowania.
Przechodząc do meritum: Ogłaszam konkurs dla klanów- który klan znajdzie najwięcej błędów i zaraportuje w tym temacie otrzyma w zbliżającym się patchu mapę ekskluzywną, mającą charakterystyczne cechy dla klimatu klanu oraz będzie zrobiona z jajem:) ( mimo wszystko będzie grywalna i będzie można na niej swobodnie rozgrywać mecze, ale to sami sprawdzicie:P).
Zasady są proste. Wysyłasz wiadomość z informacją o problemie, koniecznie ze screenem lub filmikiem ( lub naprawdę dooookładnym opisem problemu). Podaj z jakiego klanu jesteś.
Lista nowych map: ( jeśli, którejś z map brakuje to proszę o tym również raportować.)
http://img580.imageshack.us/img580/548/cgrt.jpg
download: http://www.mountblade.info/forum/index. ... ic=13659.0 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=13659.0)
Odnosnie premiery.
Mamy nadzieję wydać patha przed gwiazdką.
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index. ... =10295.360 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.360)
http://img706.imageshack.us/img706/2499/c21a.png
Oblężenie Klasztoru w Brodnie! Piątek 20 grudnia godzina 20.00! (Deluge):
http://www.mountblade.info/forum/index. ... ic=14069.0 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=14069.0)
Zadziałało by to na MB : ogniem i mieczem dzikie pola ?
Nie, to mod na M&B: Warband.
Odnosnie premiery.
Mamy nadzieję wydać patha przed gwiazdką.
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index. ... =10295.360 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.360)
Niestety wstępnie po sylwestrze. Zabrakło Nam czasu przed świętami by dotrzymać terminu grudniowego.
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index. ... =10295.375 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.375)
Może słówko wyjaśnienia...
Musicie pamiętać, że praca nad tym modem to nie jest nasze zajęcie zarobkowe, z którego się utrzymujemy. To takie nasze hobby, pasja (choć obecnie coraz bliżej temu do zwykłego obowiązku, który niewiele przynosi radości...), coś, czym zajmujemy się w wolnym czasie. A że mamy już swoje na karku, lata szkolne już dawno za nami, to i też wolnego czasu mamy raczej niewiele.... a jak już się znajdzie chwilka dla siebie, to jest tysiąc innych rzeczy, którymi człowiek chętnie by się zajął. Może kogoś to zdziwi, ale tworzenie moda nie jest wcale na szczycie tej listy.
Są momenty, gdy prace nad modem idą naprawdę szybko, bo akurat ktoś z nas "złapie fazę" i poświęci mu cały swój wolny czas, czy zarwie dla niego parę nocek, ale są też momenty przestoju, gdzie nikomu za nic nie chce się brać, bo już ręce opadają od tej monotonii. Te pierwsze zwykle trwają krótko (choć mój ostatni trwał niemal dwa miesiące), z tych drugich zaś ciężko się potem wydostać. Przy tak małym zespole jak u nas - jedna osoba odpowiedzialna za modele i jednostki, jedna za cały kod i techniczne sprawy, jedna za przygotowanie map - i przy tak długo powstającym modzie ciężko jest posuwać prace naprzód, bo osoby która akurat się wypali nie ma kto zastąpić i przejąć jej obowiązków.
Dlatego też proszę o dwie rzeczy:
1. Nie oczekujcie od nas cudów, bo jesteśmy tylko ludźmi, którzy ponadto mają swoje życie i swoje sprawy na głowie.
2. Doceńcie to, że jeszcze staramy się coś zrobić i posuwać prace naprzód, mimo naszego ogólnego znużenia i braku czasu. Nie chodzi tu o składanie podziękowań itp. tylko o powstrzymanie się od płytkich ponagleń, szyderczych docinków... w niczym to nie pomaga, ba, wręcz przeciwnie, bo wtedy jeszcze bardziej odechciewa się coś robić.
Co do mojej obietnicy, to dotyczyła nie wydania moda, a powrotu do prac, bo po poprzednim dwumiesięcznym maratonie prac nad modem po prostu się wypaliłem i zniknąłem na ponad miesiąc. Plany znów mi się trochę pokrzyżowały, ale nie na tyle, bym obietnicy nie mógł dotrzymać - po prostu prace nie ruszą z aż takiego kopyta, jak początkowo chciałem. ;)
Dyktator
22-01-2014, 18:37
No nowego patch'a trochę możemy jeszcze poczekać, ale za to dostaniemy lepszą jakość i bardziej dopracowaną łatkę ;>
Po drodze czekają nas jeszcze ostatnie turnieje na tej wersji moda (w zależności od tego, kiedy patch wyjdzie): III sezon Ligi The Deluge oraz tawerniany turniej (na innych regułach i w formie turnieju, nie ligi ;p). Po patch'u można spodziewać się pewnej niespodzianki, co do formy rozgrywki, przygotowywaną przez ekipę próbującą ruszyć społeczność The Deluge.
[youtube:5xquz7p1]http://www.youtube.com/watch?v=cOCB8VWDWyc[/youtube:5xquz7p1]
Nowe przecieki.
Bratek chwali się przed wami tylko częścią swojej pracy. Postanowiłem to zmienić, co prawda nie da się zrobić screenów wszystkich nowych zbroi ( byłoby pewnie przeszło setka screenów), ale możecie zobaczyć te pierwsze lepsze, które wpadły mi w oko. Jeśli ktoś miał jakieś wątpliwości czy będzie przeskok jakościowy w tym aspekcie to macie odpowiedź. Dla Bartka należą się brawa:P
http://s25.postimg.org/55xjs248r/PRZECIEK.jpg (http://postimg.org/image/55xjs248r/)
Duża rozdzielczość: http://postimg.org/image/55xjs248r/full/
Już mnie ktoś o to pytał więc podkreślam jeszcze raz! Nie jest to nawet połowa nowych strojów.
A na bonus moje starania w modelingu, czyli łóżko, szafa, komoda, wieszak, krzesła i stół już w grze. Nie wiem czy znajdzie się to w nowym pachu, ale chyba najgorzej nie wygląda ( do perfekcji za to dużo brakuje:P).
http://s13.postimg.org/wppv9f9yb/dudpadupa.jpg (http://postimg.org/image/wppv9f9yb/)http://s13.postimg.org/mtos9s46b/mb_warband_2014_03_11_23_35_00_62.jpg (http://postimg.org/image/mtos9s46b/)http://s13.postimg.org/m5fxqu5gj/mb_warband_2014_03_11_23_41_23_84.jpg (http://postimg.org/image/m5fxqu5gj/)
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index. ... #msg273719 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.msg273719#msg273719)
Jedyne co ten mod jeszcze do perfekcji potrzebuje, to singiel.
Tego, z czego się tak cieszyliśmy, na razie wrzucić nie możemy. Macie tu jednak coś na osłodę:
[spoiler:m3k7izi8]http://abload.de/img/bots1g3sl4.jpg[/spoiler:m3k7izi8]
[spoiler:m3k7izi8]http://abload.de/img/mapka1j7sss.jpg[/spoiler:m3k7izi8]
[spoiler:m3k7izi8]http://abload.de/img/menu1g4s89.jpg[/spoiler:m3k7izi8]
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index. ... =10295.525 (http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.525)
Planowana jest kiedyś wersja tego moda na singla? Czy tylko na multi?
Kobrax z tego co pamiętam singla porzucili ekipa się rozsypała...
Nowa wersja The Deluge zbliża się wielkimi krokami. Oto prezentacja nowej wersji autorstwa Zardesa z TFW:
watch?v=hZxB9WPkjzw
Temat autora: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=14816.msg280026;topicseen#msg28002 6
Dodatkowo duża paczka screenów:
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband2014-06-0616-04-17-57_zps74d7751a.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/mb_warband2014-06-0616-04-17-57_zps74d7751a.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband2014-06-0616-06-54-57_zps3be46f7b.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/mb_warband2014-06-0616-06-54-57_zps3be46f7b.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband2014-06-0616-05-06-79_zps08929221.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/mb_warband2014-06-0616-05-06-79_zps08929221.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband2014-06-0616-08-55-05_zps39630666.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/mb_warband2014-06-0616-08-55-05_zps39630666.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband2014-06-0616-09-06-08_zps8f4c51b6.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/mb_warband2014-06-0616-09-06-08_zps8f4c51b6.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband2014-06-0616-08-44-92_zps4678febb.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/mb_warband2014-06-0616-08-44-92_zps4678febb.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband2014-06-0616-08-03-55_zps79ecf663.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/mb_warband2014-06-0616-08-03-55_zps79ecf663.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/LHhNA83_zps5d7245de.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/LHhNA83_zps5d7245de.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband2014-06-0616-11-01-79_zps1ff81dfe.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/mb_warband2014-06-0616-11-01-79_zps1ff81dfe.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/KwlCHzI_zpsce886042.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/KwlCHzI_zpsce886042.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/OV1hnaw_zps2cc60abd.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/OV1hnaw_zps2cc60abd.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/wNzGxTq_zps0d70e532.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/wNzGxTq_zps0d70e532.jpg.html)
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/Q5Se4CB_zps55075ccf.jpg (http://s1369.photobucket.com/user/oktawian1991/media/Q5Se4CB_zps55075ccf.jpg.html)
Na koniec pozdrowienia z testów!:D
http://i1369.photobucket.com/albums/ag226/oktawian1991/mb_warband_old2014-06-0422-22-06-661-Kopia_zpsd1b9cd89.png
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.600
Nadchodzą piękne dni dla fanów XVII wieku. ;)
Wait for 0.8 version. Should be out in next few days.
Źródło: http://www.moddb.com/mods/the-deluge
Kolejne info o dacie premiery:
Poprawka - w ciągu najbliższych dwóch-trzech dni. Dłużej już po prostu nie możemy czekać, z różnych przyczyn. Sporo będzie w patchu bugów i niedoróbek, ale im więcej osób będzie raportować błędy, tym łatwiej będzie się z nimi uporać.
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.615
preussen6
16-06-2014, 16:11
Teraz nam zostało ostatnie odliczanie do nowej wersji !
Tym razem się uda?
Napiszę tylko tyle - ten piątek, godziny wieczorne.
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10295.msg281049;boardseen#new
Lwie Serce
27-06-2014, 20:52
!!!!!!
Wyszła wersja 0.8.
http://www.nexusmods.com/mbwarband/mods/3536/?
https://www.dropbox.com/s/docqdx88324gq8d/TheDeluge08.exe
Info od Daedalusa:
Odpalajcie grę ze skrótu "The Deluge" na pulpicie albo poprze plik WSELoader.exe z podkatalogu WSE w katalogu moda.
Kolejne źródło: http://www.speedyshare.com/PPt3D/TheDeluge08.exe
Lista zmian: (zbyt dużo by wymieniać, ale w skrócie..)
- Bitwy morskie!
- nowa frakcja, stare przerobione
- kilka nowych trybów gry (Dominacja, tryb dowodzenia botami, Last Man Standing...)
- całkowicie przerobiony system armat
- tony nowych modeli i tekstur
- pory roku
- ponad 70 map
- nowe animacje i efekty
- cała masa nowych skryptów i ulepszeń
- ...i cala masa nowych bugów! ;)
Źródło: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=6527.15
Nexus przeciążony, ten drugi przeciążony... :(
preussen6
27-06-2014, 21:35
Ściągnąłem, zagrałem, klękam przed twórcami za tak wspaniałego moda.
PaskudnyPludrak
27-06-2014, 22:15
O kurza stopa, to znaczy, że jest już do ściągnięcia ?
Lwie Serce
27-06-2014, 22:26
Nie inaczej. ;)
Pojawił się też download na ModDB:
http://www.moddb.com/mods/the-deluge/downloads/the-deluge-08-installer
Patch 0.82 gotowy do pobrania.
Pobierz patch The Deluge 0.82 (GoogleDrive) (http://goo.gl/JMWzzk)
Pobierz patch The Deluge 0.82 (Moddb) (http://goo.gl/F2Iq4i)
Pełna lista zmian:
Ogólne:
- poprawiono różne błędy z bugtrackera
- wprowadzono różne sugestie z bugtrackera
Ważne:
- zmieniony system niewypałów - to powinno rozwiązać pojawianie się podwójnych broni w ręce trzymającej muszkiet
- rozwiązane błądy z brakującymi teksturami
- zmienione zachowanie postaci i animacje podczas kucania
- dodane chodzenie na kucąco
- zmieniony system synchronizacji niektórych dźwięków (budowanie, kopanie, ładowanie broni...) - to powinno usunąć błędy z zapętlonymi w powietrzu dźwiękami
- rozwiązano problemy z limitami jednostek w menu wyboru jednostki po dołączeniu do gry
- naprawiony ze znikającymi kolizjami niektórych obiektów
- naprawiony brak kolizji jednego z nowych domków (zima)
- materiały budowane i skrzynie z amunicją są upuszczane gdy postać dosiada konia
- zmieniony system synchronizacji efektów wystrzału broni palnej (wymaga testów)
- zmniejszona szansa na niewypał w złych warunkach pogodowych (zwłaszcza w zimie)
- zmniejszona wytrzymałość statków o połowę
- naprawione głosowanie na zmianę mapy i trybu gry
- naprawiona opcja ilości spawnów na Oblężeniu w panelu admina
- naprawiony błąd, który uniemożliwiał obrońcom na Oblężeniu wygrać rundę
- naprawione błędy serwerowe związane ze spawnowaniem przedmiotów
- naprawione niewypały blokujące broń na trybach morskich
- naprawione animacje noszenia sztandaru
- dodana umiejętność kopania okopów tym jednostkom, które miały łopaty, ale tego nie potrafiły
- pływanie sprawdzane jest teraz na serwerze, co powinno wyeliminować różne glitche
Mniej ważne:
- usunięto stare, nieużywane obiekty z map
- szwedzki jager na inwazji nie biega już z gołą klatą
- dodane losowe sztandary wrogim boto na inwazji
- zabity gracz upuszcza wszystkie narzędzia armatnie, jakie miał w ekwipunku (nie ważne, czy miał je w rękach, czy nie)
- dodane wsparcie wielu skrzyń zaopatrzeniowych na Inwazji
- dodano drugą skrzynię zaopatrzeniową na mapie Ślepy Zaułek
- po wygraniu Iwazji mapa automatycznie się teraz zmienia
- dodano brakujące informacje o niewypale do ciężkich muszkietów
- dodany informacje o karach przy używaniu tarczy do niektórych broni
- dźwięk wystrzału armat jest odtwarzany teraz tylko raz (był odpalany dwukrotnie, w celu spotęgoania efektu, ale kiepsko to wychodziło)
- usunięte podwójne teksty w menu głównym polskiej wersji
- statyczny (nieużywalny) falkonet ma teraz właściwy model
- poprawiona pozycja dymu z lontu dla muszkietów lontowych
- naprawiona zabugowana pochodnia na mapie Obóz Rebeliantów
- zmieniony sposób, w jaki spawnują się pochodnie - teraz powinny znajdować się w odpowiednim miejscu, a nie nad lub pod stojakiem
- usunięte statyczne dźwięki z pochodni i lampionów (w celu optymalizacji)
- podmienione modele statków na Wybrzeżu i Porcie
- dodano chorągiew Pogoni chorążemu RONu
- na kapitańskim trybie morskim można wybrać już jednostkę
- poprawione niewidzialne sztandary niektórych klanów
- dodano nowe klany
- poprawione nazwy kilku ostatnich klanów
- zmieniono kolor celownika armat w zimie na pomarańczowy
Zmiany przy jednostkach i ekwipunku:
- Poprawiono wszystkie pancerze Moskiewskich Pikinierów i Rajtarów (ceny i statystyki)
- Zablokowano możliwość używania tarczy z kopiami, lancami i koncerzami(testowo)
- Dodano łopaty i umiejętności (Hajduk, Pikinier w RON, Konny Mołojec, Mołojec,Segban, Tufekczi)
- Podniesiono manewrowość koni o 2 ptk.
- Poprawiono statystyki pałaszy piechoty, obniżono obrażenia pałaszy kawalerskich.
- Poprawiono statystyki ozdbonego pałasza walońskiego.
- Ustalono na nowo limity.
- Zniesiono limity(RON: Pikinier; Hajduk; Muszkieter
SICZ: Mołojec; Czerń
OTTOMANI: Tufekczi; Azab
TATARZY: Kaźindżi
SZWECJA: Pikinier i Muszkieter Narodowy
MOSKALE: Muszkieter)
- Zmniejszono prekość ataku kolbą o 5ptk.
- Dodano limity wszystkim rodzajom kawalerii(razem w każdej nacji 50% stanu)
- Zabrano piechocie nadziaki kawalersie(pozostały tylko krótkie)
- Łuki mają teraz +4ptk obrażeń, oraz typ obrażeń cięte
- Pistolety +3 do obrażeń
- Poprawiono obrażenia pałasza Moskiewskiego
- Zabrano koncerze Sipahom Lennym
- Dodano gwardii Ottomanów muszkiety z zamkiem hiszpańskim
misiek1205
12-07-2014, 16:50
Po zainstalowaniu moda i uruchomieniu go pisze że Warband Script Enchancer (WSE) nie został wykryty, i żebym uruchomił go z WSE Loadera exe, jak to zrobie w Launcherze wyskakuje mi komunikat, że muszę aktywować grę wpisując klucz. Problem polega na tym że na steamie nie mogę znaleźć tego klucza.
Na steam, kiedy wybierasz widok Biblioteki i szczegóły gier, masz po prawej stronie poniżej napisu Odnośniki listę i tam znajduje się Numer seryjny.
misiek1205
12-07-2014, 20:12
Tracę powoli cierpliwość do tej gry, wpisuje key wyskakuje komunikat odmowa aktywacji, wpisuje key na stronie taleworlds po czym dostaje dluższy do aktywacji ręcznej i znowu odmowa aktywacji.
Jakieś pomysły ?
Poczytaj sobie ten temat:
http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=14949.0
misiek1205
19-07-2014, 20:08
Ten mod jest jakiś ułomny czy w to da sie wogule zagrać, zainstalowałem Warbanda, woła o klucz więc wpisuje i aktywuje, dostaje komunikat ze aktywacja się udała , instaluje The Deluge uruchamiam przez WSELoader, znowu wola klucz mimo ze chwile wczesniej aktywowałem Warbanda, tym razem klucz nie działa. Na forum gdzie są podane linki do pobrania moda, pisze że cytuje - Jeśli gra poprosi o klucz, a Twój klucz nie będzie działał, spróbuj przekonwertować go za pomocą tego narzędzia - https://www.taleworlds.com/en/Account/ConvertSerial
Wpisuje klucz do tego generatora i nic się nie dzieje.
Nowa wersja, 0.83: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=6527.30
Czy pobierając ostatniego patcha od razu zaktualizuje mi się do tej wersji gry czy trzeba pobrać wszystkie poprzednie?
Niemcy nadchodzą!
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,321897.0.html
Przed chwilą wyszła wersja z numerkiem 0.91 (beta). ;)
Zapraszam: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=6527.msg304497#msg304497
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©