PDA

Zobacz pełną wersję : Propozycje zmian dla Polskiego Megasubmoda



Strony : 1 [2]

wino
20-02-2015, 19:25
Ja nie mam zaufania do tych wszystkich budowli typu piec smolny, warsztat ceramiczny itp. Nie wiem czy opłaca się je stawiać. Niby poza tym stałym (śmiesznie małym) dochodem dają też wzrost handlu, ale niestety nieokreślony, więc ciężko ocenić, czy warto je stawiać.

sadam86
20-02-2015, 19:28
Coś dają plus inne bonusy mają, a i jak się rozwinie to kupiec na smole, ceramice ma więcej kasy.

Araven
20-02-2015, 19:37
Ja tam stawiam takie budynki (pszczelarz, warsztat ceramiczny, piec smolny i inne) to podnosi handel globalny i daje nowych członków świty kupcom a to łącznie daje większe zyski globalne z handlu.

EDU od wino to najnowsze + Money_script z BC 7.0 wymuszają solidny rozwój gospodarki nim wyjdziemy ponad jakieś 7 i więcej prowincji, za szybki podbój i nowe ziemie nas zrujnują i osłabią zamiast wzmocnić.

Piter
21-02-2015, 18:07
Trzeba dać od początku wszystkim frakcjom dobre siły, bo to co teraz jest nie ma sensu, gracz podbije pare osad buntowników i najczęściej wykasuje wszystkie śmieciowe jednostki, a AI będzie ich używało, aż się wyniszczą czyli do tej 30 tury jak piszecie, ja też w swojej kampanii Szkocją tylko dzięki temu pokonałem Anglię, że mieli śmieciową armię złożoną z jednostek z początku gry. Kolejne wojny mimo, że byłem w nich często silniejszą stroną były znacznie trudniejsze, bo AI miało sensowne armie. Co do priorytetów rekrutacji, to owszem i od tego jest to zależne co w pliku od jednostek ale również od ustawień w AI, przy niektórych taktykach komp będzie szkolił to co najlepsze, patrząc też na te priorytety, a przy innych będzie szkolił jak najwięcej byle czego, w bellum 6.3 na megasubmodzie AI potrafiło się bugować (Bizancjum około 130tury), wydawało się, że nie szkoli w ogóle wojska i banalnie podbiłem im wiele prowincji w jednej z kampanii, miałem później inne problemy więc zostawiłem im z 2 prowincje (zaatakowałem ich, bo nie mogłem sobie dać rady z Mongołami, taką migrację ludów zrobiłem grając Połowcami :) ) i po kilkudziesięciu turach okazało się, że wysłali na mnie pełną flagę kosmicznego wojska, sama elita, tylko taka co jedną jednostkę co wiele tur można szkolić, innego wojska robić nie chcieli, przez co mieli go bardzo mało, tak że z tymi priorytetami rekrutacji to ostrożnie bym prosił, bo AI potem chce szkolić to co najlepsze ale szkoli jedną jednostkę co 15 tur przykładowo i nie ma armii :) Moim zdaniem w Bellum AI szkoli za mało konnicy, zawsze trudniej jest pokonać armię, która ma dużo dobrej konnicy, niż np. 15 oddziałów elitarnych, świetnych berdyszników (czy jakoś tak) +jacyś łucznicy i 2,3 oddziały jazdy, bo takie świetne armie właśnie słał na mnie Nowogród w mojej kampanii, niby świetne w automacie same klęski ale na polu bitwy piechota się zetrze i zawsze wytrzyma na tyle długo, żeby zniszczyć armię wroga szarżami kawalerii w plecy. Więc o ile ktoś będzie się bawił w modowanie tego, to po pierwsze trzeba by nie dawać przesadnie dużego priorytetu dla elitarnych jednostek, a po drugie zwiększyć proporcjonalnie priorytety do szkolenia jazdy.

sadam86
21-02-2015, 18:48
Aravenie piszesz, że za szybki rozwój potrafi zrujnować i masz zupełną rację, Polską miałem 30 prowincji i 7k na turę na czysto do momentu gdy odziedziczyłem 14 prowincji Bizancjum, teraz już kilkanaście tur jadę na minusie. Trzeba zastanowić się nad wrzuceniem money_scriptu z megasubmoda do 6.3 do tego do 7.0

wino
21-02-2015, 19:26
Piter - dużo roboty :) A jak było na EDU KAMA? Ja mogę co najwyżej się pobawić sakiewką, co by AI dać więcej kasy na wojska, niże grzebać w priorytetach jednostek.

wino
23-02-2015, 21:30
Skopiowałem z megasubmoda do BC 6.3 modele polskich gienków śmigających po mapie. Mają teraz historyczne herby na piersiach oraz symbol orła na jakiejś (nie wiem jakiej) fladze.

http://przeklej.org/file/Elh5VR/models.strat.zip (http://przeklej.org/file/Elh5VR/models.strat.zip)

wystarczy skopiować katalog models_strat do katalogu data w Bellum 7 i pousuwać pliki map.rwm z katalogu world. Nowa kampania wymagana.

sadam86
25-02-2015, 15:23
265 tur Polską na EDU wino, obecny money_script mnie dobija za marne 48 prowincji kradnie 48k, czyli tak 2/3 moich przychodów przez co na ogromny obszar stać mnie na 2 flagi. Druga kwestia z obecnymi kosztami utrzymania mongołowie od zajęcia jakiejś osady bankrutują po ok 20 turach i potem są już spychani, więc proponuję powiedzmy potroić im sakiewkę króla. Poza tym gra się bardzo przyjemnie, sporo zmian w sojuszach, rozwój toczy się powoli. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze dorzuci parę słów o Swej kampanii.

Araven
25-02-2015, 15:27
To chyba trzeba dać ten money_script z Megasubmoda w części o karach, ale dwie nowe nacje trzeba tam dodać chyba.

sadam86
25-02-2015, 15:32
Dwie nowe to metoda kopiuj/wklej, można jeszcze trochę poczekać może ktoś doda jakieś uwagi jeszcze. Ja dodam, że od momentu odejścia ctd z którego loga wstawiałem trafiłem jeszcze tylko dwa graficzne, więc mod jest stabilny:)

Edit: tylko pytanie czy do przeróbki brać z kampanii Full czy Feudal Full bo money scritpty z obu się różnią, z Feudal rozróżnia nacje z Full to tylko same regiony?