Zobacz pełną wersję : Ultimate AI
Ultimate AI jest jak do tej pory jednym z najlepszych modów ingerujących w AI komputera na mapie kampanii. Rozumie się przez to usprawnioną dyplomację, trwałość sojuszy, inteligencję komputera, zwiększone znaczenie religii oraz wielu innych współczynników wpływających na realizm gry.
Link do twc
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=301
Tu macie link do bugfixów (poprawek) do Ultimate ai 1.6: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?125086-Ultimate-AI-1-6-*Bug-Fixes*
Download:
http://www.4players.de/4players.php/dow ... 46404.html (http://www.4players.de/4players.php/download_info/PC-CDROM/Download/46404.html)
Krótko o modzie:
-Dyplomacja niby lepsza ale tak naprawde bezsensowna. Reputacje zdobywamy głównie poprzez zdobywanie(tak!) miast w określony sposób.Np z zdobycie miasta i okupacje dostajemy od razu z mieszanej rep. na rzetelną(czyli +1). Za pojedyncze splontrowanie dostajemy od razu wątpliwa(-1) a za wyrżnięcie luda -2 czyli niegodny zaufania jeśli początkowo mieliśmy mieszaną.Imho bezsensowne bo można tak w 5 jeśli nie mniej tury przejść z nikczemnika w nieskazitelego i vice versa.
-Zwiększono zasięg jednostek co mnie osobiście się podoba.
-zwalono sprawe z addonem do rekrutowania, taka anglia dostaje pierwszych podstawowych longbowmanów podczas najazdu mongołów(160tura!?!) a taki milan juz w 20 dostaje swoich imba kuszników(gdzie tu balans?)
-nie wiem czy to było w podstawce ale tu mając 500 golda można papieża ugłaskac na doskonałe stosunki wystarczy dawac mu po 10 gold...bo kazdy prezent dodaje +1....
-fajnie że są nowe ustawienia armi kompa przez co ciężej go zmieść szarżą(luźny rozstaw jednostek) która notabene jest teraz niczym kula armatnia.Jednyne co stawia jakikolwiek opór jeździe to pikinierzy.Krótko, ostra marginalizacja piechoty i strzelców(tu można się sprzeczać czy to realistyczne).Btw jednostka generalska może spokojnie nabic złote belki w 1 bitwe i zachowac 3/4 stanu...a nawet człowieka nie stracic jak przyfarci....
wojtasq1234-15
31-07-2010, 15:07
Witam!
Gram od kilku dni na modzie AI 1.6
Zauwazylem pewien istotny problem.
Kiedy koncze ture, zakladany stan koncowy skarbca znacznie rozni sie od tego, ktory przewiduje zakladka finanse...
Mieliscie ten sam problem?
Ponadto wydaje mi sie ze po zainstalowaniu tego moda wszelkie starcia na murach staly sie bardziej statyczne, tak jakby postacie szukaly miejsca ktore moglyby zajac zeby przystapic do walki, pamietam ze kiedy gralem w podstawke to oddzial bil sie na calej dlugosci lini gdzie mial stycznosc z przeciwnikiem, a teraz pojedyncze jednostki tylko walcza a reszta biega w miejscu :lol:
Ma ktoś w zanadrzu wersje tego moda modyfikujaca tylko pliki Ai ? Bo linki na oficjalnym forum sa martwe, a ja chcialbym sobie ten mod odpalic razem z anno domini.
Ma ktoś w zanadrzu wersje tego moda modyfikujaca tylko pliki Ai ? Bo linki na oficjalnym forum sa martwe, a ja chcialbym sobie ten mod odpalic razem z anno domini.
http://www.4players.de/4players.php/dow ... 46404.html (http://www.4players.de/4players.php/download_info/PC-CDROM/Download/46404.html)
Póki co to się uchowało, niestety...Andzia niby gdzieś je ma, ale póki co...
edit:
Jeszcze to, ciut wcześniejsza rzecz to powinno być:
http://www.strategyinformer.com/pc/medi ... 11602.html (http://www.strategyinformer.com/pc/medieval2totalwar/mod/11602.html)
Dzięki, aczkolwiek ostatecznie zdecydowałem się na SS.
Mój pierwszy mod i od razu mega różnica, naprawdę przyjemnie mi się gra;) Dużo, dużo trudniej!:)
Witam serdeczni forumowiczów! Jako, że portal przeglądam systematycznie, konta nie zakładałem, bo odpowiedź na każdy problem mogłem znaleźć tutaj, lecz do teraz.
Skusiłem sie na instalacje Ultimate UI, najnowsza wersja jaka jest.
Odpalam kampanie, patrze - tura ma 2 lata, ojj trzeba to zmienić.
Tak więc uczyniłem jak kiedyś w czystym MTW2.
Gram, wszystko w porządku aż komunikat: "nie spełniono warunków misji(albo celu, ew jakoś inaczej)" .
Niestety po tym powrót do menu głównego.
Nie poddaje sie, klikam kontynuacja kampanii, z 5 tur i powtórka, znów klikam kontynuacje - po 2 turach powrót do menu.
Więc zrobiłem sobie przerwę.
Oczywiście do końca gry zostało mi jakieś 700 tur.
Wie ktoś z koleżanek i kolegów co trzeba zmienić, by poprawnie to działało?
serdecznie pozdrawiam :)
Witaj.
Masz w końcu Kingdoms, czy Medka bez Kingdoms?
Jak samego Medka to jaka wersja?
Prawdopodobnie warunek zwycięstwa/klęski jest zapisany w turach, a nie w latach. Sądzę, że wystarczy poszukać po plikach wpisu win_conditions i przemnożyć odpowiednio wartość tur (jeśli zrobiłeś tury roczne to x2, półroczne x4).
Dzięki za wskazówkę. Plik descr_win_conditions jest w data/world/maps/campaign/Imperial_campaign.
Witam, niestety w tym pliku znalazłem tylko które regiony i w jakich ilościach ma mieć dane państwo. Nic o ilościach tur nie odnalazłem.
Możliwe, że nie potrafię tego odnaleźć, ew jakaś inna wskazówka?
Wejdź do katalogu głównego gry, potem do katalogu logs, potem wstaw teść pliku system.log tutaj.
Jeśli treść jest długa, to wstaw plik do pobrania, na jakiś serwer.
Pytałem jaką masz wersję Medka (1.3 jest najnowsza) i czy masz Kingdoms (1.5 najnowsze).
Ultimate ai pobierałes z TWC ?, podaj link, chyba, że pobierałeś z linku w poście nr 1. Wtedy nie podawaj.
Mod wprowadza parę fajnych zmian, kiedyś na nim grałem (już ładne pare lat temu) i czuć było różnicę ale samo AI nie jest powalające, twórca np. powtórzył w nim kilkadziesiąt razy zapis taktyki "atakuj natychmiast", wierząc, że dzięki temu komputer będzie częściej atakował, a to nie prawda, tak naprawdę komputer będzie i tak używał tej taktyki tylko raz wybierając tą, która ma najwyższy priorytet inwazji ale to były pierwsze jakby pionierskie próby udoskonalania AI, ja też tak kiedyś kombinowałem. Jednak z tego co pamiętam jest tutaj też mocno pozmieniane szybkość rozwoju osad (u gracza wolniej, u komputer szybciej) i inne ciekawe utrudnienia, które sprawiają, że mod jest ciekawym udoskonaleniem podstawki.
Co do instalacji to nie wiem czy spatchowanie medka jest tu bardzo istotne. Jeśli coś nie działa to najlepiej przeinstalować moda i nie przejmować się takimi szczegółami jak przeliczanie tur na lata, bo to też zaburza balans, pozwala szkolić lepszych generałów i agentów, bo Ci dłużej żyją i mogą robić więcej akcji.
; Custom campaign script generated by Romans Campaign Map Editor
campaign Feudal_Full
playable
england
france
sicily
milan
aragon
moors
portugal
spain
egypt
venice
normans
zenghids
byzantium
turks
cumans
scotland
hre
hungary
denmark
russia
poland
novgorod
papal_states
pisa
aztecs
saxons
timurids
end
unlockable
end
nonplayable
mongols
slave
barons
emirs
end
start_date 1155 summer
end_date 1453 winter
timescale 0.50
Plik descr_strat, początek, tutaj zmieniasz lata między którymi trwa gra.
Więc tak:
wersja to 1.1, ale jak grałem była jeszcze 1.0
Pliku log nie zamieszczę, ponieważ robiłem reinstalke, więc pusto pewnie będzie.
Kolego Piter, niestety to nie to co napisałeś, ponieważ miałem dajmy jeszcze 150 lat gry, więc zmiana roku nic nie da.
Ok.
Tu masz link do bugfixów (poprawek) do Ultimate ai 1.6: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?125086-Ultimate-AI-1-6-*Bug-Fixes*
Zainstaluj wszystkie, jaki pisze Autor i uruchom kampanię.
Chyba z 5 ich jest, instaluj po kolei.
Na aktualną to nie pomoże, musisz zacząć od nowa.
Generalnie jakbyś aktualizował Medka do 1.3 to Ultimate ai i fixy, musisz poinstalować ponownie.
Cześć,
naszła mnie ostatnio ochota, by podbić Europę w m2tw, ale gdy ostatnio grałem, to poziom komputera nawet na najwyższym poziomie był żenująco niski. Przejrzałem pobieżnie mody i znalazłem Ultimate AI. Chciałbym się was spytać, czy poprawia on znacząco poziom trudności lub czy znacie jakieś inne lepsze?
Przeniosłem do działu modyfikacji
Sadam86
Ja używam rodzimego zamiennika AI autorstwa Pitera czy to do podstawki czy dodatku i modów wszelakich http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?4844-PiterAI-podstawka-3-1%28ulepszona-dyplomacja-walka-itd%29 http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?11062-PiterAI-Kr%C3%B3lestwa%28sztuczna-inteligencja-kampanie-kr%C3%B3lestw%29
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©