Zobacz pełną wersję : Divide and Conquer - Wersja 2.2 wydana!
copperek
07-03-2017, 23:23
czy to normalne, że w tym modzie nie ma muzyki?
stachomacho
08-03-2017, 15:02
Nie. Powinna normalnie być (całkiem niezła i różnorodna zresztą). Nie widziałem też żeby ktoś jeszcze z tym miał problem.
copperek
13-03-2017, 10:14
Nie. Powinna normalnie być (całkiem niezła i różnorodna zresztą). Nie widziałem też żeby ktoś jeszcze z tym miał problem.
hmm...może to przez to, że ten mod gryzie się z innymi? Czy to bez znaczenia?
Mod DaC 1.2 się nie gryzie z innymi, chyba że masz równocześnie MOS i nie zmieniłeś nazwy katalogu z MOS, na inną. Mam około 10 róznych modów i nie stwierdziłem żadnych problemów.
SzymonDeath
19-03-2017, 18:34
Pomoże mi ktoś? Mam 106 turę chyba i za każdym razem wywala jak oddaje turę jak Cień Mordoru coś robi.
Pomyślałem że to może byś wina spolszczenia i chcę zobaczyć czy w oryginalnym języku pójdzie, ale musi mi ktoś pomóc.
Czy ktoś może mi podesłać folder text który nie był spolszczony?
Po za tym proszę o jakieś inne propozycję z tym problemem związane:)
SzymonDeath
23-03-2017, 14:03
Ok jakoś samo się naprawił, po dwóch dniach odpaliłem i poszło za pierwszym razem.
BlackNyga89
27-03-2017, 14:39
Jeśli już było to przepraszam..... Ale jak i gdzie rekrutować mumakile ?
KrystianBorys
27-03-2017, 19:22
Po evencie z koszarami są dostępni. W tej prowincji na samym dole i w stolicy Haradu. Potrzebne są ich specjalne koszary. Ta wioska na samym dole musi być miasteczkiem z związku z tym.
Hej, gram w DaC 1.2v już troche czasu i chciałbym usunąć "garrison script". Niestety nie wiem jak to zrobić. Znalazłem "campaign_script.txt" ale kiedy usuwam pewien element, w kampanii dalej spawnią się armie ( zaczynałem nową kampanie ). Czy może mi ktoś podać linijki tekstu które trzeba usunąć bądź ich zakres ( od której do której )? Byłbym bardzo wdzięczny :D
musisz usunac na poczatku i daleko w tekscie. od ####garison script#### do nastepnego ####jakis skrypt#### nie pierdzielnij sie bo Ci sie schrashjuje ~~ zrob kopie zapasową pliku
Tyle wiem bo podobnie się robiło z tego co pamiętam w Third Age'u 3.2. Ale nie jestem pewien pewnej rzeczy, mianowicie jak już sobie zescrolluje daleko w dół to następnym skryptem po ## Dynamic Garrison Script: By Spice Master(...)## jest coś takiego ## Dynamic Garrison Script: Return To Your Tasks! Destroy Garrison ##. W nim znajdują się linijki typu "destroy_units moors garrison_unit" etc. Czy ten skrypt także mam usunąć aby zmiana zadziała?
( po usunięciu tylko pierwszego skryptu dalej spawnią się armie )
Po usunięciu skryptu z campaign_script usuń jeszcze plik map.rwm z katalogu base. To zadziała od nowej kampanii dopiero. W aktualnej zmiany nie zadziałają.
Nawet po usunięciu map.rmw skrypt dalej działa. Prawdopodobnie usuwam zły skrypt z pliku txt. A usunąłem # Dynamic Garrison # ze "spisu treści" ( nie wiem jak to inaczej nazwać ) i także to co napisałem w poprzednim poście, bez ## Dynamic Garrison Script: Return To Your Tasks! Destroy Garrison ## i tego co jest poniżej ów skryptu. Jeśli ktoś ma jakiś jeszcze pomysł prosiłbym o podanie.
Nie ze spisu treści a dalej go znajdź i usuń taj jak Gruha napisał. To będzie kilkaset wierszy do usunięcia. Kopię oryginału zrób.
Popatrzyłem na paru innych forach, znalazłem jak to się robi dla innych modów.Mimo to po wielu próbach i waszych radach wciąż spawni się armia Helmowego Jaru. Nie rozumiem co robię źle. Zaczynam sądzić, że dla tego submoda w tej wersji nie da się tego usunąć. ;_;
Grając we wcześniejszą wersje submoda udało mi się go usunąć bez większych przeszkód i bez szukania pomocy na forach. W tej wersji skrypt wydaje się być lekko zmieniony ale to chyba nie powinno stanowić problemu w usunięciu go. Poddaje się :/
Twórca pisał żeby edytować pliki w Notepadzie bodajże nie w zwykłym notatniku. Ale usuwanie skryptu powinno działać. Może jutro usunę sam i wstawię to zobaczysz czy mnie się udało.
Byłoby super! :D
Zobacze też w Notepadzie jak to tam zadziała ( jeśli go mam :x )
Link do campaign script bez Garnizonów. https://www.easypaste.org/file/vLHmifap/campaign.script.txt?lang=pl
Zachowac oryginał ten plik wrzucić do data/world/maps/campaign/imperial_campaign.
Potem usunąć plik map.rwm z data/world/maps/base i zacząć nową kapmanię nie powinno być garnizonów. Na savy to raczej nie zadziała.
Mój capaign_script wyglądał identycznie jak ten który podesłałeś. Mój nie działał w ogóle, twój usuną tylko nieliczne jednostki spawniące się W MIASTACH ale armie wciąż się pojawiają. Nie mogę wciąż tego pojąć... :/
Ale dobra już nie zawracam głowy, będę po prostu dalej grał z tym skryptem nie jest to jakiś duży problem. Po prostu chciałem zobaczyć jak się gra bez obmyślania planów zniszczenia dodatkowej pełnej armii elitarnych krasnoludów xD
Tak, czy siak dzięki za pomoc :)
NiemiłosiernySamarytanin
12-04-2017, 17:07
Garnison Script jak sama nazwa wskazuje odpowiada za garnizony w miastach, więc to normalne, że po jego usunięciu takowe garnizony zniknęły z miast.
Za spawn armii na mapie kampanii odpowiada co innego xD
Ai ma różne bonusy im wyższy poziom trudności tym większe. To się przekłada na ich armie także. Sporo grzebania by to pousuwać. A mod się rozwija więc nie ma to sensu.
KrystianBorys
13-04-2017, 00:07
Mają być fajne zmiany dla orków z gór mglistych. Dodadzą mangonelę. Obniżą ogólnie morale dls ich piechoty ale dodadzą Taskmasterów, nieliczny oddział uruków trzymających nad resztą armii musztrę.
To będzie patch do 1.2 czy wersja 1.3? Co tam jeszcze planują? Trochę gram ostatnio w DaC. W ramach odpoczynku od średniowiecza.
KrystianBorys
13-04-2017, 09:02
Szczerze to nie wiem jaki to ma być tytuł tego patcha.
To co pamiętam to:
-nowe banery dla frakcji
-wargowie z kuszami dla orków z gór mglistych
-zmiana systemu rekrutacji dla Bree
Trwa dyskusja nad dosyć kontrowersyjnymi pomysłami:
-usunięcie Khandu, rozdanie jednostek pozostalym, szczególnie haradowi
-Rhun, może Harad zaczynać będzie jako horda
-miotacze ognia dla Rhunu (były w MOS)
Większość tych rzeczy to raczej kwestie jeszcze do obgadania, a co wy o tym myślicie?
Khand może zostać wg mnie, ale po kasacji bym nie rozpaczał. Rhun jest zdecydowanie za potężny. Masakruje sąsiadów. Kusznicy orków na wargach fajny patent. na plus Khazadowie z Morii podbijali u mnie Dunlandzkie prowincje dawniej byli pasywni. Dale jest za słabe i Dorwinion w kontekście Rhun.
sebazioom
24-04-2017, 23:32
Ktos tez ma tak ze jak mordor atakuje wschodnie Osgiliath i jakas jego armia stoi obok miasta to na polu bitwy druga armia atakuje od strony zachodniego Osgiliath ? Dość dreczace to jest wiedzac ze na mapie kampanii na zachodnim brzegu masz pelna armie ale od tej strony idzie druga armia mordoru :P
Osgiliath jak Osgiliath, bardziej denerwujące jest jak grasz gondorem i oblegają Ithilien... Biorą taran, podjadą pod bramę i czekają na odstrzał ;v I tak w kółko.
sebazioom
28-04-2017, 00:56
Tu akurat prosta sprawa jednym oddziałem zbrojnym wybiegasz atakujesz taran i odrazu sie wycofujesz za brame (nawet cie nie gonią)... Nastepnie czekasz az dojada drugim taranem i juz wywalaja brame. Czasami sie zdarzy ze trzeba zrobic tak dwa razy ale rzadko :P
Andrij Marszałek
02-05-2017, 20:45
Mogę zainstalować 1.2 na 1.1?
Zainstaluj 3 party i dopiero patch 1.2 zgodnie z opisem instalacji wejdź w link z postu nr 1. Czasem wywali, rób savy co kilka tur.
Zormar Rivaks
05-05-2017, 21:22
Mam pytania odnośnie tego moda (czy też w sumie submoda, ponieważ jak już to bym grał właśnie z nim).
Pierwsza sprawa:
Jak wygląda tutaj poczucie tego, że rozwijanie miast/zamków ma rzeczywiście sens? W sensie, czy jest już frajda w samym rozwijaniu osad/warowni?
Druga:
Jak przedstawia się w tym modzie kwestia rekrutacji jednostek? W sensie, czy od początku mamy dostęp do praktycznie wszystkiego, czy też stopniowo (i raczej niezbyt śpiesznie, by była potrzeba korzystania z gorszych oddziałów) zaopatrujemy swoje armie w coraz to i lepsze jednostki?
Trzecia:
Jak jest ze stabilnością tego moda?
Czwarta:
Występują tutaj jakieś wielce irytujące skrypty, czy coś w ten deseń?
Jakby co to nie znam świata Tolkiena ani trochę.
KrystianBorys
05-05-2017, 21:41
1. Najwyższy poziom osad jest zablokowany. Zaklepują go modele unikalnych miast. Część prowincji można ulepszać, część nie. Zależy to też od frakcji, a w zasadzie od kultury frakcji. Nie odczułem jakiejś szczególnej frajdy. Każda frakcja ma inne drzewko koszar. To na plus. Rozwój ma sens mimo wszystko, lecz utrzymywanie kluczowych prowincji, np. minas tirith jest najważniejsze.
2. W turze 61 lub chwilę potem masz event z koszarami. Odblokowuje się kolejny poziom koszar, przed 60 turą można zbudować tylko podstawowe koszary. Nie mniej oddziały podstawowe wciąż są trzonem armii do 100 tury.
3. Jeden z najstabilniejszych ze wszystkich, w jakie grałem.
4. Inteligentny skrypt garnizonowy (również ty dostajesz jednostki do obrony miasta, znikają po ataku), skrypt na kasę - zapobiega przed długiem frakcje kompa, ale nie pompuje im sakiewek, po prostu nie zadłużają się. No i ze świata Władcy Pierścieni: napaść korsarzy Umbaru na wybrzeża gondoru (spawn ataku kilkoma oddziałami, nie całą armią jak w call of warhammer. Tam to się działy cuda, hehe), skrypt pierścienia, wyprawa aragorna, skrypty specyficzne dla frakcji. Jeszcze jeden skrypt ważny - gdy komputerowi zostanie 1 prowincja, to chyba wtedy pojawia się armia, która ma ruszyć na odsiecz. Można ja jednak zignorować i pośpieszyć się ze zniszczeniem frakcji. Skrypty bardzo fajne ogółem.
Zormar Rivaks
05-05-2017, 22:05
Rozumiem. Dziękuję za szybką odpowiedź. Zapewne jutro zainstaluję i pogram troszeczkę.
Na koniec takie jedno jeszcze pytanie: Jak rozumiem różnorodność jednostek jest duża?
Czy twórcy zamierzają coś zrobić z AI? Jest po prostu dramatycznie głupie,AI z Rome 2 i WH TW to po prostu wzory do naśladowania w porównaniu do tego moda. "Popisują się" zwłaszcza frakcje dobra - chodzą bez ładu i składu raz w jedną,raz w drugą stronę,uwielbiają się bunkrować armiami i nie robić z nimi nic sensownego,no po prostu katastrofa. Lepiej jest ze złymi i neutralnymi frakcjami,zwłaszcza Enedwaith radzi sobie bardzo dobrze w niemal każdej kampanii,aż za dobrze biorąc pod uwagę co to za frakcja. Szkoda tylko,że dobre frakcje trzeba dosłownie ciągnąć za uszy bo same nigdy nie zrobią nic pożytecznego a ich niszczenie jest dziecinnie łatwe.
Powyższe odpowiedzi potwierdzam,mod warty ogrania tylko to AI...Gdyby wykazywało się odrobinę większą zręcznością w działaniach byłby to jeden z najlepszych modów na medka. Różnorodność jednostek jest dość duża.
KrystianBorys
05-05-2017, 22:10
Tak. Nawet między hordami orków. Ulepszenia pancerza wpływają na wygląd wizualny jednostek, a każda frakcja ma co najmniej 10 unikalnych dla siebie oddziałów, niektóre frakcje mogą werbować oddziały innych frakcji, np. Northern Dunedain. Na początek polecam jakąś złą frakcję, żeby wdrożyć się z tym jak mod działa, np. Rhun, Harad, Khand, Umbar. Mają łatwy start, głównie dlatego je polecam na początek.
Zormar Rivaks
05-05-2017, 22:18
Możliwe, że sprawdzę te frakcje, ale jeżeli to są jakieś wielkie molochy to raczej nie. Gustuję w małych frakcjach i ich walce o przetrwanie. Szkoda, że nie w każdym modzie pozostałe elementy rozgrywki nie są rozwiązane tak jak tutaj np. w Bellum Crucis strasznie boli mnie powtarzalność jednostek oraz to, że od samego początku ma się dostęp do praktycznie wszystkich.
sebazioom
05-05-2017, 22:35
Czy twórcy zamierzają coś zrobić z AI? Jest po prostu dramatycznie głupie,AI z Rome 2 i WH TW to po prostu wzory do naśladowania w porównaniu do tego moda. "Popisują się" zwłaszcza frakcje dobra - chodzą bez ładu i składu raz w jedną,raz w drugą stronę,uwielbiają się bunkrować armiami i nie robić z nimi nic sensownego,no po prostu katastrofa. Lepiej jest ze złymi i neutralnymi frakcjami,zwłaszcza Enedwaith radzi sobie bardzo dobrze w niemal każdej kampanii,aż za dobrze biorąc pod uwagę co to za frakcja. Szkoda tylko,że dobre frakcje trzeba dosłownie ciągnąć za uszy bo same nigdy nie zrobią nic pożytecznego a ich niszczenie jest dziecinnie łatwe.
Powyższe odpowiedzi potwierdzam,mod warty ogrania tylko to AI...Gdyby wykazywało się odrobinę większą zręcznością w działaniach byłby to jeden z najlepszych modów na medka. Różnorodność jednostek jest dość duża.
Historycznie tak jak było w Świecie Tolkiena frakcje dobra zawsze były pasywne a zła napierały chociaż wątpie żeby to autorzy mieli na myśli :D Zagraj Angmarem VH/VH to juz troche sie ciekawie robi jak Ered Luin wchodzi w gre a Góry mgliste padają ;) Mnie tylko to wyrzucanie co kilkadzieciąt tur denerwuje jak np teraz grałem gondorem i mimo 15 tur zapisu do tyłu zaczalem grac i tak czy siak znowu crash w tym samym momencie na turze Cienia mrocznej puszczy.... moze ktos cos poradzi ? bo to juz nie pierwsza kampania która odrzucam przez to :P
Nie lubię grać na VH bo komp wtedy za bardzo oszukuje. Nie oczekuję że dobro zwycięży na wszystkich frontach,ale jak się korzysta z kodu na odsłonięcie mapy i widzi ich ruchy to można załamać ręce. Szczytem wszystkiego jest szara przystań,stoi kilkoma flagami koło swoich portów i nic...A jak korsarze ze skryptu zajęli Mithlond to nie byli w stanie go odbić mimo przewagi liczebnej(!),nie wspominając o jakościowej. Dzielnie sekunduje im Imladris,które przeważnie bunkruje się całą flagą w stolicy i nie robi absolutnie nic,nawet nie próbując zwalczać goblinów chodzących po ich terytorium jak po swoim. Takie rzeczy zabijają przyjemność,MOS jest dużo uboższy jeżeli chodzi o zawartość ale przynajmniej te frakcje coś robią a nie wystawiają się jak owieczki na rzeź...Na początku to tak nie przeszkadza ale z każdą kolejną kampanią jest coraz gorzej.
ktos mmnie widze wresszcie rozumie xd take wkurza mnie ten hmm "marazm"? w komputerze ;p zero uzycia wszystkich jednostek czy progres na poziomie miasto na 50 tur
edit. sebazioom sprawdz moze 4gbpatch mi pomogl
Oj tak,grając Gondorem na hardzie i posiadając koło 60 tury niemal 30 osad,w wielu z nich obniżając podatki do minimum,oraz budując pola i farmy hodowlane aby się szybciej rozwijały i tak w rankingu populacji dominował...Dol Amroth z trzema regionami,w tym dwa z nich to były zamki,śmiech na sali,bonus do przyrostu ludności dla AI jest na tak kosmicznym poziomie,że szkoda gadać. Ale to jest i tak mały minus w porównaniu do tego jak durne i pasywne jest AI,zwłaszcza kierując frakcjami dobra.
Zormar Rivaks
06-05-2017, 15:18
Zainstalowałem moda + submoda i mamy zong, gdyż uruchamia się sama podstawka, jakby zupełnie nie było submoda. Ktoś wie o o może chodzić?
Ew. możliwe, że trzeba było zainstalować podstawkę. Uruchomić. Włączyć dowolną kampanię, przeklikać 1/2 tury, wyjść i dopiero instalować submoda. Celnie strzelam, czy to raczej coś innego?
KrystianBorys
06-05-2017, 15:32
Zła instalacja po prostu. Sprawdź gdzie Ci się submod zainstalował. Jak znajdziesz gdzie się Divide and Conquer zainstalował, to go scal z podstawką
Zormar Rivaks
06-05-2017, 16:36
Znalazłem i przeniosłem, wszystko działa. Aczkolwiek...
Szkoda, że w części frakcji kompletnie nie wiadomo gdzie ona jest przez dziwną mapę (będzie trzeba sobie radzić na zasadzie prób i błędów).
To prawda, że potrafi wywalić w oknie wyboru frakcji xD
Celebrant187
06-05-2017, 16:41
~ toggle fow - problem rozwiązany :P
Zormar Rivaks
06-05-2017, 18:05
W sumie ;)
EDIT: Mamy kolejny problem. Wyrzuca mi błąd podczas wybierania frakcji, dokładnie wciskając przycisk "start".
EDIT.2: Chyba się naprawiło.
EDIT.3: Ostatecznie postanowiłem zagrać krasnoludami z coś Luin. Tymi najbardziej na północny zachód.
Ogólnie mapa robi niezłe wrażenie, tak samo jak to, że na oddziały nowe będę czekał 10, 20, albo i 30 tur, no nieźle, ale nie dziwię się biorąc pod uwagę populację krasnoludów ;)
pdgklika
11-05-2017, 22:25
Mógłby mi ktoś pomóc? Otóż wyskakuje mi błąd w trakcie instalowania patcha 1.2 o treści ,,large castle 12 sqeare balista tower roof animation''. Podstawka DoCa jest zainstalowana i działa na wersji 1.0
KrystianBorys
11-05-2017, 22:32
Na wszelki wypadek ściągnij patcha 1.2 jeszcze raz. Najpierw spróbuj patcha odpalić jako administrator, może pomóc. Obstawiam jednak uszkodzoną instalkę
pdgklika
12-05-2017, 13:14
Pobrałem z obu źródeł i nadal w trakcie instalowania gdy pasek przekroczy połowę nie chce zainstalować tej głupiej animacji. Sprawdziłem także ten tip z administratorem i jak było tak zostało.
KrystianBorys
12-05-2017, 14:41
Ok, to zrób tak: zainstaluj patcha 1.2 kompletnie gdzie indziej, najlepiej na całkowicie innym kompie. Potem skopiuj tego patcha tam gdzie masz swoją instalkę.
Może jakiś antywir blokuje?
Andurvil
27-05-2017, 10:25
Twórca moda robi już pracę nad wersja V.2 bo na swoim kanale na YT robi już gameplay
rychu567
04-06-2017, 13:22
Witam nigdy nie mialem tego porblemu,ze mi sie scinał third age przeinstalowalem komputer i poprostu podstawowy medival 2 chodzi jak zloto a jak instaluje third age byle jaki czy mos czy DaC czy zwykły 3.2 to mi sie scina myszka chodzi pomału czy wie ktos moze o co chodzi i czy da rade cos zrobic bo tak sie nie da grac?
KrystianBorys
05-06-2017, 17:09
patch 4gb ściągnij. Dla moda Beginning of the end times jest on obowiązkowy.
Moni_Fandermoni
06-06-2017, 16:09
Witam. Mam probem z instalacją patcha 1.2 .
Instaluje poprawnie do folderu C\ Pliki programów 86\ Sega\ Medieval 2 Total War\ mods - ki tu się zatrzymuje bo katalog third age samemu znajduje. A więc sądze że robię wszystko poprawnie. Właczam cleanera a następnie grę.
Włącza się ekran ładowania i nagle czarny ekran..... i wywala do pulpitu bez żadnych informacji o błędach.
Czym może być to spowodowane ?. Dodam że DaC Version 1 działa normalnie( włącza się kampania i w ogóle) .
Z góry dzięki za pomoc
KrystianBorys
06-06-2017, 19:06
Nie instaluj na c/program files. To czasami prowadzi do błędów. Ja zainstalowałem sobie na D;/steam/steamapps/common/medieval2 (ja mam wersję steamową akurat)
Witam.
Gram Dunedainami i są misje dla Aragorna i pytanie co one dają, czy trzeba to robić Andurila dostałem ale kolejna to Dunharow i jest to trochę daleko czy warto to robić co się dostaje za to.
KrystianBorys
10-06-2017, 15:04
Armię umarłych. Jak w filmie. Po kilku bitwach znikają i są praktycznie niesmiertelni
Dzięki a jest coś dalej czy to koniec "misji"
KrystianBorys
10-06-2017, 18:33
Koniec. W tej wersji moda to koniec,w kolejnej części moda może będzie możliwość połączenia się z Gondorem i Bree w Zjednoczone Królestwo.
KrystianBorys
04-09-2017, 19:13
Witajcie, niesamowity skrypt serwują nam twórcy!
Mowa o Błękitnych czarodziejach dołączających do Khandu. Najlepiej zobaczcie filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=IrDvszUyZ3E
Fajnie. Wiesz coś o wersji 2.0, kiedy ma się pojawić ew. ?
KrystianBorys
06-09-2017, 09:50
Oficjalna odpowiedź twórców to jakaś liczba, 42 chyba, cokolwiek ma to znaczyć.
Nie pokazali jeszcze skryptu zjednoczonego królestwa, a to jeden z głównych filarów nowej wersji moda.
Tak więc nie ma jeszcze konkretnej daty, wydaje mi się, że jeszcze co najmniej 2 miesiące musimy poczekać minimum.
Kilka jednostek nowych, które pamiętam, jakie mają dodać: Ciężka jazda dla Umbaru, Rhudaurczycy w czarnych zbrojach, na rumakach Nazguli dla Angmaru, Druidzi dla Dunlandu, Rydwany z kusznikami dla Khandu
https://s26.postimg.org/4ia4xyyqh/Preview.jpg
Andurvil
26-11-2017, 11:19
Wie ktoś jak wyglądają pracę nad wersją 2.0 i kiedy ma ona wyjść?
KrystianBorys
26-11-2017, 13:29
Nie ma daty jeszcze i jeszcze długo nie będzie.
Lista zmian tutaj:
https://www.dropbox.com/s/b69j5gy6dfwjyrd/DaC%20V2.0%20Changelog.txt?dl=0
Imponująca liczba zmian. Mam nadzieję, ze doczekamy stabilnego DaC 2.0.
KrystianBorys
04-03-2018, 09:45
Nareszcie jest! Wersja 2.0!
Wszystkie linki w opisie tego filmiku na youtube
https://www.youtube.com/watch?v=bUGhDGosjXg
Instrukcja instalacji jest na tym filmiku. Przygotujcie sobie w międzyczasie czystego i zainstalowanego third age 3.2
EDIT: skasowałem z posta, teraz będzie link działać :D
W międzyczasie powklejam linki:
part1:
http://www.moddb.com/mods/divide-and-conquer/downloads/dac-v2-part-1
part2:
http://www.moddb.com/mods/divide-and-conquer/downloads/dac-v2-part-2#downloadsform
Dzięki, ale u mnie filmik nie działa jest jakiś błąd.
BlackNyga89
04-03-2018, 14:39
A jak to współgra z spolszczeniem?
KrystianBorys
04-03-2018, 18:06
A jak to współgra z spolszczeniem?
Prawie od nowa trzeba robić, poza tym, co znajduje się w spolszczeniu uniwersalnym. Mówię tu o plikach. Spora część rzeczy mimo wszystko będzie przydatna do kopiowania-wklejania (z mojego spolszczenia).
Na razie pocisnę kilka kampanii, a potem zacznę robić te spolszczenie. Tym razem do końca!
Sara Temer
05-03-2018, 15:28
Pierwszy post zaktualizowany, dzięki Krystian za info o wydaniu nowej wersji ^^
Sara Temer
06-03-2018, 21:47
10 marca ma wyjść wersja 2.1, w której poprawione zostaną błędy występujące w wersji 2.0 ;)
Mam tylko jedno pytanie - czy poprawiono AI? Bo powoli znów nabieram ochoty na powrót do medka 2 a widzę że to jest jeden z niewielu dalej rozwijanych modów do tej gry.
Celebrant187
07-03-2018, 16:26
Zależy, o którym AI mówisz :P Jeśli chodzi o bitewne, to nie spodziewaj się rewolucji, dalej jest średnio. Jeśli chodzi o AI na mapie kampanii to z submodem na brak sojuszy DaC wypada całkiem nieźle, chociaż nie oczekuj czegoś takiego jak Bizancjum w SS. Z sojuszami też da się grać, ale komp jest bardziej opieszały i to widać (przynajmniej u mnie).
Chodziło mi o to na mapie. W bitewnym rewolucji się nie spodziewam bo i nie odstawało ono od innych modów. Poprzednio grałem prawie rok temu na wersji 1.2 i to było jedno z najgłupszych AI jakie widziałem nie tylko w modach do medka 2 ale w ogóle w całej serii,to naprawdę był "wielki" wyczyn,stworzyć coś takiego. Stąd jestem ciekaw czy twórcy postanowili coś podziałać w tej kwestii,wybitnie nieudolne były zwłaszcza frakcje dobra, ach te pełne flagi miotające się w tą i z powrotem po swoim terytorium i bunkrujące się w miastach...
Ai wg mnie jest lepsze. Zagrałem prawie 300 tur Ereborem i dawało radę. Teraz gram Lorien. Ale skoro ma być 2.1 wkrótce to zaczekam.
KrystianBorys
07-03-2018, 18:00
Chodziło mi o to na mapie. W bitewnym rewolucji się nie spodziewam bo i nie odstawało ono od innych modów. Poprzednio grałem prawie rok temu na wersji 1.2 i to było jedno z najgłupszych AI jakie widziałem nie tylko w modach do medka 2 ale w ogóle w całej serii,to naprawdę był "wielki" wyczyn,stworzyć coś takiego. Stąd jestem ciekaw czy twórcy postanowili coś podziałać w tej kwestii,wybitnie nieudolne były zwłaszcza frakcje dobra, ach te pełne flagi miotające się w tą i z powrotem po swoim terytorium i bunkrujące się w miastach...
Twórcy chcieli sprawić, by dobre frakcje były pasywne, ze względu na "poprawność historyczną". Mam na myśli, że Elfy nie szalały za mocno z atakami, bo inaczej wyrżnęliby orków w kilkanaście tur, ewentualnie po to, żeby nie zostawili gołych prowincji.
Skoro mówicie, że jest lepiej to też poczekam na 2.1 i dam drugą szansę. Pewnie masz rację, że to właśnie o to im chodziło ale mi by wystarczyło chociażby efektywne stawianie oporu,już nawet nie mówię o tym żeby AI dobra atakowało jak szalone ale niech chociaż się umiejętnie broni. Poza tym TW to zawsze były sandboxy i nie powinny uciekać w pułapkę "historyczności",zwłaszcza że w lore to jednak dobro wygrało w śródziemiu a gra robi wszystko żeby stało się inaczej :P. W samej serii zawsze najbardziej ceniłem możliwość zmieniania historii,czy to w modach, czy vanilli. Fajnie by było zobaczyć Gondor kierowany przez AI, który choć raz odpiera Mordor i zawiesza swoją flagę w Barad-Dur zamiast regularnie zbierać bęcki ;). A jestem pewien, że twórcy są w stanie napisać dobre skrypty dla AI bo reszta moda stoi na naprawdę wysokim poziomie i na pewno jest to w zasięgu ich możliwości.
Zmiany są duże Mordor potrafił w mojej kampanii walczyć z Haradem i Sauronem. Obecnie Lore się słabo trzyma ale mnie to nie przeszkadza jest interesująco. Jednostki piękne mapka dopracowana. Rhun i Mordor sa szybko potęgą. Na VH zagrałem teraz testuje na Medium, jest jakby lepszy balans.
Naprawiłem miotaczy toporów krasnoludzkich. Bitwy z ich udziałem powodują ctd. Może to sami poprawa w 2.1.
KrystianBorys
10-03-2018, 14:51
Linki do 2.1
http://www.moddb.com/mods/divide-and-conquer/downloads/dac-version-21-part-1
http://www.moddb.com/mods/divide-and-conquer/downloads/dac-version-21-part-2
Trzeba od nowa zainstalowac na czystego third age 3.2
Sara Temer
10-03-2018, 15:24
Pierwszy post zaktualizowany, dzięki Krystian ^^
Nie wiem czy tylko ja mam taki problem,ale nowa wersja jest bardzo niestabilna,w ciągu 50 tur wyrzuciło mnie z 5 razy...Poza tym mam wrażenie, że jest odrobinkę(dosłownie odrobinkę...) lepiej jeżeli chodzi o zachowanie AI na mapie kampanii,choć dalej podejmuje ono wiele wątpliwych strategicznie decyzji. Najbardziej błyskotliwym zagraniem jakim popisał się komputer był atak nocą przez co jego posiłki z miasta nie uczestniczyły w bitwie xD. Na plus na pewno nowe eventy i rework korsarzy, ale mimo wszystko poczekam na kolejne szlify bo póki co mod chodzi u mnie podobnie jak niegdyś Krowa...
https://imgur.com/a/cJKsC
Mnie na 78 wywaliło. Łatają moda w wersji 2.1 na razie fixa brak.
Jakien Kolwiek
15-03-2018, 21:37
Nom
u mnie jest inny problem. Na mapie kampanii pomieszane są sztandary modeli.
Np lindon ma pierścień mordoru, a dunland godło którejś nacji orków.
Nie wiem tylko ja tak mam, czy u was to samo.
Loga w dyplomacji i przy przełączaniu tury są w porządku. Sztandary w bitwach też...
KrystianBorys
16-03-2018, 09:58
Ja na razie nie mam żadnych problemów, rozegrałem kilka kampanii. Nic się nie dzieje, mimo tego, że nie zrobiłem wszystkiego jak trzeba z filmiku jak zainstalować tą modyfikację np. mam Medka w folderze c://Program Files.
przydałoby się porządne spolszczenie
U mnie na mapie kampanii modele są ok. Lindon i Dunlendingowie mają prawidłowe godła. Pewnie ctd zależy od nacji. Ale sporo bugów wskazano na TWC i nadal fixa robią.
Jakien Kolwiek
16-03-2018, 19:41
no a u mnie jest błąd w tych modelach (a konkretnie w samych sztandarach)
namierzyłem to w folderze data/banners
skopiowałem na razie tam pliki z wcześniejszych wersji D&C i wszystko gra teraz (może poza umbarem bb w tej nowej wersji to ta nacja występuję po inną nazwą i logiem/sztandarem itp)
Witam, czy aby mieć wszystkie jednostki Haradem to trzeba porobić jakieś mini zadania? Mam tylko ludzi troli i wielbłądziarzy a mumakili i hasasynów nie :( (tura około setnej i praktycznie cały dół jest mój)
KrystianBorys
23-03-2018, 16:34
Hasharii - wydaje mi się że po zdobyciu Kruk Boyadla powinni się odblokowac, a Mumakile sa na pewno w stolicy i w An-Karagmir, z resztą nie tylko tam. Nie zbudowales koszarow od Mumakili
Cześć, te rejony mam, wydaje mi się że należy te rejony zdobyć jak są tam jeszcze generałowie i nie ruszają się z wiosek (lub zamków) a z początku jest to dość trudne - zwłaszcza słonie (tam obrona dodatkowa jest dość twarda do 30-40 tury). Grając Umbarem (frakcja która tam zaczyna) udało mi się rozwalić mumakila we wiosce nad jeziorem (An-Karagmir) i miałem do dyspozycji słoniki raz na 50 tur - niby mało ale jak masz 6 miast gdzie to produkujesz to delikatnie zamiatasz :)
Lunarion
23-03-2018, 22:59
Grał ktoś z Was Rhun'em? Ciężko trochę, według mnie. Mała ilość złota (5000), dużo słabego wojska, w miarę silnie bronione pobliskie osady. Jak udawało mi się zdobyć te wioski (miasta) to miałem jakieś 80k długu przy dochodzie wynoszącym coś ok 1000. Jak zamiast tego zwolniłem wojsko na początku żeby mieć mniejsze wydatki, to Mordor zajmował południowe Rhun no i nie ma się czym w razie czego bronić ani czym podbijać :/
KrystianBorys
23-03-2018, 23:50
Grał ktoś z Was Rhun'em? Ciężko trochę, według mnie. Mała ilość złota (5000), dużo słabego wojska, w miarę silnie bronione pobliskie osady. Jak udawało mi się zdobyć te wioski (miasta) to miałem jakieś 80k długu przy dochodzie wynoszącym coś ok 1000. Jak zamiast tego zwolniłem wojsko na początku żeby mieć mniejsze wydatki, to Mordor zajmował południowe Rhun no i nie ma się czym w razie czego bronić ani czym podbijać :/
Słyszałem, że w 2.0 Rhun miał aż nadto hajsu, chyba w 2.1 przesadzili w drugą stronę w takim razie :-) Ogólnie gra się trudniej, co mi się bardzo podoba. Trzeba wykorzystywać forty, budować kopalnie i myśleć nad ruchem, szczegolnie na początku, z powodu bankructwa właśnie, potem jest dużo łatwiej. Niektóre frakcje na vh/vh są rzeczywiście... very hard
Tak w 2.0 Rhun masakrował. Ciekawe kiedy patch będzie.
Lunarion
24-03-2018, 10:49
Jednak (po części) cofam to co wcześniej napisałem. Jak szybko podbije się tereny południowego Rhun'u (2 prowincje), pochowa wojsko po fortach, ewentualnie część zwolni to można szybko wyjść na plus :D
BlackNyga89
24-03-2018, 16:21
Hej mam małe pytanko a mianowicie udało mi się namówić moją żonkę do zagrania ze mną w medka i na przykład w Call of Warhamer BOTET możemy grać na jednym komputerze w tryb Hot-seat a w Divide and Conquer w wersji 2.0 (wczesniejszych również) podczas zmiany tury gracza gra się zawiesza ( wyskakuje jakiś atak przeciwnika z tego co kojaże buntowników) i nic się nie da zrobić czy w wersji 2.1 jest ten błąd dalej aktualny. Jesli tak to da się coś zrobić żeby była gra możliwa w tym trybie? dodam również ze próboalismy tez grac w samego mosa 1.7 i do 40 tury było wszystko spoko no ale w 40 turze gra sie zawiesza podczas tury gracza mianowicie grając krasnoludami dostaje czlonka rodziny do adopcji i czy go przyjme czy nie to gra się zawiesza. Z góry dziękuje za pomoc
KrystianBorys
24-03-2018, 19:42
Hej mam małe pytanko a mianowicie udało mi się namówić moją żonkę do zagrania ze mną w medka i na przykład w Call of Warhamer BOTET możemy grać na jednym komputerze w tryb Hot-seat a w Divide and Conquer w wersji 2.0 (wczesniejszych również) podczas zmiany tury gracza gra się zawiesza ( wyskakuje jakiś atak przeciwnika z tego co kojaże buntowników) i nic się nie da zrobić czy w wersji 2.1 jest ten błąd dalej aktualny. Jesli tak to da się coś zrobić żeby była gra możliwa w tym trybie? dodam również ze próboalismy tez grac w samego mosa 1.7 i do 40 tury było wszystko spoko no ale w 40 turze gra sie zawiesza podczas tury gracza mianowicie grając krasnoludami dostaje czlonka rodziny do adopcji i czy go przyjme czy nie to gra się zawiesza. Z góry dziękuje za pomoc
Na szybko wkleję ten link dla Ciebie:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?780056-Divide-And-Conquer-V2-1-Hotseat-Guide!
Potem trzeba zrobić oddzielny temat, no i może zrobić jakąś kampanię online :-)
Pytanie1: czy przy instalacji wywala że jakichś tam plików nie może podmienić bo są "read" ???
Pytanie 2: Spolszczenie DAC 2.1 po zamianie plików spolszczenia i wywaleniu plików *.bin tak jak jest napisane w instrukcji gra się nie odpala - metodą usuwania doszedłem do wniosku że to albo export_buildings.bin albo building_battle.bin ma tak ktoś? Na oryginałach się odpaliła ale oczywiście bez polskich czcionek ktoś tak też miał?
Pytanie 3: Jak odpalam kampanię to filmiki są jakby z MTW a nie z Third Age a w wersji 1.0 jak się wybierze te czy inną nację to są dla każdej jakieś specyficzne filmy.
KrystianBorys
30-03-2018, 21:59
Pytanie1: czy przy instalacji wywala że jakichś tam plików nie może podmienić bo są "read" ???
Pytanie 2: Spolszczenie DAC 2.1 po zamianie plików spolszczenia i wywaleniu plików *.bin tak jak jest napisane w instrukcji gra się nie odpala - metodą usuwania doszedłem do wniosku że to albo export_buildings.bin albo building_battle.bin ma tak ktoś? Na oryginałach się odpaliła ale oczywiście bez polskich czcionek ktoś tak też miał?
Pytanie 3: Jak odpalam kampanię to filmiki są jakby z MTW a nie z Third Age a w wersji 1.0 jak się wybierze te czy inną nację to są dla każdej jakieś specyficzne filmy.
1. Powinien być taki błąd, wciska się wtedy ponów próbę do skutku
2. Na razie nie instaluj spolszczenia.
3. To normalne, to cecha tej wersji, na stronie twcenter tego submoda jest submod, który te filmiki z powrotem dodaje
August II Rex
29-04-2018, 13:41
Właśnie ukazała się wersja 2.2 moda
http://www.moddb.com/mods/divide-and-conquer/downloads/dac-version-22
Patch instalujemy na wersję 2.1 do folderu mods/Third_Age_3, instalator sam dodaje na końcu ścieżki folder data.
Dzięki zacząłem tracić nadzieję.
pykam isengardem . trudna kamp. srednie bitwy. lece po buntowiczne wiochy na dole po lewej. wracam armia general został. rebelianci uciekajo. i SZOK . łączo się ! i atakuja moja armie <3 ale super ! widze przegram chyba ale co tam walcze ! bitwa ! CRASH /cry
W spolszczeniu Szymona jak skopiuje 2 poliki expanded.txt i export_buildings.txt to wywala mi grę ktoś tak tez ma?
Spolszczenie jest do starszej wersji w obecnej są różnice i będą ctd. Obecna to 2.2.
Sara Temer
02-05-2018, 15:46
Pierwszy post zaktualizowany o link do nowego patcha ;)
W spolszczeniu Szymona jak skopiuje 2 poliki expanded.txt i export_buildings.txt to wywala mi grę ktoś tak tez ma?
Po pominięciu w/w plików wywala encorupted ........... błąd. Gram bez spolszczenia i nie wywala. I kolejne pytanie czy mimo pacha 4GB też tak wolno się wgrywa?
Po kilku latach przerwy, chciałem ponownie zagrać, ale mam parę pytań.
Spolszczenie zostało porzucone?
Na głównym forum moda widzę wersję 3, a tutaj 2.2 czy tutaj dział umarł?
Czy ludzie przestali grać w DaC?
KrystianBorys
26-04-2019, 10:17
Kilka postów niżej założyłem temat odnośnie wersji 3.0.
Na tworzenie spolszczenia niestety nie mam czasu :-(
Paradoksalnie, przez to że lepiej znam angielski mniej chce mi się tłumaczyć, bo prawie wszystko rozumiem.
Ja gram ostatnio Ar-adunaim, pokonałem Harad i walczę na 2 fronty z Khandem i Dol Amrothem.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Spolszczenie: vBHELP.pl - Polski support vBulletin©